SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Link eens paar nummers waar jij naar luistert danquote:Op maandag 24 december 2012 00:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Luister ik niet naar
first post. yay
Trusten!quote:
Ah dat is ergere aids dan Minaj hoor, serieusquote:
Beyonce over algemeen niet, dat nummr wel. Minaj is geen muziek, Beyonce dan net weer wel. Beyonce zingt van alle popsterren het best live terwijl Minaj meeschreeuwt op het bandje.quote:Op maandag 24 december 2012 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat is ergere aids dan Minaj hoor, serieus
Nu in het Nederlands?quote:Op maandag 24 december 2012 00:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Een vriend van me ging helemaal H.A.M. bij OFWGKTA
Rare toekomst wolfgang dood iedereenquote:
Ik snap er geen kut vanquote:Op maandag 24 december 2012 00:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rare toekomst wolfgang dood iedereen
quote:Op maandag 24 december 2012 00:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit soort Hip-Hop kan ik dan wel waarderen.
Neuhquote:
Gewoon in dat vorige topic op quote drukken en dan alles wat in dat schermpje dat dan komt staat kopieren/plakken. Maar ik zit op telefoon en dan kan het nietquote:Op maandag 24 december 2012 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Oh trouwens hoe kan je nou quoten uit een vorig topic?
WA mag ookquote:Op maandag 24 december 2012 00:58 schreef msacras het volgende:
@vinnie quoten lukt ff niet want telefoon en nieuw topic enzo, maar ik dm je even:)
Goede muzieksmaak trouwensquote:
ja same here. ga het nog eens proberen. succes en slaap lekkerquote:
Ja, heerlijk. En dat terwijl het maar 3 uurtjes warenquote:Op maandag 24 december 2012 08:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohwat ben jij vrolijk, lekker geslapen?
ja te lekker en heb nu geen moer zin om te werkenquote:Op maandag 24 december 2012 08:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. En dat terwijl het maar 3 uurtjes waren![]()
Jij dan?
Nahwquote:Op maandag 24 december 2012 09:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja te lekker en heb nu geen moer zin om te werken
Wat doe je dan in godsnaam zo laat nog op?
ah ja dat is altijd lekker, ben wel blij dat ik niet tot 7 hoef (sluit) wat dan uitloopt tot kwart voor 8quote:Op maandag 24 december 2012 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nahw. Ik ook niet echt, maar ik ben vrolijk en we stoppen een uur eerder
Was proberen om iemand te 'helpen' via whatsapp
Hehehe, dat is mooi. Zijn jullie echt nog zo lang open op kerstavond?quote:Op maandag 24 december 2012 09:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah ja dat is altijd lekker, ben wel blij dat ik niet tot 7 hoef (sluit) wat dan uitloopt tot kwart voor 8
Awhh liefis het gelukt?
altijd tot 7 uur jaquote:Op maandag 24 december 2012 09:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, dat is mooi. Zijn jullie echt nog zo lang open op kerstavond?
Geen idee, ligt gecompliceerd. Maar ik denk dat het wel een beetje heeft geholpen
Zekerquote:Op maandag 24 december 2012 09:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd tot 7 uur ja![]()
Ahh mooizo, dan voel je je wel fijn als je wat kon doen voor diegene
onze ah gaat al om 7 uur open, moet er niet aan denken om zo vroeg boodschappen te gaan doenquote:Op maandag 24 december 2012 09:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker.
En vanmorgen om 7 uur nog even iemand wakker gebeld, omdat ze om 8 uur bij de supermarkt wilde zijn.
Damn, dat is vroegquote:Op maandag 24 december 2012 09:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
onze ah gaat al om 7 uur open, moet er niet aan denken om zo vroeg boodschappen te gaan doen
ja ze moeten er dan om 6 uur zijn om kassa's te tellen enzo, gelukkig was ik niet de klos dit jaarquote:Op maandag 24 december 2012 09:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn, dat is vroeg! Je zou maar zo vroeg moeten werken
Daarom, dat bedoel ik. Dan moet je dus vet vroeg opquote:Op maandag 24 december 2012 09:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ze moeten er dan om 6 uur zijn om kassa's te tellen enzo, gelukkig was ik niet de klos dit jaar
ja uiterlijk half 5 als ik alles op mijn dooie gemak wil doenquote:Op maandag 24 december 2012 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom, dat bedoel ik. Dan moet je dus vet vroeg op
Veels te vroeg dusquote:Op maandag 24 december 2012 09:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja uiterlijk half 5 als ik alles op mijn dooie gemak wil doen
Ik ookquote:Op maandag 24 december 2012 09:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja om half 5 draaide ik me nog mooi nog een keer om
Piepert. Dat is 3,5 uur later dan dat ik eruit gingquote:Op maandag 24 december 2012 09:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet er over 5 minuutjes alweer uit#zwaarleven
de dag duurt nu al ontzettend lang, laat mequote:Op maandag 24 december 2012 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Piepert. Dat is 3,5 uur later dan dat ik eruit ging
Heul niet, tijd gaat snelquote:Op maandag 24 december 2012 09:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de dag duurt nu al ontzettend lang, laat me
als het 6 uur is geef ik je gelijk, anders nietquote:Op maandag 24 december 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet, tijd gaat snel! Maar sterkte
Nee, het is 2 voor haf 10quote:Op maandag 24 december 2012 09:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als het 6 uur is geef ik je gelijk, anders niet
ja inderdaad, beter is het druk vanmiddag waardoor de tijd wat sneller gaatquote:Op maandag 24 december 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het duurt alleen maar langer als je de hele tijd naar de klok kijkt
Reken er maar op dat het druk wordtquote:Op maandag 24 december 2012 09:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja inderdaad, beter is het druk vanmiddag waardoor de tijd wat sneller gaat
nou ik zal me maar vast voorbereidenquote:Op maandag 24 december 2012 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het druk wordt
Verstandig.quote:Op maandag 24 december 2012 09:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou ik zal me maar vast voorbereiden
FOK!ken, what else?quote:Op maandag 24 december 2012 09:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij nog wat te doen op werk?
Bof jij evenquote:Op maandag 24 december 2012 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is al redelijk druk! Het is soms echt dood op dit tijdstip
haha herkenbaar jaquote:Op maandag 24 december 2012 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Mensen met vaste ritmes die altijd vroeg wakker zijn
Klopt, vind ik ookquote:Op maandag 24 december 2012 10:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja was al eerder wakker maar vind het lekker om te blijven liggen
Auto?quote:Op maandag 24 december 2012 10:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig is het hier nu droog, heb geen zin om zeiknat aan te komen straks
Bummerquote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heeft mijn vader mee vandaag dus moet met de brommer
Hoop dat de regen zo meevalt danquote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb ik nietwel een waterdichte jas dus dat scheelt een hoop
ik ookquote:Op maandag 24 december 2012 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoop dat de regen zo meevalt dan
nee niet echtquote:Op maandag 24 december 2012 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Mogge schatjes
Heerlijk geslapen sof, jij?
quote:Op maandag 24 december 2012 10:20 schreef supersof het volgende:
goedemorgen allemaal.
lekker geslapen?
quote:
Moggequote:
awhh sterktequote:Op maandag 24 december 2012 10:23 schreef supersof het volgende:
[..]
nee niet echt
maar komt wel weer goed hoor.
danku, jij ook op je werk straks!quote:
ja dankje! Zal ik nodig hebben met de druktequote:Op maandag 24 december 2012 10:32 schreef supersof het volgende:
[..]
danku, jij ook op je werk straks!
haha ja kerst is morgen al he!? had ik helemaal niet doorquote:Op maandag 24 december 2012 10:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dankje! Zal ik nodig hebben met de drukte
Ik kwam er gisteren 5 minuten voordat ik weg moest achter dat ik een verjaardag hadquote:Op maandag 24 december 2012 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja kerst is morgen al he!? had ik helemaal niet door
haha ja het gaat opeens zo snelquote:Op maandag 24 december 2012 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja kerst is morgen al he!? had ik helemaal niet door
haha handig, heb je het wel gered? of bedoel je voor morgen met kerst?quote:Op maandag 24 december 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren 5 minuten voordat ik weg moest achter dat ik een verjaardag had
ja echt he. maar ik vind kerst maar saai. doe mij maar oud en nieuwquote:Op maandag 24 december 2012 10:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja het gaat opeens zo snel
Haha, ja, snel even opgefrist en in mijn kleding geschotenquote:Op maandag 24 december 2012 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
haha handig, heb je het wel gered? of bedoel je voor morgen met kerst?
Doe mij maar geen van beidequote:ja echt he. maar ik vind kerst maar saai. doe mij maar oud en nieuw
Bummerquote:Op maandag 24 december 2012 10:44 schreef msacras het volgende:
Het kerstgevoel is hier sowieso ver te zoeken op het moment.
oud en nieuw wordt wel wat leuker dan kerst ja, dat verplichte gedoe met oma's die gaan janken als je aan het whatsappen bent omdat je al hun verhalen toch al kentquote:Op maandag 24 december 2012 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
haha handig, heb je het wel gered? of bedoel je voor morgen met kerst?
[..]
ja echt he. maar ik vind kerst maar saai. doe mij maar oud en nieuw
aaah vin, het is allebei wel leuk (:quote:Op maandag 24 december 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, ja, snel even opgefrist en in mijn kleding geschoten.
[..]
Doe mij maar geen van beide
En ik vind van nietquote:Op maandag 24 december 2012 10:47 schreef supersof het volgende:
[..]
aaah vin, het is allebei wel leuk (:
quote:Op maandag 24 december 2012 10:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oud en nieuw wordt wel wat leuker dan kerst ja, dat verplichte gedoe met oma's die gaan janken als je aan het whatsappen bent omdat je al hun verhalen toch al kent![]()
jaa dat is wel leuk danquote:Op maandag 24 december 2012 10:48 schreef supersof het volgende:
[..]ik ben morgen bij mn neven en nichten die ik twee keer per jaar zie, dus dat wordt wel leuk
Herkenbaar. Daarom vind ik het dus ook geen zak aanquote:Op maandag 24 december 2012 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa dat is wel leuk danik zie mijn oma's het hele jaar door al dus dan wordt het vervelend dat geforceerde gedoe met kerst
hmm jaquote:Op maandag 24 december 2012 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa dat is wel leuk danik zie mijn oma's het hele jaar door al dus dan wordt het vervelend dat geforceerde gedoe met kerst
hippe oma en opaquote:Op maandag 24 december 2012 10:53 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm jamijn ouders zeuren meer als we iets anders aan het doen zijn. Dan zeggen ze er wat van en dan opa of oma: "Nee hoor, laat die kinderen maar doen wat ze willen. Nog wat te eten jongens?" en dan word je weer volgestouwd
hahaha ja mn oma vraagt ook altijd als ik iets op youtube laat zien: "en kan ik dat nou ook opzoeken?" jaaaa oma, dat kan. En de volgende keer heeft ze dat gedaan en is ze helemaal trots haha.quote:Op maandag 24 december 2012 10:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hippe oma en opamijn oma's zijn fel tegen alles wat met moderne technologie te maken heeft
het is woensdag pas dus zit er nog tegenaan te hikken ookquote:Op maandag 24 december 2012 10:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha ja mn oma vraagt ook altijd als ik iets op youtube laat zien: "en kan ik dat nou ook opzoeken?" jaaaa oma, dat kan. En de volgende keer heeft ze dat gedaan en is ze helemaal trots haha.
succes dan morgen als het heel de dag zo gaat
ah dat hoeft toch niet joh (:quote:Op maandag 24 december 2012 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is woensdag pas dus zit er nog tegenaan te hikken ook
ah je bent er maar een paar uurtjes, zie het maar zoquote:Op maandag 24 december 2012 11:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee maar heb er niet zo heel veel zin in
ze komen hier heen, maar inderdaadquote:Op maandag 24 december 2012 11:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ah je bent er maar een paar uurtjes, zie het maar zo
oh nog beter, dan ga je toch gewoon naar je kamer als het niet uit te houden isquote:Op maandag 24 december 2012 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze komen hier heen, maar inderdaadgelukkig willen ze nooit lang blijven
mwa mijn ouders zijn erbij dus za wel meevallenquote:Op maandag 24 december 2012 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nog beter, dan ga je toch gewoon naar je kamer als het niet uit te houden is
ooh. alles komt goedquote:Op maandag 24 december 2012 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa mijn ouders zijn erbij dus za wel meevallen
eindejaarsuitkeringquote:Op maandag 24 december 2012 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
Dafuq? Mijn salaris is 1/3 meer als de maanden hiervoor?
Kerstbonus + oprotpremie?
Agisquote:Op maandag 24 december 2012 11:21 schreef supersof het volgende:
oh shit, ik moet nog een zorgverzekering uitzoeken
waar zijn jullie verzekerd?
haha echt? daar werkt mn vaderquote:
CZ.quote:Op maandag 24 december 2012 11:21 schreef supersof het volgende:
oh shit, ik moet nog een zorgverzekering uitzoeken
waar zijn jullie verzekerd?
quote:
hahah ik snap niks van zorgverzekeringen en mn vader helpt niet echt mee.quote:Op maandag 24 december 2012 11:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ze zeiden dat de pil tot je 21e vergoed wordt uit je basispakket maar dat je het door het eigen risico wel gewoon moet betalen, echt waar slaat dat op
Zit dat nog in het basispakket? Ik dacht dat ze dat eruit gehaald hadden (waarom weet/vraag ik dit?quote:Op maandag 24 december 2012 11:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ze zeiden dat de pil tot je 21e vergoed wordt uit je basispakket maar dat je het door het eigen risico wel gewoon moet betalen, echt waar slaat dat op
omdat ik al 18 was ofzo maar toen ik 18 was hoefde ik dat ER ook niet te betalen maar waarom dat was had die doos geen antwoord opquote:Op maandag 24 december 2012 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
hahah ik snap niks van zorgverzekeringen en mn vader helpt niet echt mee.
maar hoezo zou je die niet vergoed krijgen dan
huh okeequote:Op maandag 24 december 2012 11:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ik al 18 was ofzo maar toen ik 18 was hoefde ik dat ER ook niet te betalen maar waarom dat was had die doos geen antwoord op
heeee ik zit nu ook bij CZquote:Op maandag 24 december 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
Bij CZ is het zo dat anticonceptie onder eigen risico valt als je in de leeftijdscategorie 18-21 jaar zit.
hihihihihihihiquote:
merry christmasquote:
ja logisch ook wel maar zij zei dat het vergoed werd tot je 21e maar dat je het door het verplichte eigen risico wel moet betalen, dus ik zei dan wordt het dus niet vergoedquote:Op maandag 24 december 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
Bij CZ is het zo dat anticonceptie onder eigen risico valt als je in de leeftijdscategorie 18-21 jaar zit.
Het wordt vergoed als je buiten je eigen risico komt, maar dat kom je toch vrijwel nooitquote:Op maandag 24 december 2012 11:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja logisch ook wel maar zij zei dat het vergoed werd tot je 21e maar dat je het door het verplichte eigen risico wel moet betalen, dus ik zei dan wordt het dus niet vergoedzegt ze nee zo ziet u het
____!
waarom zegt ze dat dan nietquote:Op maandag 24 december 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het wordt vergoed als je buiten je eigen risico komt, maar dat kom je toch vrijwel nooit
Geldt ook voor andere dingen, maar wat precies weet ik nietquote:Op maandag 24 december 2012 11:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zegt ze dat dan niet
Met 2x 15 euro kom ik inderdaad nooit over die 350 euro heen
mja vaag wijf is vaagquote:Op maandag 24 december 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geldt ook voor andere dingen, maar wat precies weet ik niet
rockselquote:
jij jaquote:
Hallon.quote:
Zei ik tochquote:Op maandag 24 december 2012 12:03 schreef Rockiejj het volgende:
Wat een achterlijke drukte in die winkel zeg..
ik word nu al bangquote:Op maandag 24 december 2012 12:03 schreef Rockiejj het volgende:
Wat een achterlijke drukte in die winkel zeg..
quote:
Stonden met 8 man op de versafdeling (kleine afdeling) en nog was het rennen en vliegen..quote:
maar je hebt het mooi maar weer overleefdquote:Op maandag 24 december 2012 12:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Stonden met 8 man op de versafdeling (kleine afdeling) en nog was het rennen en vliegen..
Ja, maar vraag me niet hoequote:Op maandag 24 december 2012 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar je hebt het mooi maar weer overleefd
Hoe?quote:
zelfde tijd!!!quote:
Door hard te werken, zodat ik mn kontje niet hoef te verkopen achter het station terwijl ik op pruimtabak kauw om die vieze spermasmaak uit mn bek te krijgen.quote:
kouquote:Op maandag 24 december 2012 12:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Door hard te werken, zodat ik mn kontje niet hoef te verkopen achter het station terwijl ik op pruimtabak kou om die vieze spermasmaak uit mn bek te krijgen.
Ik zei het toch.
hahahahahaquote:Op maandag 24 december 2012 12:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Door hard te werken, zodat ik mn kontje niet hoef te verkopen achter het station terwijl ik op pruimtabak kou om die vieze spermasmaak uit mn bek te krijgen.
Ik zei het toch.
quote:Op maandag 24 december 2012 12:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik zei het toch.
Zoo inderdaad.quote:Op maandag 24 december 2012 12:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is te merken dat je hard gewerkt hebt
Werksequote:Op maandag 24 december 2012 12:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga me ook maar vast mentaal voorbereiden op het werk, tot later liefjons![]()
Sukses.quote:Op maandag 24 december 2012 12:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga me ook maar vast mentaal voorbereiden op het werk, tot later liefjons![]()
succes en werkequote:Op maandag 24 december 2012 12:18 schreef promisionxexposed het volgende:
heee slaapkop (:quote:
Jij ook!quote:
lekker geslapen?quote:
nee Haha.quote:
Jij treft het welquote:Op maandag 24 december 2012 13:09 schreef LittleBrownie het volgende:
gister de hik en nu nies ik de hele tijd.
Jaquote:
what the f..quote:
ja hequote:
leuk heequote:
jeeejquote:Op maandag 24 december 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, best wel. Nog 1,5 uur en dan vrij
Ik FOK! de hele dagquote:Op maandag 24 december 2012 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
jeeej![]()
wat voor werk doe je eigenlijk? wat moet je heel de dag doen?
hallooquote:
en dat hebben ze niet door? wat voor machines ontwerp je dan?quote:Op maandag 24 december 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik FOK! de hele dag. Maar normaal gesproken ontwerp ik machines
Heeyquote:Op maandag 24 december 2012 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
halloo
[..]
en dat hebben ze niet door? wat voor machines ontwerp je dan?
Machines ontwerpenquote:Op maandag 24 december 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik FOK! de hele dag. Maar normaal gesproken ontwerp ik machines
Nope. En dat terwijl ik geen opdrachten krijgquote:Op maandag 24 december 2012 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
halloo
[..]
en dat hebben ze niet door? wat voor machines ontwerp je dan?
Dus zij denken dat je daar echt aan het werk bentquote:Op maandag 24 december 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. En dat terwijl ik geen opdrachten krijg. In dit geval pompen, maar dat zegt je niks
Zekerquote:
Jepquote:Op maandag 24 december 2012 14:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus zij denken dat je daar echt aan het werk bent
hahahaa wat een sukkelsquote:
luchtdruk pompen enzo?quote:Op maandag 24 december 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. En dat terwijl ik geen opdrachten krijg. In dit geval pompen, maar dat zegt je niks
leuke dvd's?quote:
welke allemaalquote:
Nogalquote:
Hoe weet jij ditquote:
Techniek interesseert mequote:Op maandag 24 december 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nogal
[..]
Hoe weet jij dit?! Maar zoiets, ik heb van een luchtdruk pomp een elektrische gemaakt, omdat lucht maken veel energie kost
Dat blijkt ja. Al had ik dat kunnen weten, want je wilde iets met natuurkunde studeren toch?quote:Op maandag 24 december 2012 14:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Techniek interesseert me
ah oke cool
quote:Op maandag 24 december 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Al had ik dat kunnen weten, want je wilde iets met natuurkunde studeren toch?
Werktuigbouwkunde, op het MBO. In september ga ik dat op het HBO doen waarschijnlijk.quote:
Ja dat wou ik ook eerst eventjes doen maar leek me toch niksquote:Op maandag 24 december 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werktuigbouwkunde, op het MBO. In september ga ik dat op het HBO doen waarschijnlijk.
DM trouwens
Haha, hoezo niet?quote:Op maandag 24 december 2012 14:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat wou ik ook eerst eventjes doen maar leek me toch niks
Ziet er wel pro uit
quote:Op maandag 24 december 2012 14:59 schreef Ro-ald het volgende:
Dvd's die ik heb gekocht:
The Departed,Jackass the movie,Pulp Fiction, Babe,Lethal weapon 1 & 2.
die boerderij film? babe?quote:
Weet ik nietquote:Op maandag 24 december 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, hoezo niet?
Dank uDit is een prototype, dus eigenlijk de helft. De werkelijke versie heeft zeg maar aan 2 kanten een pomp gedeelte, dus dan zit de elektromotor in het midden
Ja oke, komt natuurlijk wel natuurkunde bij kijken, maar is toch wel een heel ander vakquote:Op maandag 24 december 2012 15:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet ik nietvind natuurkunde leuker
Heb je ook zo'n tekening, die zien er namelijk best gaaf uit
hahaa die vond ik vroeger altijd heel leukquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 15:03 schreef Ro-ald het volgende:
Vanaf nu ook stoppen met roken net mijn laatste sigaretten weggegooid
Ja die film blijf lijkquote:Op maandag 24 december 2012 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaa die vond ik vroeger altijd heel leuk
GOED ZOquote:Op maandag 24 december 2012 15:03 schreef Ro-ald het volgende:
Vanaf nu ook stoppen met roken net mijn laatste sigaretten weggegooid
jep,waarom 1 januari stoppen als je nu ook kan stoppen?quote:Op maandag 24 december 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Vervroegd voornemen voor het nieuwe jaar
Maakt geen reet uitquote:Op maandag 24 december 2012 15:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
jep,waarom 1 januari stoppen als je nu ook kan stoppen?
Nu wel volhouden hequote:
Gewoon niet meer kopen of aannemen. Scheelt ook heel veel geld. En dat kun je veel beter gebruiken voor iets andersquote:Op maandag 24 december 2012 15:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik hoop het denk wel dat het lukt hoor.
Ja daarom wil ik ook stoppen om het geldquote:Op maandag 24 december 2012 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon niet meer kopen of aannemen. Scheelt ook heel veel geld. En dat kun je veel beter gebruiken voor iets anders
ben trots op je (:quote:Op maandag 24 december 2012 15:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik ook stoppen om het geld![]()
En ook wel voor mijn gezondheid.
watquote:Op maandag 24 december 2012 15:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
roald geef haar een keertje hard om te laten zien dat je haar leuk vind
Doe eens normaal man.quote:Op maandag 24 december 2012 15:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
hahahaha gaygay rot opquote:Op maandag 24 december 2012 15:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
nou prijs de heer dat je weer in ons midden kan zijnquote:Op maandag 24 december 2012 15:19 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen die niet constant gebanned worden
jezus z'n dood heeft mijn zonden verhevenquote:Op maandag 24 december 2012 15:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nou prijs de heer dat je weer in ons midden kan zijn
bega ze niet weerquote:Op maandag 24 december 2012 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jezus z'n dood heeft mijn zonden verheven
quote:Op maandag 24 december 2012 15:19 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen die niet constant gebanned worden
bietsj liefjequote:
Ja, heb koorts, ff proberen te slapen dus (:quote:
Ah oke, slaap lekker en beterschapquote:Op maandag 24 december 2012 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, heb koorts, ff proberen te slapen dus (:
Maar dan ga je pas in de avond laat slapen.quote:Op maandag 24 december 2012 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, heb koorts, ff proberen te slapen dus (:
Jammer dit. Ik dacht dat je de irritante fase juist al een tijdje voorbij wasquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 15:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer dit. Ik dacht dat je de irritante fase juist al een tijdje voorbij was
Naar mijn idee niet.quote:Op maandag 24 december 2012 15:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer dit. Ik dacht dat je de irritante fase juist al een tijdje voorbij was
quote:
Je gaat jagen op je kerst-diner?quote:Op maandag 24 december 2012 15:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
Het zal je maar verbazen. En ow ja, de jacht gaat beginnen...
Ook, ook. Maar dat komt later, als de nacht valt.quote:Op maandag 24 december 2012 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je gaat jagen op je kerst-diner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |