Frizo topicquote:
LAAT ME NIET MERKEN DAT JE JE STIEKEM UITHOERT ZONDER MIJ MIJN 30 PROCENT TE GEVEN HEquote:Op maandag 24 december 2012 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had niet aangegeven wat ik jou zou geven.
Better bequote:Op woensdag 26 december 2012 13:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Yaay nu is iedereen blij![]()
hoe gaat het?
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Better be
Oke wel .... het is hier nu alleen zo stil... zo zonder fam.
Nee, niet echtquote:Op woensdag 26 december 2012 13:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]geen plannen voor vanavond? en anders muziek opzetten
Oke nou ja beetje zonder mensen om je heen is ook niks mis mee tochquote:Op woensdag 26 december 2012 13:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Muziek is een goede ja
Naja als er genoeg mensen op fok zitten is het stiekem wel weer gezellig ...quote:Op woensdag 26 december 2012 13:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke nou ja beetje zonder mensen om je heen is ook niks mis mee tochbeetje je eigen ding doen en fokken enzo
ik heb voor vanavond ook geen plannen verder dus ja
ja tochquote:Op woensdag 26 december 2012 13:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naja als er genoeg mensen op fok zitten is het stiekem wel weer gezellig ...naja virtueel dan
nja... ik merk het wel...quote:Op woensdag 26 december 2012 13:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
ja tochik moet zo nog wel even gaan maar vanavond wel fokken
denk ik althans, vannacht half 6 geworden bij vrienden, weet niet of ik nu vanavond nog echt zin heb
Ow shi...quote:Op woensdag 26 december 2012 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
LAAT ME NIET MERKEN DAT JE JE STIEKEM UITHOERT ZONDER MIJ MIJN 30 PROCENT TE GEVEN HE
Hoi Friendjequote:Op woensdag 26 december 2012 17:22 schreef xFriendx het volgende:
Hi kerstgangers. Allemaal wat leuks onder de kerstboom gevonden?
Ja, ken dit nog wel. Matrix was denk ik 1 van mn eerste dvd's die ik ooit had aangeschaft.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi Friendje![]()
Nee... niks onder de boom...
wel op YT een oudje
ken je het nog?
Matrix inddquote:Op woensdag 26 december 2012 17:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ken dit nog wel. Matrix was denk ik 1 van mn eerste dvd's die ik ooit had aangeschaft.
Heb em ook nog steeds uiteraard.
Laatst ook Once upon a time in the West gekocht, muziek van Ennio Morricone blijft ook echt baas.
Nee... niet vreemd... ik had dit jaar ook extreem weinig kerstgevoel....quote:Op woensdag 26 december 2012 17:40 schreef xFriendx het volgende:
Is het trouwens vreemd (ondanks vanavond weer kerstfilm kijken) dat ik helemaal geen kerstgevoel heb? Kijk eigenlijk alleen maar uit naar het voorjaar
Voor jou meer ontblote bovenlichamen dan rokjes lijkt me.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... niet vreemd... ik had dit jaar ook extreem weinig kerstgevoel....
heb mijn bandje van het event maar laten zitten... straks denk ik na O/N dat 2012 nog niet voorbij is
Geef mij maar voorjaar jaRokjesdag... rosé ...
Hmmquote:Op woensdag 26 december 2012 18:10 schreef xFriendx het volgende:
Voor jou meer ontblote bovenlichamen dan rokjes lijkt me.
yes iddquote:En oud&nieuw, nu nog een paar dagen maar voor we het weten is het 2013, nieuw jaar, nieuwe kansen, same old Fok!
Nouuuuuuquote:Op woensdag 26 december 2012 18:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
IK zie het
TOP!
Wordt het gelijk een stuk gezellig
Echt welquote:Op woensdag 26 december 2012 18:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nouuuuuuwil jij mijn partner in crime zijn dan? Want zo leuk als het nu gaat worden is gewoon misdadig. Lol, te slecht ik weet het
Dank je voor het redden van mij uit deze situatiequote:Op woensdag 26 december 2012 18:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echt welMet liefde ben ik je partner in crime
goed garpje
![]()
ik heb een fles merlot... als je nog een fles regelt... dan redden we dat nog wel binnen een half uur... naja aankomst op meetingpoint natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 18:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dank je voor het redden van mij uit deze situatieWat zullen we voor onszelf als eerste missie maken? Samenkomen met 2 flessen wijn en die opdrinken binnen 2 uur?
Ah ik heb te maken met een professional merk ikquote:Op woensdag 26 december 2012 18:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb een fles merlot... als je nog een fles regelt... dan redden we dat nog wel binnen een half uur... naja aankomst op meetingpoint natuurlijk
Natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 18:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ah ik heb te maken met een professional merk ikJe begrijpt dat ik je nog wel een beetje wil kunnen aanspreken hé...
Half uur hoeft niet persé
en dan 8 minuten plaspauze erbij en dan maken we er een mooie 40 minuten van. En dan gaan we over op wat sterkersquote:Op woensdag 26 december 2012 18:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Dat gaat je lukken
Oke 32 minuten dan
uhuh... mixje passoa met 'n beetje fanta .... of wodka cola.... of hmmm rum met bitterlemonquote:Op woensdag 26 december 2012 18:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
en dan 8 minuten plaspauze erbij en dan maken we er een mooie 40 minuten van. En dan gaan we over op wat sterkers
cola beerenburg, groninger bitter, jagermeisterquote:Op woensdag 26 december 2012 18:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhuh... mixje passoa met 'n beetje fanta .... of wodka cola.... of hmmm rum met bitterlemon
cola beerenburg... en jähermeister.... beide alleen als het IJS IJS IJS koud is....quote:Op woensdag 26 december 2012 18:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
cola beerenburg, groninger bitter, jagermeisterPassoa met fanta voor jou want jij bent een meid. Ik ben daar te cool voor obviously
![]()
Een longshot gokje maar ik denk: verhalen over ijs..? Vertelquote:Op woensdag 26 december 2012 18:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
cola beerenburg... en jähermeister.... beide alleen als het IJS IJS IJS koud is....
vooral de eersteverhalen man... echt verhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen
hmm. nou digitaal of IRL ... 2 is wel wat veel hequote:Op woensdag 26 december 2012 18:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik drink zo 2 flessen wodka op digitaal
Ik zit nu nog aan een biertje, zo over op whiskeyquote:Op woensdag 26 december 2012 18:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja
So bite me.... nee beter nog... doe mee
Nee man...... het was gewoon freaking koud.... en nat ...quote:Op woensdag 26 december 2012 18:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een longshot gokje maar ik denk: verhalen over ijs..? VertelIk heb ook wel drankverhalen. Jij trapt af though
Gister 5 flesjes bier en een halve literfles Groninger bitter gedronken (30%). Maar ja laat ik 2 maar niet proberen, was nu al wel vrolijk genoeg om het zo maar te zeggenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm. nou digitaal of IRL ... 2 is wel wat veel he![]()
en ik wil er wel graag wat lekkkkkkkkkkkkkkers bij
Welke vind jij het lekkerst?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit nu nog aan een biertje, zo over op whiskey
Zou bijna kunnen ....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:00 schreef xFriendx het volgende:
Met Oud&Nieuw zuipfeestje bij Engel
Maar je deed zo'n vette intro alsof er heel wat kwam...quote:Op woensdag 26 december 2012 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man...... het was gewoon freaking koud.... en nat ...
ik had gister bier... er stond steeds 1 op de reservebankquote:Op woensdag 26 december 2012 19:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gister 5 flesjes bier en een halve literfles Groninger bitter gedronken (30%). Maar ja laat ik 2 maar niet proberen, was nu al wel vrolijk genoeg om het zo maar te zeggen![]()
En ja daarom ben je toch bij mij of wat?![]()
![]()
Er viel iemand in het water, er sloeg wat om en ik ben serieus nog nooit zo koud en nat geweest....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar je deed zo'n vette intro alsof er heel wat kwam...![]()
Dan kun je beter heet en nat zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er viel iemand in het water, er sloeg wat om en ik ben serieus nog nooit zo koud en nat geweest....
Oja en de reddingsbrigade kwam nog langs ....
Best spannend ... maar je had het mee moeten maken
Liever niet, ik hou zelf niet zo van kou en reddingsbrigadesquote:Op woensdag 26 december 2012 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er viel iemand in het water, er sloeg wat om en ik ben serieus nog nooit zo koud en nat geweest....
Oja en de reddingsbrigade kwam nog langs ....
Best spannend ... maar je had het mee moeten maken
Alleen als het echt, echt, echt een lekker ding is....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kun je beter heet en nat zijn
Dan kan ik je er niet bij helpenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen als het echt, echt, echt een lekker ding is....
Ik hou van ervaringenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Liever niet, ik hou zelf niet zo van kou en reddingsbrigadesEn ook niet om jou koud te zien
Maar wel weer een ervaring erbij dan
Een bikkel is een man met 1 bal. Dat weet je hé...quote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hou van ervaringen
Hmm, de kou, nat of reddingsbrigades vond ik niet het ergste..... ik had gewoon geen zin om dat stuk te moeten zwemmen
Ennuh ik ben een bikkel hoor![]()
Serieus?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een bikkel is een man met 1 bal. Dat weet je hé...
Hmmm, misschien onder mijn bed, moet je maar even kijken.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet
Heb je er niet stiekem een verstopt?
Ja volgens mij wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Serieus?
Goh... toch nog wat geleerd vandaag
Goh Royco1 wat heb je toch allemaal dat bed verstoptquote:Op woensdag 26 december 2012 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, misschien onder mijn bed, moet je maar even kijken.
Ik weet eigenlijk niet wat er allemaal ligtquote:Op woensdag 26 december 2012 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goh Royco1 wat heb je toch allemaal dat bed verstopt![]()
nou >>>quote:
Beter dan een raadsel oplossenquote:En ja elke dag een klein feitje met hiergaanwedan
Dat is helaas niet voldoendequote:Elke dag kom je gewoon even langs voor een klein feitje en dan ben je elke dag voldaan
Met een fles Merlot en de rest wat ik je ga geven lijkt iedereen wel zo, don't worryquote:Op woensdag 26 december 2012 19:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen als het echt, echt, echt een lekker ding is....
http://www.woordenlijst.eu/woord_details.php?woordid=BIKKELquote:Op woensdag 26 december 2012 19:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nou >>>
http://www.encyclo.nl/begrip/bikkel
[..]
Beter dan een raadsel oplossen
[..]
Dat is helaas niet voldoende
Ai... dat klinkt als wel hele slechte troepquote:Op woensdag 26 december 2012 19:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Met een fles Merlot en de rest wat ik je ga geven lijkt iedereen wel zo, don't worry
Is maar of je het vanuit mijn perspectief bekijkt of vanuit de jouwequote:Op woensdag 26 december 2012 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ai... dat klinkt als wel hele slechte troep
maar ik ben geen feitjesjaagster...quote:Op woensdag 26 december 2012 19:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En oke 2 feitjes danik ben de beroerdste niet
Zow.... jij hebt slechteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee plannen ....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is maar of je het vanuit mijn perspectief bekijkt of vanuit de jouwe
Maak ik wel van je dan. Soms moet je iets opofferen om iets te bereiken. En stiekem van binnen vind je feitjes best wel geilquote:Op woensdag 26 december 2012 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar ik ben geen feitjesjaagster...
ook dat is maar weer vanuit welk perspectief je het bekijktquote:Op woensdag 26 december 2012 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zow.... jij hebt slechteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee plannen ....
Dat is ook maar net vanuit welk perspectief schatquote:Op woensdag 26 december 2012 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zow.... jij hebt slechteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee plannen ....
ja vooral cijfers manquote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maak ik wel van je dan. Soms moet je iets opofferen om iets te bereiken. En stiekem van binnen vind je feitjes best wel geil3,14 = pi
![]()
true ... oke plannen danquote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ook dat is maar weer vanuit welk perspectief je het bekijkt
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is ook maar net vanuit welk perspectief schat
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
30 inch, 32 inch, 34 inch... zie jou wild worden dan!
Ligt eraan wat. Voor een tv is dat best okequote:
Ja, een tv.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat. Voor een tv is dat best oke
Welk merk?quote:
We zijn toch in cyberspace. Andere mensen hier patsen met hun 20 inch e.d. Ik ga zelfs op internet daar nog overheenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja je bedoelt je virt.pik he....
Picsquote:
Tijntje .....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat. Voor een tv is dat best oke
Of heel afstandelijk dat meneer op de bank zit voetbal te kijken en jij in bed ligt........................quote:
Mmm, wel oke. Blij dat ik weer thuis benquote:Op woensdag 26 december 2012 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tijntje .....
hoe was het bij je fooks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |