je word niet zomaar een Guismaster!quote:Op maandag 24 december 2012 01:47 schreef heloef het volgende:
Ja ik heb een collega die zit in de 3FM DJ-opleiding.
Maar die heeft blijkbaar veel meer gedaan bij 3FM, ze heeft eerder bij Serious Request gewerkt en ze was de producer van Sander Guis. Wat blijkbaar een ongelooflijke klootzak is.
Toch niet de GUISMASTER?quote:Op maandag 24 december 2012 01:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar die heeft blijkbaar veel meer gedaan bij 3FM, ze heeft eerder bij Serious Request gewerkt en ze was de producer van Sander Guis. Wat blijkbaar een ongelooflijke klootzak is.
quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 01:47 schreef heloef het volgende:
[..]
2. Jij had helegaar de lapo nietquote:
Ja.quote:Op maandag 24 december 2012 01:48 schreef Mirjam het volgende:
is dit noue cht een topicreport waard?
quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 01:48 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 01:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je word niet zomaar een Guismaster!
Hoeveel Sander Guis-en ken jullie?quote:Op maandag 24 december 2012 01:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Toch niet de GUISMASTER?
Neu, dat dan weer nietquote:Op maandag 24 december 2012 01:48 schreef Mirjam het volgende:
Ja. TS kan toch wel even wachten en gewoon de regels volgen?quote:Op maandag 24 december 2012 01:48 schreef Mirjam het volgende:
En tevens ontken ik alle betrokkenheid!quote:
spammen dan maar!quote:Op maandag 24 december 2012 01:49 schreef De_Fietser het volgende:
Als we deze nou snel volposten hebben we een andere TT
Precies. Als ik per ongeluk zonder erg een topickaap doe krijg ik ook alles over me heen.quote:Op maandag 24 december 2012 01:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. TS kan toch wel even wachten en gewoon de regels volgen?
Is de TT veranderd? Ja. Zijn de mensen daar blij om? Ja.quote:
`quote:Op maandag 24 december 2012 01:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. TS kan toch wel even wachten en gewoon de regels volgen?
quote:Op maandag 24 december 2012 01:50 schreef Mirjam het volgende:
en ja lapohunten en topic openen als je niet de sluiter bent is foei niemeerdoen
Zie OP.quote:Op maandag 24 december 2012 01:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
`
Gaat dit over lastpost/nieuw topic?
Die regel bestaat toch allang niet meer sinds de nieuw deel knop?
Alles was haar schuld, zelfs het feit dat hij in Emmeloord woonde (de logica er achter snap ik ook niet maar goed). Hij vroeg onmogelijke dingen en zijn frustratie (onder mee dat hij drie jaar updates moest doen op rij) botvierde hij vooral op haar.quote:Op maandag 24 december 2012 01:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]Echt? Vond hem op de zondagavond altijd wel een leuk program hebben..
Hoezo een klootzak dan?
Jawelquote:Op maandag 24 december 2012 01:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
`
quote:Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden!
Ik help even meequote:Op maandag 24 december 2012 01:49 schreef De_Fietser het volgende:
Als we deze nou snel volposten hebben we een andere TT
same here. same here.quote:Op maandag 24 december 2012 01:51 schreef d1ce het volgende:
Morgen 10 uur 's ochtends aan het bier in de sferen van kerstmiddag. MAAR IK KAN DIE STREAM NIET WEGDRUKKEN.
quote:Op maandag 24 december 2012 01:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
`
Lolwtfquote:Op maandag 24 december 2012 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles was haar schuld, zelfs het feit dat hij in Emmeloord woonde (de logica er achter snap ik ook niet maar goed). Hij vroeg onmogelijke dingen en zijn frustratie (onder mee dat hij drie jaar updates moest doen op rij) botvierde hij vooral op haar.
waarvoor dank.quote:
Ja, hehe, iemand die me snapt kthxbyequote:Op maandag 24 december 2012 01:51 schreef minthy het volgende:
Jongens, boeiend. Het is maar een topic, hij zal net als de rest spoedig afdalen naar de krochten van Fok en niemand kijkt er meer naar om
Die staan in de OP die jezelf geplaatst hebtquote:
Ik denk dat het morgen nog veel erger is..quote:Op maandag 24 december 2012 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
Top 100 van zondag 23 december 2012
001. 676 De_Nater
002. 668 BBQSausage
003. 650 Pino112
004. 489 Ajacied422
005. 402 Dagoduck
die gelden al honderdmiljoenmiljard jaar voor het hele forum en al die reeksentopics, dit is voor joue cht niks nieuwsquote:
TV SC is gewoon degene die het snelst is.quote:Op maandag 24 december 2012 01:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geldt voor alle topic reeksen.... lapo = nieuw topic
Ik krijg nu van haar al die verhalen over DJ's, dat is zo genieten.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 01:50 schreef Mirjam het volgende:
en ja lapohunten en topic openen als je niet de sluiter bent is foei niemeerdoen
Hoe is van Lent in het echt?quote:Op maandag 24 december 2012 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg nu van haar al die verhalen over DJ's, dat is zo genieten.
Heeft Domien elke week een andere chick?quote:Op maandag 24 december 2012 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is geen SC, dit is een inhoudelijke discussiequote:Op maandag 24 december 2012 01:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
TV SC is gewoon degene die het snelst is.![]()
Vroeger was het wel zo ja
Blijkende.quote:Op maandag 24 december 2012 01:53 schreef Evertjan het volgende:
in VBL is het nog erger met lapos en fipos
hoe is Bart Arens in het echt?quote:Op maandag 24 december 2012 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet meer overquote:Op maandag 24 december 2012 01:53 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
wat een gelul over lapos en fipos zeg
"Ik heb mij niet aan de regels gehouden dus ik vind het maar onzin"quote:Op maandag 24 december 2012 01:53 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
wat een gelul over lapos en fipos zeg
Hij verkleedt zich elke week als een andere chickquote:Op maandag 24 december 2012 01:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft Domien elke week een andere chick?
Dat werd beweerd door een andere usert hier paar dagen geleden, dus weet je daar iets van?
Ja, graag ! Maar is in de praktijk niet te doen denk ik.quote:Op maandag 24 december 2012 01:54 schreef De_Fietser het volgende:
Ik zou het wel vet vinden als er gewoon live in beeld een teller mee zou lopen met het geldbedrag tot op dat moment, wat jullie?
VBL ook, maar bij 3FM SC zijn minder posters.quote:Op maandag 24 december 2012 01:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
TV SC is gewoon degene die het snelst is.![]()
Vroeger was het wel zo ja
Handsome Poets zouden toch nog langskomen?quote:Op maandag 24 december 2012 01:54 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij komt er zo nog een bandje spelen ze zijn de spullen al aan het klaar zetten
Handsome Poetsquote:Op maandag 24 december 2012 01:54 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij komt er zo nog een bandje spelen ze zijn de spullen al aan het klaar zetten
Ik zou het vet vinden als er weer een klok bij het balkje zou staan.quote:Op maandag 24 december 2012 01:54 schreef De_Fietser het volgende:
Ik zou het wel vet vinden als er gewoon live in beeld een teller mee zou lopen met het geldbedrag tot op dat moment, wat jullie?
Over van Lent heb ik haar nooit gehoord, zal wel na haar tijd zijn geweest.quote:
Pfff Domien is volgens mij gewoon heel braaf.quote:Op maandag 24 december 2012 01:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft Domien elke week een andere chick?
Dat werd beweerd door een andere usert hier paar dagen geleden, dus weet je daar iets van?
Oh die schijnt heel aardig te zijn.quote:
Minthyquote:
Dat is wel een heerlijke instelling trouwens.quote:Op maandag 24 december 2012 01:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
"Ik heb mij niet aan de regels gehouden dus ik vind het maar onzin"
Zo was ik vroeger ook ja, maar ik ben er wel overheen gegroeid.
wquote:
wat maakt het nou uit wie een nieuwe deel opentquote:Op maandag 24 december 2012 01:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
"Ik heb mij niet aan de regels gehouden dus ik vind het maar onzin"
Zo was ik vroeger ook ja, maar ik ben er wel overheen gegroeid.
Top 100 van dinsdag 21 december 2010quote:Op maandag 24 december 2012 01:52 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgen nog veel erger is..
Sky on Firequote:
Ja maar dan heb je het ook wel over een groep he?quote:Op maandag 24 december 2012 01:53 schreef Evertjan het volgende:
in VBL is het nog erger met lapos en fipos
Da was echt erg van ons tweequote:Op maandag 24 december 2012 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Top 100 van dinsdag 21 december 2010
01. 1157 Dagoduck
02. 0970 naatje_1
VI Hooligans!!!!quote:Op maandag 24 december 2012 01:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het ook wel over een groep he?
maar als het nou gewoon elke minuut/elke 5 minuten ge-update werd is het ook goed hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 01:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zou het vet vinden als er weer een klok bij het balkje zou staan.
Geldmeter zout gaaf zijn maar is niet bij te houden.
Oke tof!quote:Op maandag 24 december 2012 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Over van Lent heb ik haar nooit gehoord, zal wel na haar tijd zijn geweest.
[..]
Pfff Domien is volgens mij gewoon heel braaf.
[..]
Oh die schijnt heel aardig te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |