SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.et voliaWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Voornamelijk ook of de stand van de douchekop nog invloed hierop heeft. Ik denk het namelijk wel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Probeer het uit en plaats hier je bevindingenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
hmmz nou ja voor dat effekes dat ik hier nog woonquote:
om dan nog een bad hier neer te pleuren schiet ook niet opLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Nou ja, het maakt eigenlijk geen reet uit, aangezien je nu ook al GWL al betaald. Betekent alleen dat je erop zou kunnen besparen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat we niet bij de 8 in de buurt zitten![]()
aah die ken ik dat is wel coolquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:45 schreef sararaats het volgende:
ik heb een douchekop die van kleur verandert bij warm en koud
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ga je verhuizen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz nou ja voor dat effekes dat ik hier nog woon
om dan nog een bad hier neer te pleuren schiet ook niet op![]()
Ik betaal niksquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, het maakt eigenlijk geen reet uit, aangezien je nu ook al GWL al betaald. Betekent alleen dat je erop zou kunnen besparen.![]()
![]()
alleen is de mijne al wat versleten!!!quote:
allez, het kerstdiner roept. laters
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
ja ik moet hier weg aankomend jaarquote:
heb nog geen idee waar ik ga wonen
maar ik blijf wel in apeldoorn in ieder geval
en ik heb ook weer werk vanaf 31 januari
Det Som En Gang Var
eet smakelijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
alleen is de mijne al wat versleten!!!
allez, het kerstdiner roept. laters
Det Som En Gang Var
Huurhuizen zijn momenteel volgens mij vrij schaars hier. Heb ook al wat rond zitten kijken, maar nog niet echt iets kunnen vinden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja ik moet hier weg aankomend jaar
en ik heb ook weer werk vanaf 31 januari![]()
Bah verhuizenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja ik moet hier weg aankomend jaar
en ik heb ook weer werk vanaf 31 januari
Nieuwe baan![]()
![]()
ik zie wel ik heb geduld in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huurhuizen zijn momenteel volgens mij vrij schaars hier. Heb ook al wat rond zitten kijken, maar nog niet echt iets kunnen vinden.
ik hoef ook geen heel huis
liefst een klein flatje groot genoeg voor mezelfLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nee, nog nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan heb jij er toch geen last van![]()
![]()
mja nou ja ik kijk wel uit naar de verhuizing vooral omdat ik dan eindelijk mijn eigen plekje hebquote:
en ja ik heb ook zin om weer aan het werk te gaan
al met al ik ga een goed jaar tegemoet
Det Som En Gang Var
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Uberhaupt het aanbod hier is schaars, tenminste poosje geleden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zie wel ik heb geduld in ieder geval
ik hoef ook geen heel huis
liefst een klein flatje groot genoeg voor mezelf
Flatje lijkt me voor voorlopig toch prima als ik alleen woon![]()
![]()
Ik doelde meer op het feit dat als we op onszelf wonen.. dan ben ik nog steeds een grootverbruiker, maar zal ik er ook zelf voor moeten opdraaienquote:![]()
![]()
aah oke mja gelijk heb je wat moet je met een groot huis als je toch alleen woontquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Uberhaupt het aanbod hier is schaars, tenminste poosje geleden.
Flatje lijkt me voor voorlopig toch prima als ik alleen woonLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Oh op die manierquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat als we op onszelf wonen.. dan ben ik nog steeds een grootverbruiker, maar zal ik er ook zelf voor moeten opdraaien. Ja, daar heb je zeker gelijk in. Waarschijnlijk schrik je één keer (of niet, als het toch mee blijkt te vallen) en dan leer je het wel af
Ja preciesquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke mja gelijk heb je wat moet je met een groot huis als je toch alleen woont![]()
![]()
Klinkt goed !quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik kijk wel uit naar de verhuizing vooral omdat ik dan eindelijk mijn eigen plekje heb
en ja ik heb ook zin om weer aan het werk te gaan
al met al ik ga een goed jaar tegemoet![]()
Maar douchen/in bad gaan is zoquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ja, daar heb je zeker gelijk in. Waarschijnlijk schrik je één keer (of niet, als het toch mee blijkt te vallen) en dan leer je het wel af
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedenk me net, er zal vast ook nog wel verschil zitten in de opbrengst van de pomp die gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voornamelijk ook of de stand van de douchekop nog invloed hierop heeft. Ik denk het namelijk wel.![]()
jaquote:dat is het ook
Det Som En Gang Var
Mee eensquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar douchen/in bad gaan is zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje jammer dat ik mn eigen rug moest inzepen.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nog geen c_a[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Moet ik je toch maar komen masseren.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Beetje jammer dat ik mn eigen rug moest inzepen.![]()
Ik app dr wel ff voor je.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Yes please.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik je toch maar komen masseren.
[b]AirwiN schreef [/b]
zo dringend is het niet, ik dm haar wel even voor ik het Vergeet. Toch bedankt.quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nu heb ik al geappt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
zo dringend is het niet, ik dm haar wel even voor ik het Vergeet. Toch bedankt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik niet geloof ik.quote:
Ze willen me echt niet kwijt op kantoor.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je was toch aan het onderhandelen om thuis te werken?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet geloof ik.
Ze willen me echt niet kwijt op kantoor.![]()
Daar kwam de baas mee ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je was toch aan het onderhandelen om thuis te werken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je logisch nadenkt zal dat ongetwijfeld iets zijn van "Ik wens je een fijn Kerstfeest"quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
"Ich wünsche dir ein gutes Weihnachtsfest"![]()
't zelfde oma.![]()
![]()
Je meent hetquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt zal dat ongetwijfeld iets zijn van "Ik wens je een fijn Kerstfeest"![]()
![]()
Toch bedankt voor de moeite.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Heb jij een fijn uiteinde?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
En een fijn uiteinde
Stom vind ik dat
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ja, ik wil helemaal niet doodquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
En een fijn uiteinde
Stom vind ik dat![]()
![]()
Kerst in huize DW: dw, broer en zus Zitten op De bank te lezen, ouders staan in de keuken.
Als de pomp als een degelijke stroombron functioneert dan maakt de vorm van de douchekop ook niet meer uit, tenzij je in de choked flow zit.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedenk me net, er zal vast ook nog wel verschil zitten in de opbrengst van de pomp die gebruikt wordt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Doe paps en mams de groeten van me.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Kerst in huize DW: dw, broer en zus Zitten op De bank te lezen, ouders staan in de keuken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sow iedereen zit aan de toast met zalm en mierikswortel... heb ik ff me handen vrij
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niks mis met iemand een fijn uiteinde toewensen dus.quote:
Die was ooit heel goedquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dacht al. Je kennis van het Duits zou anders wel heel slecht zijn.Mee eens.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als de pomp als een degelijke stroombron functioneert dan maakt de vorm van de douchekop ook niet meer uit, tenzij je in de choked flow zit.![]()
Zo, omgekleed en nu maar eens een ander kleurtje op de nagels. Wat een pleurisweer is het ook.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Omdat ik naar het MBO ging, moest ik in de derde van VMBO mijn keuzevak kiezen. Advies gevraagd: economie of Duits. Hun zeiden eco omdat je dan makkelijker een switch kan maken mocht techniek toch niks voor je zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja? Waarom heb je het niet bijgehouden?
Het is verdomde handig.
Slechtste advies ooit![]()
![]()
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe paps en mams de groeten van me.
mijn moeder vroeg vorige week nog of ik nog contact met je had.
'Kerstballen'.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn buren zijn weer de hele dag aan het batsen.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met iemand een fijn uiteinde toewensen dus.en dan zeggen: wat staar je nu naar mijn kont, pannenkoek
![]()
Maar je kunt toch gewoon Duits een beetje bijhouden voor jezelf. Grammaticaal hoeft het niet perfect te zijn hoor, ze begrijpen je toch wel. En de grammatica is het moeilijkste aan het Duits voor de Nederlanders.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik naar het MBO ging, moest ik in de derde van VMBO mijn keuzevak kiezen. Advies gevraagd: economie of Duits. Hun zeiden eco omdat je dan makkelijker een switch kan maken mocht techniek toch niks voor je zijn.
Slechtste advies ooit![]()
Heb je nu nog steeds geen in ears?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn buren zijn weer de hele dag aan het batsen.![]()
Niet alleen voor de Nederlandersquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gewoon Duits een beetje bijhouden voor jezelf. Grammaticaal hoeft het niet perfect te zijn hoor, ze begrijpen je toch wel. En de grammatica is het moeilijkste aan het Duits voor de Nederlanders..
-Dat- is nog eens een fijne kerst met een aantal goede ehm, eindesquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
goed ik ga er vandoor fijne kerst iedereen
het is hier nu ook tijd voor familie verplichtingenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
En dan reageren met: Ik wil knallen met jouw uiteinde.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
en dan zeggen: wat staar je nu naar mijn kont, pannenkoek
Als dat dan geen vuurwerk wordt met oudjaarsavond.
Daar denk je niet aan als scholier zijndequote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gewoon Duits een beetje bijhouden voor jezelf. Grammaticaal hoeft het niet perfect te zijn hoor, ze begrijpen je toch wel. En de grammatica is het moeilijkste aan het Duits voor de Nederlanders.. Juist ook in grammatica was ik wel redelijk goed, maar ja... komt wel weer een keer, in de techniek komt het vrij veel voor namelijk
![]()
![]()
Heb je zo'n fijn ehm, "uiteinde" dan dat uitgescholden worden de moeite waard is ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]en dan zeggen: wat staar je nu naar mijn kont, pannenkoek
Ik heb de eerste helft erop zittenquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:09 schreef Giertje het volgende:
goed ik ga er vandoor fijne kerst iedereen
het is hier nu ook tijd voor familie verplichtingen. Toedels
.
Wat? In de grammatica was je goed? En dan geef je Duits op... Idiootquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar denk je niet aan als scholier zijnde. Juist ook in grammatica was ik wel redelijk goed, maar ja... komt wel weer een keer, in de techniek komt het vrij veel voor namelijk
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan reageren met: Ik wil knallen met jouw uiteinde.
Als dat dan geen vuurwerk wordt met oudjaarsavond.![]()
![]()
Wat een toeval.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik doen.
mijn moeder vroeg vorige week nog of ik nog contact met je had.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik was toen 14 of 15 ofzo? Dus toen ging ik op hun advies af... nooit weerquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat? In de grammatica was je goed? En dan geef je Duits op... Idioot![]()
![]()
Ik welquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je zo'n fijn ehm, "uiteinde" dan dat uitgescholden worden de moeite waard is ?![]()
![]()
Zonde, echt waar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was toen 14 of 15 ofzo? Dus toen ging ik op hun advies af... nooit weer![]()
![]()
Lucky youquote:
Nu ben ik benieuwd naar jouw uiteinde.quote:
Dat besefte ik toen ik Duits op het MBO kreeg. Een half uurtje in de week, naja, je kunt wel raden dat daar niks terecht van kwam.quote:
Ik baal er ook goed van![]()
![]()
Groen jurkje, zwart jasje en zwarte schoenen en knalpaarse nagellak.
Pas op, straks krijg je gewoon een teennagel op de foto.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar jouw uiteinde.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Mooi contrast.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
![]()
Classy as fuck.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik wil je wel wat Duits bijspijkerenquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat besefte ik toen ik Duits op het MBO kreeg. Een half uurtje in de week, naja, je kunt wel raden dat daar niks terecht van kwam.
Ik baal er ook goed van![]()
![]()
Staat heel tof, hoorquote:.
Ja, manquote:. Staat echt leuk.
Graagquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wil je wel wat Duits bijspijkerenPics danquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staat heel tof, hoor.
[..]
Ja, man. Staat echt leuk.
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |