http://espn.go.com/nba/tr(...)ction-ramon-sessionsquote:NEW YORK -- Miami Heat guard Dwyane Wade has been suspended one game without pay by the NBA for flailing his leg and making contact with the groin of the Charlotte Bobcats' Ramon Sessions.
The suspension was announced Thursday by Stu Jackson, the NBA's executive vice president for basketball operations.
"I'm far from being a dirty player + my intent was never 2 kick Ramon Sessions," Wade tweeted Thursday night in reaction to the suspension. "I just reacted to the contact that I got from him.... More than anything, I think of my boys watchin me be4 retaliating 2ward any player. Im moving 4ward + ready 2 get back on the court in MIL."
The incident happened with 8:12 left in the fourth quarter of the Heat's 105-92 victory over the Bobcats on Wednesday night. Sessions was called for a foul on the play.
Wade will serve the suspension Friday night when the Heat visit the Detroit Pistons.
Natuurlijk is Miami beter met LeBron, maar zo slecht zonder hem is het nu ook weer niet. En zonder Wade zijn ze echt niet beter dan met hem. Ten opzichte van vorig jaar is het in de tijd dat LeBron op de bank zit zelfs verbeterd, mede door de komst van Allen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:22 schreef TheGOAT het volgende:
In z'n vroegere jaren respecteerde ik Wade erg, voor de manier waarop hij met de publiciteit etc. omging. Altijd 'humble', weinig woorden, geen ophef. In 2006 was hij nog hongerig, speelde hij fantastisch in de Finals. Jaren daarna veel blessures, geen honger meer, gedoe met z'n vrouw, kinderen, en hij werd lui. Op het veld, en naast het veld. Als LeBron nu niet op het veld staat is Miami een drama-team, zonder Wade zijn ze zelfs beter dan met Wade.
Met dit soort dingen hoop ik dat je niet bedoelt: Jaren daarna veel blessures, ... , gedoe met z'n vrouw, kinderen want dat heeft natuurlijk niets te maken of je wel of niet diegene waardeert als speler. Die lijst met incidenten op nba.com is ook behoorlijk overdreven, enkel de flagrants op Hamilton en Collison is wat van te zeggen (naast incident met Sessions nu dan). Tja het zeuren/praten tegen referees snap ik ook niet zo goed, maar de discussies die Wade zo nu en dan voert zijn blijkbaar wel respectvol tegenover de referees. Zijn genoeg andere spelers die maar boos blijven staren/zeuren en doen alsof de referee niets is.quote:Dit soort dingen, en op nba.com stond nog een lijst van incidenten, gecombineerd met zijn altijd zeurende attitude tegenover scheidsrechters is een van de redenen waarom ik een hekel heb aan Miami. LeBron James heeft sinds afgelopen jaar mijn volle respect verdiend en hem gun ik het ook van harte, maar Wade? Blegh
Netjes. Die benchplayers daar doen mooie dingen voor de Pistons. Ongewoon hoge punten maken ze.quote:Op zaterdag 29 december 2012 04:02 schreef popolon het volgende:
Eindelijk weer eens, Pistons beat Heat.
De Pistons losses zijn met een gemiddelde van 2,2 pts dit seizoen, er is hoop.
Die Kings fansquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:50 schreef Sasman het volgende:
Kings winnen van Knicks.![]()
Oké...De halve B-Ploeg van de Knicks maar toch.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:55 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Nick Young in a nutshell. En Lee mag dit doen dit seizoen
Mooi team inderdaad. Ik nam ze nog niet zo serieus maar ze zijn echt bezig aan iets moois daar.quote:Op zondag 30 december 2012 22:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jammer dat de streak gestopt is ja, maar Atalanta gast echt zo lekker, inde the radar winnen ze gewoon alles.
What the hell is er mooi aan Atlanta?quote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Mooi team inderdaad. Ik nam ze nog niet zo serieus maar ze zijn echt bezig aan iets moois daar.
Altijd mooier dan fking Bostonquote:Op maandag 31 december 2012 05:27 schreef Djokotron het volgende:
[..]
What the hell is er mooi aan Atlanta?![]()
Er is geen team in de league wat lelijker speelt, lelijkere spelers heeft, lelijkere entourage heeft en geen team waar ik een grotere hekel aan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |