Heb zelf een voorkeur voor de Celtics, dat krijg je als je een relatie hebt gehad met een Bostonian...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef complixate het volgende:
Ik ben van plan binnenkort NBA wedstridjen te gaan volgen, vooral omdat Formule 1 als het goed is naar Sport 1 gaat en ze daar toch NBA wedstrijden uitzenden.
Maar heb nog geen idee welke teams ik in de gaten moet houden. Knicks, Bobcats, Clippers.... ben wel benieuwd!
Als je er kijk op hebt ben je natuurlijk voor Boston.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef complixate het volgende:
Oké, dat is wel handig. Heb natuurlijk wel de mogelijkheid om wedstrijden op te nemen.
Denk dat ik eerst maar een seizoentje verschillende teams bekijk voor ik definitief een team ga...supportenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:44 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Als je er kijk op hebt ben je natuurlijk voor Boston.
In dit topic is TheGOAT () de baas, hij heeft altijd gelijk. Iedereen anders hangt er maar een beetje bij.
Groot gelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:47 schreef complixate het volgende:
[..]
Denk dat ik eerst maar een seizoentje verschillende teams bekijk voor ik definitief een team ga...supporten
Dit dus..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar aangezien je via Sport 1 volgt kom je denk ik vaker in aanraking met Eastern Conference ivm tijden. Dus Knicks, Pacers, Celtics enzo worden vaker uitgezonden op 'schappelijke' tijden.
Dan mag je jezelf terecht fan noemen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dit dus..
Warrior fan zijn is killing om de time zone..
Games die om 04:30 beginnen![]()
En toch 90% meepakken
Ik had een relatie met een Vancouver girl, en ik haat de Canucks nu. Goed dat het voor jou anders is afgelopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Heb zelf een voorkeur voor de Celtics, dat krijg je als je een relatie hebt gehad met een Bostonian...![]()
Maar dat betekent niet dat ik me daar blind op staar, genoeg mooi basketbal te zien...
Zoals eerder gezegd is het door het tijdsverschil vaker zo dat je de oostkust meer ziet. Veel plezier iig!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik had een relatie met een Vancouver girl, en ik haat de Canucks nu. Goed dat het voor jou anders is afgelopen.
Lakers, Knicks en Celtics zijn met meerdere mensen vertegenwoordigt. Pistons, Kings, Heat, Warriors en Pacers zijn ook aanwezig. Dan heb je iedereen die regelmatig meepost wel gehad volgens mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:09 schreef David Letterman het volgende:
Wist niet dat dit topic überhaupt bestond, telkens overheen gekeken waarschijnlijk...
Zijn er in dit topic aanhangers van een bepaald team oververtegenwoordigd?
Blazers!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:09 schreef David Letterman het volgende:
Wist niet dat dit topic überhaupt bestond, telkens overheen gekeken waarschijnlijk...
Zijn er in dit topic aanhangers van een bepaald team oververtegenwoordigd?
Same here....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dit dus..
En toch 90% meepakken
Ah, toch wel van alles wat, leuk...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:44 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Lakers, Knicks en Celtics zijn met meerdere mensen vertegenwoordigt. Pistons, Kings, Heat, Warriors en Pacers zijn ook aanwezig. Dan heb je iedereen die regelmatig meepost wel gehad volgens mij.
Gelukkig krijgen we weer ijshockey erbij sinds deze week...quote:Op maandag 7 januari 2013 11:00 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Lakers gaan op deze manier de playoffs niet halen.
Ik was er al bang voor toen ze D'Antoni haalden.
Godsamme, grote kans dat als ik in april naar wedstrijden in LA ga het helemaal nergens meer om gaat.
Zuur, heel zuur.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we weer ijshockey erbij sinds deze week...
Niet live mag ik hopen? Zo ja, muchos respect. Eigenlijk sowieso als je 90% volgtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dit dus..
En toch 90% meepakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |