Je bent zelf Baggerquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:38 schreef tong80 het volgende:
Nog een keer een nummer van de Stones.
Pure bagger.
De Cocksuckerblues staat er zeker niet in ?
Net als tire/tyre, de i is het minste werkquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Amerikanen zijn te lui om die 2e o te schrijven
la la la la En een gitaarsolo van een minuut. Mijn muziek. Maar dit is LP muziek. Die moet je genieten in zijn geheel.quote:
Nope, wel Joe Cocker en Cockney Rebelquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:38 schreef tong80 het volgende:
De Cocksuckerblues staat er zeker niet in ?
Hij zakt wel een dikke 700 minder dan terechte plaatsenquote:
Smilequote:Op dinsdag 25 december 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope, wel Joe Cocker en Cockney Rebel
Man ik geniet hiervan. Maar wie kent dit nummer. Zijn de Stonesfans weer aan het stemmen geweest.quote:
Ja, dat schrijven amerikanen dan wel weer met ou.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:39 schreef D. het volgende:
Alleen bij Whiskey nemen ze er meer tijd voor
Whiskou?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat schrijven amerikanen dan wel weer met ou.
Raar volkje....
Op dinsdag 25 december 2012 21:39 schreef tong80 het volgende:
Had de gitaarsolo toch voorspeld. Jimi werd na een minuut weggedraaid. Was te hard.quote:
Tel je zegeningen als ze dat niet doenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had de gitaarsolo toch voorspeld. Jimi werd na een minuut weggedraaid. Was te hard.
Ik vind daartoe wel in staat zijn inderdaad een stuk knapper.quote:
domino was er vanmiddag op. dat is ook al rijmelarij van likmevestjequote:Op dinsdag 25 december 2012 21:43 schreef djenneke het volgende:
Mijn dochter van 2,5 krijgt dit nog net niet bij elkaar gerijmd. Maar het scheelt niet veel.
Ik kan het wel van A tot Z meezingen, maar ik vind er toch maar weinig aan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:45 schreef Micson het volgende:
'Daar gaat ze' is een ijzersterke plaat van Clouseau, deze ietsje minder maar nog steeds wel een klassieker hoor.
dit is geen klassiekerquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:45 schreef Micson het volgende:
'Daar gaat ze' is een ijzersterke plaat van Clouseau, deze ietsje minder maar nog steeds wel een klassieker hoor.
Is het ook lieve knul, is het ook.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:45 schreef laxus13 het volgende:
Ik blijf het mooi vinden wat jullie er ook van vinden
Ja joh, pak er straks gewoon nog eenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Oh iemand zei net dat Jantje Smit nu kwam, moet ik zometeen weer drinken pakken dan?
Als het uit volendam zou komen vonden jullie het vast niets..quote:
Dat heb ik ook wel met een paar nummersquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:46 schreef D. het volgende:
Ik vind 'm ook mooi, maar bij mij zit er een verhaal achter
Vast iets met je ex.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:46 schreef D. het volgende:
Ik vind 'm ook wel mooi, maar bij mij zit er een verhaal achter
neem de fles gewoon meequote:Op dinsdag 25 december 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Oh iemand zei net dat Jantje Smit nu kwam, moet ik zometeen weer drinken pakken dan?
Opdrinken als ie nog koud isquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Lauwe wijn is viesEn mijn ijskast meesjouwen naar de huiskamer is ook zo een gedoe.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:47 schreef djenneke het volgende:
Als dit passie is, dan heb ik liever geen seks meer denk ik.
nou ja, mijn moeder zei gisteren dat ik de WITTE wijn niet in de koelkast moest doen, want ze had het liever op kamertemperatuur. mkayquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Lauwe wijn is viesEn mijn ijskast meesjouwen naar de huiskamer is ook zo een gedoe.
Als je echt Djenneke heet kun je sowieso maar beter geen seks hebben.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:47 schreef djenneke het volgende:
Als dit passie is, dan heb ik liever geen seks meer denk ik.
Moedersquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nou ja, mijn moeder zei gisteren dat ik de WITTE wijn niet in de koelkast moest doen, want ze had het liever op kamertemperatuur. mkay
Want seks is alleen voorbehouden aan mensen met een bepaalde naam uiteraard.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:49 schreef Micson het volgende:
[..]
Als je echt Djenneke heet kun je sowieso maar beter geen seks hebben.
Ik ben ook geen 55+quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja.
Zal wel door m'n leeftijd komen.
Ben bijna net zo oud als jij maar ik vind hem topquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja.
Zal wel door m'n leeftijd komen.
Doet me denken aan dat sunscreen nummer, maar dan slechter.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
Apart nummer dit. Ook zo eentje die je 1x per jaar hoort volgens mij.
Veel te duur om te drinkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je dat gaat drinken, ben je echt te ver heen, D.
Behalve op Veronica dan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
Apart nummer dit. Ook zo eentje die je 1x per jaar hoort volgens mij.
Hmm ja, dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:53 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ben bijna net zo oud als jij maar ik vind hem top
Is gewoon een nummer 1 hit geweest, in '86 ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:53 schreef djenneke het volgende:
Gek, ik ken gedeeltes wel, omdat het waarschijnlijk rottiggesampled is, maar het nummer helemaal niet
Ik ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:55 schreef Homdeck het volgende:
suspicious minds en my boy vind ik wel mooie nummer van elvis
Toen was ik acht... nog niet echt muziekbewust, maar ook niet volledig doofquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Is gewoon een nummer 1 hit geweest, in '86 ofzo
Always on my mind en in the Ghetto ook wel. en de oudere nummers als Hound Dog, Jailhouse Rock enzoquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:55 schreef Homdeck het volgende:
suspicious minds en my boy vind ik wel mooie nummer van elvis
Ik vind het gewoon niet echt een seksueel aantrekkelijke naam. Net zoals jij Clouseau niet passioneel vond.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Want seks is alleen voorbehouden aan mensen met een bepaalde naam uiteraard.
Jij bent raar.
ik ken hem nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Sander Guis, dat is dan voor het eerst dat ik naar hem luister sinds dat ie bij 3FM weg is.
Wat vinden jullie van hem?
Gelukkig hoef jij dat ook niet te vinden. Lol. Maar nee, ik heet geen Djenneke nee.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet echt een seksueel aantrekkelijke naam. Net zoals jij Clouseau niet passioneel vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |