Kloptquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, aan calorieėn geen gebrek...
Plus de drie wijzen en de hele kerststal. Zometeen begin ik aan de ark van Noach.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Ga je, vanwege de Kerst gedachte, Christus aan de muur ophangen dan?
Bas Santa!quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:16 schreef Tinuviel het volgende:
Nou die mag jij lekker kijken. Ben voor een gezamenlijke film eerder voor Zorro, Harry Potter, Bad Santa of zoiets.
Mooie poes heb je.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik heb een kerst foto op Facebook :p
Wel een beetje veel haar.quote:
Duct tape of wasbenzine en een aansteker verhelpen dat wel.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:37 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Update: skiėn, leuk. Knieėn: afgeschreven. Echt, ik kan niet normaal lopen tenzij ik langer dan 5 minuten in beweging ben.
Maar ik ben wel van het hoogste stuk van de oefenpiste gegaan vandaag - inclusief flinke valpartij bij de 1e poging - en het gaat steeds betertot nu toe best een succesvolle vakantie. Morgen de gletsjer op!
Klinkt heel gaafquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:37 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Update: skiėn, leuk. Knieėn: afgeschreven. Echt, ik kan niet normaal lopen tenzij ik langer dan 5 minuten in beweging ben.
Maar ik ben wel van het hoogste stuk van de oefenpiste gegaan vandaag - inclusief flinke valpartij bij de 1e poging - en het gaat steeds betertot nu toe best een succesvolle vakantie. Morgen de gletsjer op!
Haal ER even van de bank dan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:55 schreef Lotusss het volgende:
Moeder en broertje zijn vertrokken. Denk dat ik maar naar bed ga.
Good nightquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:55 schreef Lotusss het volgende:
Moeder en broertje zijn vertrokken. Denk dat ik maar naar bed ga.
Oh, dat scheelt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:50 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, ze doen vooral pijn. Dus geen rare blessures hoor. Overbelasting denk ik.
Is snowplow hetzelfde als pizzapunt?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik ging op het laatste wel aardig hard, zo snel dat de 3 vrienden die me naar beneden begeleidden moeite moesten gaan doen om mij bij te houden
En je leert met 'snowplow' bochten te maken, maar dat sla ik zo ongeveer over en ik doe parallel skiėn zo'n beetjewat weer veel te hard gaat en doodeng is maar ik denk daar dan echt niet meer overna tijdens de afdaling.
Die wordt alleen gebruikt in de Italiaanse Alpen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is snowplow hetzelfde als pizzapunt?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Plus de drie wijzen en de hele kerststal. Zometeen begin ik aan de ark van Noach.
Het wordt hier gezellig!
Lubmansquote:
Hatjoo Mark, ouwe metalhead. Goeie 1ste kerstdag gehad?quote:
Geen kerststress voor uquote:Op woensdag 26 december 2012 02:57 schreef Mark het volgende:
Ja, rustig aan. Tweede kerstdag komt mijn familie brunchen en dan hebben we het wel weer gehad.
Donderdag komt de nieuwe vrieskast, en heb nog een ToDo-lijstje voor in en rond het huis.
Yep 7 januari is mijn eerste vrije dag, mijn laatste had ik vorige week zondagquote:Op woensdag 26 december 2012 03:07 schreef Mark het volgende:
Yep, tot 2 januari. Ik las ergens dat jij vanaf 6 ofzo pas weer vrij had?
'sup?quote:
Die kunnen juist heerlijk zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks, maar wil iedereen behoeden voor een vrije dag die je nutteloos in je bed doorbrengt...
vooraf toast met zalm, paling en tonijn. Bij de beef nog een aardappelpuree met uien en spruitjes met knoflook en nog wat kruiden. Als toetje een soort peche melba taart met zelfgemaakt kaneelijs.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
Wat stond er verder op het menu?
Klonk tof hoe jullie het koken hadden verdeeld
Huh, what?quote:
heftig soepje lijkt mequote:Op woensdag 26 december 2012 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmmm toetje klinkt goeden de rest was vast ook heel lekker
Mijn vriendin had knoflooksoep gemaakt, die was ook erg lekker! Zaten alleen wel 3 bollen knoflook in, op een liter water en 250 ml room![]()
Ik dacht eerst 3 tenen, dus vond het al wat weinig, maar 3 bollen, jemig
Ohja en daarna hadden we zelfgemaakte ravioli met ricotta, basilicum en zongedroogde tomaatjes erinmet salade, en toe zelfgemaakte brownies en/of worteltaart
Het uitslapen ben ik absoluut niet verleerdquote:Op woensdag 26 december 2012 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Why so early?heb jij vandaag een werkdag of ben je het uitslapen verleerd?
Klinkt goedquote:Op woensdag 26 december 2012 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, volgens mij had ik het er nog niet over gehad hier, maar logeplaatsen bij het kerstcircus in Ahoy, met een rondleiding achter de schermen zijn een aanrader
De leeuwen zaten bijna op schoot
Welke?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:13 schreef TradeMarkie het volgende:
En zaterdag met broertje en pa naar een bier proeflokaal
Hebben we vorig jaar ook gedaan en daar willen we een traditie van maken.
Klinkt goed! Knoflooksoepquote:Op woensdag 26 december 2012 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmmm toetje klinkt goeden de rest was vast ook heel lekker
Mijn vriendin had knoflooksoep gemaakt, die was ook erg lekker! Zaten alleen wel 3 bollen knoflook in, op een liter water en 250 ml room![]()
Ik dacht eerst 3 tenen, dus vond het al wat weinig, maar 3 bollen, jemig
Ohja en daarna hadden we zelfgemaakte ravioli met ricotta, basilicum en zongedroogde tomaatjes erinmet salade, en toe zelfgemaakte brownies en/of worteltaart
de boom in alkmaarquote:
Matigquote:Op woensdag 26 december 2012 14:51 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn kerstmaal voor vanavond: droog brood.
Een collega heeft tijdens een schoonmaakaanval ook de koelkast schoongemaakt en daarbij is mijn broodbeleg verdwenen.
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Matig![]()
Iets laten bezorgen geen optie?
Zit weinig anders op.quote:
Verse kalkoensoep?quote:
Ik ben aan het zoeken of er een restaurant is wat schnitzel kan bezorgen.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Regennauwelijks geskied en wel gevallen.Op mijn lippenbalsem [...]
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:15 schreef wyccie het volgende:
[..]Ik wens je lippenbalsem veel beterschap.
die heeft nergens last van geloof ikquote:Op woensdag 26 december 2012 16:15 schreef wyccie het volgende:
Deze tijd van het jaar past daar maar 1 YouTube-link bij!quote:Op woensdag 26 december 2012 15:39 schreef Whiteguy het volgende:
)$@#*$@#)*% is mijn fiets gejat.
Zalig kerstfeest
Helaas geen Ronnie meer...quote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze tijd van het jaar past daar maar 1 YouTube-link bij!
Hoezo niet?quote:
Met de Sjonnies wel, maar hij doet af en toe nog wel watquote:Op donderdag 27 december 2012 01:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is met de Sjonnies gekapt helaas...
Ja, maar dat gejengel met Rinus is erg.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de Sjonnies wel, maar hij doet af en toe nog wel wat
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat gejengel met Rinus is erg.
Ronnie was de Sjonnies...
Dat is kewoon kl*te. Waar is het gebeurd?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:39 schreef Whiteguy het volgende:
Zalig kerstfeest
Ehm... pics?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Regennauwelijks geskied en wel gevallen.Op mijn lippenbalsem en nu dus een bult rijker
quote:Op donderdag 27 december 2012 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Op de latere morgen alsnog goedemorgen
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:15 schreef wyccie het volgende:
Gejatte fietsen zuigenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:39 schreef Whiteguy het volgende:
Zalig kerstfeest
En, wat werd het?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken of er een restaurant is wat schnitzel kan bezorgen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 03:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]avond
Tijdje geleden bij de Nijmeegse Vierdaagse Ronnie zien optreden. Wat een feest![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |