quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:08 schreef TheGOAT het volgende:
http://watch.nba.com/nba/subscribe
En dan rechtsonder sign-up now doen (bij free preview Nets - Celtics)
Dan heb jij zijn broer nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:00 schreef TheFastOne het volgende:
Het is echt verschrikkelijk om Brook Lopez te zien spelen.
Daar heb je me tuk. Zo'n lelijke stijl van spelen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:01 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dan heb jij zijn broer nog nooit gezien.
Lakeshow?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:32 schreef Djokotron het volgende:
Heb het wel gezien, laat de lakeshow maar komen.
Don´t worry. Kobe got this. Schiet gewoon 50x als het moet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:33 schreef Sasman het volgende:
[..]
Lakeshow?![]()
Knicks gaan ze gewoon afmaken.
Whutquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:24 schreef Doublepain het volgende:
Chris Brown![]()
Die is lelijk geworden zeg, pff
Dat was de Harden treatment voor Novakaine.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:19 schreef EddyAlbena het volgende:
In het NFL topic kennis gemaakt met de fencing response. Gezien Novik z'n reactie kan dit wel eens een hersenschudding zijn.
hoe?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de taal switchen naar Engels?
quote:
Dacht al klinkt bekendquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:50 schreef Djokotron het volgende:
2unlimited gaat nog steeds hard daar, nice
Bij UPC box, druk ik op de i van informatie en dan als taal Engels ipv Nederlands. Werkt ook bij de Engelse voetbal wedstrijden. Super handigquote:
Ik heb Telfort/kpn, zal de volgende keer even kijkenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:59 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Bij UPC box, druk ik op de i van informatie en dan als taal Engels ipv Nederlands. Werkt ook bij de Engelse voetbal wedstrijden. Super handig
http://espn.go.com/nba/tr(...)ction-ramon-sessionsquote:NEW YORK -- Miami Heat guard Dwyane Wade has been suspended one game without pay by the NBA for flailing his leg and making contact with the groin of the Charlotte Bobcats' Ramon Sessions.
The suspension was announced Thursday by Stu Jackson, the NBA's executive vice president for basketball operations.
"I'm far from being a dirty player + my intent was never 2 kick Ramon Sessions," Wade tweeted Thursday night in reaction to the suspension. "I just reacted to the contact that I got from him.... More than anything, I think of my boys watchin me be4 retaliating 2ward any player. Im moving 4ward + ready 2 get back on the court in MIL."
The incident happened with 8:12 left in the fourth quarter of the Heat's 105-92 victory over the Bobcats on Wednesday night. Sessions was called for a foul on the play.
Wade will serve the suspension Friday night when the Heat visit the Detroit Pistons.
Natuurlijk is Miami beter met LeBron, maar zo slecht zonder hem is het nu ook weer niet. En zonder Wade zijn ze echt niet beter dan met hem. Ten opzichte van vorig jaar is het in de tijd dat LeBron op de bank zit zelfs verbeterd, mede door de komst van Allen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:22 schreef TheGOAT het volgende:
In z'n vroegere jaren respecteerde ik Wade erg, voor de manier waarop hij met de publiciteit etc. omging. Altijd 'humble', weinig woorden, geen ophef. In 2006 was hij nog hongerig, speelde hij fantastisch in de Finals. Jaren daarna veel blessures, geen honger meer, gedoe met z'n vrouw, kinderen, en hij werd lui. Op het veld, en naast het veld. Als LeBron nu niet op het veld staat is Miami een drama-team, zonder Wade zijn ze zelfs beter dan met Wade.
Met dit soort dingen hoop ik dat je niet bedoelt: Jaren daarna veel blessures, ... , gedoe met z'n vrouw, kinderen want dat heeft natuurlijk niets te maken of je wel of niet diegene waardeert als speler. Die lijst met incidenten op nba.com is ook behoorlijk overdreven, enkel de flagrants op Hamilton en Collison is wat van te zeggen (naast incident met Sessions nu dan). Tja het zeuren/praten tegen referees snap ik ook niet zo goed, maar de discussies die Wade zo nu en dan voert zijn blijkbaar wel respectvol tegenover de referees. Zijn genoeg andere spelers die maar boos blijven staren/zeuren en doen alsof de referee niets is.quote:Dit soort dingen, en op nba.com stond nog een lijst van incidenten, gecombineerd met zijn altijd zeurende attitude tegenover scheidsrechters is een van de redenen waarom ik een hekel heb aan Miami. LeBron James heeft sinds afgelopen jaar mijn volle respect verdiend en hem gun ik het ook van harte, maar Wade? Blegh
Netjes. Die benchplayers daar doen mooie dingen voor de Pistons. Ongewoon hoge punten maken ze.quote:Op zaterdag 29 december 2012 04:02 schreef popolon het volgende:
Eindelijk weer eens, Pistons beat Heat.
De Pistons losses zijn met een gemiddelde van 2,2 pts dit seizoen, er is hoop.
Die Kings fansquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:50 schreef Sasman het volgende:
Kings winnen van Knicks.![]()
Oké...De halve B-Ploeg van de Knicks maar toch.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:55 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Nick Young in a nutshell. En Lee mag dit doen dit seizoen
Mooi team inderdaad. Ik nam ze nog niet zo serieus maar ze zijn echt bezig aan iets moois daar.quote:Op zondag 30 december 2012 22:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jammer dat de streak gestopt is ja, maar Atalanta gast echt zo lekker, inde the radar winnen ze gewoon alles.
What the hell is er mooi aan Atlanta?quote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Mooi team inderdaad. Ik nam ze nog niet zo serieus maar ze zijn echt bezig aan iets moois daar.
Altijd mooier dan fking Bostonquote:Op maandag 31 december 2012 05:27 schreef Djokotron het volgende:
[..]
What the hell is er mooi aan Atlanta?![]()
Er is geen team in de league wat lelijker speelt, lelijkere spelers heeft, lelijkere entourage heeft en geen team waar ik een grotere hekel aan heb.
...quote:Op maandag 31 december 2012 05:27 schreef Djokotron het volgende:
[..]
What the hell is er mooi aan Atlanta?![]()
Er is geen team in de league wat lelijker speelt, lelijkere spelers heeft, lelijkere entourage heeft en geen team waar ik een grotere hekel aan heb.
Waarom Rondo wegdoen?quote:Op maandag 31 december 2012 20:48 schreef TheFastOne het volgende:
Cousins on the block.
http://espn.go.com/nba/tradeMachine?tradeId=bl5ydks
Bill Simmons oppert dit, alhoewel we Rondo opgeven zou ik het doen als Boston zijnde.
Twijfel nu alweer. Rondo wil gewoon niet schieten lijkt het wel, hij moet het hebben van z'n drives naar de basket maar daar is hij mee gestopt. Tel daarbij op dat je inside buiten Garnett niet veel hebt, Sullinger, maar die is undersized en nog maar een rookie.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:17 schreef Sasman het volgende:
Ja lap ség...Die Rondo hoeven wij ook niet. Is gewoon een versie Tyreke Evans. Dan hebben we 2 mannen die niet kunnen schietenLaat maar gaan.
De hele top 10 kan wel gevuld worden met JaFail McGee playsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:53 schreef Reanimation het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wist gewoon dat nr. 1 een McGee play moest zijn
ach je kan op zijn minst tegenargumenten bedenken ipv dat "ik weet alles beter" gedrag. Wat hier wel vaker zo is, opzich jammer eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:17 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lol echt he, ga hier niet eens op in
Tsja sommige opmerkingen verdienen zo'n reactie hoor..quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ach je kan op zijn minst tegenargumenten bedenken ipv dat "ik weet alles beter" gedrag. Wat hier wel vaker zo is, opzich jammer eigenlijk.
Waarom plaats je die reactie dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:47 schreef Sasman het volgende:
Sommige mensen moeten ook weer niet alles te serieus gaan beginnen nemen hé...
Beetje provocerenquote:
Wat DUK zegt, Rondo heeft niets te willen, tenzij hij een no-trade clasule heeft maar die heeft hij niet dacht ik... Z'n contract loopt nog tot en met 2015, dus het is niet dat Sacramento het alleen zou willen als hij bij zou tekenen...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef Sasman het volgende:
[..]
Beetje provoceren![]()
Maar even serieus...Denken jullie echt dat Rondo dat nog maar zou willen? Naar een team als de Kings gaan...En laten we eerlijk zijn. Waarbij de play-off kansen zo goed al niet zijn?
Mag ook wel na die 5 punten in het derde kwart eergisterenquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:33 schreef emokid het volgende:
Prijsschieten in OKC. Nets maken 33 in de 1st.
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:12 schreef popolon het volgende:
[..]
In de lucht, aan de arm naar beneden trekken, da's eigenlijk gewoon een flagrant.
Je kan me niet vertellen dat Blake dit niet onzettend aan het aandikken was. Tuurlijk wordt er licht aan zijn arm getrokken maar om dan gelijk het hoofd van Lee eraf te proberen te schoppen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:12 schreef popolon het volgende:
[..]
In de lucht, aan de arm naar beneden trekken, da's eigenlijk gewoon een flagrant.
Als je de close ups bekijkt zie je dat Griffin daadwerkelijk zichzelf in de lucht gooit,.quote:
Hibbert ook nog zelfs. Het complete lijstje: http://espn.go.com/nba/st(...)es/sort/tripleDoublequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef TheGOAT het volgende:
16 triple-doubles dit seizoen, door 15 verschillende spelers (Calderonheeft er 2). Opvallend, ook zeker veel centers; Monroe, Noah, Lee, Cousins, Sanders kan ik me zo nog herinneren
Mooie uitspraak op zo'n leeftijdquote:Mike Woodson isn't worried about Amar'e Stoudemire's offense, but he is concerned about the recently returned forward's work at the other end of the floor. [And] Stoudemire knows that's where he needs the most improvement. In fact, STAT admitted after Wednesday's practice that defense was something he had never really learned -- until now with Woodson as his head coach. ... "I think just having a defensive coach for the first time in my career is going to help," he said. "I've never been taught defense in my whole career, so to now have a coach that actually teaches defense and teaches strategies, and knows positioning and posture, how to guard different plays, it's going to be helpful. I'm going to take it as a challenge."
Ziekelijkquote:
Ja...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:48 schreef emokid het volgende:
Zeg me dat er meer fokkers opgebleven zijn om de Lakers Clippers game te checken?![]()
'Daimn' (op zijn TheGOAT's), eerste paar minuten beginnen al intens. I'm all up for this one.
Ja, Sport1quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:48 schreef emokid het volgende:
Zeg me dat er meer fokkers opgebleven zijn om de Lakers Clippers game te checken?![]()
'Daimn' (op zijn TheGOAT's), eerste paar minuten beginnen al intens. I'm all up for this one.
De Hack-a-Dwight backfiret echt smerig in hun gezicht toen hij die laatste twee maakte. Dat is gewoon een lelijke play en de Clippers zijn beter dan dat.quote:
Idd, het begon ook echt bij minuut 4quote:Op zaterdag 5 januari 2013 07:17 schreef emokid het volgende:
[..]
De Hack-a-Dwight backfiret echt smerig in hun gezicht toen hij die laatste twee maakte. Dat is gewoon een lelijke play en de Clippers zijn beter dan dat.
Waarom Kevin Lovequote:Op zondag 6 januari 2013 12:40 schreef TheGOAT het volgende:
Melo met 40 punten, wel weer op 14-29
En James Harden met 16 in het laatste kwart, maar kan wel elke keer naar z'n linkerkant gaan, en dan is hij niet te stoppen
Rondo met een triple-double
Kevin Love breekt weer z'n hand, zelfde bot, heb gezegd dat hij te vroeg teruggekomen is, en dat blijkt nu helemaal, als z'n bot weer breekt, niets tijdens een val, maar wanneer er een bal opkomt, dus 'compressie' kracht. Zn schot was nou oook niet bijster goed sinds hij terug was..
Ach, ik snap het ook wel. Iedereen wil wat van de Clippers en ze presteren dus ze mogen ditquote:Op zondag 6 januari 2013 13:49 schreef TheGOAT het volgende:
LOL hoe dom zien Griffin en Jordan er wel niet uit. Heb op zo'n moment medelijden met Paul, dat hij als 'papa' op het veld met deze kinderen moet spelen
Doodlachenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:52 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ach, ik snap het ook wel. Iedereen wil wat van de Clippers en ze presteren dus ze mogen dit
Je kan toch naar de Clippersquote:Op maandag 7 januari 2013 11:00 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Lakers gaan op deze manier de playoffs niet halen.
Ik was er al bang voor toen ze D'Antoni haalden.
Godsamme, grote kans dat als ik in april naar wedstrijden in LA ga het helemaal nergens meer om gaat.
Zuur, heel zuur.
Doen we ook.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je kan toch naar de Clippers
K heb je niet belachelijk gemaakt ofzo, was alleen oneens met je uitspraken.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:16 schreef TheGOAT het volgende:
Lakers gaan de 50 wins niet halen, of ze zouden 35-14 moeten gaan de resterende 49 wedstrijden, zie ze dat niet doen...
Aan het begin van het seizoen zei ik het al, maar de 0-8 pre-season was 'niets om je druk over te maken' en was 'totaal niet van waarde'. Dit team draait van geen kant, met of zonder blessures, met of zonder Gasol, met of zonder Nash. Dit team is zo disfunctioneel, maar er waren mensen die mij belachelijk maakte om mijn uitspraken, en ik kom m'n gelijk even halen
Nopequote:Op maandag 7 januari 2013 08:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dus, gaan de Lakers eigenlijk nog wel de playoffs halen?
http://espn.go.com/boston(...)-not-cooperating-nbaquote:NEW YORK -- The NBA suspended Boston Celtics point guard Rajon Rondo for one game Monday for making contact with a game official and failure to cooperate with a league investigation.
Rondo will serve his suspension during Boston's visit to the New York Knicks on Monday night at Madison Square Garden.
Whistled for an offensive charge with 3:19 remaining in the third quarter of the Celtics' 89-81 win over the Atlanta Hawks on Saturday, Rondo made contact with official Rodney Mott while protesting the call. The Celtics had just capped a 19-point rally with Rondo feeding Jared Sullinger for the go-ahead basket on the previous Boston possession.
This is the fourth suspension in less than one year for Rondo, including his third for incidents involving game officials. Rondo was suspended two games for throwing a ball at a game official in Detroit in February, then served a one-game suspension for bumping an official in Atlanta during a Eastern Conference quarterfinal series against the Hawks. In late November, Rondo was suspended two games for an incident with Brooklyn's Kris Humphries that saw the two enter the stands during a physical confrontation.
Sacre die start tegen Houston en kobe schat ik op 32/115 FG% 80/5/1 ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 23:44 schreef JayJay8 het volgende:
Loool Howard, Gasol en Hill out voor komende roadgames.
GG play-offs, Hello draft lottery
Crap...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:25 schreef emokid het volgende:
Haha, de Wizards slachtofferen nu ook de Thunder. Scharen zich bij het illustere rijtje waar ook de Heat zich bevindt. Mooie uitslagen zijn dit.
Hmm das mooi klote danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:42 schreef TheGOAT het volgende:
6/26 zelfs
En Dwight met gescheurd labrum in z'n schouder, kut blessure, zegt zelf min. een week uit te zijn, ik voorspel dat dat langer is, en later heeft hij misschien alsnog operatie nodig..
Labrum is een soort van meniscus in je schouder (ook in je heup bijvoorbeeld). Als die scheurt kan dit slot-klachten geven, wat kan leiden tot impingement --> beklemming. Rotblessure, bij de één geneest het wel, bij de andere niet
Laat ik dit nou eens meenemen in mijn voorspelling komende nacht...laatste paar keer er alleen maar naast gezeten...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vannacht maar even aanschouwen hoor Heat gaat verliezen van Indiana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clippers is wel aantrekkelijk basketbal, lekker modern."Ik heb nog met hem gekoerst"
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Bobcats moet je zeker in de gaten houden!Gevat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet helaas wel zeggen dat ik nog niet zo thuis ben in de sport. Dus of een spel aantrekkelijk is ofzo zal ik (nog) niet snel kunnen onderscheiden.
Heb zelf een voorkeur voor de Celtics, dat krijg je als je een relatie hebt gehad met een Bostonian...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef complixate het volgende:
Ik ben van plan binnenkort NBA wedstridjen te gaan volgen, vooral omdat Formule 1 als het goed is naar Sport 1 gaat en ze daar toch NBA wedstrijden uitzenden.
Maar heb nog geen idee welke teams ik in de gaten moet houden. Knicks, Bobcats, Clippers.... ben wel benieuwd!
Als je er kijk op hebt ben je natuurlijk voor Boston.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef complixate het volgende:
Oké, dat is wel handig. Heb natuurlijk wel de mogelijkheid om wedstrijden op te nemen.
Denk dat ik eerst maar een seizoentje verschillende teams bekijk voor ik definitief een team ga...supportenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:44 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Als je er kijk op hebt ben je natuurlijk voor Boston.
In dit topic is TheGOAT () de baas, hij heeft altijd gelijk. Iedereen anders hangt er maar een beetje bij.
Groot gelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:47 schreef complixate het volgende:
[..]
Denk dat ik eerst maar een seizoentje verschillende teams bekijk voor ik definitief een team ga...supporten
Dit dus..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar aangezien je via Sport 1 volgt kom je denk ik vaker in aanraking met Eastern Conference ivm tijden. Dus Knicks, Pacers, Celtics enzo worden vaker uitgezonden op 'schappelijke' tijden.
Dan mag je jezelf terecht fan noemen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dit dus..
Warrior fan zijn is killing om de time zone..
Games die om 04:30 beginnen![]()
En toch 90% meepakken
Ik had een relatie met een Vancouver girl, en ik haat de Canucks nu. Goed dat het voor jou anders is afgelopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Heb zelf een voorkeur voor de Celtics, dat krijg je als je een relatie hebt gehad met een Bostonian...![]()
Maar dat betekent niet dat ik me daar blind op staar, genoeg mooi basketbal te zien...
Zoals eerder gezegd is het door het tijdsverschil vaker zo dat je de oostkust meer ziet. Veel plezier iig!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik had een relatie met een Vancouver girl, en ik haat de Canucks nu. Goed dat het voor jou anders is afgelopen.
Lakers, Knicks en Celtics zijn met meerdere mensen vertegenwoordigt. Pistons, Kings, Heat, Warriors en Pacers zijn ook aanwezig. Dan heb je iedereen die regelmatig meepost wel gehad volgens mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:09 schreef David Letterman het volgende:
Wist niet dat dit topic überhaupt bestond, telkens overheen gekeken waarschijnlijk...
Zijn er in dit topic aanhangers van een bepaald team oververtegenwoordigd?
Blazers!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:09 schreef David Letterman het volgende:
Wist niet dat dit topic überhaupt bestond, telkens overheen gekeken waarschijnlijk...
Zijn er in dit topic aanhangers van een bepaald team oververtegenwoordigd?
Same here....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dit dus..
En toch 90% meepakken
Ah, toch wel van alles wat, leuk...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:44 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Lakers, Knicks en Celtics zijn met meerdere mensen vertegenwoordigt. Pistons, Kings, Heat, Warriors en Pacers zijn ook aanwezig. Dan heb je iedereen die regelmatig meepost wel gehad volgens mij.
Gelukkig krijgen we weer ijshockey erbij sinds deze week...quote:Op maandag 7 januari 2013 11:00 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Lakers gaan op deze manier de playoffs niet halen.
Ik was er al bang voor toen ze D'Antoni haalden.
Godsamme, grote kans dat als ik in april naar wedstrijden in LA ga het helemaal nergens meer om gaat.
Zuur, heel zuur.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we weer ijshockey erbij sinds deze week...
Niet live mag ik hopen? Zo ja, muchos respect. Eigenlijk sowieso als je 90% volgtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dit dus..
En toch 90% meepakken
Live, ja zeker! Ik ben nog student dus ben vrij flexibelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Niet live mag ik hopen? Zo ja, muchos respect. Eigenlijk sowieso als je 90% volgt
BTW ben toch wel 'blij' dat ik niets met MLB en NHL heb.. Ik zou dan echt geen tijd over hebben. Heb al moeite met de NBA waar ik echt meerdere teams wil volgen. NFL 'volg' ik alleen aan het einde van het seizoen. Ik ben zo'n loser die tijdens de Super Bowl wild een team gaat aanmoedigen waarvan hij het hele seizoen geen game gekeken heeft
http://www.king5.com/home(...)attle-186149552.htmlquote:There is a lot of excitement this morning as Seattle basketball fans are discussing rumors that the Sacramento Kings have been sold to Seattle arena investor Chris Hansen.
Daina Falk, daughter of NBA player’s agent David Falk, tweeted yesterday, "So I hear that the Seattle Kings is officially a done deal! The Maloofs finally sold the ailing Sacramento team. #NBA"
There has not been any confirmation at this time from Sacramento Kings owners the Maloof family, Chris Hansen or the Seattle City Council
ervaar het zelfde probleem, jammer want ik vind het wel een vermakelijke showquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:45 schreef NECfan het volgende:
Weet iemand waar ik Inside the NBA full episodes terug kan kijken? Voorheen was er op nba.com een kopje "full episodes" (ook al moest je dan de fragmenten gedwongen in niet-chronologische volgorde kijken als je niet elke keer opnieuw een segment aan wou klikken) maar die kan ik opeens niet meer vinden...iemand een idee? Heb nu alleen een stuk of 4 losse items kunnen vinden.
Drummond's PnR is van waarde. Ik had hem aanvallend veel minder verwacht, en nu maar hopen dat Detroit weer een contender kan wordenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:01 schreef popolon het volgende:
Drummond's rookie stats beter dan die van Howard als rookie. Geweldig.
De Pistons zijn eindelijk weer leuk om naar te kijken, het heeft jaren op zich laten wachten maar toch. Jong team, erg veel potentie. Als ze dit bij elkaar weten te houden komen er leuke dingen van.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:17 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Drummond's PnR is van waarde. Ik had hem aanvallend veel minder verwacht, en nu maar hopen dat Detroit weer een contender kan worden
Die PF-C rotation is (in mijn ogen) de beste in de NBA, Knight is ook een fijne speler. Het probleem is dat ze outside nog te wisselvallig zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:26 schreef popolon het volgende:
[..]
De Pistons zijn eindelijk weer leuk om naar te kijken, het heeft jaren op zich laten wachten maar toch. Jong team, erg veel potentie. Als ze dit bij elkaar weten te houden komen er leuke dingen van.
Ik weet dat ze al een tijdje samen zijn maar het is toch echt nog steeds Eric "Kaboom" Reid en Tony Fiorentinoquote:
J.R. Smithquote:Op zondag 13 januari 2013 18:22 schreef TheGOAT het volgende:
http://nutjob.eu/njtvx14.html
Hornets - Knicks nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
Briljant!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat is dat Shaqtin a Fool toch een heerlijk item bij TNT
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef MJ23 het volgende:
Iemand deze wel eens gezien? Let vooral op de number one pick van Barkleyoh en die vrouw van Kenny Smith ziet er ook niet verkeerd uit...
Serie of?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |