Komt goed uit, heb toch vroege dienstquote:
Lekker wakker worden dusquote:
Ik dacht eigenlijk hetzelfde toen ie Ademloos zeiquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja verrek het heette niet eens AdemloosNog maar wat water drinken
Je kijkt Apocalypse Now? Hoewel ik dat geen kerstfilm vind.quote:
Nou, speciaal voor jou, een wat kleiner plaatje:quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjesus had je een NOG groter plaatje
Nicequote:Op dinsdag 25 december 2012 21:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou, een wat kleiner plaatje:
[ afbeelding ]
Ik vind ze opgenomen in de studio ook niet heel goed. Maar dat mag je vast niet zeggenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:26 schreef tong80 het volgende:
OMD.Die heb ik ooit live gezien.
Dat was valser en slechter dan Nena op Pinkpop
Dat mag bestquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind ze opgenomen in de studio ook niet heel goed. Maar dat mag je vast niet zeggen
Moet je het einde van Dr Stranglove zien. Zit er iemand op een atoombom te juichen en te zwaaien als ie wordt gedropped.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
Vrolijk muziekje voor een bom eigenlijk.
Je mag zeggen wat je wilt hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind ze opgenomen in de studio ook niet heel goed. Maar dat mag je vast niet zeggen
De ene helft ook hits geschreven voor atomic kittenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag best
Maar je krijgt geen gelijk van mij
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je het einde van Dr Stranglove zien. Zit er iemand op een atoombom te juichen en te zwaaien als ie wordt gedropped.
Toevallig heb ik die een paar maanden terug nog een keer gekekenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je het einde van Dr Stranglove zien. Zit er iemand op een atoombom te juichen en te zwaaien als ie wordt gedropped.
Je moet iets doen om aan je geld te komen hequote:Op dinsdag 25 december 2012 21:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
De ene helft ook hits geschreven voor atomic kitten
ik moet ook aan het water. ik las dat je zat te fappen op Rene Shumanquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
Wehehe ik zat te zappen en zag op TV NH Rene Shuman![]()
Sorry off topic
Volgend mij geldt dat voor ongeveer de helft van de top 2000....quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Volgens mij vind ik dit nummer alleen leuk omdat het nostalgie is
Mag je best zeggen. Zo'n jaren 80 overgeproduceerd studio bandje. Spandau Ballet, Depeche Mode, Duran Duran. Man wat haatte ik die shit.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar kun je weleens gelijk in hebben, de herkenning is vaak het leukst. Vooral omdat je heel veel van deze nummers maar 1x per jaar hoort.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgend mij geldt dat voor ongeveer de helft van de top 2000....
Ook maar die van OMD nog meerquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Deze van Rory Block bedoel je neem ik aan?
Dat is wel echt zo. Die lijst zit toch echt vol van de guilty pleasuresquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar kun je weleens gelijk in hebben, de herkenning is vaak het leukst. Vooral omdat je heel veel van deze nummers maar 1x per jaar hoort.
heyquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:32 schreef djenneke het volgende:
Haha, weer de bekende gezichten in deze topic zie ik.
Sommige users zie ik 1x per jaar geloof ikquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:32 schreef djenneke het volgende:
Haha, weer de bekende gezichten in deze topic zie ik.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogste notering van cindy lauper al?
True Colours komt nogquote:
Klopt ook wel, zo veel vaker ben ik hier niet meerquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige users zie ik 1x per jaar geloof ikBij het SR topic ook.
True colors staat er niet in?quote:
Ik zie jou overal ;0quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige users zie ik 1x per jaar geloof ikBij het SR topic ook.
jawel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
True colors staat er niet in?
Jawel, maar verkeerd geschrevenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
True colors staat er niet in?
cyndi lauper die beetje engelse taal loop te verloederenquote:
Ach ik ken één nummer van Gordon en dat nummer ben ik alweer kwijt terwijl ik het post.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:36 schreef cafca het volgende:
Cindy Lauper heb ik een paar jaar geleden nog ergens live gezien. Ze speelde 3 nummers, de enige 3 nummers die ik van haar kende
Zeker weten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, nu ben je lief tenminste
Amerikanen zijn te lui om die 2e o te schrijvenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Engels en Amerikaanse spellingAl weet ik nooit wat-wat is.
Wanneer niet dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, nu ben je lief tenminste
Brits altijd met ou enzo.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Engels en Amerikaanse spellingAl weet ik nooit wat-wat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |