SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Hallo
Mag ik nu een euro?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Moest dat dan?quote:Het Blauwe Kruisquote:C'est la vie
Blue wafflequote:Op dinsdag 25 december 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Moest dat dan?
[..]
Het Blauwe Kruis
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Alleen praathoeren praten voor geld.quote:
En bedrijven laten je aan de telefoon wachten voor geld.![]()
Rustig aan.![]()
Wij zamelen geld in voor seksueel gefrustreerde mannen met blauwe ballen.quote:C'est la vie
Nou dankjewel, wanneer stort je het geld?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij zamelen geld in voor seksueel gefrustreerde mannen met blauwe ballen.Rustig aan.![]()
Jij komt niet aanmerking, jij bent te jong.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou dankjewel, wanneer stort je het geld?C'est la vie
Scherpquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou dankjewel, wanneer stort je het geld?![]()
![]()
*Steekt hand omhoog*quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij komt niet aanmerking, jij bent te jong.
inb4: Jij bent te oud![]()
![]()
Hoe oud moet ik zijn?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij komt niet aanmerking, jij bent te jong.Rustig aan.![]()
Zo wordt het wel erg rustig hierquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:28 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, tijd voor mijn schoonheidsslaapje
Maar goeie nacht![]()
![]()
Jij kan toch heul niet mooier worden?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:28 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, tijd voor mijn schoonheidsslaapjeRustig aan.![]()
Uw voldoet precies aan onze doelgroep.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*Steekt hand omhoog*
inb4: Jij bent te oudAls je nog een jaartje of 10 maagd blijft kom je in aanmerking.quote:C'est la vie
En ik wil godvverrredomme nog steeds een keer langskomen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*Steekt hand omhoog*
inb4: Jij bent te oudRustig aan.![]()
Dan ben ik allang naar de hoeren geweest mocht het zo erg zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Uw voldoet precies aan onze doelgroep.
[..]
Als je nog een jaartje of 10 maagd blijft kom je in aanmerking.Rustig aan.![]()
Ja het is graag of niet he.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ben ik allang naar de hoeren geweest mocht het zo erg zijn.C'est la vie
Ga gewoon nu al, hoef je ook geen foute dingen met heloef te doen!quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ben ik allang naar de hoeren geweest mocht het zo erg zijn.![]()
Dat hoeft sowieso niet toch.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:34 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Ga gewoon nu al, hoef je ook geen foute dingen met heloef te doen!Rustig aan.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Uw voldoet precies aan onze doelgroep.![]()
En? Hoeveel geld heeft het blauwe kruis al voor me opgehaald?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
En? Hoeveel geld heeft het blauwe kruis al voor me opgehaald?![]()
C'est la vie
Ik ken jou niet eens.quote:C'est la vie
DBB ben jij dat?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:42 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Ik ben de kloon van iemand die jou maar al te goed kentC'est la vie
Het is kwart voor 2 denk je dat ik nu zoveel moeite ga steken in die onzin.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tim Foundation? Had er dan op z'n minst een leuke soep van gemaakt'(
C'est la vie
Beetje meer inzet tonen mag wel hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is kwart voor 2 denk je dat ik nu zoveel moeite ga steken in die onzin.![]()
![]()
Neen.quote:
Omdat ik deze account ga gebruiken om allemaal slechte dingen in KPD te posten (waarvoor ik nu de 50 posts aan het volmaken heb om toegang te krijgen), hoef je ook niet te weten wie ik wél ben.![]()
Benzin?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:45 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Neen.
Omdat ik deze account ga gebruiken om allemaal slechte dingen in KPD te posten (waarvoor ik nu de 50 posts aan het volmaken heb om toegang te krijgen), hoef je ook niet te weten wie ik wél ben.
Ok, laten we gokken!![]()
![]()
Ik zou het stoer vinden als jullie het zouden raden, maar ik heb me best gedaan op deze kloon om het zo willekeurig mogelijk te maken dus ik gok van niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin?
Ok, laten we gokken!![]()
Ik geloof alleen maar als het origineel een ban heeft of zoquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
Krijg je niet een ban ofzo als je een kloon account aanmaakt?![]()
![]()
Alleen als je een kloon maakt nadat je een ban hebt. En anders heb ik een probleem. Fok ook trouwens. Maar waarom dat is leg ik niet uitquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
Krijg je niet een ban ofzo als je een kloon account aanmaakt?![]()
![]()
Waarom ben jij dan hier? Om je 50 posts alleen maar te halen zeker?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:46 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Ik zou het stoer vinden als jullie het zouden raden, maar ik heb me best gedaan op deze kloon om het zo willekeurig mogelijk te maken dus ik gok van niet.![]()
![]()
*Uchem*quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan hier? Om je 50 posts alleen maar te halen zeker?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |