Misschien heeft hij de lakmoes proeven nog?quote:Op maandag 24 december 2012 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
een filmpje is geen hard bewijs van waar de substantie daadwerkelijk uit bestond hoor
Welke dan? (Naast het filmpje, dat hoeven we niet te zien).quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 10:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Op dat filmpje staat anders wel ander 'hard' bewijs
[..]
[..]
Ik dm je wel want ik wil niet de details bespreken.quote:Op maandag 24 december 2012 10:13 schreef blomke het volgende:
[..]
Welke dan? (Naast het filmpje, dat hoeven we niet te zien).
Hihihihi je zei laten gaan.quote:Op maandag 24 december 2012 10:15 schreef niels0 het volgende:
Laat toch gaan TS. Ze is het niet waard.
De harde details of de natte details?quote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik dm je wel want ik wil niet de details bespreken.
TS moet blij zijn dat vrouwen niet poepen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:18 schreef Adolecens het volgende:
Wat een zeiktopic zeg. TS, je moet zo lopen zeiken, vrouwen zeiken nu eenmaal graag. Zeikerd
Je kunt in principe overal aangifte van doen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:22 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je kan geen aangifte doen van poging tot mishandeling
in principe kun je ook overal om uitgelachen en weggehoond worden.quote:Op maandag 24 december 2012 10:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je kunt in principe overal aangifte van doen.
quote:Op maandag 24 december 2012 10:27 schreef DeParo het volgende:
Verdomme ga ff weg anders kan ze het vinden en gebruikt ze het tegen mij dus verwijderen dit topic aub alvast dank.
quote:Op maandag 24 december 2012 10:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Al de nodige jaren op FOK! rondlopen en dan nog niet weten dat topics zoals deze openen (mits geen troll natuurlijk) echt zo enorm stom is.
Wat als ik het niet doe? Wat wil je doen dan?quote:Op maandag 24 december 2012 10:27 schreef DeParo het volgende:
Verdomme ga ff weg anders kan ze het vinden en gebruikt ze het tegen mij dus verwijderen dit topic aub alvast dank.
Poging mishandeling is geen strafbaar feit dus wordt je gewoon weggestuurd.quote:Op maandag 24 december 2012 10:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je kunt in principe overal aangifte van doen.
Ik heb het net even in B&H onder de aandacht gebracht.quote:Op maandag 24 december 2012 10:27 schreef DeParo het volgende:
Ik doe met je meequote:Op maandag 24 december 2012 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het net even in B&H onder de aandacht gebracht.
Vanuit een kerstgedachte.
Sinds wanneer bepaald de pennenlikker op het bureau wanneer iets wel of niet strafbaar isquote:Op maandag 24 december 2012 10:29 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Poging mishandeling is geen strafbaar feit dus wordt je gewoon weggestuurd.
Hahahaha. Ik ga hier stuk.quote:Op maandag 24 december 2012 10:27 schreef DeParo het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 10:05 schreef Five_Horizons het volgende:
OP uit het andere topic, zodat we tenminste gewoon weten waar het over gaat en we TS netjes kunnen helpen.( uit SEX / Vraag over squirtende vrouwen )
[..]
Laat maar.quote:Op maandag 24 december 2012 10:53 schreef Vaatwastablet het volgende:
Een beetje een late vraag, maar pics van je ex?
B&H / Foto's van vrouwen die doen alsof zij squirtenquote:Op maandag 24 december 2012 10:53 schreef Vaatwastablet het volgende:
Een beetje een late vraag, maar pics van je ex?
'Getracht'...?quote:Op maandag 24 december 2012 09:08 schreef DeParo het volgende:
Ik wil een proces tegen mijn ex beginnen omdat ze me getracht heeft te mishandelen (geen details)!
Wat doe je me aan, alles onder de koffiequote:Op maandag 24 december 2012 10:05 schreef Five_Horizons het volgende:
OP uit het andere topic, zodat we tenminste gewoon weten waar het over gaat en we TS netjes kunnen helpen.( uit SEX / Vraag over squirtende vrouwen )
[..]
Wees blij dat het alleen maar koffie is.quote:Op maandag 24 december 2012 11:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat doe je me aan, alles onder de koffie
Ze heeft over hem heen gepist, maar hij heeft er geen blijvend letsel aan. Alhoewel, psychisch wel maar daar is TS nog niet over uit, dat hangt af of die geld krijgtquote:Op maandag 24 december 2012 11:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
'Getracht'...?
Is dus niet gelukt?
quote:Op maandag 24 december 2012 11:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wees blij dat het alleen maar koffie is.
Meet bij de zitting?quote:Op maandag 24 december 2012 10:24 schreef Tamashii het volgende:
Hahahahaha. Dit topic. Geweldig TS, ik zou hier echt een zaak van maken en post dan svp de gehele zooi op FOK!
begin dan maar vast met een hele nette mail naar Danny om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:02 schreef DeParo het volgende:
Dank voor de serieuze antwoord ik ga dit topic leeghalen het wordt enorm verpest.
Goed idee, al zou een wijntje daarbij wel leuk zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |