SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Hallo
Mag ik nu een euro?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Moest dat dan?quote:Het Blauwe Kruisquote:C'est la vie
Blue wafflequote:Op dinsdag 25 december 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Moest dat dan?
[..]
Het Blauwe Kruis
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Alleen praathoeren praten voor geld.quote:
En bedrijven laten je aan de telefoon wachten voor geld.![]()
Rustig aan.![]()
Wij zamelen geld in voor seksueel gefrustreerde mannen met blauwe ballen.quote:C'est la vie
Nou dankjewel, wanneer stort je het geld?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij zamelen geld in voor seksueel gefrustreerde mannen met blauwe ballen.Rustig aan.![]()
Jij komt niet aanmerking, jij bent te jong.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou dankjewel, wanneer stort je het geld?C'est la vie
Scherpquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou dankjewel, wanneer stort je het geld?![]()
![]()
*Steekt hand omhoog*quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij komt niet aanmerking, jij bent te jong.
inb4: Jij bent te oud![]()
![]()
Hoe oud moet ik zijn?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij komt niet aanmerking, jij bent te jong.Rustig aan.![]()
Zo wordt het wel erg rustig hierquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:28 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, tijd voor mijn schoonheidsslaapje
Maar goeie nacht![]()
![]()
Jij kan toch heul niet mooier worden?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:28 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, tijd voor mijn schoonheidsslaapjeRustig aan.![]()
Uw voldoet precies aan onze doelgroep.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*Steekt hand omhoog*
inb4: Jij bent te oudAls je nog een jaartje of 10 maagd blijft kom je in aanmerking.quote:C'est la vie
En ik wil godvverrredomme nog steeds een keer langskomen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*Steekt hand omhoog*
inb4: Jij bent te oudRustig aan.![]()
Dan ben ik allang naar de hoeren geweest mocht het zo erg zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Uw voldoet precies aan onze doelgroep.
[..]
Als je nog een jaartje of 10 maagd blijft kom je in aanmerking.Rustig aan.![]()
Ja het is graag of niet he.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ben ik allang naar de hoeren geweest mocht het zo erg zijn.C'est la vie
Ga gewoon nu al, hoef je ook geen foute dingen met heloef te doen!quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ben ik allang naar de hoeren geweest mocht het zo erg zijn.![]()
Dat hoeft sowieso niet toch.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:34 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Ga gewoon nu al, hoef je ook geen foute dingen met heloef te doen!Rustig aan.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Uw voldoet precies aan onze doelgroep.![]()
En? Hoeveel geld heeft het blauwe kruis al voor me opgehaald?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
En? Hoeveel geld heeft het blauwe kruis al voor me opgehaald?![]()
C'est la vie
Ik ken jou niet eens.quote:C'est la vie
DBB ben jij dat?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:42 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Ik ben de kloon van iemand die jou maar al te goed kentC'est la vie
Het is kwart voor 2 denk je dat ik nu zoveel moeite ga steken in die onzin.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tim Foundation? Had er dan op z'n minst een leuke soep van gemaakt'(
C'est la vie
Beetje meer inzet tonen mag wel hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is kwart voor 2 denk je dat ik nu zoveel moeite ga steken in die onzin.![]()
![]()
Neen.quote:
Omdat ik deze account ga gebruiken om allemaal slechte dingen in KPD te posten (waarvoor ik nu de 50 posts aan het volmaken heb om toegang te krijgen), hoef je ook niet te weten wie ik wél ben.![]()
Benzin?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:45 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Neen.
Omdat ik deze account ga gebruiken om allemaal slechte dingen in KPD te posten (waarvoor ik nu de 50 posts aan het volmaken heb om toegang te krijgen), hoef je ook niet te weten wie ik wél ben.
Ok, laten we gokken!![]()
![]()
Ik zou het stoer vinden als jullie het zouden raden, maar ik heb me best gedaan op deze kloon om het zo willekeurig mogelijk te maken dus ik gok van niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin?
Ok, laten we gokken!![]()
Ik geloof alleen maar als het origineel een ban heeft of zoquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
Krijg je niet een ban ofzo als je een kloon account aanmaakt?![]()
![]()
Alleen als je een kloon maakt nadat je een ban hebt. En anders heb ik een probleem. Fok ook trouwens. Maar waarom dat is leg ik niet uitquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
Krijg je niet een ban ofzo als je een kloon account aanmaakt?![]()
![]()
Waarom ben jij dan hier? Om je 50 posts alleen maar te halen zeker?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:46 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Ik zou het stoer vinden als jullie het zouden raden, maar ik heb me best gedaan op deze kloon om het zo willekeurig mogelijk te maken dus ik gok van niet.![]()
![]()
*Uchem*quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan hier? Om je 50 posts alleen maar te halen zeker?![]()
![]()
Modje / admin.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:47 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Alleen als je een kloon maakt nadat je een ban hebt. En anders heb ik een probleem. Fok ook trouwens. Maar waarom dat is leg ik niet uit
Rustig aan.![]()
Ik zou kunnen achterhalen wie ik ben met een kloonscan. Maar dat is dan weer niet zo heel zinnig.quote:![]()
Misschien, maar vooral ook eens kijken of ik iemand kan fixen om zonder verdere bedoelingen eh... te nouja dat. Zal wel falenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wat zijn jouw plannen voor KPD? Pics van jezelf?Maar het idee is leuk
Even behoefte aan na mn relatie die net over is.![]()
Oh ik heb al 20 jaar geen seks gehad... Heb er ook wel behoefte aan.
Maarja dan lijkt het net alsof 99/100 vrouwen je toch niet interessant vindt en dan heb ik gelijk geen zin om er moeite in te stoppen.
Krijg er een beetje een automaat idee van... Genoeg muntjes instoppen en de benen gaan open.Rustig aan.![]()
Naja, leuke ideeën zijn leukquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:51 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Misschien, maar vooral ook eens kijken of ik iemand kan fixen om zonder verdere bedoelingen eh... te nouja dat. Zal wel falenMaar het idee is leuk
Even behoefte aan na mn relatie die net over is.
Succes dan maar!![]()
![]()
Gemeet in een stad waar een van jullie woont ofzo?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:55 schreef RAARHEID het volgende:
1x eerder een fokster gescoord. (klinkt zo denigrerend)
Dat was een leuk nachtje.Rustig aan.![]()
Bij mij thuis, toen ik nog niet zo lang op mezelf woonde.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gemeet in een stad waar een van jullie woont ofzo?![]()
Waarom valt het hier nou stilZo kom ik nooit aan de 50 posts, en ik moet van mezelf wel semi-zinnige dingen posten.
![]()
Serieus, get a life
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Whatever, ik ga naar bed, kijk maar wat je doet.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ok ik nodig geile mannen uit in je woonkamerquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Whatever, ik ga naar bed, kijk maar wat je doet.Hey.. how you doing?quote:dus![]()
daarom zit de deur dus ook op slotquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok ik nodig geile mannen uit in je woonkamer
[..]
Hey.. how you doing?
Ik ben meester in sleutels jattenquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daarom zit de deur dus ook op slotEn keiharde seks hebben in je woonkamer
dus![]()
Alleen als ik mee mag doen, dan vind ik t een goed planquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben meester in sleutels jattenEn keiharde seks hebben in je woonkamer
sinds wanneer ben jij een lekker wijf?quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen als ik mee mag doen, dan vind ik t een goed plandus![]()
daarvoor ben jij er, ik ben die adonis met blauwe ogen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:25 schreef Evie het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij een lekker wijf?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
schat ik val op vrouwenquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daarvoor ben jij er, ik ben die adonis met blauwe ogen.
dus![]()
Oh, dat is iets nieuwsquote:
Evies nieuwe vriendje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:32 schreef PeuRac het volgende:
Evies nieuwe vriendje:Wat leuk dat jullie nu een stel zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:32 schreef PeuRac het volgende:
Evies nieuwe vriendje:nogmaals... ik ben lesbischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus![]()
Been there, don that, got the pictures.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie nu een stel zijn"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Been there, don that, got the pictures.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus![]()
Potje, dekseltje. 1 uur met mij in dezelfde ruimte en je bent om. En dan heb ik het nog niet eens over seks gehad.quote:![]()
Idemquote:Op dinsdag 25 december 2012 06:14 schreef Faxie het volgende:
Pff veels te vroeg wakkerAl een uur op ofzo
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Gestemd
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Wie heeft besloten dat ik voor de kerst een bak vol oude scharrels moest krijgen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Geen idee. Ik vond de vraag van Sander leuker; waarom ligt er geen sneeuw?quote:Op dinsdag 25 december 2012 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft besloten dat ik voor de kerst een bak vol oude scharrels moest krijgen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 08:31:22 ]![]()
Is ook leukerquote:Op dinsdag 25 december 2012 08:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vond de vraag van Sander leuker; waarom ligt er geen sneeuw?
[b]AirwiN schreef [/b]
U2 op SR kanaal
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Het gebruikelijke vreetfestijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Misschien nog even het water op, en om 5 uur eten bij m'n ouders. Komen wat ooms en tantes langs ook.quote:![]()
Eerste en tweede gourmetdagquote:Op dinsdag 25 december 2012 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gebruikelijke vreetfestijn![]()
![]()
Snij hem in 2enquote:Op dinsdag 25 december 2012 09:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
'k wil er eigenlijk 2, maar 't is de laatste![]()
![]()
Alleen eerste.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb werkelijk geen idee wat we vanavond gaan eten. Ik weet wel dat ons ontbijt zo uit de oven komt
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Croissantjesquote:Op dinsdag 25 december 2012 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat we vanavond gaan eten. Ik weet wel dat ons ontbijt zo uit de oven komt![]()
![]()
Nee.quote:
Een door mijn vader zelfgemaakte kerststol
What you forget, you are gonna repeat.
Vinniiee gespot!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh. Ook lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2012 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee.
Een door mijn vader zelfgemaakte kerststol![]()
![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 25 december 2012 09:58 schreef Samzz het volgende:
Mogguh.
Fijne kerst, allemaal. Pfff, moe.
't Zelfde. Laat geworden gisteren?![]()
Half drie.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mogguh
't Zelfde. Laat geworden gisteren?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Nope, ik ken al die namen nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie al gestemd?
http://verkiezingen.fok.nl/![]()
![]()
Jawel. Alleen is om half zes wakker worden niet zo tof.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Bij het forumstukje kan je zelf namen invullen hoor.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Moggequote:Op dinsdag 25 december 2012 09:58 schreef Samzz het volgende:
Mogguh.
Fijne kerst, allemaal. Pfff, moe.
Jij ook fijne dagen!![]()
Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hm da's wel vroeg dan ja... komt het?quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Alleen is om half zes wakker worden niet zo tof.![]()
Jawelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kneiterharde regen en een toiletbezoekquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm da's wel vroeg dan ja... komt het?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan nog kan ik niks bedenkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij het forumstukje kan je zelf namen invullen hoor.![]()
![]()
Nee, ik ga niet stemmen als ik meer dan de helft niet kenquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/![]()
![]()
Kneiterhard viel toch wel mee? ... Hier viel het mee in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kneiterharde regen en een toiletbezoek.
Wel lekker op het raam kletteren enzo![]()
'k Was er om 5 uur al uit, maar sliep ook al om 8-9 uur ofzo.![]()
Ik ook niet. Vind die verkiezingen sowieso niet erg geweldig.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, het regende echt heel hard hier, de vijver is overstroomd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kneiterhard viel toch wel mee? ... Hier viel het mee in ieder geval.
Wel lekker op het raam kletteren enzo![]()
'k Was er om 5 uur al uit, maar sliep ook al om 8-9 uur ofzo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat had ik gisterenquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Alleen is om half zes wakker worden niet zo tof.![]()
![]()
Het is een zwaar geval van vriendjespolitiek natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind die verkiezingen sowieso niet erg geweldig.
[b]AirwiN schreef [/b]
Natuurlijk nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nogalquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een zwaar geval van vriendjespolitiek natuurlijk![]()
![]()
Uiteraard. Maar dat was niet eens de hoofdreden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een zwaar geval van vriendjespolitiek natuurlijk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik moet zo mn moeder gaan helpen met voorbereidingen.
Ik denk dat ik mn laptop meeneem zodat ik stil in een hoekje kan gaan zitten FOK!ken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed plan welquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet zo mn moeder gaan helpen met voorbereidingen.
Ik denk dat ik mn laptop meeneem zodat ik stil in een hoekje kan gaan zitten FOK!ken.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie heeft er hier wel eens dat je gezellig met de muziek meetapt op je toetsenbord maar dit feest al snel wordt afgekapt door Windows die behulpzaam poogt te zijn met WIL JIJ PLAKTOETSEN AANHEBBEN???
Zeer ergerlijk.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
zo goeiemorgen allen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Ik heb dat met een gamequote:Op dinsdag 25 december 2012 11:02 schreef Watertornado het volgende:
Wie heeft er hier wel eens dat je gezellig met de muziek meetapt op je toetsenbord maar dit feest al snel wordt afgekapt door Windows die behulpzaam poogt te zijn met WIL JIJ PLAKTOETSEN AANHEBBEN???
Zeer ergerlijk.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
Huisje schoonzo maar ff douchen....
fijne kerst
Det Som En Gang Var
dank je komt wel goedquote:
Det Som En Gang Var
aah okee terwijl het al afgelopen isquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
Ze hebben het hier alleen maar over SR.
Det Som En Gang Var
goeiemorgenquote:
Det Som En Gang Var
fijn kerstfeestquote:
alles goed met je?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dat boeit ze niet, blijkbaarquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee terwijl het al afgelopen is.
Dankje, jij ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
fijn kerstfeest
alles goed met je?
Ja, moe alleen. Met jou?What you forget, you are gonna repeat.
whehehe nou ja als het klaar is dan is het klaar lijkt mequote:mja wel goed lekker geslapen ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje, jij ook
Ja, moe alleen. Met jou?
Det Som En Gang Var
Vreten op aarde14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
En je rookt niet?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ok dit is bizar... ik heb trek in een peuk![]()
![]()
Fuuuuuuuuuuuccck. Ik was bijna klaar met chapter 2 van Nwn. Zijn ineens in al mijn saves alle burgers en kooplui vijandig. Ik word overal aangevallen.
Kan dus niet met ze praten en dus niet de quests doen. Fuck dit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Laatste keer was op een feestje in 2010.quote:
Eigenlijk rook ik al 5,5 jaar niet meer.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 11:45:44 ]![]()
Wat is deze? Hoe is dit zo opeens in _alle_ saves?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fuuuuuuuuuuuccck. Ik was bijna klaar met chapter 2 van Nwn. Zijn ineens in al mijn saves alle burgers en kooplui vijandig. Ik word overal aangevallen.
Kan dus niet met ze praten en dus niet de quests doen. Fuck dit.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Niet doen danquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laatste keer was op een feestje in 2010.
Eigenlijk rook ik al 5,5 jaar niet![]()
![]()
das een beste tijdquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laatste keer was op een feestje in 2010.
Eigenlijk rook ik al 5,5 jaar niet meer.
Det Som En Gang Var
Ik rook al 30 jaar niet14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Jij wintquote:
14 SHADES OF GREY
Ik heb geen flauw idee. Kennelijk hebben meer mensen er problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is deze? Hoe is dit zo opeens in _alle_ saves?
Het kan dus de prullenbak in.
Was ik net level 12.
Ja dan kan het toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe kan dat, jij bent toch 28?![]()
![]()
goeiemorgenquote:jij ookquote:
Det Som En Gang Var
Wat een kutspel speel je dan ook. Wat is er gebeurd met Megaman 2?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Kennelijk hebben meer mensen er problemen mee gehad.
Het kan dus de prullenbak in.
Was ik net level 12.![]()
Doe je goedquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was al wakker maar weer in slaap gevallen![]()
![]()
luie zwansquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was al wakker maar weer in slaap gevallen
Det Som En Gang Var
Wie was er zo onbeschoft om op de vroege middag te schreeuwen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, werd net wakker geschreeuwd
Hoe is het bij jou?![]()
Goed goed, dadelijk wat etenquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, werd net wakker geschreeuwd
Hoe is het bij jou?![]()
![]()
Uitgespeeld.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:58 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een kutspel speel je dan ook. Wat is er gebeurd met Megaman 2?
Oké mooi. Eet smakelijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Goed goed, dadelijk wat etenIk heb gisteren maar 3 uur geslapen, ik mag datquote:M'n ma. Kerstontbijtquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Wie was er zo onbeschoft om op de vroege middag te schreeuwen?. Maar ik ga mooi eerst douchen
![]()
![]()
wtf heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oké mooi. Eet smakelijk
[..]
Ik heb gisteren maar 3 uur geslapen, ik mag dat
[..]
M'n ma. Kerstontbijt. Maar ik ga mooi eerst douchen
Det Som En Gang Var
Zelfgemaakte whiskeycocktailsaus proeven.
Mama is uitgeschoten met de whiskey!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn moeder maakt hele lekkerequote:Op dinsdag 25 december 2012 12:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dankje. Tomatensoep met een broodje erbij is altijd lekker!
Als ik zelf soep maak dan is het ook inderdaad soep uit blik. Die van Unoxquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die van mij ook. Maar ik hou het bij soep uit blik vandaag
Iemand te woord gestaan die d'r verhaal kwijt moest en moest gewoon werkenquote:.
Zeker!quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dankje. Tomatensoep met een broodje erbij is altijd lekker!Middagquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:13 schreef palawan het volgende:
Goedemorgen!
Of middag al eigenlijk..
Fijne kerst iedereen!Jij ook!
Ik lees whiskeyquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Zelfgemaakte whiskeycocktailsaus proeven.
Mama is uitgeschoten met de whiskey!![]()
![]()
aah okequote:Op dinsdag 25 december 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand te woord gestaan die d'r verhaal kwijt moest en moest gewoon werken.
Det Som En Gang Var
Ik mag mn ma nooit meer helpen met voorbereidingen.![]()
Ze heeft door dat ze niks aan me heeft.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nicequote:Op dinsdag 25 december 2012 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag mn ma nooit meer helpen met voorbereidingen.![]()
Ze heeft door dat ze niks aan me heeft.![]()
![]()
Iedereen weet toch dat je mij alleen de keuken in moet sturen voor bier.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi, is c_a hier?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
wehehehehequote:Op dinsdag 25 december 2012 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je mij alleen de keuken in moet sturen voor bier.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Of andere drankquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je mij alleen de keuken in moet sturen voor bier.![]()
![]()
Heb je haar dringend nodig?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Onder invloed de kerst in. Goed bezig joof!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kerstlunch: 3 pillen en een boterham met kaasIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onder invloed de kerst in. Goed bezig joof!![]()
![]()
2 minuten?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb net een recordtijd in de douche gezeten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb net een recordtijd in de douche gezeten![]()
![]()
Lekker!quote:
Ik ga zo ook ff douchen en aankleden.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom zit je ruim een uur in de douche? Ben je nu zo'n gerimpeld oma'tje?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je weet tochquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onder invloed de kerst in. Goed bezig joof!![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nu wel, ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
Waarom zit je ruim een uur in de douche? Ben je nu zo'n gerimpeld oma'tje?![]()
Neequote:Op dinsdag 25 december 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
Waarom zit je ruim een uur in de douche? Ben je nu zo'n gerimpeld oma'tje?
Gescrubd, maskertje, haarmasker, de hele meuk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 13:28:15 ]![]()
Heb je dan ook een stoeltje?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
Gescrubd, maskertje, haarmasker, de hele meuk
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
In de douche? Hoe laat je het dan intrekken? Ik vind een uur douchen wel erg zonde waterquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
Gescrubd, maskertje, haarmasker, de hele meuk.
die heb ik welquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je dan ook een stoeltje?
ik woon in een invalideflat
Det Som En Gang Var
De grootste hoeveelheid water gaat op aan bad en douche, waarbij douchen zuiniger is dan badderen. Een gemiddelde douche kost namelijk 70 liter water, terwijl in een badkuip al gauw 120 liter water gaat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
Waterverbruik is ongeveer 10 liter per minuut.![]()
ik sta meestal 20 min onder de douche is voor mij meer dan zatLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Zou goed kunnenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
De grootste hoeveelheid water gaat op aan bad en douche, waarbij douchen zuiniger is dan badderen. Een gemiddelde douche kost namelijk 70 liter water, terwijl in een badkuip al gauw 120 liter water gaat.. Maar dan gaan ze uit van een douchebeurt van 10-15 minuten of zo.
![]()
Ik heb de douche geen uur aan laten staan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de douche? Hoe laat je het dan intrekken? Ik vind een uur douchen wel erg zonde water.
![]()
Ligt er wel aan of je een waterbesparende douchekop hebt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar 10 liter per minuut voor douchen lijkt me wel wat veel![]()
Hoe lang is de gemiddelde douche?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
De grootste hoeveelheid water gaat op aan bad en douche, waarbij douchen zuiniger is dan badderen. Een gemiddelde douche kost namelijk 70 liter water, terwijl in een badkuip al gauw 120 liter water gaat.
Ik lig namelijk minimaal 1,5 uur in bad. Zo lang sta ik echt niet onder de douche.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan heb je ook geen uur gedoucht. Oh wacht, dat zei je ook nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de douche geen uur aan laten staan.![]()
![]()
Oh, ik dacht alquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de douche geen uur aan laten staan..
Bij mij is in bad op zeker zuiniger dan douchenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang is de gemiddelde douche?
Ik lig namelijk minimaal 1,5 uur in bad. Zo lang sta ik echt niet onder de douche.![]()
![]()
Hoe zorg je ervoor dat je het water warm houdt, of vind je het niet zo erg om in wat kouder water te badderen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang is de gemiddelde douche?
Ik lig namelijk minimaal 1,5 uur in bad. Zo lang sta ik echt niet onder de douche.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dan hoop ik maar dat wij een waterbesparende douchekop hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt er wel aan of je een waterbesparende douchekop hebt.![]()
![]()
Beetje warm water erbij doen af en toequote:Op dinsdag 25 december 2012 13:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe zorg je ervoor dat je het water warm houdt, of vind je het niet zo erg om in wat kouder water te badderen?![]()
![]()
Dan verbruik je ongeveer de helftquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat wij een waterbesparende douchekop hebben![]()
![]()
ik heb alleen maar een bad. de woonmaatschappij heeft het zo gemaakt.
ik heb liever een douche.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen uur gedoucht. Oh wacht, dat zei je ook niet
Moeilijk hé lezen
Eerst doe ik gezicht scrubben bij de wastafel dan maskertje ondertussen ruim ik het op, de zooi er af dan de douche in, haren wassen, haarmaskertje, dan scheren, haarsmasker uitspoelen. Etcetc.
En dan lekker smeren met lotion enzo![]()
die dingen gaan niet hard ik hou van een harde douchestraalquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat wij een waterbesparende douchekop hebben
Det Som En Gang Var
5l*30 = 150l .. minimaal .. godverdomme, ik ben een grootverbruikerquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan verbruik je ongeveer de helft![]()
![]()
ruilen? mag jij mijn douche wel hebben neem ik je bad wel overquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:37 schreef sararaats het volgende:
ik heb alleen maar een bad. de woonmaatschappij heeft het zo gemaakt.
ik heb liever een douche.
Det Som En Gang Var
Er staan wel allemaal verschillende dingen op het net, maar dit is veel voorkomend wat ik ziequote:Op dinsdag 25 december 2012 13:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
5l*30 = 150l .. minimaal .. godverdomme, ik ben een grootverbruiker![]()
![]()
Waterbesparende douchekoppen laten ongeveer 4,5 liter tot 8,5 liter doorquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er staan wel allemaal verschillende dingen op het net, maar dit is veel voorkomend wat ik zie![]()
![]()
Ik vind 10 L/min eigenlijk alsnog vrij weinig klinken. Duurt het vullen van een emmer een hele minuut met de douchekop?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Probeer het uit en plaats hier je bevindingenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:41 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind 10 L/min eigenlijk alsnog vrij weinig klinken. Duurt het vullen van een emmer een hele minuut met de douchekop?![]()
![]()
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waterbesparende douchekoppen laten ongeveer 4,5 liter tot 8,5 liter doorIk denk dat dat wel ongeveer klopt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:41 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind 10 L/min eigenlijk alsnog vrij weinig klinken. Duurt het vullen van een emmer een hele minuut met de douchekop?![]()
het is een beetje ingezaktquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ruilen? mag jij mijn douche wel hebben neem ik je bad wel over
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: