Klopt ook wel, zo veel vaker ben ik hier niet meerquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige users zie ik 1x per jaar geloof ikBij het SR topic ook.
True colors staat er niet in?quote:
Ik zie jou overal ;0quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige users zie ik 1x per jaar geloof ikBij het SR topic ook.
jawel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
True colors staat er niet in?
Jawel, maar verkeerd geschrevenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
True colors staat er niet in?
cyndi lauper die beetje engelse taal loop te verloederenquote:
Ach ik ken één nummer van Gordon en dat nummer ben ik alweer kwijt terwijl ik het post.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:36 schreef cafca het volgende:
Cindy Lauper heb ik een paar jaar geleden nog ergens live gezien. Ze speelde 3 nummers, de enige 3 nummers die ik van haar kende
Zeker weten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, nu ben je lief tenminste
Amerikanen zijn te lui om die 2e o te schrijvenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Engels en Amerikaanse spellingAl weet ik nooit wat-wat is.
Wanneer niet dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, nu ben je lief tenminste
Brits altijd met ou enzo.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Engels en Amerikaanse spellingAl weet ik nooit wat-wat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |