Ja, hier ook hoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij ook, vooral in de auto. En dat doe ik nog steeds
Ik heb ook een LP van John Denver liggenquote:Op woensdag 26 december 2012 11:47 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens mij vond/vindt m'n moeder dit leuk, gezien het aantal LP's in de platenbak
Awhquote:Op woensdag 26 december 2012 11:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik doe het dit keer zonder plaatjes
Oh, je was er gisteren niet bij. Toen liet ik bij linedancers een stel vrouwen zien in roze pakjesquote:
Bwehehe.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, je was er gisteren niet bij. Toen liet ik bij linedancers een stel vrouwen zien in roze pakjes![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:50 schreef laxus13 het volgende:
Ik ga maar eens de hond uitlaten en daarna eten.
ik zie jullie straks wel weer
Yup, hetzelfde verhaal hierquote:Op woensdag 26 december 2012 11:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bwehehe._
Nee, ik was gisteren gourmetten enzo, kerstdingen, je kent het wel.
Oh ja! Die! Briljant!quote:Op woensdag 26 december 2012 11:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
KEN LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Vandaag daarentegen... radio aan, en lekker in huis prutsen. En meezingen natuurlijk. Uit volle borst.quote:
Geen tweede kerstavond?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vandaag daarentegen... radio aan, en lekker in huis prutsen. En meezingen natuurlijk. Uit volle borst.
Woman in Chains, mooiste popduet everquote:Op woensdag 26 december 2012 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Oleta met Tears for Fears vind ik veel mooier
Ja, vind ik ook.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Oleta met Tears for Fears vind ik veel mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |