SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie dan niet, zal mij een rotzorg wezen.![]()
![]()
Of bij deel 2 van de familie etenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Spezza19 het volgende:
Straks gaat heel Nederland naar de bouwmarkt en woonboulevard![]()
![]()
Jupsquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of bij deel 2 van de familie eten.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Oma komt vanavond hierquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of bij deel 2 van de familie etenGEEN ZIN IN.
Vanmiddag maar eens kijken of m'n motor het nog doet![]()
![]()
Als ie het doet ga je gewoon een rondje rijden en zeg je dat je een lekke band had ofzoquote:Op woensdag 26 december 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oma komt vanavond hierGEEN ZIN IN.
Vanmiddag maar eens kijken of m'n motor het nog doet
edit: ohnee valt niet op bij een motor als ie dan weer heel is![]()
![]()
Zo blij dat ik maar 1 deel hebquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of bij deel 2 van de familie eten
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mwah valt wel meequote:, lekker eten en vantevoren nog wat geocache's zoeken in een buurt waar ik normaal weinig kom
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ja, dat was ik ook van plan jaquote:Op woensdag 26 december 2012 00:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ie het doet ga je gewoon een rondje rijden en zeg je dat je een lekke band had ofzo
edit: ohnee valt niet op bij een motor als ie dan weer heel is. Niet dat ik een lekke band had, dat werkt niet zo goed
![]()
![]()
Eigenlijk moet ik ook naar de bouwmarkt. Wil beetje mijn huis opknappen/afmaken.
Nu alle tijd voor
Net opquote:.
Sow.... opa & oma zijn weer pleite
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb nog wel trek in wat sappigsquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vroeger wel eens .. was zgn de band van de fiets lek.. had ik die leeg gelaten. Ik kon altijd wonderbaarlijk snel banden plakkenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat was ik ook van plan ja. Niet dat ik een lekke band had, dat werkt niet zo goed
![]()
En mam altijd maar tegen m'n zus en broertje zeggen van, neem daar nou eens een voorbeeld aan. Zij heeft zich tenminste geleerd een band te plakken![]()
![]()
Joh, je meent hetquote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel trek in wat sappigs![]()
Geweldigquote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vroeger wel eens .. was zgn de band van de fiets lek.. had ik die leeg gelaten. Ik kon altijd wonderbaarlijk snel banden plakken![]()
En mam altijd maar tegen m'n zus en broertje zeggen van, neem daar nou eens een voorbeeld aan. Zij heeft zich tenminste geleerd een band te plakken![]()
![]()
![]()
Sjah heb hele avond staan koken, dan eet je zelf amper...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Domme koks bestaan nogquote:Op woensdag 26 december 2012 00:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah heb hele avond staan koken, dan eet je zelf amper...![]()
![]()
![]()
Waar haal je het "dom" gedeelte vandaan? Was gewoon ingewikkeld menu...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je hongert jezelf uit. Als echte slimme topchef heb je in dat geval natuurlijk zelf al voldoende geproefdquote:Op woensdag 26 december 2012 00:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar haal je het "dom" gedeelte vandaan? Was gewoon ingewikkeld menu...![]()
![]()
Ik vind het wel goed bedachtquote:Op woensdag 26 december 2012 00:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Best wel slecht eigenlijk, maar het werkte wel![]()
![]()
Meestal proef ik kleine beetjes, en hebben de etensgeuren een destructieve werking op mijn eetlustquote:Op woensdag 26 december 2012 00:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je hongert jezelf uit. Als echte slimme topchef heb je in dat geval natuurlijk zelf al voldoende geproefdProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gewoon doen alsof je het gaatje niet kan vindenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een keer was mam aan het meekijken, moest ik nog snel een gaatje forceren
Oh dit klinkt slecht, gelukkig zeg ik het tegen een vrouw![]()
![]()
Oei.. dat is minderquote:Op woensdag 26 december 2012 00:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meestal proef ik kleine beetjes, en hebben de etensgeuren een destructieve werking op mijn eetlust![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je het gaatje niet kan vinden
Oh dit klinkt slecht, gelukkig zeg ik het tegen een vrouw![]()
![]()
Bel 'm even op danquote:Op woensdag 26 december 2012 00:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
hmm al bijna een uur geleden alweer![]()
![]()
Heb je een puntquote:Op woensdag 26 december 2012 00:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kost alleen maar extra tijd
Hij moet verdomme doorwerkenKan hij gelijk door naar de klant of moet ie eerst via de zaak?
![]()
Wat?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je een puntKan hij gelijk door naar de klant of moet ie eerst via de zaak?
![]()
![]()
![]()
Of hij direct vanuit huis met de auto naar de storing kan, of dat hij eerst via het gebouw van z'n werk naar de storing moetquote:![]()
![]()
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken
Lijkt me het verstandigst
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hij rijdt met de auto naar het terrein en gaat daar een gebouw binnen. Checkt iets op de computers daar denk ik. Stapt de auto in, rijdt naar de betreffende koelcel (denk ik) en gaat daar de storing proberen op te lossen.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of hij direct vanuit huis met de auto naar de storing kan, of dat hij eerst via het gebouw van z'n werk naar de storing moet
Zoiets denk ik![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 00:20 schreef fietsie het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken
Lijkt me het verstandigst![]()
![]()
3x denk ik. Ik weet ook gewoon nietsquote:Op woensdag 26 december 2012 00:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij rijdt met de auto naar het terrein en gaat daar een gebouw binnen. Checkt iets op de computers daar denk ik. Stapt de auto in, rijdt naar de betreffende koelcel (denk ik) en gaat daar de storing proberen op te lossen.
Zoiets denk ik![]()
![]()
Hmm oke, ja heb geen idee wat voor werk hij precies doet natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 00:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij rijdt met de auto naar het terrein en gaat daar een gebouw binnen. Checkt iets op de computers daar denk ik. Stapt de auto in, rijdt naar de betreffende koelcel (denk ik) en gaat daar de storing proberen op te lossen.
Zoiets denk ik.
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
3x denk ik. Ik weet ook gewoon niets![]()
![]()
TrusteProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja hij werkt op de veiling bij de koelcellenafdeling. En hij doet vooral het technische gedeelte. Maar wat dat dan precies is..quote:Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oke, ja heb geen idee wat voor werk hij precies doet natuurlijk.
![]()
![]()
Tis nacht. Maak je ergens anders druk over.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zit druk te discussieren over het minimumloon, en of het afgeschaft moet worden.![]()
Hoe bepaal je dan iemand zijn of haar loon?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zit druk te discussieren over het minimumloon, en of het afgeschaft moet worden.Oh zo, ik snap het alquote:Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja hij werkt op de veiling bij de koelcellenafdeling. En hij doet vooral het technische gedeelte. Maar wat dat dan precies is..![]()
![]()
Leg eens uit dan, misschien snap ik het dan ookquote:Op woensdag 26 december 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe bepaal je dan iemand zijn of haar loon?
[..]
Oh zo, ik snap het al![]()
![]()
Geweldig ditquote:Op woensdag 26 december 2012 00:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, misschien snap ik het dan ook.
Nou, kijk, ik denk dit:
1. Hij rijdt van huis naar het veilinggebouw
2. Het checkt daar op een centrale pc waar de storing is
3. Hij rijdt daarheen
4. Hij kijkt wat de storing is en wat hij moet doen om het op te lossen
5. Hij lost de storing op indien dat mogelijk is.
6. Eventueel afmelden en dan weer naar huis.![]()
Klinkt logischquote:Op woensdag 26 december 2012 00:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geweldig dit.
Nou, kijk, ik denk dit:
1. Hij rijdt van huis naar het veilinggebouw
2. Het checkt daar op een centrale pc waar de storing is
3. Hij rijdt daarheen
4. Hij kijkt wat de storing is en wat hij moet doen om het op te lossen
5. Hij lost de storing op indien dat mogelijk is.
6. Eventueel afmelden en dan weer naar huis.![]()
![]()
Dat scheelt als je te maken hebt met collega's die ook storingsdienst hebbenquote:!
Over de kniequote:Op woensdag 26 december 2012 00:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
Shit heb ik toch stiekem een chocolaatje gepakt![]()
![]()
Toch even informeren of ie bijna klaar isquote:Op woensdag 26 december 2012 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat scheelt als je te maken hebt met collega's die ook storingsdienst hebben!
[..]
Over de knie![]()
![]()
Nieuwsgierig nu?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch even informeren of ie bijna klaar is![]()
![]()
zo ben weer klaar met gamen voor vandaag
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Waarop ie ongenadig zijn hoofd stoot, schrikkend van de telefoon terwijl ie ergens onderin een compressor ligt te kloothannessenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch even informeren of ie bijna klaar is
Was jij niet naar bed toequote:Op woensdag 26 december 2012 00:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarop ie ongenadig zijn hoofd stoot, schrikkend van de telefoon terwijl ie ergens onderin een compressor ligt te kloothannessen![]()
![]()
Zoals? Dat ik geen seks heb?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tis nacht. Maak je ergens anders druk over.
Ja dat weet ik.Rustig aan.![]()
Haiquote:Op woensdag 26 december 2012 00:30 schreef Giertje het volgende:
zo ben weer klaar met gamen voor vandaagHahaquote:Op woensdag 26 december 2012 00:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, wil weten of ik beter kan gaan slapen![]()
![]()
Je beseft wel dat je nog 23,5 uur te gaan hebt?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:30 schreef Giertje het volgende:
zo ben weer klaar met gamen voor vandaag![]()
Sjah ik had moeite met loslaten....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik denk door wat je te besteden hebt aan loonkosten en aan wat een persoon voor jouw bedrijf presteert...quote:Op woensdag 26 december 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe bepaal je dan iemand zijn of haar loon?Rustig aan.![]()
Nee, maar .. laat ook maarquote:Op woensdag 26 december 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals? Dat ik geen seks heb?
Ja dat weet ik.![]()
![]()
Van wat?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah ik had moeite met loslaten....![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, wil weten of ik beter kan gaan slapen
Tof.Rustig aan.![]()
Dat wilde ik ook zeggen, maar ik wist niet hoe het te verwoordenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je beseft wel dat je nog 23,5 uur te gaan hebt?Dat gaat niet werken, want hoe weet je wat iemand presteert als hij nog niet in dienst is?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk door wat je te besteden hebt aan loonkosten en aan wat een persoon voor jouw bedrijf presteert...![]()
Sorryquote:Op woensdag 26 december 2012 00:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar .. laat ook maarI know.
Rustig aan.![]()
En sowieso, als je je moet gaan drukmaken over functies rondom het minimumloon.... dan moet je gaan nakijken wat de toegevoegde waarde van je bedrijf is, het -kan- wel maar echt commercieel business doen wordt dan wel een uitdaging in een "duur" CAO land als Nederland...quote:Op woensdag 26 december 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk door wat je te besteden hebt aan loonkosten en aan wat een persoon voor jouw bedrijf presteert...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb niks om me druk over te makenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tis nacht. Maak je ergens anders druk over.Vind het wel leuke discussies altijd eigenlijk gek genoeg.
Rustig aan.![]()
Fok!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Okquote:Op woensdag 26 december 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb niks om me druk over te makenVind het wel leuke discussies altijd eigenlijk gek genoeg.
![]()
![]()
![]()
Niet eh, lastig allemaalquote:Op woensdag 26 december 2012 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
Dat gaat niet werken, want hoe weet je wat iemand presteert als hij nog niet in dienst is?
Rustig aan.![]()
Nee daar is geen lol aan zonder een beetje gezonde inspiratiequote:
Tuinders enzo zijn allemaal minimumloonquote:Op woensdag 26 december 2012 00:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
En sowieso, als je je moet gaan drukmaken over functies rondom het minimumloon.... dan moet je gaan nakijken wat de toegevoegde waarde van je bedrijf is, het -kan- wel maar echt commercieel business doen wordt dan wel een uitdaging in een "duur" CAO land als Nederland...
Vet veel buitenlanders die dat werk doen ook.Rustig aan.![]()
Genoeg te vinden op internet toch?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee daar is geen lol aan zonder een beetje gezonde inspiratie![]()
![]()
Daarom is er een minimumloon als richtlijn. En wat dacht van de uitkeringen die op het minimumloon zijn gebaseerd (bijstand?)?quote:![]()
Ga maar vast op bed klaar liggenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nog ca. 15 min + de rit naar huis![]()
![]()
Uhuh maar daarbij moet je toch gaan nadenken of dat nog wel -hier- moet, ivm de totale stack een loonkosten, OF of het mogelijk is werk weg te automatiseren...quote:Op woensdag 26 december 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tuinders enzo zijn allemaal minimumloon
Vet veel buitenlanders die dat werk doen ook.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga maar vast op bed klaar liggen![]()
![]()
Neh niets inspireert als een echte vrouw van vlees en bloedquote:Op woensdag 26 december 2012 00:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Genoeg te vinden op internet toch?
Truste!![]()
(Wordtnu meegesleept)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sja, dan moet je de vrouw maar overhalen tot dadenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh niets inspireert als een echte vrouw van vlees en bloed![]()
![]()
straks overdag ga ik wel weer verderquote:Op woensdag 26 december 2012 00:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je beseft wel dat je nog 23,5 uur te gaan hebt?
voor nu ga ik zo slapen
mijn slaappillies beginnen te werkenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ja heej, je was klaar voor vandaag zei je net. Cheater!quote:Op woensdag 26 december 2012 00:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
straks overdag ga ik wel weer verder
voor nu ga ik zo slapen
mijn slaappillies beginnen te werken![]()
Maar jij mist niksquote:Op woensdag 26 december 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent niet de enige gefrustreerde man hoor.
![]()
nou ja gisteren dan ook goedquote:Op woensdag 26 december 2012 00:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja heej, je was klaar voor vandaag zei je net. Cheater!
Det Som En Gang Var
Nee, ik was serieus. Jij kan het niet missen.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sterf er lekker aan.
Niet een echte doodsverwensing dit he... Voor het geval...![]()
Over mijn lijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vinnie als het aan kingtoppie ligtDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
nee ben ratchet and clanck aan het spelenquote:
Det Som En Gang Var
Ah, vandaarquote:Op woensdag 26 december 2012 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die bij m'n ouders verstopt ligt.
![]()
Niemand die CoD 2 speelt of wat?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ben ratchet and clanck aan het spelen
Speel ik dan altijd tegen die voorgeprogrammeerde bots
En dan nog verlies ik![]()
![]()
ik speel wel mw3quote:Op woensdag 26 december 2012 00:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niemand die CoD 2 speelt of wat?
En dan nog verlies ik
maar welke console speel jij dan?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Technisch gezien is die nu voor jou niet meer verstopt, aangezien jij eronder ligt. Het zou wel zo kunnen zijn dat jij je verstopt hebt onder de steen die verstopt was voor jou.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die bij m'n ouders verstopt ligt![]()
![]()
Ik ben er te lang uit geweest met MW2, ik bak er echt niks meer van. En ik heb geen goede muis hier, zodat ik traag ben met knifenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
Computerquote:Op woensdag 26 december 2012 00:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik speel wel mw3
maar welke console speel jij dan?![]()
![]()
ik speel alleen mw3 of bo2quote:Op woensdag 26 december 2012 00:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
C_Aquote:Op woensdag 26 december 2012 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik speel alleen mw3 of bo2![]()
![]()
![]()
Ik heb niet eens een mes. Ik ren altijd met de Kar98k, MP44 of M1 Garand rond!quote:Op woensdag 26 december 2012 00:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben er te lang uit geweest met MW2, ik bak er echt niks meer van. En ik heb geen goede muis hier, zodat ik traag ben met knifen![]()
![]()
mja ik dus niet ik verrek het om op de pc te gamenquote:
ik heb zelf ps 1,2 en 3 en super nintendo en nintendo 64
Det Som En Gang Var
Haiquote:Op woensdag 26 december 2012 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik speel alleen mw3 of bo2
bo2 speelt m'n broertje... niks aan![]()
![]()
Heb je bij COD2 niet een los een mes naast je geweer en pistool/shotgun/whatever ?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een mes. Ik ren altijd met de Kar98k, MP44 of M1 Garand rond!![]()
Nee, wel een pistoolquote:Op woensdag 26 december 2012 00:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je bij COD2 niet een los een mes naast je geweer en pistool/shotgun/whatever ?![]()
![]()
Fuck wat ben jij scherp op dit tijdstip.. neuken?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Technisch gezien is die nu voor jou niet meer verstopt, aangezien jij eronder ligt. Het zou wel zo kunnen zijn dat jij je verstopt hebt onder de steen die verstopt was voor jou.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hai
bo2 speelt m'n broertje... niks aan
Zombies![]()
![]()
Wat? Jij niet aangeschoten?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hola
Ik heb zoveel drank op en nog geen eens aangeschotenteveel erbij gegeten denk ik
![]()
![]()
maar goed ik ga slapen
Det Som En Gang Var
Ook de eerste keer dat ik iets zeg wat klopt. En ja ik wil neuken.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fuck wat ben jij scherp op dit tijdstip.. neuken?![]()
Hmm, bij MW2 heb je naast je geweer en pistool nog een mes. En als attachment kun je bij je pistool ook een mes doen, weet alleen even niet hoe die combi heetquote:![]()
![]()
Bo2 is te moeilijk voor mij, kom nieteens voorbij de introquote:Op woensdag 26 december 2012 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik speel alleen mw3 of bo2
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat is een bepaalde visie die je erop kan hebben, ik ben van mening dat je prima iets kunt missen wat je nooit gekent hebt.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik was serieus. Jij kan het niet missen.
Ik mis dus wel degelijk genegenheid in mijn leven, ik denk dat dat biologisch gewoon ingebakken zit.Rustig aan.![]()
ik heb hem al uitgespeeld op veteranquote:Op woensdag 26 december 2012 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bo2 is te moeilijk voor mij, kom nieteens voorbij de intro
Makkie![]()
![]()
Goh wat raar. Bier zit vrijwel geen alcohol in, en in sterke drank welquote:Op woensdag 26 december 2012 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ik kan beter tegen bier dan sterke drank. En drink nu ook niet alles door elkaar. Ik ga van de week eens kijken naar die Sourz shit
![]()
![]()
Ja maar alles na cod2 is zo uitgebreid met 1000 keuzes. Dat is dom. Bij cod2 draait het allemaal nog om de kwaliteit van de speler! Je hebt een geweer en daar doe je het maar meequote:Op woensdag 26 december 2012 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, bij MW2 heb je naast je geweer en pistool nog een mes. En als attachment kun je bij je pistool ook een mes doen, weet alleen even niet hoe die combi heet![]()
![]()
Zag dat het een tientje was, dus misschien ga ik 't wel kopenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja maar alles na cod2 is zo uitgebreid met 1000 keuzes. Dat is dom. Bij cod2 draait het allemaal nog om de kwaliteit van de speler! Je hebt een geweer en daar doe je het maar mee
Lopen daar ook van die thumpernoobs rond?![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zag dat het een tientje was, dus misschien ga ik 't wel kopen
Maarja, doordat het om de kwaliteit van de speler gaat sta ik natuurlijk wel laag genoteerd
Thumperwat?![]()
ja dat is waarquote:Op woensdag 26 december 2012 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goh wat raar. Bier zit vrijwel geen alcohol in, en in sterke drank wel. Ik ga van de week eens kijken naar die Sourz shit
Ik ga met O&N die Sourz appel eens proberen
En die flessen zijn ook helemaal niet duur, 9 euro![]()
![]()
Geef eens een voorbeeld, behalve seks dan.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is een bepaalde visie die je erop kan hebben, ik ben van mening dat je prima iets kunt missen wat je nooit gekent hebt.
Ik mis dus wel degelijk genegenheid in mijn leven, ik denk dat dat biologisch gewoon ingebakken zit.![]()
Maar je vriend komt al snel weer thuis he?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ook de eerste keer dat ik iets zeg wat klopt. En ja ik wil neuken.
Ja over een paar minuutjesquote:Op woensdag 26 december 2012 00:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je vriend komt al snel weer thuis he?![]()
![]()
Doei, dank voor het binnenwippenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben nog even gezellig aan het doen
Ciao![]()
![]()
Kan ie zijn pak weer aandoenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja over een paar minuutjes
Precies, daarom ookquote:Op woensdag 26 december 2012 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar
Ik ga met O&N die Sourz appel eens proberen
En die flessen zijn ook helemaal niet duur, 9 euroBest lekker
Waren het nu zure wormen of die yoghurt snoepjes?
Have funquote:Op woensdag 26 december 2012 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben nog even gezellig aan het doen
Ciao![]()
![]()
Wanneer weet je dat jr teveel SR hebt gekeken?
Als jr na de seks ligt bij te komen en denkt: we gotta have more sleebells![]()
S. 2014
J. 2016![]()
Dat je bijvoorbeeld opgegroeid bent zonder je vader kan je als gemis zien?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld, behalve seks dan.Rustig aan.![]()
Nee dat kan allemaal niet. Je kiest gewoon een geweer en je kunt alleen kogels afschietenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als attachment zo'n granaatwerper op je geweer en daar constant mee rondlopen te schieten.
En je hebt meestal 1 granaat om te gooien..![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als jr na de seks ligt bij te komen en denkt: we gotta have more sleebells![]()
![]()
![]()
Ik snap niet wat ik met die berenvallen moetquote:Op woensdag 26 december 2012 00:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem al uitgespeeld op veteran
Makkie
Beren mee vangen natuurlijk!quote:Op woensdag 26 december 2012 00:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ik met die berenvallen moet![]()
Goed punt.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je bijvoorbeeld opgegroeid bent zonder je vader kan je als gemis zien?Oldskoolquote:Op woensdag 26 december 2012 00:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee dat kan allemaal niet. Je kiest gewoon een geweer en je kunt alleen kogels afschieten
En je hebt meestal 1 granaat om te gooien... Net zoiets als Medal of Honor: Allied Assault?
![]()
![]()
Ken ik niet. Ik heb alleen Call of Duty 1, UO en 2 gespeeld. Die nieuwe schietspellen vind ik allemaal dom omdat het niet meer aankomt op hoe goed je nu eigenlijk kunt schietenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Oldskool. Net zoiets als Medal of Honor: Allied Assault?
![]()
![]()
Ja begin jij ook nog even over seks..quote:Op woensdag 26 december 2012 00:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als jr na de seks ligt bij te komen en denkt: we gotta have more sleebells
Ik erger me aan die lui die aimbots gebruikenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik heb alleen Call of Duty 1, UO en 2 gespeeld. Die nieuwe schietspellen vind ik allemaal dom omdat het niet meer aankomt op hoe goed je nu eigenlijk kunt schieten.
Maar COD2 heb ik trouwens wel eens gespeeld![]()
![]()
sorry liefjequote:Op woensdag 26 december 2012 00:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja begin jij ook nog even over seks..
S. 2014
J. 2016![]()
Waar ik speel zitten geen cheatersquote:Op woensdag 26 december 2012 00:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik erger me aan die lui die aimbots gebruiken.
Maar COD2 heb ik trouwens wel eens gespeeld![]()
Ik ben zonder cheats ook al zo makkelijk neer te schieten![]()
![]()
Dat is mooiquote:Op woensdag 26 december 2012 00:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waar ik speel zitten geen cheaters![]()
Ik ben zonder cheats ook al zo makkelijk neer te schieten. Sowieso, cheaters
![]()
![]()
Met cheats zou ik de middenmoot net aan halenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is mooi. Sowieso, cheaters
![]()
![]()
Hey, nu ik er aan denk...quote:Op woensdag 26 december 2012 00:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waar ik speel zitten geen cheaters![]()
Ik ben zonder cheats ook al zo makkelijk neer te schieten
Cod2 zou ik nog een keer met een zooi gasten gaan lannen
Rustig aan.![]()
Bad guys, in dit geval..quote:Op woensdag 26 december 2012 00:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Beren mee vangen natuurlijk!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb 'm net gekochtquote:Op woensdag 26 december 2012 00:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Met cheats zou ik de middenmoot net aan halen![]()
![]()
Prima, ik ben 'm nu aan het binnenharkenquote:Op woensdag 26 december 2012 01:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wij communiceren hierover nog wel![]()
![]()
Wel 1.3 hequote:Op woensdag 26 december 2012 01:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima, ik ben 'm nu aan het binnenharken![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 01:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar 3,5GB nodig. Dat is tegenwoordig minimaal 5x zo veel
![]()
![]()
Denk het wel, anders moet je die nog naar 1.3 krijgenquote:Op woensdag 26 december 2012 01:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee of het 1.3 is, download 'm via steam ()
![]()
![]()
Latest version, i guessquote:Op woensdag 26 december 2012 01:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Denk het wel, anders moet je die nog naar 1.3 krijgen.
![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 26 december 2012 01:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga afsluiten![]()
Nu kom ik niet meer terug hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 01:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Kan ik met een gerust hart gaan neuken
Rustig aan.![]()
berenvallenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ik met die berenvallen moet![]()
![]()
We zullen zienquote:Op woensdag 26 december 2012 01:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik own je morgen wel met cod jonguh![]()
. Have fun
![]()
![]()
Als je die Woods bevrijdt hebt moet je door dat dorpje, dn ga je langs een schuurtje waar je een paar vallen oppikt, alles wat ik daarna doe misluktquote:
ik stop hem donderdag even in de Xboxquote:Op woensdag 26 december 2012 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je die Woods bevrijdt hebt moet je door dat dorpje, dn ga je langs een schuurtje waar je een paar vallen oppikt, alles wat ik daarna doe mislukt![]()
![]()
Doe eensquote:Op woensdag 26 december 2012 01:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stop hem donderdag even in de Xbox
Ik snap er geen donder van
ik nu ook niet meerquote:Op woensdag 26 december 2012 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe eens
Ik snap er geen donder van![]()
![]()
Hallo daar magneeeet.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het gaat over schietspellen?Rustig aan.![]()
Correct en tevens juist.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het gaat over schietspellen?![]()
15 sec reclame.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:21 schreef Spezza19 het volgende:
Vet coole muis
http://telegraaf.nl/s/1021181253Rustig aan.![]()
ja BO2 gespeeld?quote:Op woensdag 26 december 2012 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het gaat over schietspellen?![]()
Ik kijk vandaag tot en met 1 januari in ieder geval geen porno.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi KT
[..]
Hallo
Hoe was jullie dag verder?
Ik voel me nu al een opgefokt baasje worden, kom knokken dan koffie?Rustig aan.![]()
Nee, ik houd helemaal niet van knokkenquote:Op woensdag 26 december 2012 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kijk vandaag tot en met 1 januari in ieder geval geen porno.
Ik voel me nu al een opgefokt baasje worden, kom knokken dan koffie?![]()
![]()
Ging wel aardig, die van jou?quote:Op woensdag 26 december 2012 01:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi KT
[..]
Hallo
Hoe was jullie dag verder?![]()
HOpppaaaaaquote:Op woensdag 26 december 2012 01:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik houd helemaal niet van knokken
Bijna oud niveau biceps.... 20 herhalingen met 15 kilo...
Daar zat ik 15 maanden geleden aan ofzo toen ik het vaak deed, nu ehh... Beun ik maar wat maar alles gaat eigenlijk wel redelijk op hetzelfde gewicht nog
Ben alleen erg snel klaar met mijn trainingen omdat ik heel weinig energie heb.Rustig aan.![]()
Waar hou je wel van?quote:Op woensdag 26 december 2012 01:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik houd helemaal niet van knokken
Rustig aan.![]()
Wat ga je morgen doen dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, was prima
Morgen weer zo'n dag, weet alleen nog niet waar ik dan ga eindigen![]()
![]()
Nu? Op dit moment?quote:
Slapen![]()
Maar ik wil nog niet naar bed, zit nog even aan een wodka-cola voor ik richting bed ga![]()
![]()
Handigquote:Op woensdag 26 december 2012 01:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog een kerstmaaltijd, weet alleen nog niet bij wie precies![]()
![]()
Cola zit caffaine in, kan slecht werken op je slaap.. Kan.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu? Op dit moment?
Slapen![]()
Maar ik wil nog niet naar bed, zit nog even aan een wodka-cola voor ik richting bed gaRustig aan.![]()
Ah, de hoeveelheid caffeine in cola is zo minimaal t.o.v. koffie, dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cola zit caffaine in, kan slecht werken op je slaap.. Kan.
En anders rook ik vlak voor het slapen gaan nog een stik![]()
![]()
Junkiequote:Op woensdag 26 december 2012 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, de hoeveelheid caffeine in cola is zo minimaal t.o.v. koffie, dat zal wel meevallen.
En anders rook ik vlak voor het slapen gaan nog een stikRustig aan.![]()
KLB / Proloot / Proloten
Toppertje
Vooral het topic waarnaar hij daarna verwijst .....
KLB / Buurman zit me te ziekenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Genieten van het kwade leven bedoel je.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neu, gewoon genieten van het goede leven!Rustig aan.![]()
Ok, misschien had ik het ook beter kunnen verwoorden als: Genieten van de goede dingen in het levenquote:Op woensdag 26 december 2012 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Genieten van het kwade leven bedoel je.![]()
![]()
Je bent in en in zwart!quote:Op woensdag 26 december 2012 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Genieten van het kwade leven bedoel je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 01:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent in en in zwart!Niet als je er melk bij doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt allicht beterquote:Op woensdag 26 december 2012 01:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, misschien had ik het ook beter kunnen verwoorden als: Genieten van de goede dingen in het leven
Hmm ja, daar heb ik weinig op aan te merken eigenlijk.
Hoewel genieten van de kwade dingen in het leven ook goed kan natuurlijk
Rustig aan.![]()
Geeeen porno![]()
(sorry ik praat even tegen mezelf)
Soort van verslaving wel ergens ook, zo geil ben ik ook weer niet.
Anders was de neiging meer naar fappen ook denk?Rustig aan.![]()
Zo, laatste restje wodka opgemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 01:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, laatste restje wodka opgemaaktIk moet ook maar eens een slokje wodka komen drinken bij je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Halloquote:Op woensdag 26 december 2012 01:51 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik weer.
Zo maar eens gaan pitten.
![]()
![]()
Wat mij betreft ben je welkomquote:Op woensdag 26 december 2012 01:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens een slokje wodka komen drinken bij je.![]()
![]()
HEEEEY!quote:Op woensdag 26 december 2012 01:51 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik weer.
Zo maar eens gaan pitten.
MUHAHAHA!![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 01:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je welkom![]()
Wel nare tijd nu... Met kerst... Weet nie hoe het donderdag zit bij mij.Rustig aan.![]()
Gesprekken gingen voornamelijk over werk. Ik was redelijk snel weer thuis en de rest van tlotr afgekeken
.
![]()
Man, ik wil nog steeds een keertje alle 3 delen achter elkaar gaan zien, maar kom er nooit toequote:Op woensdag 26 december 2012 01:55 schreef muhahaha het volgende:
Gesprekken gingen voornamelijk over werk. Ik was redelijk snel weer thuis en de rest van tlotr afgekeken
.
![]()
![]()
Vandaag de tijd voor genomenquote:Op woensdag 26 december 2012 01:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Man, ik wil nog steeds een keertje alle 3 delen achter elkaar gaan zien, maar kom er nooit toe. Ik had niet zoveel zin om op internet te zitten
.
![]()
/care.quote:Op woensdag 26 december 2012 02:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is voluit the Lord of the Rings.![]()
Alleen deel 1 gezien... 3 uur van mijn leven die ik nooit meer terug krijg
Je moet dan ook de extended special edition hebbenquote:Op woensdag 26 december 2012 02:03 schreef Spezza19 het volgende:
Alleen deel 1 gezien... 3 uur van mijn leven die ik nooit meer terug krijg![]()
![]()
Ik moet helemaal niksquote:Op woensdag 26 december 2012 02:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet dan ook de extended special edition hebben
En ik zal nooit een stuiver aan die zooi besteden
Tsja, waar je je geld aan uitgeeft is maar net wat je belangrijk vindt, en dat verschilt van persoon tot persoon he?quote:Op woensdag 26 december 2012 02:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks
En ik zal nooit een stuiver aan die zooi besteden![]()
![]()
Deze man weetquote:Op woensdag 26 december 2012 02:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet dan ook de extended special edition hebben![]()
Ik zou niet eens weten waar het allemaal heenvliegt joh, geld rolt wel bij mij hoewel ik eigenlijk vrij weinig koop anderszijds, gek genoeg....quote:Op woensdag 26 december 2012 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, waar je je geld aan uitgeeft is maar net wat je belangrijk vindt, en dat verschilt van persoon tot persoon he?
Veel kosten aan vreten denk...Rustig aan.![]()
Vaste lasten gaat het meeste dan ook aan opquote:Op woensdag 26 december 2012 02:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten waar het allemaal heenvliegt joh, geld rolt wel bij mij hoewel ik eigenlijk vrij weinig koop anderszijds, gek genoeg....
Veel kosten aan vreten denk...![]()
![]()
Vaak zijn het kleine dingen die aardig aantikken. Heb dat ook een tijd gehad, dat ik voor mijn gevoel helemaal niet zo veel uitgaf maar het toch hard ging.quote:Op woensdag 26 december 2012 02:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten waar het allemaal heenvliegt joh, geld rolt wel bij mij hoewel ik eigenlijk vrij weinig koop anderszijds, gek genoeg....
Veel kosten aan vreten denk...
Vooral dvd's en games die ik zag liggen en afgeprijsd waren, en dus voor mijn gevoel lekker goedkoop, tikte aan.
En bier natuurlijk![]()
Ja, tjussquote:Op woensdag 26 december 2012 02:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga je naar bed?
[..]
Hoi Royco, jij nog een leuke dag gehad?
Rustig aan.![]()
Ik heb eigenlijk alleen maar gegamed en films enzo gekeken.quote:Op woensdag 26 december 2012 02:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga je naar bed?
[..]
Hoi Royco, jij nog een leuke dag gehad?
Kerst single doorbrengen is kut![]()
O ik heb me prima vermaakt als singlequote:Op woensdag 26 december 2012 02:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar gegamed en films enzo gekeken.
Kerst single doorbrengen is kut
Maareh...jij datte toch iemand van fok? Of is dat alweer over?![]()
![]()
Ja dat is weer overquote:Op woensdag 26 december 2012 02:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik heb me prima vermaakt als single
Maareh...jij datte toch iemand van fok? Of is dat alweer over?![]()
Vergeten mn wekker uit te zetten
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nu ben ik veeeeeeeeeeel te vroeg wakkerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik had m'n wekker om 12 uur gezet, was 8 uur wakkerquote:Op woensdag 26 december 2012 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu ben ik veeeeeeeeeeel te vroeg wakker![]()
Om 1 uur word ik opgehaald, dus even de tijd doden...
Wat zijn jouw plannen?![]()
Gonna spend the day with my favorite serial killerquote:Op woensdag 26 december 2012 08:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had m'n wekker om 12 uur gezet, was 8 uur wakker![]()
Om 1 uur word ik opgehaald, dus even de tijd doden...
Wat zijn jouw plannen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik gok Dexterquote:Op woensdag 26 december 2012 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gonna spend the day with my favorite serial killer![]()
Jaquote:![]()
Ik wil al ruim een week een Dexter marathon houden maar lukte maar niet.
Vandaag ben ik alleen thuis dus dan kan het
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah ok, veel plezier dan maarquote:Op woensdag 26 december 2012 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wil al ruim een week een Dexter marathon houden maar lukte maar niet.
Vandaag ben ik alleen thuis dus dan kan het![]()
![]()
Komt goedquote:![]()
Jouw plannen voor vandaag?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Om 1 uur halen m'n ouders me op en dan rijden we naar m'n zus en zwager. Daar is het gewoon gezellig doen, cadeau's uitpakken en eten. Verder niks eigenlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Jouw plannen voor vandaag?![]()
Gezelligquote:Op woensdag 26 december 2012 09:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om 1 uur halen m'n ouders me op en dan rijden we naar m'n zus en zwager. Daar is het gewoon gezellig doen, cadeau's uitpakken en eten. Verder niks eigenlijk.![]()
Heel veel plezier!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb chips, dipsaus, dekentje en Dexter.quote:
Ik ga een geweldige dag tegemoet
En na Dexter doe ik een Homeland-marathon
[b]AirwiN schreef [/b]
Gekquote:Op woensdag 26 december 2012 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb chips, dipsaus, dekentje en Dexter.
En na Dexter doe ik een Homeland-marathon![]()
![]()
Hoezo gek?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
klinkt goedquote:Op woensdag 26 december 2012 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb chips, dipsaus, dekentje en Dexter.
En na Dexter doe ik een Homeland-marathon
Mogguh![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: