SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.et voliaWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Voornamelijk ook of de stand van de douchekop nog invloed hierop heeft. Ik denk het namelijk wel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Probeer het uit en plaats hier je bevindingenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
hmmz nou ja voor dat effekes dat ik hier nog woonquote:
om dan nog een bad hier neer te pleuren schiet ook niet opLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Nou ja, het maakt eigenlijk geen reet uit, aangezien je nu ook al GWL al betaald. Betekent alleen dat je erop zou kunnen besparen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat we niet bij de 8 in de buurt zitten![]()
aah die ken ik dat is wel coolquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:45 schreef sararaats het volgende:
ik heb een douchekop die van kleur verandert bij warm en koud
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ga je verhuizen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz nou ja voor dat effekes dat ik hier nog woon
om dan nog een bad hier neer te pleuren schiet ook niet op![]()
Ik betaal niksquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, het maakt eigenlijk geen reet uit, aangezien je nu ook al GWL al betaald. Betekent alleen dat je erop zou kunnen besparen.![]()
![]()
alleen is de mijne al wat versleten!!!quote:
allez, het kerstdiner roept. laters
Werewolf
ja ik moet hier weg aankomend jaarquote:
heb nog geen idee waar ik ga wonen
maar ik blijf wel in apeldoorn in ieder geval
en ik heb ook weer werk vanaf 31 januari
Det Som En Gang Var
eet smakelijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
alleen is de mijne al wat versleten!!!
allez, het kerstdiner roept. laters
Det Som En Gang Var
Huurhuizen zijn momenteel volgens mij vrij schaars hier. Heb ook al wat rond zitten kijken, maar nog niet echt iets kunnen vinden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja ik moet hier weg aankomend jaar
en ik heb ook weer werk vanaf 31 januari![]()
Bah verhuizenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja ik moet hier weg aankomend jaar
en ik heb ook weer werk vanaf 31 januari
Nieuwe baan![]()
![]()
ik zie wel ik heb geduld in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huurhuizen zijn momenteel volgens mij vrij schaars hier. Heb ook al wat rond zitten kijken, maar nog niet echt iets kunnen vinden.
ik hoef ook geen heel huis
liefst een klein flatje groot genoeg voor mezelfLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nee, nog nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan heb jij er toch geen last van![]()
![]()
mja nou ja ik kijk wel uit naar de verhuizing vooral omdat ik dan eindelijk mijn eigen plekje hebquote:
en ja ik heb ook zin om weer aan het werk te gaan
al met al ik ga een goed jaar tegemoet
Det Som En Gang Var
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Uberhaupt het aanbod hier is schaars, tenminste poosje geleden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zie wel ik heb geduld in ieder geval
ik hoef ook geen heel huis
liefst een klein flatje groot genoeg voor mezelf
Flatje lijkt me voor voorlopig toch prima als ik alleen woon![]()
![]()
Ik doelde meer op het feit dat als we op onszelf wonen.. dan ben ik nog steeds een grootverbruiker, maar zal ik er ook zelf voor moeten opdraaienquote:![]()
![]()
aah oke mja gelijk heb je wat moet je met een groot huis als je toch alleen woontquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Uberhaupt het aanbod hier is schaars, tenminste poosje geleden.
Flatje lijkt me voor voorlopig toch prima als ik alleen woonLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Oh op die manierquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat als we op onszelf wonen.. dan ben ik nog steeds een grootverbruiker, maar zal ik er ook zelf voor moeten opdraaien. Ja, daar heb je zeker gelijk in. Waarschijnlijk schrik je één keer (of niet, als het toch mee blijkt te vallen) en dan leer je het wel af
Ja preciesquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke mja gelijk heb je wat moet je met een groot huis als je toch alleen woont![]()
![]()
Klinkt goed !quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik kijk wel uit naar de verhuizing vooral omdat ik dan eindelijk mijn eigen plekje heb
en ja ik heb ook zin om weer aan het werk te gaan
al met al ik ga een goed jaar tegemoet![]()
Maar douchen/in bad gaan is zoquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ja, daar heb je zeker gelijk in. Waarschijnlijk schrik je één keer (of niet, als het toch mee blijkt te vallen) en dan leer je het wel af
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedenk me net, er zal vast ook nog wel verschil zitten in de opbrengst van de pomp die gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voornamelijk ook of de stand van de douchekop nog invloed hierop heeft. Ik denk het namelijk wel.![]()
jaquote:dat is het ook
Det Som En Gang Var
Mee eensquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar douchen/in bad gaan is zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje jammer dat ik mn eigen rug moest inzepen.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nog geen c_a[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Moet ik je toch maar komen masseren.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Beetje jammer dat ik mn eigen rug moest inzepen.![]()
Ik app dr wel ff voor je.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Yes please.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik je toch maar komen masseren.
[b]AirwiN schreef [/b]
zo dringend is het niet, ik dm haar wel even voor ik het Vergeet. Toch bedankt.quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nu heb ik al geappt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
zo dringend is het niet, ik dm haar wel even voor ik het Vergeet. Toch bedankt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik niet geloof ik.quote:
Ze willen me echt niet kwijt op kantoor.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je was toch aan het onderhandelen om thuis te werken?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet geloof ik.
Ze willen me echt niet kwijt op kantoor.![]()
Daar kwam de baas mee ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je was toch aan het onderhandelen om thuis te werken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je logisch nadenkt zal dat ongetwijfeld iets zijn van "Ik wens je een fijn Kerstfeest"quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
"Ich wünsche dir ein gutes Weihnachtsfest"![]()
't zelfde oma.![]()
![]()
Je meent hetquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt zal dat ongetwijfeld iets zijn van "Ik wens je een fijn Kerstfeest"![]()
![]()
Toch bedankt voor de moeite.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Heb jij een fijn uiteinde?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
En een fijn uiteinde
Stom vind ik dat
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ja, ik wil helemaal niet doodquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
En een fijn uiteinde
Stom vind ik dat![]()
![]()
Kerst in huize DW: dw, broer en zus Zitten op De bank te lezen, ouders staan in de keuken.
Als de pomp als een degelijke stroombron functioneert dan maakt de vorm van de douchekop ook niet meer uit, tenzij je in de choked flow zit.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedenk me net, er zal vast ook nog wel verschil zitten in de opbrengst van de pomp die gebruikt wordt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Doe paps en mams de groeten van me.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Kerst in huize DW: dw, broer en zus Zitten op De bank te lezen, ouders staan in de keuken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sow iedereen zit aan de toast met zalm en mierikswortel... heb ik ff me handen vrij
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niks mis met iemand een fijn uiteinde toewensen dus.quote:
Die was ooit heel goedquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dacht al. Je kennis van het Duits zou anders wel heel slecht zijn.Mee eens.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als de pomp als een degelijke stroombron functioneert dan maakt de vorm van de douchekop ook niet meer uit, tenzij je in de choked flow zit.![]()
Zo, omgekleed en nu maar eens een ander kleurtje op de nagels. Wat een pleurisweer is het ook.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Omdat ik naar het MBO ging, moest ik in de derde van VMBO mijn keuzevak kiezen. Advies gevraagd: economie of Duits. Hun zeiden eco omdat je dan makkelijker een switch kan maken mocht techniek toch niks voor je zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja? Waarom heb je het niet bijgehouden?
Het is verdomde handig.
Slechtste advies ooit![]()
![]()
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe paps en mams de groeten van me.
mijn moeder vroeg vorige week nog of ik nog contact met je had.
'Kerstballen'.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn buren zijn weer de hele dag aan het batsen.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met iemand een fijn uiteinde toewensen dus.en dan zeggen: wat staar je nu naar mijn kont, pannenkoek
![]()
Maar je kunt toch gewoon Duits een beetje bijhouden voor jezelf. Grammaticaal hoeft het niet perfect te zijn hoor, ze begrijpen je toch wel. En de grammatica is het moeilijkste aan het Duits voor de Nederlanders.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik naar het MBO ging, moest ik in de derde van VMBO mijn keuzevak kiezen. Advies gevraagd: economie of Duits. Hun zeiden eco omdat je dan makkelijker een switch kan maken mocht techniek toch niks voor je zijn.
Slechtste advies ooit![]()
Heb je nu nog steeds geen in ears?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn buren zijn weer de hele dag aan het batsen.![]()
Niet alleen voor de Nederlandersquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gewoon Duits een beetje bijhouden voor jezelf. Grammaticaal hoeft het niet perfect te zijn hoor, ze begrijpen je toch wel. En de grammatica is het moeilijkste aan het Duits voor de Nederlanders..
-Dat- is nog eens een fijne kerst met een aantal goede ehm, eindesquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
goed ik ga er vandoor fijne kerst iedereen
het is hier nu ook tijd voor familie verplichtingenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
En dan reageren met: Ik wil knallen met jouw uiteinde.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
en dan zeggen: wat staar je nu naar mijn kont, pannenkoek
Als dat dan geen vuurwerk wordt met oudjaarsavond.
Daar denk je niet aan als scholier zijndequote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gewoon Duits een beetje bijhouden voor jezelf. Grammaticaal hoeft het niet perfect te zijn hoor, ze begrijpen je toch wel. En de grammatica is het moeilijkste aan het Duits voor de Nederlanders.. Juist ook in grammatica was ik wel redelijk goed, maar ja... komt wel weer een keer, in de techniek komt het vrij veel voor namelijk
![]()
![]()
Heb je zo'n fijn ehm, "uiteinde" dan dat uitgescholden worden de moeite waard is ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]en dan zeggen: wat staar je nu naar mijn kont, pannenkoek
Ik heb de eerste helft erop zittenquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:09 schreef Giertje het volgende:
goed ik ga er vandoor fijne kerst iedereen
het is hier nu ook tijd voor familie verplichtingen. Toedels
.
Wat? In de grammatica was je goed? En dan geef je Duits op... Idiootquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar denk je niet aan als scholier zijnde. Juist ook in grammatica was ik wel redelijk goed, maar ja... komt wel weer een keer, in de techniek komt het vrij veel voor namelijk
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan reageren met: Ik wil knallen met jouw uiteinde.
Als dat dan geen vuurwerk wordt met oudjaarsavond.![]()
![]()
Wat een toeval.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik doen.
mijn moeder vroeg vorige week nog of ik nog contact met je had.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik was toen 14 of 15 ofzo? Dus toen ging ik op hun advies af... nooit weerquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat? In de grammatica was je goed? En dan geef je Duits op... Idioot![]()
![]()
Ik welquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je zo'n fijn ehm, "uiteinde" dan dat uitgescholden worden de moeite waard is ?![]()
![]()
Zonde, echt waar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was toen 14 of 15 ofzo? Dus toen ging ik op hun advies af... nooit weer![]()
![]()
Lucky youquote:
Nu ben ik benieuwd naar jouw uiteinde.quote:
Dat besefte ik toen ik Duits op het MBO kreeg. Een half uurtje in de week, naja, je kunt wel raden dat daar niks terecht van kwam.quote:
Ik baal er ook goed van![]()
![]()
Groen jurkje, zwart jasje en zwarte schoenen en knalpaarse nagellak.
Pas op, straks krijg je gewoon een teennagel op de foto.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar jouw uiteinde.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Mooi contrast.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
![]()
Classy as fuck.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik wil je wel wat Duits bijspijkerenquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat besefte ik toen ik Duits op het MBO kreeg. Een half uurtje in de week, naja, je kunt wel raden dat daar niks terecht van kwam.
Ik baal er ook goed van![]()
![]()
Staat heel tof, hoorquote:.
Ja, manquote:. Staat echt leuk.
Graagquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wil je wel wat Duits bijspijkerenPics danquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staat heel tof, hoor.
[..]
Ja, man. Staat echt leuk.
!
![]()
Het is groots jonguhquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar jouw uiteinde.![]()
Hm... ik loop nog in mijn keuken-kloffie rond... en dat is nog wel even want moet zo weer nieuwe stukjes toast gaan maken, met garnaaltjes enzow...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
*grinnik*quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, zo op naar beneden, de rest van de familie komt zo een keer binnendruppelen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Altijd raak dus.quote:
Goed plan, ik ga zo ook eens naar beneden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zo op naar beneden, de rest van de familie komt zo een keer binnendruppelen.![]()
Joh stel je niet aan. Ik loop nog in de badjas rond hierquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:16 schreef fietsie het volgende:
Hm... ik loop nog in mijn keuken-kloffie rond... en dat is nog wel even want moet zo weer nieuwe stukjes toast gaan maken, met garnaaltjes enzow...![]()
![]()
Nog een laagje nagellak en m'n haar nog even doorborstelen en dan ben ik er klaar voorquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga zo ook eens naar beneden.. Wellicht nog wat paarse oogschaduw, dat is wel cool.
Da's dan weer over-dressedquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Joh stel je niet aan. Ik loop nog in de badjas rond hier
Succes, maar dat zal wel lukkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een laagje nagellak en m'n haar nog even doorborstelen en dan ben ik er klaar voor. Wellicht nog wat paarse oogschaduw, dat is wel cool.
![]()
![]()
Doet Ze wel vaker.quote:
groetjes terug.
Oehquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Joh stel je niet aan. Ik loop nog in de badjas rond hier![]()
![]()
Je uiteinde ook in een passende, rode kerstkleur.quote:
Vanmorgen om 10 uur al.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pff, ik moet nog opstarten en jullie zijn er al helemaal klaar voor!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik start vandaag niet op.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pff, ik moet nog opstarten en jullie zijn er al helemaal klaar voor!![]()
Je hebt je badjas aangetrokken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Te lui om wat aan te trekken.![]()
Nee, gelukkig maarquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toen lag ik nog op de bank te maffen
[..]
Je viert geen kerst?![]()
![]()
Hup dan, aan het werk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aantal uur om me klaar te maken
Heb nog wel het 1 en ander te doen lol![]()
Ik ga zo maar es een toastje met komkommer en zalm maken
Boooh, oma had voor vanmorgen een heerlijke monchoutaart gemaakt. Dajum, goede start van de dag
.
Ik heb mn haar los en make-up op.
Gelukkig is het maar 1x per jaar kerst!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb gewoon een simpele jeans en tshirt aan. Heb mezelf er nog toe kunnen zetten om m'n haren te doen en m'n lenzen in te doenquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb mn haar los en make-up op.
Gelukkig is het maar 1x per jaar kerst!![]()
![]()
Jonge er zijn kindjes bijquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je uiteinde ook in een passende, rode kerstkleur.
Ik ga peperkoekhuisjes maken![]()
![]()
Ik heb net toast met komkommer en zalm geserveerdquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jonge er zijn kindjes bij
Ik ga peperkoekhuisjes maken
Maar wel leukquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das oud. Ik heb nog een tijdje COD4 gespeeld, dat vond ik al oud
.
![]()
![]()
Is de auto refresh kapot?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Die gingerbread huisjeswat een faal. Maar ze waren er letterlijk en figuurlijk wel ff zoet mee
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 15:01:01 ]![]()
Ik ga eens kijken of mijn trui eindelijk droog is en naar m'n ouders verkassen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Leuk toch!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
Die gingerbread huisjeswat een faal. Maar ze waren er letterlijk en figuurlijk wel ff zoet mee
Hier staat een 2,5 jarige te boksen met de WII... of dat nou opvoedkundig juist is
Beter op de Wii dan op de buurjongen ofso.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Leuk toch!
Hier staat een 2,5 jarige te boksen met de WII... of dat nou opvoedkundig juist is"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
schattigquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Leuk toch!
Hier staat een 2,5 jarige te boksen met de WII... of dat nou opvoedkundig juist is![]()
![]()
Fijne kerst bitchezz
Hotel voor minder dan 3e per nacht. Maar wel wifi
Ben nu in de stad waar octopussy is opgenomen en het is echt schitterend! Udaipur
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zo'n mooie film.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:23 schreef muhahaha het volgende:
Eerste film van de lotr gekeken, tijd voor deel 2.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aldoquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:21 schreef AldoTheApache het volgende:
Fijne kerst bitchezz
Ben nu in de stad waar octopussy is opgenomen en het is echt schitterend! Udaipur![]()
![]()
![]()
Jij ook een fijne kerst!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:21 schreef AldoTheApache het volgende:
Fijne kerst bitchezz
Ben nu in de stad waar octopussy is opgenomen en het is echt schitterend! Udaipur![]()
zo cadootjes zijn uitgepakt
Det Som En Gang Var
die ga ik vanavond ook kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:23 schreef muhahaha het volgende:
Eerste film van de lotr gekeken, tijd voor deel 2.
Det Som En Gang Var
quote:Hoe is de kerst bij jullie?quote:hier is het heel gezellig, en een geweldige omgeving.
Nieuwjaar in Mumbai en dan nog 4 dagen feesten aan swerelds mooiste strandplaats Goa
Gisteren niet al te best nieuws gehoord, maar niet bij nadenkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Hoe is de kerst bij jullie?hier is het heel gezellig, en een geweldige omgeving.
Nieuwjaar in Mumbai en dan nog 4 dagen feesten aan swerelds mooiste strandplaats Goa. Strakjes gourmetten
.
Ben wel benieuwd naar pics als je weer terug bent![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteren niet al te best nieuws gehoord, maar niet bij nadenken. Strakjes gourmetten
.
Ben wel benieuwd naar pics als je weer terug bent
Oh leuk gourmette
Ik zal morgen wel even mijn ontbjjtpic posten op FB
Ja, gewoon alles bovenop die plaat gooien, anders gaat het zo langzaamquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh leuk gourmette
Ik zal morgen wel even mijn ontbjjtpic posten op FB
Is goed, ben benieuwd!
![]()
Beetje saaiquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Hoe is de kerst bij jullie?hier is het heel gezellig, en een geweldige omgeving.
Nieuwjaar in Mumbai en dan nog 4 dagen feesten aan swerelds mooiste strandplaats Goa
Morgen gourmetten...
Geniet nog maar even van het mooie India![]()
![]()
Dat is geen gourmetten: (quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, gewoon alles bovenop die plaat gooien, anders gaat het zo langzaam
Is goed, ben benieuwd!
Ik zit aan de curry. .. niet heel bijzonder in India
Het uitzicht van het hotel
gourmetten is wel gezellig en ook wel lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje saai
Morgen gourmetten...
Geniet nog maar even van het mooie India
Det Som En Gang Var
Grillen op een gourmetstel, ook goedquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is geen gourmetten: (
Ik zit aan de curry. .. niet heel bijzonder in India
Het uitzicht van het hotel
Curry? Alsin de saus of is het een of andere worst of zo?
Bouw d'r nog even een feestje van![]()
![]()
Vanavondook hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
gourmetten is wel gezellig en ook wel lekker
Alleen verder is het een beetje saai. Maar dat ligt meer aan mij![]()
![]()
Ik weet nog steeds niet echt wat ik van India vindquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje saai
Morgen gourmetten...
Geniet nog maar even van het mooie IndiaHeel veel geweldige dingen gezien en gedaan, maar het land heeft ook een heel andere kant... Maarja, dat komt wel als ik op het strand alles lig over te denken
Herkenbaarquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanavondook hoor
Alleen verder is het een beetje saai. Maar dat ligt meer aan mij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grillen op een gourmetstel, ook goed
Curry? Alsin de saus of is het een of andere worst of zo?
Bouw d'r nog even een feestje van
Als in saus natuurlijk. ...
Dat komt wel goed
Wat ik van mijn broer hoorde is het ook een enorm vies land. Enzoquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet echt wat ik van India vindHeel veel geweldige dingen gezien en gedaan, maar het land heeft ook een heel andere kant... Maarja, dat komt wel als ik op het strand alles lig over te denken
![]()
wij gaan zo naar de chineesquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanavondook hoor
Alleen verder is het een beetje saai. Maar dat ligt meer aan mij
behalve mijn pa die ligt met longontsteking op bedLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik heb gewoon nergens zin in.quote:
Het liefs ga ik in een hoekje heel hard huilen en dan lekker slapen ofzo![]()
![]()
Ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ik van mijn broer hoorde is het ook een enorm vies land. EnzoMaar het is tegelijkertijd ook weer schitterend. Dus het is heel ingewikkeld. Maar om alles te typen vanaf de mobiel is teveel
komt wel als ik weer eens een pc heb; )
Open een topicquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
OokMaar het is tegelijkertijd ook weer schitterend. Dus het is heel ingewikkeld. Maar om alles te typen vanaf de mobiel is teveel
komt wel als ik weer eens een pc heb; )
![]()
![]()
Ik heb ook helemaal nergens zin in. Net even gegamed, maar daar ook geen zin in. Ik ga zo maar een aflevering Prison Break kijken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nergens zin in.
Het liefs ga ik in een hoekje heel hard huilen en dan lekker slapen ofzo
NahwKnuffel
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal nergens zin in. Net even gegamed, maar daar ook geen zin in. Ik ga zo maar een aflevering Prison Break kijken.
NahwKnuffel
![]()
![]()
![]()
Teveel moeitequote:
Maar ik ga nu weer kletsen met andere backpackersfijne dagen
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb gewoon nergens zin in.
Het liefs ga ik in een hoekje heel hard huilen en dan lekker slapen ofzo![]()
Fijne dagen en geniet er nog even van!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Teveel moeite
![]()
fijne vakantie nog Aldoquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Teveel moeite
Airwin![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 15:45:55 ]![]()
quote:![]()
Is er niks te bedenken wat je zou opvrolijken?
Ja hoor, keiharde neukseks...quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Is er niks te bedenken wat je zou opvrolijken?
Maar dat gaat niet
Nog een half uurtje en dan vlucht ik.mijn domein weer in om iets fatsoenlijks op tafel te zetten![]()
![]()
En ff een stiekem een vluggertje op het toilet ofzo?quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoor, keiharde neukseks...
Maar dat gaat niet
Niet even een oppas in de buurt en dan even met Cry naar de schuur?quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor, keiharde neukseks...
Maar dat gaat niet
Nog een half uurtje en dan vlucht ik.mijn domein weer in om iets fatsoenlijks op tafel te zettenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Neequote:Op dinsdag 25 december 2012 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ff een stiekem een vluggertje op het toilet ofzo?
Het was ook maar een grapje.
Oppas fietsie? Die viert zelf ook kerst![]()
![]()
Oppas als in familielid die met kerst in huis rondhangtquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
Het was ook maar een grapje.
Oppas fietsie? Die viert zelf ook kerst![]()
Wij hebben er hier een stuk of tig van rondhobbelen op het moment... wordt je echt niet gemist hoor als je even roept: "Wat dingen voor het eten pakken!"
Ik geloof er niks van.quote:
Uh nee we zijn vandaag zonder familiequote:Op dinsdag 25 december 2012 15:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oppas als in familielid die met kerst in huis rondhangt![]()
Wij hebben er hier een stuk of tig van rondhobbelen op het moment... wordt je echt niet gemist hoor als je even roept: "Wat dingen voor het eten pakken!"
En dan nog vind ik het niet echt kunnen
Onmogelijk ook hier. Geen schuur![]()
![]()
Het "niet vinden kunnen" is onderdeel van de charmequote:Op dinsdag 25 december 2012 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh nee we zijn vandaag zonder familie
Onmogelijk ook hier. Geen schuur
Ga je in je eentje op het toilet zitten en stuur je je een kerel een berichtje om je wat geile berichtjes terug te sturen waar jij op door kan fantaseren.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Uh nee we zijn vandaag zonder familie
Onmogelijk ook hier. Geen schuur
Geile berichtjes over en weer kan ook tijdens het koken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
Dat
Ik verdwijn zo wel de keuken in....I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je in je eentje op het toilet zitten en stuur je je een kerel een berichtje om je wat geile berichtjes terug te sturen waar jij op door kan fantaseren.daar is ook niks aan
![]()
![]()
Wel als het ter voorbereiding is op keiharde neukseks later die avond.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
In mijn.dromenquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel als het ter voorbereiding is op keiharde neukseks later die avond.![]()
![]()
Niet in het echt?quote:
Ja, maar dit is SEX... Ontopic enzo.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
we gaan het over iets anders hebben
Erg relaxed. Bewust niks gepland vandaag. Dus eerst uitgebreid ontbeten en voor de avondmaaltijd zelfgemaakte hamburgers en verder niks. Ideaal, kan ik iedereen aanraden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe is jouw 1e kerstdag? En wat schaft de pot vanavond?En jij?
In SEX mag over van alles gepraat worden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar dit is SEX... Ontopic enzo.
[..]
Erg relaxed. Bewust niks gepland vandaag. Dus eerst uitgebreid ontbeten en voor de avondmaaltijd zelfgemaakte hamburgers en verder niks. Ideaal, kan ik iedereen aanraden.En jij?
Hier ook wel chill. Lekker ontbijt, uitgebreid gedouched enzo. Vanavond de luxe versie van kip patat en appelmoes.
Ofwel patatgezichtjes, kiprollade en bakje appelmoes (en nog groente erbij hoor)![]()
Klinkt chill ja. En wat zijn de plannen voor morgen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
In SEX mag over van alles gepraat worden.
[quote]
Jaja...![]()
![]()
[quote]Op dinsdag 25 december 2012 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ook wel chill. Lekker ontbijt, uitgebreid gedouched enzo. Vanavond de luxe versie van kip patat en appelmoes.
Ofwel patatgezichtjes, kiprollade en bakje appelmoes (en nog groente erbij hoor)I will work to elevate you. Just enough to bring you down
ik zit al lekker aan de hapjes
zolang ik de laptop heb, ben ik tevreden.Werewolf
Hier nu net Kersttaart weggebiktStraks weer hartig verder
Morgen gaan we gourmetten, schoonmoeder komt en zwager met vriendinquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt chill ja. En wat zijn de plannen voor morgen?Ik heb ook ff de laptop gepakt ... moet even wat opzoekenquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:11 schreef sararaats het volgende:
ik zit al lekker aan de hapjes
zolang ik de laptop heb, ben ik tevreden.
Multitasken op mobiel gaat wat lastig
ondertussen is de kat in de laptop tas gekropen![]()
![]()
Gourmetten is zo heerlijk jaren '80. Afgelopen week ook nog gedaan, was weer goed ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
Morgen gaan we gourmetten, schoonmoeder komt en zwager met vriendin
Jaren 80 zijn dan ook de beste jarenquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gourmetten is zo heerlijk jaren '80. Afgelopen week ook nog gedaan, was weer goed ja.![]()
![]()
![]()
Check.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Jaren 80 zijn dan ook de beste jaren![]()
De jaren 90 waren ook mooiquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaren 80 zijn dan ook de beste jaren![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:
de sfeer zit er goed in. ik ga zo aan tafel voor de friet met stoofvlees.
ik zou geen sararaats heten als ik daar geen grote klodder Andalouse-saus opkwak.
soms wil ik alleen zijn hihiWerewolf
Dr. Beat van The Miami Sound Machinequote:![]()
ik heb de jaren 80 en 90 helemaal meegemaakt en idd de muziek van de 80's zijn
Werewolf
Hier ga ik nu de kalkoenrollade in de oven doen. Wat frietjes er bij. Lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:44 schreef sararaats het volgende:
de sfeer zit er goed in. ik ga zo aan tafel voor de friet met stoofvlees.
ik zou geen sararaats heten als ik daar geen grote klodder Andalouse-saus opkwak.
soms wil ik alleen zijn hihi![]()
Het is patat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier ga ik nu de kalkoenrollade in de oven doen. Wat frietjes er bij. LekkerBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:49 schreef muhahaha het volgende:
Nog even en het eetfestijn gaat van start.
Gourmetten![]()
![]()
Daaromquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doh friet.
Patat = aardappel.Leuke middag gehad?quote:![]()
![]()
Ja, dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Is toch een ideale manier om deze dagen door te komen![]()
![]()
En als dat wel zo is, lekker boeiend?quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als de buren ons maar niet gehoord hebben![]()
![]()
![]()
Niet echt, zou wel een leuke toevoeging zijn op het Kerstmaalquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En als dat wel zo is, lekker boeiend?![]()
![]()
Wel een vroeg Kerstmaal danquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet echt, zou wel een leuke toevoeging zijn op het Kerstmaal![]()
![]()
Misschien deden ze mee met Kerstbrunch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, hoe laat eet je dan met Kerst?![]()
Die mensen kwamen namelijk al om een uur of elf aan
Wij gaan nu gourmetten![]()
![]()
![]()
Geen idee, ik dacht dat ze zo midden op de dag gingen eten ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien deden ze mee met Kerstbrunch?
Wij gaan nu gourmetten![]()
Smakelijk![]()
![]()
Lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat ze zo midden op de dag gingen eten ofzo
Smakelijk
Dank jeJij ook alvast
![]()
![]()
Ow okquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk
Dank jeJij ook alvast
![]()
Ik ga voor de pizza denk ik![]()
![]()
Dank je, jullie ook alvastquote:Lekkahquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ow ok![]()
Ik ga voor de pizza denk ik![]()
![]()
Daaromquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je, jullie ook alvast
[..]
Lekkah![]()
![]()
Ze zitten hier achterlijke spelletjes te doen. Verveel me de tering.
Dat is pech hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:59 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Pfff. Ik wil naar huis!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier is nog genoeg.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank u
Het is lekker. Bijna op alleen
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan niet.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig doen we dat hier nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:59 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Ik zal je ff een foto appen.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed van mij he.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom nou, mij een beetje lekker maken
[b]AirwiN schreef [/b]
Pak gewoon wat meer eten als je nog honger hebt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom nou, mij een beetje lekker maken![]()
Daar ben je wel goed in jaquote:Ik neem gewoon extra veel ijsquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Pak gewoon wat meer eten als je nog honger hebt.![]()
![]()
![]()
Kan ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ben je wel goed in ja
[..]
Ik neem gewoon extra veel ijs![]()
![]()
![]()
Frieten waren het toch?quote:Wat had je nog meer?
Succesquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
ff de pizza uit de vriezer halen![]()
![]()
vreetfestijnquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:49 schreef muhahaha het volgende:
Nog even en het eetfestijn gaat van start.
Werewolf
Friet, met kalkoenrollade en gebakken champignonsquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Frieten waren het toch?Wat had je nog meer?
[..]
Succes![]()
mwah, niet van de friet maar wel de hapjes hihiquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
Jezus.. echt allemaal veel eten hier of wat
eigenlijk zijn de feestdagen killing voor m'n lijn
Werewolf
Wees blij. Dit was niet leuk. Zo etenquote:.
Valt hier wel mee, ik heb nog maar twee bolletjes en een stukje taart op, dat was hetquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
mwah, niet van de friet maar wel de hapjes hihi
eigenlijk zijn de feestdagen killing voor m'n lijn.
wat voor bolletjes? ik ga straks van die Amerikaanse cookies eten. de vriendin van m'n neef is Amerikaanse.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt hier wel mee, ik heb nog maar twee bolletjes en een stukje taart op, dat was het.
Werewolf
Gewoon witte bolletjes.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat voor bolletjes? ik ga straks van die Amerikaanse cookies eten. de vriendin van m'n neef is Amerikaanse.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Friet, met kalkoenrollade en gebakken champignons.
Ik weet hoe je je voeltquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wees blij. Dit was niet leuk. Zo eten.
. Eet smakelijk
![]()
![]()
![]()
Wat heb jij met dat ' onder beneden ' ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zo ik ga naar onder beneden.. tot strakjes
Eetse![]()
![]()
Er is nog genoeg over om nog 2 dagen te gourmetten.
[b]AirwiN schreef [/b]
O haiquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is nog genoeg over om nog 2 dagen te gourmetten.![]()
![]()
lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is nog genoeg over om nog 2 dagen te gourmetten.![]()
dat is altijdquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is nog genoeg over om nog 2 dagen te gourmetten.hier ook
![]()
![]()
4e? Wut?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo aan onze 4e gang beginnen..
Smakelijk![]()
![]()
Ik heb teveel spaghetti gegeten. Straks vienetta ijs
.
Vienettaquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
Ik heb teveel spaghetti gegeten. Straks vienetta ijs
.
Net op
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |