SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Link eens paar nummers waar jij naar luistert danquote:Op maandag 24 december 2012 00:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Luister ik niet naar
first post. yay
Trusten!quote:
Ah dat is ergere aids dan Minaj hoor, serieusquote:
Beyonce over algemeen niet, dat nummr wel. Minaj is geen muziek, Beyonce dan net weer wel. Beyonce zingt van alle popsterren het best live terwijl Minaj meeschreeuwt op het bandje.quote:Op maandag 24 december 2012 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat is ergere aids dan Minaj hoor, serieus
Nu in het Nederlands?quote:Op maandag 24 december 2012 00:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Een vriend van me ging helemaal H.A.M. bij OFWGKTA
Rare toekomst wolfgang dood iedereenquote:
Ik snap er geen kut vanquote:Op maandag 24 december 2012 00:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rare toekomst wolfgang dood iedereen
quote:Op maandag 24 december 2012 00:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit soort Hip-Hop kan ik dan wel waarderen.
Neuhquote:
Gewoon in dat vorige topic op quote drukken en dan alles wat in dat schermpje dat dan komt staat kopieren/plakken. Maar ik zit op telefoon en dan kan het nietquote:Op maandag 24 december 2012 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Oh trouwens hoe kan je nou quoten uit een vorig topic?
WA mag ookquote:Op maandag 24 december 2012 00:58 schreef msacras het volgende:
@vinnie quoten lukt ff niet want telefoon en nieuw topic enzo, maar ik dm je even:)
Goede muzieksmaak trouwensquote:
ja same here. ga het nog eens proberen. succes en slaap lekkerquote:
Ja, heerlijk. En dat terwijl het maar 3 uurtjes warenquote:Op maandag 24 december 2012 08:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohwat ben jij vrolijk, lekker geslapen?
ja te lekker en heb nu geen moer zin om te werkenquote:Op maandag 24 december 2012 08:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. En dat terwijl het maar 3 uurtjes waren![]()
Jij dan?
Nahwquote:Op maandag 24 december 2012 09:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja te lekker en heb nu geen moer zin om te werken
Wat doe je dan in godsnaam zo laat nog op?
ah ja dat is altijd lekker, ben wel blij dat ik niet tot 7 hoef (sluit) wat dan uitloopt tot kwart voor 8quote:Op maandag 24 december 2012 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nahw. Ik ook niet echt, maar ik ben vrolijk en we stoppen een uur eerder
Was proberen om iemand te 'helpen' via whatsapp
Hehehe, dat is mooi. Zijn jullie echt nog zo lang open op kerstavond?quote:Op maandag 24 december 2012 09:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah ja dat is altijd lekker, ben wel blij dat ik niet tot 7 hoef (sluit) wat dan uitloopt tot kwart voor 8
Awhh liefis het gelukt?
altijd tot 7 uur jaquote:Op maandag 24 december 2012 09:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, dat is mooi. Zijn jullie echt nog zo lang open op kerstavond?
Geen idee, ligt gecompliceerd. Maar ik denk dat het wel een beetje heeft geholpen
Zekerquote:Op maandag 24 december 2012 09:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd tot 7 uur ja![]()
Ahh mooizo, dan voel je je wel fijn als je wat kon doen voor diegene
onze ah gaat al om 7 uur open, moet er niet aan denken om zo vroeg boodschappen te gaan doenquote:Op maandag 24 december 2012 09:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker.
En vanmorgen om 7 uur nog even iemand wakker gebeld, omdat ze om 8 uur bij de supermarkt wilde zijn.
Damn, dat is vroegquote:Op maandag 24 december 2012 09:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
onze ah gaat al om 7 uur open, moet er niet aan denken om zo vroeg boodschappen te gaan doen
ja ze moeten er dan om 6 uur zijn om kassa's te tellen enzo, gelukkig was ik niet de klos dit jaarquote:Op maandag 24 december 2012 09:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn, dat is vroeg! Je zou maar zo vroeg moeten werken
Daarom, dat bedoel ik. Dan moet je dus vet vroeg opquote:Op maandag 24 december 2012 09:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ze moeten er dan om 6 uur zijn om kassa's te tellen enzo, gelukkig was ik niet de klos dit jaar
ja uiterlijk half 5 als ik alles op mijn dooie gemak wil doenquote:Op maandag 24 december 2012 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom, dat bedoel ik. Dan moet je dus vet vroeg op
Veels te vroeg dusquote:Op maandag 24 december 2012 09:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja uiterlijk half 5 als ik alles op mijn dooie gemak wil doen
Ik ookquote:Op maandag 24 december 2012 09:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja om half 5 draaide ik me nog mooi nog een keer om
Piepert. Dat is 3,5 uur later dan dat ik eruit gingquote:Op maandag 24 december 2012 09:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet er over 5 minuutjes alweer uit#zwaarleven
de dag duurt nu al ontzettend lang, laat mequote:Op maandag 24 december 2012 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Piepert. Dat is 3,5 uur later dan dat ik eruit ging
Heul niet, tijd gaat snelquote:Op maandag 24 december 2012 09:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de dag duurt nu al ontzettend lang, laat me
als het 6 uur is geef ik je gelijk, anders nietquote:Op maandag 24 december 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet, tijd gaat snel! Maar sterkte
Nee, het is 2 voor haf 10quote:Op maandag 24 december 2012 09:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als het 6 uur is geef ik je gelijk, anders niet
ja inderdaad, beter is het druk vanmiddag waardoor de tijd wat sneller gaatquote:Op maandag 24 december 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het duurt alleen maar langer als je de hele tijd naar de klok kijkt
Reken er maar op dat het druk wordtquote:Op maandag 24 december 2012 09:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja inderdaad, beter is het druk vanmiddag waardoor de tijd wat sneller gaat
nou ik zal me maar vast voorbereidenquote:Op maandag 24 december 2012 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het druk wordt
Verstandig.quote:Op maandag 24 december 2012 09:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou ik zal me maar vast voorbereiden
FOK!ken, what else?quote:Op maandag 24 december 2012 09:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij nog wat te doen op werk?
Bof jij evenquote:Op maandag 24 december 2012 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is al redelijk druk! Het is soms echt dood op dit tijdstip
haha herkenbaar jaquote:Op maandag 24 december 2012 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Mensen met vaste ritmes die altijd vroeg wakker zijn
Klopt, vind ik ookquote:Op maandag 24 december 2012 10:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja was al eerder wakker maar vind het lekker om te blijven liggen
Auto?quote:Op maandag 24 december 2012 10:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig is het hier nu droog, heb geen zin om zeiknat aan te komen straks
Bummerquote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heeft mijn vader mee vandaag dus moet met de brommer
Hoop dat de regen zo meevalt danquote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb ik nietwel een waterdichte jas dus dat scheelt een hoop
ik ookquote:Op maandag 24 december 2012 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoop dat de regen zo meevalt dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |