SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie dan niet, zal mij een rotzorg wezen.![]()
![]()
Of bij deel 2 van de familie etenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Spezza19 het volgende:
Straks gaat heel Nederland naar de bouwmarkt en woonboulevard![]()
![]()
Jupsquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of bij deel 2 van de familie eten.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Oma komt vanavond hierquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of bij deel 2 van de familie etenGEEN ZIN IN.
Vanmiddag maar eens kijken of m'n motor het nog doet![]()
![]()
Als ie het doet ga je gewoon een rondje rijden en zeg je dat je een lekke band had ofzoquote:Op woensdag 26 december 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oma komt vanavond hierGEEN ZIN IN.
Vanmiddag maar eens kijken of m'n motor het nog doet
edit: ohnee valt niet op bij een motor als ie dan weer heel is![]()
![]()
Zo blij dat ik maar 1 deel hebquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of bij deel 2 van de familie eten
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mwah valt wel meequote:, lekker eten en vantevoren nog wat geocache's zoeken in een buurt waar ik normaal weinig kom
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ja, dat was ik ook van plan jaquote:Op woensdag 26 december 2012 00:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ie het doet ga je gewoon een rondje rijden en zeg je dat je een lekke band had ofzo
edit: ohnee valt niet op bij een motor als ie dan weer heel is. Niet dat ik een lekke band had, dat werkt niet zo goed
![]()
![]()
Eigenlijk moet ik ook naar de bouwmarkt. Wil beetje mijn huis opknappen/afmaken.
Nu alle tijd voor
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Net opquote:.
Sow.... opa & oma zijn weer pleite
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb nog wel trek in wat sappigsquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vroeger wel eens .. was zgn de band van de fiets lek.. had ik die leeg gelaten. Ik kon altijd wonderbaarlijk snel banden plakkenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat was ik ook van plan ja. Niet dat ik een lekke band had, dat werkt niet zo goed
![]()
En mam altijd maar tegen m'n zus en broertje zeggen van, neem daar nou eens een voorbeeld aan. Zij heeft zich tenminste geleerd een band te plakken![]()
![]()
Joh, je meent hetquote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel trek in wat sappigs![]()
Geweldigquote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vroeger wel eens .. was zgn de band van de fiets lek.. had ik die leeg gelaten. Ik kon altijd wonderbaarlijk snel banden plakken![]()
En mam altijd maar tegen m'n zus en broertje zeggen van, neem daar nou eens een voorbeeld aan. Zij heeft zich tenminste geleerd een band te plakken![]()
![]()
![]()
Sjah heb hele avond staan koken, dan eet je zelf amper...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Domme koks bestaan nogquote:Op woensdag 26 december 2012 00:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah heb hele avond staan koken, dan eet je zelf amper...![]()
![]()
![]()
Waar haal je het "dom" gedeelte vandaan? Was gewoon ingewikkeld menu...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je hongert jezelf uit. Als echte slimme topchef heb je in dat geval natuurlijk zelf al voldoende geproefdquote:Op woensdag 26 december 2012 00:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar haal je het "dom" gedeelte vandaan? Was gewoon ingewikkeld menu...![]()
![]()
Ik vind het wel goed bedachtquote:Op woensdag 26 december 2012 00:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Best wel slecht eigenlijk, maar het werkte wel![]()
![]()
Meestal proef ik kleine beetjes, en hebben de etensgeuren een destructieve werking op mijn eetlustquote:Op woensdag 26 december 2012 00:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je hongert jezelf uit. Als echte slimme topchef heb je in dat geval natuurlijk zelf al voldoende geproefdProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gewoon doen alsof je het gaatje niet kan vindenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een keer was mam aan het meekijken, moest ik nog snel een gaatje forceren
Oh dit klinkt slecht, gelukkig zeg ik het tegen een vrouw![]()
![]()
Oei.. dat is minderquote:Op woensdag 26 december 2012 00:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meestal proef ik kleine beetjes, en hebben de etensgeuren een destructieve werking op mijn eetlust![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je het gaatje niet kan vinden
Oh dit klinkt slecht, gelukkig zeg ik het tegen een vrouw![]()
![]()
Bel 'm even op danquote:Op woensdag 26 december 2012 00:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
hmm al bijna een uur geleden alweer![]()
![]()
Heb je een puntquote:Op woensdag 26 december 2012 00:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kost alleen maar extra tijd
Hij moet verdomme doorwerkenKan hij gelijk door naar de klant of moet ie eerst via de zaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |