quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik vind de tegels op de muur meer wtf.quote:Op maandag 24 december 2012 18:53 schreef Paladijn het volgende:
wtf @ 'tv-meubel' in dat huis trouwens:
[ afbeelding ]
Gezellig zo, die tegels.quote:Op maandag 24 december 2012 18:53 schreef Paladijn het volgende:
wtf @ 'tv-meubel' in dat huis trouwens:
[ afbeelding ]
Jouw woonkamer is niet veel groter hoor?quote:Op maandag 24 december 2012 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind een bankstel en TV in de hal neerzetten meer wtf.
maar om nou badkamer tegels in je woonkamer op te gaan plakken gaat ook nogal ver he.quote:Op maandag 24 december 2012 19:15 schreef Paladijn het volgende:
Zo'n huis hoort ook gewoon bakstenen muren te hebben, maar dat wil men tegenwoordig niet meer omdat het te 'donker' is
Da's een soort van paneel-lambrisering; kotslelijk in deze, maar goed, het zijn mdf-panelen zo te zien.quote:Op maandag 24 december 2012 19:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar om nou badkamer tegels in je woonkamer op te gaan plakken gaat ook nogal ver he.
dat maakt het er erger opquote:Op maandag 24 december 2012 19:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een soort van paneel-lambrisering; kotslelijk in deze, maar goed, het zijn mdf-panelen zo te zien.
De tering. Er is toch al een heel topic voor Fundafaals?quote:Op maandag 24 december 2012 19:31 schreef Paladijn het volgende:
De kleuren in de gehele kamer en de rest van het huis matchen ook niet helemaal lekker nee
De keuken heeft ook een mooie variatie aan kastjes en niveaus (met achter de deur het schijthok/bijkeuken):
[ afbeelding ]
Donker is gezellig, I like donkerquote:Op maandag 24 december 2012 19:15 schreef Paladijn het volgende:
Zo'n huis hoort ook gewoon bakstenen muren te hebben, maar dat wil men tegenwoordig niet meer omdat het te 'donker' is
ik gebruik geen bankstel meer en zo, wellicht scheelt datquote:Op maandag 24 december 2012 19:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Jouw woonkamer is niet veel groter hoor?.
als het origineel is vind ik het wel ok. steenstrips zijn lelijk omdat je weet dat het nep is. vind ik dan.quote:Op maandag 24 december 2012 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Donker is gezellig, I like donker
Bakstenen is wel erg oldschool, net als steenstrips en houten schrootjes, maar wel heel erg gezellig vind ik.
hoe lig jij dan in je woonkamer jong. dat gaat toch niet zonder bankquote:Op maandag 24 december 2012 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gebruik geen bankstel meer en zo, wellicht scheelt dat
matras op de vloer en berg kussens erop....quote:Op maandag 24 december 2012 19:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoe lig jij dan in je woonkamer jong. dat gaat toch niet zonder bank
zit nu aan een lage tafel, kussentje op de vloerquote:Op maandag 24 december 2012 19:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoe lig jij dan in je woonkamer jong. dat gaat toch niet zonder bank
nee, matras heb ik alleen op mn bed en op Barely Legalquote:Op maandag 24 december 2012 19:36 schreef lipje het volgende:
[..]
matras op de vloer en berg kussens erop....
ow ok dat kan ook natuurlijk. alhoewel lekker liggen goddelijk is.quote:Op maandag 24 december 2012 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zit nu aan een lage tafel, kussentje op de vloer
wat versta je hier onder barely legalquote:Op maandag 24 december 2012 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, matras heb ik alleen op mn bed en op Barely Legal
ja, maar daar heb ik mn bed voorquote:Op maandag 24 december 2012 19:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ok dat kan ook natuurlijk. alhoewel lekker liggen goddelijk is.
Met wat kluswerk best wat van te maken; niks leuker als een hele nieuwe keuken 'fiksen' dmv alleen het maken van mooie deurtjes en het vervangen van eventueel een werkblad ofzo.quote:Op maandag 24 december 2012 19:31 schreef Paladijn het volgende:
De kleuren in de gehele kamer en de rest van het huis matchen ook niet helemaal lekker nee
De keuken heeft ook een mooie variatie aan kastjes en niveaus (met achter de deur het schijthok/bijkeuken):
[ afbeelding ]
in je woonkamer liggen is profitquote:Op maandag 24 december 2012 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar daar heb ik mn bed voor
quote:Op maandag 24 december 2012 19:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat versta je hier onder barely legal
En ik hou van lichtquote:Op maandag 24 december 2012 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Donker is gezellig, I like donker
Bakstenen is wel erg oldschool, net als steenstrips en houten schrootjes, maar wel heel erg gezellig vind ik.
ah da's meer op-sterven-na-dood. zoiets heb ik ook nog eens gehad (maar dan niet door duc-tape bijeengehouden en in eendjes lichtblauwquote:
ze was net 18 toen ik haar kochtquote:Op maandag 24 december 2012 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah da's meer op-sterven-na-dood. zoiets heb ik ook nog eens gehad (maar dan niet door duc-tape bijeengehouden en in eendjes lichtblauw)
Krijg jij je eigen TL buis boven je bankquote:
daklichtje voor jou erbij...quote:
Loop eens naar buiten en bekijk de ZX eens?quote:
Da's geen vergelijking, trut.quote:Op maandag 24 december 2012 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Loop eens naar buiten en bekijk de ZX eens?![]()
![]()
Het is op zich ook geen raar huis gezien je inderdaad het nodige makkelijk en goedkoop kunt verbouwen naar eigen smaak. Staat alleen al meer dan een jaar te koop (net als drie andere huizen in die kleine straat)... en in mijn ogen is het toilet in de bijkeuken wel het grootste euvel wat je niet even zo vervangt. Je ziet het al voor je dat je lekker zit te battleshippen en dat iemand die achterom komt de deur open gooit omdat ie naar binnen wilquote:Op maandag 24 december 2012 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met wat kluswerk best wat van te maken; niks leuker als een hele nieuwe keuken 'fiksen' dmv alleen het maken van mooie deurtjes en het vervangen van eventueel een werkblad ofzo.![]()
Ik zou ook nog wat leuks met die afwerking van die afvoerpijp doen, dat kan best kreatiever en mooier.
Mijn bureau is ergerquote:Op maandag 24 december 2012 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb een vrij lichte leefruimte
[ afbeelding ]
je ziet er alleen niet meer zoveel van atm
me likesquote:Op maandag 24 december 2012 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn bureau is erger![]()
[ afbeelding ]
Vrouwenkwaaltje volgens mijquote:
Anne d'r hoekjequote:
Dat verbaast mij dan weer nietsquote:Op maandag 24 december 2012 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anne d'r hoekje![]()
[ afbeelding ]
ordening in de chaos. typisch vrouwelijk 8)quote:Op maandag 24 december 2012 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anne d'r hoekje![]()
[ afbeelding ]
Niet wit! Brrr. In het vorige huis alles wit was niet mijn keuze hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 19:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vrouwenkwaaltje volgens mij
Vriendin wil de woonkamer liever ook wit hebben, dus misschien dat ik een gedeelte van de bakstenen wel wit verf. Vloer verven is ook een optie, maar ik ben bang dat ik dan binnen 1-2 jaar weer mag
Niet mijn hele kamer is baksteen overigens, ene helft is behangen met wit, andere is nog origineel met een bakstenen open haard/schoorsteen.
PlayStationquote:Op maandag 24 december 2012 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anne d'r hoekje![]()
[ afbeelding ]
Probleem is meer dat mijn vloer donkerbruin betegeld is en ik daarnaast vrij veel donker hout in huis heb (deuren, kasten etc.), dus voor contrast kom je dan vrij snel bij wit uit. Zal wel eens kijken of ik wat foto's online hebquote:Op maandag 24 december 2012 19:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet wit! Brrr. In het vorige huis alles wit was niet mijn keuze hoor.
Ik vond het huis van mijn ex-schoonzusje altijd wel mooi. Vieze kleur groen (zit een beetje tussen 6019 en 6021 in: http://www.deautolaksite.nl/ral-kleuren/images/ral-kleuren.jpg) tegen de muur, witte plinten, een houten vloer en dan donker houten meubels (koloniaal).
Klinkt goor/niet mooi, maar je moet 't in het echt zien.
opgeruimd EN een eigen plekje gecreëerd. dubbele profitquote:Op maandag 24 december 2012 19:58 schreef Alfisti het volgende:
Dit was meer jouw idee SD?
[ afbeelding ]
manneninterieur.quote:Op maandag 24 december 2012 20:02 schreef Anne het volgende:
Zo zag ons vorige appartement eruit:
[ afbeelding ]
We hebben nog steeds dezelfde dingies, alleen een grote kast in licht hout in de woonkamer erbij (fungeert als kapstok). SD had 'm liever donker gehad, maar ik heb 'm gekocht met de gedachte dat ie straks in het huis naar de slaapkamer kan en dus bij het bed + nachtkastjes past.
En de vloer is trouwens meer grijs, dan bruin:
[ afbeelding ]
Nee, bij mij lag de meeste teringzooi niet op de grond, en ik had de halve woonkamer ingericht als een soort radioshack grooooot hoekbureau met verzonken mengpaneel en dan 2 lagen apparatuur op 2 planken boven mequote:Op maandag 24 december 2012 19:58 schreef Alfisti het volgende:
Dit was meer jouw idee SD?
[ afbeelding ]
Die bankquote:Op maandag 24 december 2012 20:02 schreef Anne het volgende:
Zo zag ons vorige appartement eruit:
[ afbeelding ]
We hebben nog steeds dezelfde dingies, alleen een grote kast in licht hout in de woonkamer erbij (fungeert als kapstok). SD had 'm liever donker gehad, maar ik heb 'm gekocht met de gedachte dat ie straks in het huis naar de slaapkamer kan en dus bij het bed + nachtkastjes past.
En de vloer is trouwens meer grijs, dan bruin:
[ afbeelding ]
Valt toch wel mee? Het is niet meisjes-achtig nee, maar dat zijn mijn kamers nooit geweestquote:
bedoelde voornamelijk de woonkamer met donkere grote leren banken.quote:Op maandag 24 december 2012 20:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Het is niet meisjes-achtig nee, maar dat zijn mijn kamers nooit geweest. Van oud naar nieuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daarna dus met SD-tje.
ik ben vrijwle alles uit die periode vergetenquote:Op maandag 24 december 2012 20:38 schreef lipje het volgende:
Lexxxxxxxxxxxx met de audio inbouw dag. Mijn ex-Audi speakers en radio
mwah was meer bijna een fietser omver rijdenquote:Op maandag 24 december 2012 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben vrijwle alles uit die periode vergetenik weet nog wel dat ik in je 156 heb gereden, en ik me toennet zo veel van regels aantrok als nu
en er staat me iets bij over door een tuin rijden?
Is mij ook wel eens overkomen.quote:
ook zoquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat verbaast mij dan weer niets
Tevens een goedemorgen op deze 1e kerstdag![]()
ah. zwangerquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:59 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Ik ben misselijk én heb trek.
Nee, dat heb ik eergisteren ofzo nog zitten smikkelen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah. zwangeren dat op deze heugelijke dag. zal wel geen onbevlekte ontvanging zijn, maar ja je kunt niet alles hebben.
spiegelei met majo, klinkt dat lekker?
trek in al dat en toch misselijk. heb je al overgegeven?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik eergisteren ofzo nog zitten smikkelen.
Ik zit nu aan de cheesecake met frambozenen de zak chips ligt ook klaar.
Ja, vannacht.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
trek in al dat en toch misselijk. heb je al overgegeven?
PTA Kerstbabbie!!quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:59 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Ik ben misselijk én heb trek.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:05 schreef daNpy het volgende:
Zie je SD al luiers verwisselen, met een knijper op zijn neus
Alweer?quote:
woonboulevard was gisteren, met twee burgerbakkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:53 schreef Alfisti het volgende:
Waren de biologische wekker laat vandaag of bent u al op de woonboulevard geweest met de burgerbak?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:37 schreef lipje het volgende:
[..]
woonboulevard was gisteren, met twee burgerbakken![]()
(1tje voor de kids, 1 tje voor de aankopen)
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:37 schreef lipje het volgende:
[..]
woonboulevard was gisteren, met twee burgerbakken![]()
(1tje voor de kids, 1 tje voor de aankopen)
gamenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:24 schreef Anne het volgende:
Enne? Wat gaat iedereen vandaag doen en eten?
Verjaardag vierenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:24 schreef Anne het volgende:
Limburgsterquote:
Beetje tv-dingen kijken, boekje lezen, misschien een uurtje actief doen en dan in de avond een blik soep opentrekkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:24 schreef Anne het volgende:
En vanavond eet je nog een keer?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Verjaardag vieren
Net patat gehad.
gang naar woonkamerquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:30 schreef Anne het volgende:
[..]
En vanavond eet je nog een keer?
Gefeliciteerd btw.
Wij gaan zometeen naar mijn ouders. Wat we gaan eten; geen idee, maar ik geloof 4 of 5 gangen.
Vanavond eten we ook, nog geen idee wat. M'n broertje is jarig, die bepaaltquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:30 schreef Anne het volgende:
[..]
En vanavond eet je nog een keer?
Gefeliciteerd btw.
Wij gaan zometeen naar mijn ouders. Wat we gaan eten; geen idee, maar ik geloof 4 of 5 gangen.
doet PTA dit jaar wel mee?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:45 schreef Anne het volgende:
PTA / De FOK!verkiezingen 2012! PTA stemt ook?
Uitziekenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:24 schreef Anne het volgende:
de quiz al klaar?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:08 schreef densmee het volgende:
zo ik ben alweer klaar met het kerst gebeuren voor vandaag, vanmorgen 2 uurtjes geskieed bij montana. is ook de laatste keer, bij ons van de oprit is nog steiler en langer.
daarna geeten wat er over was van het gourmetten van gisteren en nu gingen ze een docu kijken van de stones die ik al eerder heb gezien. morgen naar de ganze familie om daar nog een keer te laaien en dan donderdag brandhout verkopen en een nieuwe motorzaag halen
nee misschien morgen ochtend maar eens kijkenquote:
dus je mag er maar een halve dag staan, smorgens of smiddagsquote:groene zone
Parkeerplaats beperkt sochtends van 9 tot 1400 uur of smiddags van 14 tot 1900 uur
quote:stationnement unilateral permanent
dat is kut, en Zeeuws Vlaanderen is niet echt spektakel inderdaadquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
Goffer; onze huskytocht wordt afgeblazen ivbm het weer voor a.s donderdag, zitten we in een hotel voor piet snot in the middle of nowhere![]()
Weet iemand nog iets leuks te doen in Zeeuws Vlaanderen als plan B?
Nee idd, dagje Gent of Brugge ofzo, maja, als het echt qudweer wordt, word je daar ook niet overdreven vrolijk van .. Neeltje Jans is ook voornamelijk buiten volgens mij, en tevens net zo ver rijden ..quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:04 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is kut, en Zeeuws Vlaanderen is niet echt spektakel inderdaad
en ook niet echt spannend, vroeger mocht je nog in dat hoofdgebouw, waar je de controlers ziet zitten en dergelijke maar dat is ook al niet meer volgens mijquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee idd, dagje Gent of Brugge ofzo, maja, als het echt qudweer wordt, word je daar ook niet overdreven vrolijk van .. Nee;ltje Jans is ook voornamelijk buiten volgens mij, en tevens net zo ver rijden ..
Uitermate goede en realistische suggestie.quote:
Een betere tip heb ik niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Uitermate goede en realistische suggestie.
inderdaad we zijn ooit met een boot rondgegaan daar, waarbij je op die reservepeiler mocht om te kijken hoe die in elkaar stak. maar dat is kut als het regent en in dat hoofdgebouw was toen wel super interessant, maar daar mag je niet meer in meen ik en ik denk dat Anne dat ook niet echt ziet zitten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
Ben er een keertje geweest voor hijswerk, maar nog nooit in het park zelf; lijkt me ook niet overdreven geweldig als het takkeweer is..
naar mijn broer en daar eten. T was Flappie met spruitjes, rode kool, boontjes en krieltjes.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:24 schreef Anne het volgende:
flappie is bij ons nog op wintersport net zoals meneer het wilde zwijn, mevr. ree, dhr fazant en zijn naam is haas.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:21 schreef lipje het volgende:
[..]
naar mijn broer en daar eten. T was Flappie met spruitjes, rode kool, boontjes en krieltjes.
Brugge en Gent zijn fraaie steden om eens te bezoeken, maar daar moet je dan wel weer van houden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
Goffer; onze huskytocht wordt afgeblazen ivbm het weer voor a.s donderdag, zitten we in een hotel voor piet snot in the middle of nowhere![]()
naar de kust...quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
Goeie idd, aardig wat te doen daar, kerstmarkt, en ik zoek ook al een tijdje naar nieuwe nekbling, want deze is een beetje oppie, en het schijnt dat ze daar zat hebbenquote:
Jah idd, is toch een hoop technisch geleuter; vind ik misschien wel leuk, maar kweenie of dat leuk is voor Kleine Smurfquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:20 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad we zijn ooit met een boot rondgegaan daar, waarbij je op die reservepeiler mocht om te kijken hoe die in elkaar stak. maar dat is kut als het regent en in dat hoofdgebouw was toen wel super interessant, maar daar mag je niet meer in meen ik en ik denk dat Anne dat ook niet echt ziet zitten.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goeie idd, aardig wat te doen daar, kerstmarkt, en ik zoek ook al een tijdje naar nieuwe nekbling, want deze is een beetje oppie, en het schijnt dat ze daar zat hebben
[..]
Jah idd, is toch een hoop technisch geleuter; vind ik misschien wel leuk, maar kweenie of dat leuk is voor Kleine Smurf
We kunnen ook onderweg daarnaartoe ergens iets doen donderdag, langs de route Limbabwe - Zeeuwland moet ook wel ergens wat leuks te doen zijn lijkt me.. alleen effe uitvlooien wáár
In de kempen is het altijd mooi weer, en volop gezelligheid op de terrassen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goeie idd, aardig wat te doen daar, kerstmarkt, en ik zoek ook al een tijdje naar nieuwe nekbling, want deze is een beetje oppie, en het schijnt dat ze daar zat hebben
[..]
Jah idd, is toch een hoop technisch geleuter; vind ik misschien wel leuk, maar kweenie of dat leuk is voor Kleine Smurf
We kunnen ook onderweg daarnaartoe ergens iets doen donderdag, langs de route Limbabwe - Zeeuwland moet ook wel ergens wat leuks te doen zijn lijkt me.. alleen effe uitvlooien wáár
Zij een bling, jij ff kijken bij de deltawerken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
als je dat zelf eens doet.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zij een bling, jij ff kijken bij de deltawerken.
Sorry voor deze wellicht enigszins goede en/of realistische suggestie. Ter compensatie suggereer ik nogmaals om te neuken.
alles is te koopquote:Op woensdag 26 december 2012 00:10 schreef 2cv het volgende:
Ik wil wel, maar ik heb nog geen gewillig slachtoffer gevonden.
quote:Nederlands immigratierecht is recentelijk aanzienlijk aangescherpt. Zomaar een bruid uit een niet-EU land 'over laten komen' is niet meer mogelijk, ook niet na het huwelijk. De voorwaarden zijn in principe:
De bruid moet ten minste 21 zijn;
Beide kandidaten moeten ongehuwd zijn;
De bruid mag geen gevaar voor de openbare orde vormen;
Na aankomst moet worden samengewoond en moeten beiden zich op hetzelfde adres inschrijven bij de GBA.
De man moet voldoende inkomen hebben (in principe 120% van het minimumloon), en moet nog 12 maanden met zekerheid ten minste dat inkomen verdienen.
De bruid zal in principe eerst Nederlands moeten leren en een immigratie-examen moeten afleggen op de Nederlandse ambassade of consulaat.
Jah, goed plan als het geen weer is om met een hond over het strand te hossen, kun je er vast wel kiten, nu nog effe een kite van een paar meijer, wat randequipment en zin om mijn nek te brekenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:31 schreef lipje het volgende:
[..]
naar de kust...kitesurfen/kitebuggy
n00bfailquote:
Bling hing al in de kerstboom. mevrouw heeft inmiddels een aardige verzamelingquote:Op woensdag 26 december 2012 00:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zij een bling, jij ff kijken bij de deltawerken.
Sorry voor deze wellicht enigszins goede en/of realistische suggestie. Ter compensatie suggereer ik nogmaals om te neuken.
Die inkomensgrens nekt mij ook iedere keerquote:Op woensdag 26 december 2012 00:24 schreef densmee het volgende:
postorderbruid valt niet mee overigens 2CV,
[..]
als je ze tot december laat liggen welquote:Op woensdag 26 december 2012 02:37 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn kennis is niet meer up to date nu ik niet meer in de AGF sector werk... Maar in oktober kon je kiwi's nog niet drinken volgens mij?
pi niet checkenquote:
Als je ze perst/pureert welquote:Op woensdag 26 december 2012 02:37 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn kennis is niet meer up to date nu ik niet meer in de AGF sector werk... Maar in oktober kon je kiwi's nog niet drinken volgens mij?
Kosten klauwen met geld en zijn slechts voor enkelen onder ons betaalbaar. Maar de auto valt op, de auto is uniek, de auto wordt zelfs met minachting bekeken door je vrienden, familie en kennissen.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
24 karaats gouden veren? dat klinkt als pure oplichting
jups financieel gezien is het oersterk door de jaren heen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef blup het volgende:
Gelukkig is goud een oer sterk edelmetaal.
Veren steel je niet ff. Wielen daarentegen.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Kosten klauwen met geld en zijn slechts voor enkelen onder ons betaalbaar. Maar de auto valt op, de auto is uniek, de auto wordt zelfs met minachting bekeken door je vrienden, familie en kennissen.
Over de dieven nog niet eens gesproken.
Mja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Veren steel je niet ff. Wielen daarentegen.
Telkens als je denkt dat het dieptepunt bereikt is...quote:
Goeie shitquote:
Verder nog aparte wijzigingen?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
nieuwe APK regel
Naprofileren van personenautobanden
Als de mogelijkheid voor naprofileren op de band is vermeld, is het vanaf 1 januari 2013 toegestaan om de banden van personenauto’s na te profileren.
is het daar in het westen ook tyfusweer?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:10 schreef Sounddragon het volgende:
En kom op met die beenham, want ik heb trek![]()
Dat is toch een vereiste bij de roverheid? Dat je vroeger al een pestkop eerste klas was, of juist het pispaaltje zodat je nu anderen het leven zuur kan maken.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
Voortaan dus keuren bij een toko die geen db meter heeft.
Wat zouden ze volgend jaar weer gaan verzinnen om de burger het leven zuur te maken? Je zou toch zeggen dat het nu wel steeds moeilijker wordt om pesterijen te verzinnen
jep, helemaal kut.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:16 schreef densmee het volgende:
[..]
is het daar in het westen ook tyfusweer?
ach ja, vanavond ergens naar een cafe en dan is het zo weer morgenquote:
zo te lezen is het voor campersquote:Op donderdag 27 december 2012 19:13 schreef densmee het volgende:
het opsnijden van banden is dus weer toegestaan, welke types moet ik hebben?
quote:De banden mogen niet zijn nageprofileerd. Van
naprofileren is sprake indien slijtage-indicatoren
zijn weggesneden, indien de profielvorm van de
groef afwijkt van de originele profielvorm, of indien
in de bodem van de groef het karkas van de band
zichtbaar is. In afwijking van de eerste volzin is
naprofileren toegestaan indien de mogelijkheid
daartoe op de band is vermeld door de aanduiding
"REGROOVABLE" of door het teken " ", met
dien verstande dat het karkas van de band niet
zichtbaar mag zijn.
heb hier een offline versie, staat meer op dan de onlinequote:Op donderdag 27 december 2012 19:33 schreef densmee het volgende:
hoe kom je bij campers?
Je moet banden hebben met Regroovable erop
je moet op gehoor beoordelenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
Voortaan dus keuren bij een toko die geen db meter heeft.
Wat zouden ze volgend jaar weer gaan verzinnen om de burger het leven zuur te maken? Je zou toch zeggen dat het nu wel steeds moeilijker wordt om pesterijen te verzinnen
vrachtwagens hebben al jaren banden die ze opsnijden, maar ik neem aan dat er dan bandenmaten zijn die in de camperrange vallen en dan ook opsnijdbaar zijn, als die nou toevallig onder mijn auto passen dan is daar toch niks tegen te doenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
heb hier een offline versie, staat meer op dan de online, heb em niet bij de hand. Maar er staat iets in de trend van
"De Regrooveble banden zijn bedoeld voor campers met een gewicht van <3500K"
de gedachte er achter lijkt mij dat een camper niet heel hard kan, mocht mis gaan (wat je soberso niet wil) dan is de schade minder groot dan bij een personen auto die 200+ gaat en dan klapt die band
daluk wil bep in bad, en dan keilen we de tv aan denk ik, ALS er hier al een kroeg in de buurt zit, gaan ze mij daar niet zienquote:Op donderdag 27 december 2012 19:29 schreef densmee het volgende:
[..]
ach ja, vanavond ergens naar een cafe en dan is het zo weer morgen
leuk een dagje weg.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef Anne het volgende:
We hebben ook allebei kopfschmerzen en zijn moe.
viel wel mee, en verder is het ook wel een net blokje, contactpuntjes ed waren nieuwquote:
lief dagboek...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef Anne het volgende:
teveel buitenlucht gehad...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef Anne het volgende:
Da's mooi rukquote:Op donderdag 27 december 2012 18:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
geluid van de uitlaat is keurings eis
Geluidsniveau uitlaatsysteem
Bij twijfel moet indien beschikbaar, met een geluidsmeter klasse 1 vastgesteld worden of het geluidsniveau niet wordt overschreden. Het is niet verplicht om een geluidsmeter klasse 1 in uw bezit te hebben of deze aan te schaffen. Het kan dus voorkomen dat u twijfelt over het geluidsniveau van het uitlaatsysteem en hierop niet kan controleren door het ontbreken van deze apparatuur.
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef Paladijn het volgende:
Wij gaan ons voorbereiden op een lang weekendje parijs/disneylandTot oud/nieuwjaarsdag
viel spass, en let op niet bij blauw parkeren maar bij groen, dan komt alles goedquote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef Paladijn het volgende:
Wij gaan ons voorbereiden op een lang weekendje parijs/disneylandTot oud/nieuwjaarsdag
We zijn een stadje opgeschoven, zitten met gratis parkeren iets verder van het station (500m) naast een groot winkelcentrum wat de komende dagen ook open lijkt te zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:31 schreef densmee het volgende:
[..]
viel spass, en let op niet bij blauw parkeren maar bij groen, dan komt alles goed
Leuk, als er nog een dagje testgereden moet worden stel ik me beschikbaarquote:Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef densmee het volgende:
overigens ben ik weer helemaal terug in de tijd,
puch blokje op een skelter bouwen, voor de zoontjes van mijn baas.
baas heeft een blokje geritselt, zou compleet zijn.
haal ik het deksel van de carb, is hij helemaal leeg.
maargoed, ik heb een frampje in elkaar gebakken, motortje netjes gemaakt.
morgen alles maar eens aansluiten, een tandwiel zoeken en dan maar eens kijken of het wil rijden
de decibell schaal is logaritmisch, dus 3 db meer is een verdubbeling van de hoeveelheid geluidsenergie !!!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:52 schreef powerflux het volgende:
2db is erg weinig marge.. kan ik ergens vinden wat het voor auto X hoort te zijn?
jullie ookquote:
Daar weet ik alles vanquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:21 schreef lipje het volgende:
[..]
de decibell schaal is logaritmisch, dus 3 db meer is een verdubbeling van de hoeveelheid geluidsenergie !!!
dan is 1 db al veel, en 2 db een royale marge.
en dan dood je het topic maarquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ohjee, ZmS werkt aan zijn auto, snel, regen!
Geen idee wat de Astra doet; nog nooit laten meten, maar zonder kat en met een Sebring middendempervervanger en Irmscher einddemper zal het wel ietsje teveel zijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:21 schreef daNpy het volgende:
Mijn Golf maakt 95dB dus dat zou niet prettig zijn.
Bij invoer werd al door de keurmeester verteld dat hij hem er niet op af kon keuren oid maar ik wel een prent van de politie kon krijgen wegens teveel herrie
Watje, ik heb ook wel eens in de regen aan m'n auto gewerkt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ohjee, ZmS werkt aan zijn auto, snel, regen!
Ik ook inderdaad, echt verschrikkelijk vervelend is dat!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Watje, ik heb ook wel eens in de regen aan m'n auto gewerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ook inderdaad, echt verschrikkelijk vervelend is dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is dat België trouwens een ongelofelijk beroerd geasfalteerd land zeg; ik was er alweer effe niet geweest, het is echt ernstig![]()
Ik kreeg echt een brede smile toen we De grens weer over reden; precies op de grens nog één dikke rand in het asfalt; klabam!! en woeiiiiii terug op het nederlandse biljartlaken, sjeezus wat een genot
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ook inderdaad, echt verschrikkelijk vervelend is dat!Ik vond mijn natte, koude (en later ook roestende) gereedschap vervelender en had achteraf gezien graag in een garage o.i.d. gestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Nee, en ook geen wegen, hooguit veredelde karresporen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef Barcaconia het volgende:
En maar klagen op de hoge wegenbelasting, hoge brandstoftaksen en dergelijke.
Dat hebben we hier in België allemaal niet.
Wij hebben goeie wegen met drempels, zij hebben wegen waar in de loop van de tijd een soort drempels opgroeien.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, en ook geen wegen, hooguit veredelde karresporen.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:40 schreef Anne het volgende:
Ik heb nog een foto voor je Balkonia;
[ afbeelding ]
Voor die van jou is er ook nog plek.
ik denk dat je 30 december wel mee kunt doen met de snertrit, melden bij het cafe aan de grens naar postel, en rijden maar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]![]()
En de mijne gaat heul niet op een trailer, die staat netjes warm onder een autohoes te wachten op zijn volgende rit.
Een echt ruige rit moet ik niet hebben, die auto is te duur om af te beulen en niet voldoende uitgerust voor offroad.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:45 schreef densmee het volgende:
[..]
ik denk dat je 30 december wel mee kunt doen met de snertrit, melden bij het cafe aan de grens naar postel, en rijden maar.
let wel, het is een ruige rit en een lier is wel handig
En dat noemen jullie dan snelwegenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wij hebben goeie wegen met drempels, zij hebben wegen waar in de loop van de tijd een soort drempels opgroeien.
jammer, er waren er vorig jaar ook bij met gloednieuwe pajero's en dergelijke. verschillende hebben ze het bos uit moeten trekken omdat er elektronica problemen waren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een echt ruige rit moet ik niet hebben, die auto is te duur om af te beulen en niet voldoende uitgerust voor offroad.
Toen ik nog met mijn Jeep in de US was ging ik regelmatig met een kameraad in de zandduinen rijden, hij had dezelfde Jeep.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:51 schreef densmee het volgende:
een auto was 2 weken oud en reed heel de voorbumper eraf, tot de koplampen aan toe
Die Jeep kan er wel tegen, geen probleem. Ik sta er van te kijken wat zo'n ding stock al kan hebben. Alleen als je een boompje raakt moet er een nieuw spatbordje van ¤150 op. Als je frontaal iets raakt kost een bumper ¤400, etc etc. Dat is vervelender want de auto ziet er nu nog als nieuw uit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach zo'n ding is ook bedoeld om af te beulen, daar kunnen ze best tegen.
inderdaad dat zijn bij ons ook de aannemers en directeuren die zoiets doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Toen ik nog met mijn Jeep in de US was ging ik regelmatig met een kameraad in de zandduinen rijden, hij had dezelfde Jeep.
Die vent sprong met dat ding gewoon rustig met een gang van 40 over de toppen van duinen. Paar meter verder landen en de middag erna weer op internet shoppen voor geüpgrade schokkers enzo want dan zeek de olie er weer uit
Sommige mensen hebben geld zat.
of aan de mensen die niet weten waar ze hun geld moeten laten en dat crossen als een groot feest zienquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja maar goed, geluk is ook met de dommen zoals ze zeggen.
bij een Jeep haal je gewoon de voor bumper er af, reactie stangen los koppelenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:51 schreef densmee het volgende:
een auto was 2 weken oud en reed heel de voorbumper eraf, tot de koplampen aan toe
jep niet bij een rav4 oidquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
bij een Jeep haal je gewoon de voor bumper er af, reactie stangen los koppelen
dat moet een wrangler wezenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:58 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Een mooie zondagmiddag in de duinen. Mocht dit in Nederland ook maar
Foto gemaakt vanuit mijn Jeep zonder deuren en zonder dak
Deuren had ik vast ergens in de duinen weggepleurd:
[ afbeelding ]
Zie foto van Anne bovenaan deze paginaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |