Kloptquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, aan calorieėn geen gebrek...
Plus de drie wijzen en de hele kerststal. Zometeen begin ik aan de ark van Noach.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Ga je, vanwege de Kerst gedachte, Christus aan de muur ophangen dan?
Bas Santa!quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:16 schreef Tinuviel het volgende:
Nou die mag jij lekker kijken. Ben voor een gezamenlijke film eerder voor Zorro, Harry Potter, Bad Santa of zoiets.
Mooie poes heb je.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik heb een kerst foto op Facebook :p
Wel een beetje veel haar.quote:
Duct tape of wasbenzine en een aansteker verhelpen dat wel.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:37 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Update: skiėn, leuk. Knieėn: afgeschreven. Echt, ik kan niet normaal lopen tenzij ik langer dan 5 minuten in beweging ben.
Maar ik ben wel van het hoogste stuk van de oefenpiste gegaan vandaag - inclusief flinke valpartij bij de 1e poging - en het gaat steeds betertot nu toe best een succesvolle vakantie. Morgen de gletsjer op!
Klinkt heel gaafquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:37 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Update: skiėn, leuk. Knieėn: afgeschreven. Echt, ik kan niet normaal lopen tenzij ik langer dan 5 minuten in beweging ben.
Maar ik ben wel van het hoogste stuk van de oefenpiste gegaan vandaag - inclusief flinke valpartij bij de 1e poging - en het gaat steeds betertot nu toe best een succesvolle vakantie. Morgen de gletsjer op!
Haal ER even van de bank dan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:55 schreef Lotusss het volgende:
Moeder en broertje zijn vertrokken. Denk dat ik maar naar bed ga.
Good nightquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:55 schreef Lotusss het volgende:
Moeder en broertje zijn vertrokken. Denk dat ik maar naar bed ga.
Oh, dat scheelt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:50 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, ze doen vooral pijn. Dus geen rare blessures hoor. Overbelasting denk ik.
Is snowplow hetzelfde als pizzapunt?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik ging op het laatste wel aardig hard, zo snel dat de 3 vrienden die me naar beneden begeleidden moeite moesten gaan doen om mij bij te houden
En je leert met 'snowplow' bochten te maken, maar dat sla ik zo ongeveer over en ik doe parallel skiėn zo'n beetjewat weer veel te hard gaat en doodeng is maar ik denk daar dan echt niet meer overna tijdens de afdaling.
Die wordt alleen gebruikt in de Italiaanse Alpen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is snowplow hetzelfde als pizzapunt?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Plus de drie wijzen en de hele kerststal. Zometeen begin ik aan de ark van Noach.
Het wordt hier gezellig!
Lubmansquote:
Hatjoo Mark, ouwe metalhead. Goeie 1ste kerstdag gehad?quote:
Geen kerststress voor uquote:Op woensdag 26 december 2012 02:57 schreef Mark het volgende:
Ja, rustig aan. Tweede kerstdag komt mijn familie brunchen en dan hebben we het wel weer gehad.
Donderdag komt de nieuwe vrieskast, en heb nog een ToDo-lijstje voor in en rond het huis.
Yep 7 januari is mijn eerste vrije dag, mijn laatste had ik vorige week zondagquote:Op woensdag 26 december 2012 03:07 schreef Mark het volgende:
Yep, tot 2 januari. Ik las ergens dat jij vanaf 6 ofzo pas weer vrij had?
'sup?quote:
Die kunnen juist heerlijk zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks, maar wil iedereen behoeden voor een vrije dag die je nutteloos in je bed doorbrengt...
vooraf toast met zalm, paling en tonijn. Bij de beef nog een aardappelpuree met uien en spruitjes met knoflook en nog wat kruiden. Als toetje een soort peche melba taart met zelfgemaakt kaneelijs.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
Wat stond er verder op het menu?
Klonk tof hoe jullie het koken hadden verdeeld
Huh, what?quote:
heftig soepje lijkt mequote:Op woensdag 26 december 2012 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmmm toetje klinkt goeden de rest was vast ook heel lekker
Mijn vriendin had knoflooksoep gemaakt, die was ook erg lekker! Zaten alleen wel 3 bollen knoflook in, op een liter water en 250 ml room![]()
Ik dacht eerst 3 tenen, dus vond het al wat weinig, maar 3 bollen, jemig
Ohja en daarna hadden we zelfgemaakte ravioli met ricotta, basilicum en zongedroogde tomaatjes erinmet salade, en toe zelfgemaakte brownies en/of worteltaart
Het uitslapen ben ik absoluut niet verleerdquote:Op woensdag 26 december 2012 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Why so early?heb jij vandaag een werkdag of ben je het uitslapen verleerd?
Klinkt goedquote:Op woensdag 26 december 2012 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, volgens mij had ik het er nog niet over gehad hier, maar logeplaatsen bij het kerstcircus in Ahoy, met een rondleiding achter de schermen zijn een aanrader
De leeuwen zaten bijna op schoot
Welke?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:13 schreef TradeMarkie het volgende:
En zaterdag met broertje en pa naar een bier proeflokaal
Hebben we vorig jaar ook gedaan en daar willen we een traditie van maken.
Klinkt goed! Knoflooksoepquote:Op woensdag 26 december 2012 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmmm toetje klinkt goeden de rest was vast ook heel lekker
Mijn vriendin had knoflooksoep gemaakt, die was ook erg lekker! Zaten alleen wel 3 bollen knoflook in, op een liter water en 250 ml room![]()
Ik dacht eerst 3 tenen, dus vond het al wat weinig, maar 3 bollen, jemig
Ohja en daarna hadden we zelfgemaakte ravioli met ricotta, basilicum en zongedroogde tomaatjes erinmet salade, en toe zelfgemaakte brownies en/of worteltaart
de boom in alkmaarquote:
Matigquote:Op woensdag 26 december 2012 14:51 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn kerstmaal voor vanavond: droog brood.
Een collega heeft tijdens een schoonmaakaanval ook de koelkast schoongemaakt en daarbij is mijn broodbeleg verdwenen.
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Matig![]()
Iets laten bezorgen geen optie?
Zit weinig anders op.quote:
Verse kalkoensoep?quote:
Ik ben aan het zoeken of er een restaurant is wat schnitzel kan bezorgen.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Regennauwelijks geskied en wel gevallen.Op mijn lippenbalsem [...]
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:15 schreef wyccie het volgende:
[..]Ik wens je lippenbalsem veel beterschap.
die heeft nergens last van geloof ikquote:Op woensdag 26 december 2012 16:15 schreef wyccie het volgende:
Deze tijd van het jaar past daar maar 1 YouTube-link bij!quote:Op woensdag 26 december 2012 15:39 schreef Whiteguy het volgende:
)$@#*$@#)*% is mijn fiets gejat.
Zalig kerstfeest
Helaas geen Ronnie meer...quote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze tijd van het jaar past daar maar 1 YouTube-link bij!
Hoezo niet?quote:
Met de Sjonnies wel, maar hij doet af en toe nog wel watquote:Op donderdag 27 december 2012 01:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is met de Sjonnies gekapt helaas...
Ja, maar dat gejengel met Rinus is erg.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de Sjonnies wel, maar hij doet af en toe nog wel wat
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat gejengel met Rinus is erg.
Ronnie was de Sjonnies...
Dat is kewoon kl*te. Waar is het gebeurd?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:39 schreef Whiteguy het volgende:
Zalig kerstfeest
Ehm... pics?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Regennauwelijks geskied en wel gevallen.Op mijn lippenbalsem en nu dus een bult rijker
quote:Op donderdag 27 december 2012 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Op de latere morgen alsnog goedemorgen
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:15 schreef wyccie het volgende:
Gejatte fietsen zuigenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:39 schreef Whiteguy het volgende:
Zalig kerstfeest
En, wat werd het?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken of er een restaurant is wat schnitzel kan bezorgen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 03:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]avond
Tijdje geleden bij de Nijmeegse Vierdaagse Ronnie zien optreden. Wat een feest![]()
![]()
quote:Volgens Weerplaza gaat het niet om een buitje dat na een uurtje is overgewaaid, maar een omvangrijk regengebied dat op de 31ste in de loop van de middag Nederland zal bereiken en pas op 1 januari in de ochtend het land weer uittrekt. Tijdens de jaarwisseling krijgen we temperaturen die schommelen tussen de 5 en 10 graden
Ik ga zelf niets afsteken dit jaarquote:Op donderdag 27 december 2012 12:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien kan je via cobra wat van die fakkels krijgen die het onder alle weersomstandigheden doen. Lichtkogels werken ook onder alle weercondities
Reed gisteren door Lelystad.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in de buurt waar ik nieuwjaar ga vieren maakt het niet uit waarmee je aankomt. Je staat vrijwel altijd voor lul als het ook maar enigszins legaal is en het valt in het niet met wat je daar ziet. Als je een steekkar hebt is het weinig, een winkelwagen vol begint ergens op te lijken maar met een platte kar vol doe je pas mee..
Je ziet echt de ene na de andere uitkering de lucht in geschoten worden
Ik vraag me ook altijd af hoe slecht het met Nederland gaat als ik dat zie.
Lidl en vuurwerk?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was vorig jaar vlak voor oud en nieuw in Duitsland. Daar stond de Lidl vol met Nederlanders die elkaar bijna naar de keel vlogen als er een nieuwe wagen met vuurwerk werd binnengereden voor de verkoop
In Duitsland leggen ze de pakken vuurwerk gewoon in de supermarkt. Niks vooraf bestellen, bonnetje inleveren en wachten tot het juiste pakket gebracht wordt. Gewoon graaien wat je graaien kan, in je wagentje leggen naast het bier en de chips en afrekenen bij de kassa. En ze houden niet op bij sterretjesquote:Op donderdag 27 december 2012 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lidl en vuurwerk?
Dat klinkt dan toch wel weer een beetje als crisis...![]()
Ja, ken dat op zich wel in Duitsland, maar niet bij de Lidl.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Duitsland leggen ze de pakken vuurwerk gewoon in de supermarkt. Niks vooraf bestellen, bonnetje inleveren en wachten tot het juiste pakket gebracht wordt. Gewoon graaien wat je graaien kan, in je wagentje leggen naast het bier en de chips en afrekenen bij de kassa. En ze houden niet op bij sterretjes
Da's rap...quote:Op donderdag 27 december 2012 15:56 schreef TradeMarkie het volgende:
2 uur geleden een auto op marktplaats gezet, nu net verkocht
voor de prijs die we wilden iddquote:Op donderdag 27 december 2012 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's rap...
Voor de vraagprijs? If so,
zeker niet te hoog nee, maar ik ben tevreden. En de auto moest ook gewoon wegquote:
Netjesquote:Op donderdag 27 december 2012 16:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
voor de prijs die we wilden idd
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:56 schreef TradeMarkie het volgende:
2 uur geleden een auto op marktplaats gezet, nu net verkocht
nee, die is in maart al verkocht.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:47 schreef iamredleader het volgende:
R&P / Fetisjes etcetera
G*dverdomme etc
Hoe was het?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
Vandaag uitgeboekt. Die deur is dicht.
Klote, leuk, mooi...quote:
Mooi besluitquote:Op donderdag 27 december 2012 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klote, leuk, mooi...
Als afsluiter had de wachtcommandant een erewacht geregeld bij de poort waar ik terrein verliet.
Dat was mooi.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dan heb ik het over de erewacht
quote:
*dikke knuffel*quote:
Etc post toch helemaal niet in dat topic?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:47 schreef iamredleader het volgende:
R&P / Fetisjes etcetera
G*dverdomme etc
quote:
Ja, was wel even slikken.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen leuke activiteit Cobra, een hoofdstuk (definitief) afgesloten.
Dank je.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef MaJo het volgende:
voor Cobra, lijkt me flink balen
Wel mooi dat ze iets speciaals voor je hebben gedaan!
Heftigquote:Op donderdag 27 december 2012 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
Klinkt nog steeds als een geweldige vakantiequote:Op donderdag 27 december 2012 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Cola whiskey. Nummer 2. Na een dag skiėn vanaf een gletsjer, op een blauwe piste die eerder diep donkerrood was. Gletsjer was doodeng in het begin, veel wind, steile helling, ik ben glijdend/ lopend tot halverwege gegaan en toen ski's ondergebonden.
Op de blauwe piste nog lelijk gevallen, skistok op m'n kaak gehad, niet tof. De labello-bult is nu groter en donkerder.
Maar het was de moeite waard, ondanks alles.
Vanavond was perchten mania, erg leuk om te kijken. Foto's volgen als we thuis zijn.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:07 schreef Lotusss het volgende:
Iarl, moest aan jou denken bij dit plaatje
[ afbeelding ]
Ach, zolang je het maar naar je zin hebtquote:Op donderdag 27 december 2012 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Cola whiskey. Nummer 2. Na een dag skiėn vanaf een gletsjer, op een blauwe piste die eerder diep donkerrood was. Gletsjer was doodeng in het begin, veel wind, steile helling, ik ben glijdend/ lopend tot halverwege gegaan en toen ski's ondergebonden.
Op de blauwe piste nog lelijk gevallen, skistok op m'n kaak gehad, niet tof. De labello-bult is nu groter en donkerder.
Maar het was de moeite waard, ondanks alles.
Vanavond was perchten mania, erg leuk om te kijken. Foto's volgen als we thuis zijn.
Dat dacht ikquote:
Toch wel heftig: de afsluiting van een tijdperk. Een heel groot deel van je leven. Bewaar de goede herinneringen, maar kijk naar de toekomst. Dat is het beste dat je kunt doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Liefde aan al mijn SC'ers. ben eindelijk weer thuis in G'Burg
Ja het is heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja het is heerlijkzou eigenlijk gisteren al thuiskomen, maar dat een dag uitgesteld
ik ben juist net terugquote:
Dat het dan maar snel de 3de mag worden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben juist net terug
En ja, het lijkt er wel op![]()
Nu nog bevestiging van Knox, maar dat komt de 3e pas
Join the club.quote:
Voor de rest van de studie?quote:Op vrijdag 28 december 2012 04:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jaBeste vriend is vandaag is het huis getrokken
Hij is een jaar lager dan ik.... weet niet of hij hier volgend jaar ook blijft wonen.... Maar voor de rest van dit schooljaar sowieso welquote:
Ik moest meteen aan een oude comedy serie denken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 04:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij is een jaar lager dan ik.... weet niet of hij hier volgend jaar ook blijft wonen.... Maar voor de rest van dit schooljaar sowieso wel
Nee, die niet. Maar kan ook natuurlijk.quote:
Nog een beetje kunnen slapen?quote:
Meh. Vanavond lekker slapen danquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik lees het als: je hoeft niets mee te nemen.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:05 schreef B.ertha het volgende:
C4, welkom in 'ons' kamp. We zullen je niet ontgroenen
Thxquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Old soldiers never die!!
Succes in de maatschappij, kubu!!
Ja, niet langer in Amsterdam, Rotterdam of Doorn de Marine kazerne binnen wandelen voor blauwe hap.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh ja, je bent nu dus een nukubu geworden
Skiėn, het is zo fijn!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:54 schreef Etcetera het volgende:
laatste ski dag vandaag, maar dat ging toch wat minder. Flink gevallen (als in: 2x over de kop gegaan in 1 valpartij) en nu last van mijn schouder, plus nog die blauwe plek op m'n heup en m'n linkerknie.
Als je het tijdig aankondigt wil ik ook wel een keer makenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:39 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, niet langer in Amsterdam, Rotterdam of Doorn de Marine kazerne binnen wandelen voor blauwe hap.
Beursceteraquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:54 schreef Etcetera het volgende:
laatste ski dag vandaag, maar dat ging toch wat minder. Flink gevallen (als in: 2x over de kop gegaan in 1 valpartij) en nu last van mijn schouder, plus nog die blauwe plek op m'n heup en m'n linkerknie.
Ik haal het dan wel...quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je het tijdig aankondigt wil ik ook wel een keer maken
De eerste gipsvlucht ga je al niet meer halen. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:54 schreef Etcetera het volgende:
Wel apart. Vrije planken in mijn kledingkast.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Hoi Cobra!![]()
Alles OK na zo'n ander dagje?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je het tijdig aankondigt wil ik ook wel een keer maken
Jij hebt een PSU kast thuis staan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel apart. Vrije planken in mijn kledingkast.
Ben je nu fulltime aan de slag bij je nieuwe werkgever?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel apart. Vrije planken in mijn kledingkast.
Niet meer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt een PSU kast thuis staan?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben je nu fulltime aan de slag bij je nieuwe werkgever?
Nope. Ik ben nu vol aan de bak.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Niet eens een paar dagen vrij zo aan het eind van het jaar?
Acclimatiseren en zo...
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je was toch al een tijdje aan het werk voor je nieuwe baas?
Dat komt omdat jullie heel veel werk voor anderen doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef MaJo het volgende:
bizar drukke dag gehad, iedereen levert nog snel nieuwe opdrachten aan voor het nieuwe jaar en dat mogen wij dan nog even met spoed voor ze verwerken
ik snap daarom nooit goed waarom zoveel mensen vrij zijn deze weken, bij ons is het juist retedruk.
Wel helemaal gesloopt nu dus zo lekker bankhangen, top 2000 luisteren en het hele weekend slapen![]()
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie heel veel werk voor anderen doen.Wat jullie doen hoeven zij niet te doen.
zijn 2 seizoenen van borger he!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:24 schreef Soempie het volgende:
Ik kom even snel binnenvallen. MaJo, ken je de serie Borgen? Een serie over de politiek in Denemarken en daarbij natuurlijk ook de journalistiek. Ik heb gister en vandaag 10 afleveringen van bijna een uur gekeken.![]()
En nu ben ik bij.
![]()
Nem, veel plezier!
Etcie, een wonder dat je niets gebroken hebt.![]()
Verder niet bijgelezen.
Ja, ik heb dus gister en vandaag seizoen 2 gezien. Afgelopen week het eerste. Wiebel begon al te klagen dat ik niet bereikbaar ben ´s avonds, in z´n vakantie.quote:
Ik ben laatst al getipt door een vriendin dus hij staat al op mijn must see lijstjequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:24 schreef Soempie het volgende:
Ik kom even snel binnenvallen. MaJo, ken je de serie Borgen? Een serie over de politiek in Denemarken en daarbij natuurlijk ook de journalistiek. Ik heb gister en vandaag 10 afleveringen van bijna een uur gekeken.![]()
En nu ben ik bij.
![]()
Nem, veel plezier!
Etcie, een wonder dat je niets gebroken hebt.![]()
Verder niet bijgelezen.
Werksequote:Op zaterdag 29 december 2012 04:56 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi weer om naar het werk te lopen. Doei.
Je wilde solidair zijn met Cobra?quote:Op zaterdag 29 december 2012 07:50 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh. Vrijwillig op een zaterdag werken. Hoe kwam ik op dat idee ook alweer??
Onbewust misschien welquote:Op zaterdag 29 december 2012 08:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Je wilde solidair zijn met Cobra?
Laat maar, ons huidige project moet eerst nog afquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:28 schreef TradeMarkie het volgende:
En als iemand nog zin heeft om mijn verbouwing over te doen, 2 huizen verderop staat er een te koop, die ziet er van binnen net zo uit als mijn huis 3 jaar geleden.
daar zou ik geen geld op inzetten (als je 3000 meter naar beneden rolt)quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Speciaal voor Etc: hiermee kom je zonder blauwe plekken een berg af
Als het maar stevige kost isquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar zou ik geen geld op inzetten (als je 3000 meter naar beneden rolt)
Mocht je ook maar enigszins last hebben van bewegingsziekte dan heb je tegen die tijd ook dat hele ding gecoat met kost![]()
Je hebt je nieuwe bankkantoor erbij gezet?quote:
Jaquote:
ErwinRommel en ik geven een feestje thuis waar iets van 10 man komen en 4-5 blijven slapen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja![]()
Wat zijn jullie plannen met oud en nieuw? Wij gaan bij vrienden thuis gourmetten en slempen
Dit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
Cobra, wat mooi dat je een erewacht kreeg
Sterkte met wennen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Nee, gewoon met waterquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je hebt je nieuwe bankkantoor erbij gezet?
Treinreizenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:44 schreef Soempie het volgende:
Met O&N gaan we naar Sirda en morgen ga ik naar Groningen.Uren in de trein, ik heb er nu al zin in.
Echt, geen grapje. Wiebel en M. zijn de hele dag samen thuis.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb net met klei geboetseerd, dat heb ik al niet meer gedaan sinds handvaardigheid op de middelbare school.
Moest ergens een sokkel/ contragewicht voor hebben en klei leek me de beste oplossing.Ben benieuwd wat voor sokkel/contragewicht dat dan wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep t gaat allemaal weer doorquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Alles weer OK na vorige week, Lub?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Trustequote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leuke post uit KLB. Rest van het topic is niet echt de moeite
Dan ben je ook wel een behoorlijke loserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dubbel daten is toch een vrij bekend concept
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
kwart voor 9 vanochtend vertrokken, dus is wel een aardige rit ja. Nu slapenquote:
Hoorde het al op het journaalquote:Op zondag 30 december 2012 00:54 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Franse gatenkaas.
Niet mijn foto...
quote:
Zitten wil wel, maar daarna weer opstaan is nogal beroerdquote:Op zondag 30 december 2012 00:05 schreef LadyBlack het volgende:
Kon je een beetje zitten met je beurse lijf Etc?Slaap lekker!
In before C4 met "picsquote:Op zondag 30 december 2012 08:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zitten wil wel, maar daarna weer opstaan is nogal beroerdIk heb serieus een blauwe plek ter grootte van een flinke sinaasappel op mijn heup, dat ding wordt alleen maar groter lijkt het wel - dat is die blauwe plek in de vorm van een labello-stick geweest
Geslapen als een blok, echt heerlijk. En nu opruimen en wassen/wassen/wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |