SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie dan niet, zal mij een rotzorg wezen.![]()
![]()
Of bij deel 2 van de familie etenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Spezza19 het volgende:
Straks gaat heel Nederland naar de bouwmarkt en woonboulevard![]()
![]()
Jupsquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of bij deel 2 van de familie eten.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Oma komt vanavond hierquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of bij deel 2 van de familie etenGEEN ZIN IN.
Vanmiddag maar eens kijken of m'n motor het nog doet![]()
![]()
Als ie het doet ga je gewoon een rondje rijden en zeg je dat je een lekke band had ofzoquote:Op woensdag 26 december 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oma komt vanavond hierGEEN ZIN IN.
Vanmiddag maar eens kijken of m'n motor het nog doet
edit: ohnee valt niet op bij een motor als ie dan weer heel is![]()
![]()
Zo blij dat ik maar 1 deel hebquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of bij deel 2 van de familie eten
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mwah valt wel meequote:, lekker eten en vantevoren nog wat geocache's zoeken in een buurt waar ik normaal weinig kom
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ja, dat was ik ook van plan jaquote:Op woensdag 26 december 2012 00:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ie het doet ga je gewoon een rondje rijden en zeg je dat je een lekke band had ofzo
edit: ohnee valt niet op bij een motor als ie dan weer heel is. Niet dat ik een lekke band had, dat werkt niet zo goed
![]()
![]()
Eigenlijk moet ik ook naar de bouwmarkt. Wil beetje mijn huis opknappen/afmaken.
Nu alle tijd voor
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Net opquote:.
Sow.... opa & oma zijn weer pleite
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb nog wel trek in wat sappigsquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vroeger wel eens .. was zgn de band van de fiets lek.. had ik die leeg gelaten. Ik kon altijd wonderbaarlijk snel banden plakkenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat was ik ook van plan ja. Niet dat ik een lekke band had, dat werkt niet zo goed
![]()
En mam altijd maar tegen m'n zus en broertje zeggen van, neem daar nou eens een voorbeeld aan. Zij heeft zich tenminste geleerd een band te plakken![]()
![]()
Joh, je meent hetquote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel trek in wat sappigs![]()
Geweldigquote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vroeger wel eens .. was zgn de band van de fiets lek.. had ik die leeg gelaten. Ik kon altijd wonderbaarlijk snel banden plakken![]()
En mam altijd maar tegen m'n zus en broertje zeggen van, neem daar nou eens een voorbeeld aan. Zij heeft zich tenminste geleerd een band te plakken![]()
![]()
![]()
Sjah heb hele avond staan koken, dan eet je zelf amper...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Domme koks bestaan nogquote:Op woensdag 26 december 2012 00:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah heb hele avond staan koken, dan eet je zelf amper...![]()
![]()
![]()
Waar haal je het "dom" gedeelte vandaan? Was gewoon ingewikkeld menu...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je hongert jezelf uit. Als echte slimme topchef heb je in dat geval natuurlijk zelf al voldoende geproefdquote:Op woensdag 26 december 2012 00:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar haal je het "dom" gedeelte vandaan? Was gewoon ingewikkeld menu...![]()
![]()
Ik vind het wel goed bedachtquote:Op woensdag 26 december 2012 00:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Best wel slecht eigenlijk, maar het werkte wel![]()
![]()
Meestal proef ik kleine beetjes, en hebben de etensgeuren een destructieve werking op mijn eetlustquote:Op woensdag 26 december 2012 00:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je hongert jezelf uit. Als echte slimme topchef heb je in dat geval natuurlijk zelf al voldoende geproefdProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gewoon doen alsof je het gaatje niet kan vindenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een keer was mam aan het meekijken, moest ik nog snel een gaatje forceren
Oh dit klinkt slecht, gelukkig zeg ik het tegen een vrouw![]()
![]()
Oei.. dat is minderquote:Op woensdag 26 december 2012 00:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meestal proef ik kleine beetjes, en hebben de etensgeuren een destructieve werking op mijn eetlust![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je het gaatje niet kan vinden
Oh dit klinkt slecht, gelukkig zeg ik het tegen een vrouw![]()
![]()
Bel 'm even op danquote:Op woensdag 26 december 2012 00:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
hmm al bijna een uur geleden alweer![]()
![]()
Heb je een puntquote:Op woensdag 26 december 2012 00:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kost alleen maar extra tijd
Hij moet verdomme doorwerkenKan hij gelijk door naar de klant of moet ie eerst via de zaak?
![]()
Wat?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je een puntKan hij gelijk door naar de klant of moet ie eerst via de zaak?
![]()
![]()
![]()
Of hij direct vanuit huis met de auto naar de storing kan, of dat hij eerst via het gebouw van z'n werk naar de storing moetquote:![]()
![]()
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken
Lijkt me het verstandigst
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hij rijdt met de auto naar het terrein en gaat daar een gebouw binnen. Checkt iets op de computers daar denk ik. Stapt de auto in, rijdt naar de betreffende koelcel (denk ik) en gaat daar de storing proberen op te lossen.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of hij direct vanuit huis met de auto naar de storing kan, of dat hij eerst via het gebouw van z'n werk naar de storing moet
Zoiets denk ik![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 00:20 schreef fietsie het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken
Lijkt me het verstandigst![]()
![]()
3x denk ik. Ik weet ook gewoon nietsquote:Op woensdag 26 december 2012 00:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij rijdt met de auto naar het terrein en gaat daar een gebouw binnen. Checkt iets op de computers daar denk ik. Stapt de auto in, rijdt naar de betreffende koelcel (denk ik) en gaat daar de storing proberen op te lossen.
Zoiets denk ik![]()
![]()
Hmm oke, ja heb geen idee wat voor werk hij precies doet natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 00:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij rijdt met de auto naar het terrein en gaat daar een gebouw binnen. Checkt iets op de computers daar denk ik. Stapt de auto in, rijdt naar de betreffende koelcel (denk ik) en gaat daar de storing proberen op te lossen.
Zoiets denk ik.
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
3x denk ik. Ik weet ook gewoon niets![]()
![]()
TrusteProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja hij werkt op de veiling bij de koelcellenafdeling. En hij doet vooral het technische gedeelte. Maar wat dat dan precies is..quote:Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oke, ja heb geen idee wat voor werk hij precies doet natuurlijk.
![]()
![]()
Tis nacht. Maak je ergens anders druk over.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zit druk te discussieren over het minimumloon, en of het afgeschaft moet worden.![]()
Hoe bepaal je dan iemand zijn of haar loon?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zit druk te discussieren over het minimumloon, en of het afgeschaft moet worden.Oh zo, ik snap het alquote:Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja hij werkt op de veiling bij de koelcellenafdeling. En hij doet vooral het technische gedeelte. Maar wat dat dan precies is..![]()
![]()
Leg eens uit dan, misschien snap ik het dan ookquote:Op woensdag 26 december 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe bepaal je dan iemand zijn of haar loon?
[..]
Oh zo, ik snap het al![]()
![]()
Geweldig ditquote:Op woensdag 26 december 2012 00:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, misschien snap ik het dan ook.
Nou, kijk, ik denk dit:
1. Hij rijdt van huis naar het veilinggebouw
2. Het checkt daar op een centrale pc waar de storing is
3. Hij rijdt daarheen
4. Hij kijkt wat de storing is en wat hij moet doen om het op te lossen
5. Hij lost de storing op indien dat mogelijk is.
6. Eventueel afmelden en dan weer naar huis.![]()
Klinkt logischquote:Op woensdag 26 december 2012 00:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geweldig dit.
Nou, kijk, ik denk dit:
1. Hij rijdt van huis naar het veilinggebouw
2. Het checkt daar op een centrale pc waar de storing is
3. Hij rijdt daarheen
4. Hij kijkt wat de storing is en wat hij moet doen om het op te lossen
5. Hij lost de storing op indien dat mogelijk is.
6. Eventueel afmelden en dan weer naar huis.![]()
![]()
Dat scheelt als je te maken hebt met collega's die ook storingsdienst hebbenquote:!
Over de kniequote:Op woensdag 26 december 2012 00:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
Shit heb ik toch stiekem een chocolaatje gepakt![]()
![]()
Toch even informeren of ie bijna klaar isquote:Op woensdag 26 december 2012 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat scheelt als je te maken hebt met collega's die ook storingsdienst hebben!
[..]
Over de knie![]()
![]()
Nieuwsgierig nu?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch even informeren of ie bijna klaar is![]()
![]()
zo ben weer klaar met gamen voor vandaag
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Waarop ie ongenadig zijn hoofd stoot, schrikkend van de telefoon terwijl ie ergens onderin een compressor ligt te kloothannessenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch even informeren of ie bijna klaar is
Was jij niet naar bed toequote:Op woensdag 26 december 2012 00:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarop ie ongenadig zijn hoofd stoot, schrikkend van de telefoon terwijl ie ergens onderin een compressor ligt te kloothannessen![]()
![]()
Zoals? Dat ik geen seks heb?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tis nacht. Maak je ergens anders druk over.
Ja dat weet ik.Rustig aan.![]()
Haiquote:Op woensdag 26 december 2012 00:30 schreef Giertje het volgende:
zo ben weer klaar met gamen voor vandaagHahaquote:Op woensdag 26 december 2012 00:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, wil weten of ik beter kan gaan slapen![]()
![]()
Je beseft wel dat je nog 23,5 uur te gaan hebt?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:30 schreef Giertje het volgende:
zo ben weer klaar met gamen voor vandaag![]()
Sjah ik had moeite met loslaten....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik denk door wat je te besteden hebt aan loonkosten en aan wat een persoon voor jouw bedrijf presteert...quote:Op woensdag 26 december 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe bepaal je dan iemand zijn of haar loon?Rustig aan.![]()
Nee, maar .. laat ook maarquote:Op woensdag 26 december 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals? Dat ik geen seks heb?
Ja dat weet ik.![]()
![]()
Van wat?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah ik had moeite met loslaten....![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, wil weten of ik beter kan gaan slapen
Tof.Rustig aan.![]()
Dat wilde ik ook zeggen, maar ik wist niet hoe het te verwoordenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je beseft wel dat je nog 23,5 uur te gaan hebt?Dat gaat niet werken, want hoe weet je wat iemand presteert als hij nog niet in dienst is?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk door wat je te besteden hebt aan loonkosten en aan wat een persoon voor jouw bedrijf presteert...![]()
Sorryquote:Op woensdag 26 december 2012 00:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar .. laat ook maarI know.
Rustig aan.![]()
En sowieso, als je je moet gaan drukmaken over functies rondom het minimumloon.... dan moet je gaan nakijken wat de toegevoegde waarde van je bedrijf is, het -kan- wel maar echt commercieel business doen wordt dan wel een uitdaging in een "duur" CAO land als Nederland...quote:Op woensdag 26 december 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk door wat je te besteden hebt aan loonkosten en aan wat een persoon voor jouw bedrijf presteert...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb niks om me druk over te makenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tis nacht. Maak je ergens anders druk over.Vind het wel leuke discussies altijd eigenlijk gek genoeg.
Rustig aan.![]()
Fok!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Okquote:Op woensdag 26 december 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb niks om me druk over te makenVind het wel leuke discussies altijd eigenlijk gek genoeg.
![]()
![]()
![]()
Niet eh, lastig allemaalquote:Op woensdag 26 december 2012 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
Dat gaat niet werken, want hoe weet je wat iemand presteert als hij nog niet in dienst is?
Rustig aan.![]()
Nee daar is geen lol aan zonder een beetje gezonde inspiratiequote:
Tuinders enzo zijn allemaal minimumloonquote:Op woensdag 26 december 2012 00:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
En sowieso, als je je moet gaan drukmaken over functies rondom het minimumloon.... dan moet je gaan nakijken wat de toegevoegde waarde van je bedrijf is, het -kan- wel maar echt commercieel business doen wordt dan wel een uitdaging in een "duur" CAO land als Nederland...
Vet veel buitenlanders die dat werk doen ook.Rustig aan.![]()
Genoeg te vinden op internet toch?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee daar is geen lol aan zonder een beetje gezonde inspiratie![]()
![]()
Daarom is er een minimumloon als richtlijn. En wat dacht van de uitkeringen die op het minimumloon zijn gebaseerd (bijstand?)?quote:![]()
Ga maar vast op bed klaar liggenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nog ca. 15 min + de rit naar huis![]()
![]()
Uhuh maar daarbij moet je toch gaan nadenken of dat nog wel -hier- moet, ivm de totale stack een loonkosten, OF of het mogelijk is werk weg te automatiseren...quote:Op woensdag 26 december 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tuinders enzo zijn allemaal minimumloon
Vet veel buitenlanders die dat werk doen ook.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga maar vast op bed klaar liggen![]()
![]()
Neh niets inspireert als een echte vrouw van vlees en bloedquote:Op woensdag 26 december 2012 00:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Genoeg te vinden op internet toch?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |