Als GRAMMATIK MACHT FREI man moet je ts even helpen. In plaats van uitroeptekens in het kwadraat posten.quote:
Deze man houdt van rare namen, helaas.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:08 schreef Christenbroeder het volgende:
[..]
Als GRAMMATIK MACHT FREI man moet je ts even helpen. In plaats van uitroeptekens in het kwadraat posten.
Nouja proleet of piloot meer kan ik er niet van maken.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:10 schreef Bitterlemon het volgende:
Als GRAMMATIK MACHT FREI man moet je ts even helpen. In plaats van uitroeptekens in het kwadraat posten.
Deze man houdt van rare namen, helaas.
Met andere woorden een klootzak?quote:Op woensdag 26 december 2012 01:10 schreef Prullenbak6 het volgende:
patser, plebejer, prol, prolurk, vlerk
Bluffer. Dikdoener. Filister, Hork, Iemand zonder beschaving, Iemand uit een onbeschaafd milieu, Iemand van grote levensopvatting, Immorele man, Kink Kleinburgerlijk mens, Lomperd, Man van kleinburgerlijke bekrompen opvattingen, Niet student, Onbeschaafde kerel, Ongemanierd mens, Onbeschaamd mens
Als iemand je proleet noemt, dan ben je voor hun een pauper.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:12 schreef Ricardo1989 het volgende:
Mensen hebben mij al vaak zo genoemd hier, maar niemand die mij echt kent?
Of een vlerk, hork, patser, etc.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:13 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Als iemand je proleet noemt, dan ben je voor hun een pauper.
Ik draag geen kruis, maar een Jesus piece (Niet echt though)quote:Op woensdag 26 december 2012 01:16 schreef Christenbroeder het volgende:
[..]
Of een vlerk, hork, patser, etc.
Echter lijkt ts meer iemand van het kamp met een gouden kruis om.
Kamp dus?quote:Op woensdag 26 december 2012 01:18 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik draag geen kruis, maar een Jesus piece (Niet echt though)
[ afbeelding ]
Volgens mij is TS een volkswijk bewoner.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:16 schreef Christenbroeder het volgende:
[..]
Of een vlerk, hork, patser, etc.
Echter lijkt ts meer iemand van het kamp met een gouden kruis om.
Heb genoeg familie van et kamp zoek maar op finkequote:Op woensdag 26 december 2012 01:18 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Volgens mij is TS een volkswijk bewoner.
Ben er bang voor.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:18 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Volgens mij is TS een volkswijk bewoner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |