What the hell is er mooi aan Atlanta?quote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Mooi team inderdaad. Ik nam ze nog niet zo serieus maar ze zijn echt bezig aan iets moois daar.
Altijd mooier dan fking Bostonquote:Op maandag 31 december 2012 05:27 schreef Djokotron het volgende:
[..]
What the hell is er mooi aan Atlanta?![]()
Er is geen team in de league wat lelijker speelt, lelijkere spelers heeft, lelijkere entourage heeft en geen team waar ik een grotere hekel aan heb.
...quote:Op maandag 31 december 2012 05:27 schreef Djokotron het volgende:
[..]
What the hell is er mooi aan Atlanta?![]()
Er is geen team in de league wat lelijker speelt, lelijkere spelers heeft, lelijkere entourage heeft en geen team waar ik een grotere hekel aan heb.
Waarom Rondo wegdoen?quote:Op maandag 31 december 2012 20:48 schreef TheFastOne het volgende:
Cousins on the block.
http://espn.go.com/nba/tradeMachine?tradeId=bl5ydks
Bill Simmons oppert dit, alhoewel we Rondo opgeven zou ik het doen als Boston zijnde.
Twijfel nu alweer. Rondo wil gewoon niet schieten lijkt het wel, hij moet het hebben van z'n drives naar de basket maar daar is hij mee gestopt. Tel daarbij op dat je inside buiten Garnett niet veel hebt, Sullinger, maar die is undersized en nog maar een rookie.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:17 schreef Sasman het volgende:
Ja lap ség...Die Rondo hoeven wij ook niet. Is gewoon een versie Tyreke Evans. Dan hebben we 2 mannen die niet kunnen schietenLaat maar gaan.
De hele top 10 kan wel gevuld worden met JaFail McGee playsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:53 schreef Reanimation het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wist gewoon dat nr. 1 een McGee play moest zijn
ach je kan op zijn minst tegenargumenten bedenken ipv dat "ik weet alles beter" gedrag. Wat hier wel vaker zo is, opzich jammer eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:17 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lol echt he, ga hier niet eens op in
Tsja sommige opmerkingen verdienen zo'n reactie hoor..quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ach je kan op zijn minst tegenargumenten bedenken ipv dat "ik weet alles beter" gedrag. Wat hier wel vaker zo is, opzich jammer eigenlijk.
Waarom plaats je die reactie dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:47 schreef Sasman het volgende:
Sommige mensen moeten ook weer niet alles te serieus gaan beginnen nemen hé...
Beetje provocerenquote:
Wat DUK zegt, Rondo heeft niets te willen, tenzij hij een no-trade clasule heeft maar die heeft hij niet dacht ik... Z'n contract loopt nog tot en met 2015, dus het is niet dat Sacramento het alleen zou willen als hij bij zou tekenen...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef Sasman het volgende:
[..]
Beetje provoceren![]()
Maar even serieus...Denken jullie echt dat Rondo dat nog maar zou willen? Naar een team als de Kings gaan...En laten we eerlijk zijn. Waarbij de play-off kansen zo goed al niet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |