Dat heb ik ook wel met een paar nummersquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:46 schreef D. het volgende:
Ik vind 'm ook mooi, maar bij mij zit er een verhaal achter
Vast iets met je ex.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:46 schreef D. het volgende:
Ik vind 'm ook wel mooi, maar bij mij zit er een verhaal achter
neem de fles gewoon meequote:Op dinsdag 25 december 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Oh iemand zei net dat Jantje Smit nu kwam, moet ik zometeen weer drinken pakken dan?
Opdrinken als ie nog koud isquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Lauwe wijn is viesEn mijn ijskast meesjouwen naar de huiskamer is ook zo een gedoe.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:47 schreef djenneke het volgende:
Als dit passie is, dan heb ik liever geen seks meer denk ik.
nou ja, mijn moeder zei gisteren dat ik de WITTE wijn niet in de koelkast moest doen, want ze had het liever op kamertemperatuur. mkayquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Lauwe wijn is viesEn mijn ijskast meesjouwen naar de huiskamer is ook zo een gedoe.
Als je echt Djenneke heet kun je sowieso maar beter geen seks hebben.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:47 schreef djenneke het volgende:
Als dit passie is, dan heb ik liever geen seks meer denk ik.
Moedersquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nou ja, mijn moeder zei gisteren dat ik de WITTE wijn niet in de koelkast moest doen, want ze had het liever op kamertemperatuur. mkay
Want seks is alleen voorbehouden aan mensen met een bepaalde naam uiteraard.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:49 schreef Micson het volgende:
[..]
Als je echt Djenneke heet kun je sowieso maar beter geen seks hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |