abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120834365
Mag Deron Williams het laten zien nu hij z'n zin heeft...
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_120840773

The curse of the suit life of Zack and Cody.

Wat is ISH toch vermakelijk _O_
pi_120851856
Ik zei het eerder al, zeg het nu weer. Met Westbrook in het team gaat OKC nooit kampioen worden Het lijkt nog steeds alsof hij voor zichzelf speelt, ipv voor het team!
pi_120859333
quote:
NEW YORK -- Miami Heat guard Dwyane Wade has been suspended one game without pay by the NBA for flailing his leg and making contact with the groin of the Charlotte Bobcats' Ramon Sessions.

The suspension was announced Thursday by Stu Jackson, the NBA's executive vice president for basketball operations.

"I'm far from being a dirty player + my intent was never 2 kick Ramon Sessions," Wade tweeted Thursday night in reaction to the suspension. "I just reacted to the contact that I got from him.... More than anything, I think of my boys watchin me be4 retaliating 2ward any player. Im moving 4ward + ready 2 get back on the court in MIL."

The incident happened with 8:12 left in the fourth quarter of the Heat's 105-92 victory over the Bobcats on Wednesday night. Sessions was called for a foul on the play.

Wade will serve the suspension Friday night when the Heat visit the Detroit Pistons.
http://espn.go.com/nba/tr(...)ction-ramon-sessions
pi_120859547
Te zieke game tying 3-pointer van Collison gister tegen OKC. 95-98 met 2 seconden op de klok. Zit op mobiel dus kan dat filmpje zo even niet vinden.

Celtics ook flink afgedroogd door de Clippers zeg.. 106-77. Win streak naar 17.
pi_120859754
In z'n vroegere jaren respecteerde ik Wade erg, voor de manier waarop hij met de publiciteit etc. omging. Altijd 'humble', weinig woorden, geen ophef. In 2006 was hij nog hongerig, speelde hij fantastisch in de Finals. Jaren daarna veel blessures, geen honger meer, gedoe met z'n vrouw, kinderen, en hij werd lui. Op het veld, en naast het veld. Als LeBron nu niet op het veld staat is Miami een drama-team, zonder Wade zijn ze zelfs beter dan met Wade.

Dit soort dingen, en op nba.com stond nog een lijst van incidenten, gecombineerd met zijn altijd zeurende attitude tegenover scheidsrechters is een van de redenen waarom ik een hekel heb aan Miami. LeBron James heeft sinds afgelopen jaar mijn volle respect verdiend en hem gun ik het ook van harte, maar Wade? Blegh
Only the strong survive
pi_120862224
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:22 schreef TheGOAT het volgende:
In z'n vroegere jaren respecteerde ik Wade erg, voor de manier waarop hij met de publiciteit etc. omging. Altijd 'humble', weinig woorden, geen ophef. In 2006 was hij nog hongerig, speelde hij fantastisch in de Finals. Jaren daarna veel blessures, geen honger meer, gedoe met z'n vrouw, kinderen, en hij werd lui. Op het veld, en naast het veld. Als LeBron nu niet op het veld staat is Miami een drama-team, zonder Wade zijn ze zelfs beter dan met Wade.
Natuurlijk is Miami beter met LeBron, maar zo slecht zonder hem is het nu ook weer niet. En zonder Wade zijn ze echt niet beter dan met hem. Ten opzichte van vorig jaar is het in de tijd dat LeBron op de bank zit zelfs verbeterd, mede door de komst van Allen natuurlijk.

quote:
Dit soort dingen, en op nba.com stond nog een lijst van incidenten, gecombineerd met zijn altijd zeurende attitude tegenover scheidsrechters is een van de redenen waarom ik een hekel heb aan Miami. LeBron James heeft sinds afgelopen jaar mijn volle respect verdiend en hem gun ik het ook van harte, maar Wade? Blegh
Met dit soort dingen hoop ik dat je niet bedoelt: Jaren daarna veel blessures, ... , gedoe met z'n vrouw, kinderen want dat heeft natuurlijk niets te maken of je wel of niet diegene waardeert als speler. Die lijst met incidenten op nba.com is ook behoorlijk overdreven, enkel de flagrants op Hamilton en Collison is wat van te zeggen (naast incident met Sessions nu dan). Tja het zeuren/praten tegen referees snap ik ook niet zo goed, maar de discussies die Wade zo nu en dan voert zijn blijkbaar wel respectvol tegenover de referees. Zijn genoeg andere spelers die maar boos blijven staren/zeuren en doen alsof de referee niets is.
  zaterdag 29 december 2012 @ 04:02:52 #109
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120900786
Eindelijk weer eens, Pistons beat Heat. :)

De Pistons losses zijn met een gemiddelde van 2,2 pts dit seizoen, er is hoop.

[ Bericht 24% gewijzigd door popolon op 29-12-2012 04:15:49 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_120900927
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 04:02 schreef popolon het volgende:
Eindelijk weer eens, Pistons beat Heat. :)

De Pistons losses zijn met een gemiddelde van 2,2 pts dit seizoen, er is hoop.
Netjes. Die benchplayers daar doen mooie dingen voor de Pistons. Ongewoon hoge punten maken ze.
pi_120901028
Mavs worden echt afgedroogd door de Nuggets. De hele wedstrijd achter gestaan. Heerlijk hoe dat team kan draaien soms, 16-14 kan echt beter.

Gallinari is on fire, career high pts met 39. Kenneth Faried is constant in beastmode (Manimal _O_ ). Ook erg nette game voor Iguodala met de 3P bombers.

[ Bericht 4% gewijzigd door emokid op 29-12-2012 04:48:39 ]
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:50:14 #112
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_120904466
Kings winnen van Knicks. _O_

Oké...De halve B-Ploeg van de Knicks maar toch. _O_
Trotse Belg.
pi_120905110
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:50 schreef Sasman het volgende:
Kings winnen van Knicks. _O_

Oké...De halve B-Ploeg van de Knicks maar toch. _O_
Die Kings fans _O_ Zoveel tegenslag en toch nog komen.
pi_120906912
Miami got Mchammered :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_120936754

Nick Young in a nutshell. En Lee mag dit doen dit seizoen :D
pi_120936851
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Miami got Mchammered :D
achja kan een keer gebeuren :+
pi_120939540
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:55 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Nick Young in a nutshell. En Lee mag dit doen dit seizoen :D
:P

Straks Pacers-Hawks :) Twee uiterst boeiende teams, en in vorm ook.
pi_120980517
Jammer dat de streak gestopt is ja, maar Atalanta gast echt zo lekker, inde the radar winnen ze gewoon alles.
pi_120981335
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jammer dat de streak gestopt is ja, maar Atalanta gast echt zo lekker, inde the radar winnen ze gewoon alles.
Mooi team inderdaad. Ik nam ze nog niet zo serieus maar ze zijn echt bezig aan iets moois daar.
pi_120985023
Mwaah, Atlante is zo'n team wat dan op 50 wins komt, maar geen schijn van kans heeft tegen de échte kandidaten, als een Miami, OKC, etc. 2e ronde gaan ze eruit, nooit komen ze 'over the hump'
Only the strong survive
pi_120997131
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef emokid het volgende:

[..]

Mooi team inderdaad. Ik nam ze nog niet zo serieus maar ze zijn echt bezig aan iets moois daar.
What the hell is er mooi aan Atlanta? :')

Er is geen team in de league wat lelijker speelt, lelijkere spelers heeft, lelijkere entourage heeft en geen team waar ik een grotere hekel aan heb. :r
pi_120997144
Cousins triple-double en het G-team uit Boston weer met 20+ verschil afgedroogd. :') :') :')
pi_120997928
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 05:27 schreef Djokotron het volgende:

[..]

What the hell is er mooi aan Atlanta? :')

Er is geen team in de league wat lelijker speelt, lelijkere spelers heeft, lelijkere entourage heeft en geen team waar ik een grotere hekel aan heb. :r
Altijd mooier dan fking Boston :r
pi_120998299
Kings wtf? :D

Die arme Bobcats ook :p.
  maandag 31 december 2012 @ 12:10:49 #125
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_121003418
Kings gewoon pure klasse. Niks anders verwacht.
Trotse Belg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')