Dat is zo gruwelijk lekkerquote:
Hoe bedoel jequote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jezus, dat je nog niet in een of andere RTL5 docu zit.
rode bietensap moet veel ijzer inzitten hoor ik wel eens. Nog nooit gehadquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:30 schreef De_Guidance het volgende:
Tomatensap/ Rode bietensap.
Gore shit.
Wie!quote:
Het schijnt gezond te zijn maar het is bijzonder goor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:35 schreef paddy het volgende:
[..]
rode bietensap moet veel ijzer inzitten hoor ik wel eens. Nog nooit gehad
Zou jij ook eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat heb je wel nodig als je in een dampend riool bad ja.
Vraag het Georgina Verbaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt nogal een uitdading te zijn om hem in een doos te krijgen.
Eet dan gewoon bieten, met aardappels, en een stukje vlees.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:35 schreef paddy het volgende:
[..]
rode bietensap moet veel ijzer inzitten hoor ik wel eens. Nog nooit gehad
Nou, afvallen zou wel gunstig zijn, maar liever niet zoquote:
Kreeg het van iemand als grap.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eet dan gewoon bieten, met aardappels, en een stukje vlees.
Godverdomme stelletje hippies.
Dan zie ik geen reden om te stoppen met comazuipen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Nou, afvallen zou wel gunstig zijn, maar liever niet zoEn zwanger? Nah..
Dus je moet of blikjes gooien of in een riool baden?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zou jij ook eens moeten proberen.
Veel humaner dan bierblikjes op een minderheidsgroep gooien.
Wie is hier breed?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan iemand mij dan even oprapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |