SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.et voliaWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Voornamelijk ook of de stand van de douchekop nog invloed hierop heeft. Ik denk het namelijk wel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Probeer het uit en plaats hier je bevindingenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
hmmz nou ja voor dat effekes dat ik hier nog woonquote:
om dan nog een bad hier neer te pleuren schiet ook niet opLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Nou ja, het maakt eigenlijk geen reet uit, aangezien je nu ook al GWL al betaald. Betekent alleen dat je erop zou kunnen besparen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat we niet bij de 8 in de buurt zitten![]()
aah die ken ik dat is wel coolquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:45 schreef sararaats het volgende:
ik heb een douchekop die van kleur verandert bij warm en koud
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ga je verhuizen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz nou ja voor dat effekes dat ik hier nog woon
om dan nog een bad hier neer te pleuren schiet ook niet op![]()
Ik betaal niksquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, het maakt eigenlijk geen reet uit, aangezien je nu ook al GWL al betaald. Betekent alleen dat je erop zou kunnen besparen.![]()
![]()
alleen is de mijne al wat versleten!!!quote:
allez, het kerstdiner roept. laters
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
ja ik moet hier weg aankomend jaarquote:
heb nog geen idee waar ik ga wonen
maar ik blijf wel in apeldoorn in ieder geval
en ik heb ook weer werk vanaf 31 januari
Det Som En Gang Var
eet smakelijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
alleen is de mijne al wat versleten!!!
allez, het kerstdiner roept. laters
Det Som En Gang Var
Huurhuizen zijn momenteel volgens mij vrij schaars hier. Heb ook al wat rond zitten kijken, maar nog niet echt iets kunnen vinden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja ik moet hier weg aankomend jaar
en ik heb ook weer werk vanaf 31 januari![]()
Bah verhuizenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja ik moet hier weg aankomend jaar
en ik heb ook weer werk vanaf 31 januari
Nieuwe baan![]()
![]()
ik zie wel ik heb geduld in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huurhuizen zijn momenteel volgens mij vrij schaars hier. Heb ook al wat rond zitten kijken, maar nog niet echt iets kunnen vinden.
ik hoef ook geen heel huis
liefst een klein flatje groot genoeg voor mezelfLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nee, nog nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan heb jij er toch geen last van![]()
![]()
mja nou ja ik kijk wel uit naar de verhuizing vooral omdat ik dan eindelijk mijn eigen plekje hebquote:
en ja ik heb ook zin om weer aan het werk te gaan
al met al ik ga een goed jaar tegemoet
Det Som En Gang Var
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Uberhaupt het aanbod hier is schaars, tenminste poosje geleden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zie wel ik heb geduld in ieder geval
ik hoef ook geen heel huis
liefst een klein flatje groot genoeg voor mezelf
Flatje lijkt me voor voorlopig toch prima als ik alleen woon![]()
![]()
Ik doelde meer op het feit dat als we op onszelf wonen.. dan ben ik nog steeds een grootverbruiker, maar zal ik er ook zelf voor moeten opdraaienquote:![]()
![]()
aah oke mja gelijk heb je wat moet je met een groot huis als je toch alleen woontquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Uberhaupt het aanbod hier is schaars, tenminste poosje geleden.
Flatje lijkt me voor voorlopig toch prima als ik alleen woonLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Oh op die manierquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat als we op onszelf wonen.. dan ben ik nog steeds een grootverbruiker, maar zal ik er ook zelf voor moeten opdraaien. Ja, daar heb je zeker gelijk in. Waarschijnlijk schrik je één keer (of niet, als het toch mee blijkt te vallen) en dan leer je het wel af
Ja preciesquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke mja gelijk heb je wat moet je met een groot huis als je toch alleen woont![]()
![]()
Klinkt goed !quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik kijk wel uit naar de verhuizing vooral omdat ik dan eindelijk mijn eigen plekje heb
en ja ik heb ook zin om weer aan het werk te gaan
al met al ik ga een goed jaar tegemoet![]()
Maar douchen/in bad gaan is zoquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ja, daar heb je zeker gelijk in. Waarschijnlijk schrik je één keer (of niet, als het toch mee blijkt te vallen) en dan leer je het wel af
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedenk me net, er zal vast ook nog wel verschil zitten in de opbrengst van de pomp die gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voornamelijk ook of de stand van de douchekop nog invloed hierop heeft. Ik denk het namelijk wel.![]()
jaquote:dat is het ook
Det Som En Gang Var
Mee eensquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar douchen/in bad gaan is zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje jammer dat ik mn eigen rug moest inzepen.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nog geen c_a[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Moet ik je toch maar komen masseren.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Beetje jammer dat ik mn eigen rug moest inzepen.![]()
Ik app dr wel ff voor je.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Yes please.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik je toch maar komen masseren.
[b]AirwiN schreef [/b]
zo dringend is het niet, ik dm haar wel even voor ik het Vergeet. Toch bedankt.quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Nu heb ik al geappt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
zo dringend is het niet, ik dm haar wel even voor ik het Vergeet. Toch bedankt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik niet geloof ik.quote:
Ze willen me echt niet kwijt op kantoor.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je was toch aan het onderhandelen om thuis te werken?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet geloof ik.
Ze willen me echt niet kwijt op kantoor.![]()
Daar kwam de baas mee ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je was toch aan het onderhandelen om thuis te werken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je logisch nadenkt zal dat ongetwijfeld iets zijn van "Ik wens je een fijn Kerstfeest"quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
"Ich wünsche dir ein gutes Weihnachtsfest"![]()
't zelfde oma.![]()
![]()
Je meent hetquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt zal dat ongetwijfeld iets zijn van "Ik wens je een fijn Kerstfeest"![]()
![]()
Toch bedankt voor de moeite.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |