Sterkte ja!quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:40 schreef Monopoly het volgende:
Gisteren helaas betrokken geweest bij die aanrijding op de Bhutaanweg in Rotterdam.
Met mij en mcn gaat het goed, heel erg geschrokken uiteraard. Met de rangeerder gaat het naar omstandigheden ook goed.
(Ga verder niet in op medische status en ook niet op voorval zelf ivm justitieel onderzoek).
Zuur, gelukkig is het gevonden en opgelost..quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Radio Block Center, de computer aan de walzijde.
Dat het issue niet eerder werd gevonden kwam door zeer specifieke omstandigheden: twee Thalyssen moesten elkaar binnen 4 minuten kruisen bij de grens.
Sterkte Monopoly! Ook voor je collega's, want aan de foto's te zien (verbogen trappetje / plateau) heeft de rangeerder flink last van zijn benen. Hoop dat ie er weer snel bovenop komt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:40 schreef Monopoly het volgende:
Gisteren helaas betrokken geweest bij die aanrijding op de Bhutaanweg in Rotterdam.
Met mij en mcn gaat het goed, heel erg geschrokken uiteraard. Met de rangeerder gaat het naar omstandigheden ook goed.
(Ga verder niet in op medische status en ook niet op voorval zelf ivm justitieel onderzoek).
sterkte manquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:40 schreef Monopoly het volgende:
Is dat de sik die eerder bij het station in de hekken stond, samen met DE-II 186?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:38 schreef b2py het volgende:
De HSA heeft een een sik op het spoor gebracht!
http://www.gelderlander.n(...)interswijk-1.3582865
Geen idee, vond het geinig dat er HSA stondquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:52 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is dat de sik die eerder bij het station in de hekken stond, samen met DE-II 186?
[ afbeelding ]
Is niet erg up tot date.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:09 schreef b2py het volgende:
[..]
Vrijwel nooit, er zijn gaten in dienstregeling waarin de bruggen open kunnen. Te vinden op www.beweegbarespoorbruggen.nl
Heb het 1 keer meegemaakt, moest ik wachten voor de hoge gouwe brug Gouda.
Opmerkingen In verband met de ingebruikname van de nieuwe spoorbrug over de IJssel zal deze brug worden gesloopt. Vanaf 13 juni 2011 zal het openingsregime komen te vervallen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:35 schreef jpajs het volgende:
[..]
Is niet erg up tot date.
[ link | afbeelding ]
Plaatje is klikbaar
Betrof de bediening van de PCT-Terminal op Pernis, uitgevoerd door de Belg van RRF (RRF 107(?) die altijd bij Pernis tegen het juk staat. CapTrain brengt deze trein met een E-lok naar Pernis toe vanuit Duitsland.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef Monopoly het volgende:
Ongeluk in Rotterdam waren platte wagens ipv ketelwagens
Sterkte!quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:40 schreef Monopoly het volgende:
Au! Da's schrikken!quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:40 schreef Monopoly het volgende:
Juist heel goed geslapen vannacht, heel vreemd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:10 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Au! Da's schrikken!
Sterkte, ook qua slapeloze nachten etc. Kop op man!
twitter:Arriva_NL twitterde op vrijdag 28-12-2012 om 18:20:01De dienstregeling tussen Zutphen en Winterswijk wordt weer hervat. 18:30 vertrekt de eerste trein weer uit Lievelde. reageer retweet
Als je nu op die link krijg je een scherm met de tekst:twitter:NS_online twitterde op vrijdag 28-12-2012 om 20:06:05Vannacht: tussen Rotterdam en Delft geen Nachtnettreinen maar bussen van 1.00 tot 5.00 uur. http://t.co/z23egl7C #RtdDt reageer retweet
Kijk, eindelijk eentje die verstandig is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:48 schreef dennistd het volgende:
Zelfs Arriva vindt Lichtenvoorde-Groenlo maar een rare naam voor het station:twitter:Arriva_NL twitterde op vrijdag 28-12-2012 om 18:20:01De dienstregeling tussen Zutphen en Winterswijk wordt weer hervat. 18:30 vertrekt de eerste trein weer uit Lievelde. reageer retweet
Ik snap 'm niet geloof ik: Lichtenvoorde-Groenlo en Lievelde zijn toch gewoon twee onafhankelijke stations langs die spoorlijn?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:48 schreef dennistd het volgende:
Zelfs Arriva vindt Lichtenvoorde-Groenlo maar een rare naam voor het station:twitter:Arriva_NL twitterde op vrijdag 28-12-2012 om 18:20:01De dienstregeling tussen Zutphen en Winterswijk wordt weer hervat. 18:30 vertrekt de eerste trein weer uit Lievelde. reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet geloof ik: Lichtenvoorde-Groenlo en Lievelde zijn toch gewoon twee onafhankelijke stations langs die spoorlijn?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |