spammen dan maar!quote:Op maandag 24 december 2012 01:49 schreef De_Fietser het volgende:
Als we deze nou snel volposten hebben we een andere TT
Precies. Als ik per ongeluk zonder erg een topickaap doe krijg ik ook alles over me heen.quote:Op maandag 24 december 2012 01:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. TS kan toch wel even wachten en gewoon de regels volgen?
Is de TT veranderd? Ja. Zijn de mensen daar blij om? Ja.quote:
`quote:Op maandag 24 december 2012 01:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. TS kan toch wel even wachten en gewoon de regels volgen?
quote:Op maandag 24 december 2012 01:50 schreef Mirjam het volgende:
en ja lapohunten en topic openen als je niet de sluiter bent is foei niemeerdoen
Zie OP.quote:Op maandag 24 december 2012 01:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
`
Gaat dit over lastpost/nieuw topic?
Die regel bestaat toch allang niet meer sinds de nieuw deel knop?
Alles was haar schuld, zelfs het feit dat hij in Emmeloord woonde (de logica er achter snap ik ook niet maar goed). Hij vroeg onmogelijke dingen en zijn frustratie (onder mee dat hij drie jaar updates moest doen op rij) botvierde hij vooral op haar.quote:Op maandag 24 december 2012 01:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]Echt? Vond hem op de zondagavond altijd wel een leuk program hebben..
Hoezo een klootzak dan?
Jawelquote:Op maandag 24 december 2012 01:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
`
quote:Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden!
Ik help even meequote:Op maandag 24 december 2012 01:49 schreef De_Fietser het volgende:
Als we deze nou snel volposten hebben we een andere TT
same here. same here.quote:Op maandag 24 december 2012 01:51 schreef d1ce het volgende:
Morgen 10 uur 's ochtends aan het bier in de sferen van kerstmiddag. MAAR IK KAN DIE STREAM NIET WEGDRUKKEN.
quote:Op maandag 24 december 2012 01:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
`
Lolwtfquote:Op maandag 24 december 2012 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles was haar schuld, zelfs het feit dat hij in Emmeloord woonde (de logica er achter snap ik ook niet maar goed). Hij vroeg onmogelijke dingen en zijn frustratie (onder mee dat hij drie jaar updates moest doen op rij) botvierde hij vooral op haar.
waarvoor dank.quote:
Ja, hehe, iemand die me snapt kthxbyequote:Op maandag 24 december 2012 01:51 schreef minthy het volgende:
Jongens, boeiend. Het is maar een topic, hij zal net als de rest spoedig afdalen naar de krochten van Fok en niemand kijkt er meer naar om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |