Maak ik wel van je dan. Soms moet je iets opofferen om iets te bereiken. En stiekem van binnen vind je feitjes best wel geilquote:Op woensdag 26 december 2012 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar ik ben geen feitjesjaagster...
ook dat is maar weer vanuit welk perspectief je het bekijktquote:Op woensdag 26 december 2012 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zow.... jij hebt slechteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee plannen ....
Dat is ook maar net vanuit welk perspectief schatquote:Op woensdag 26 december 2012 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zow.... jij hebt slechteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee plannen ....
ja vooral cijfers manquote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maak ik wel van je dan. Soms moet je iets opofferen om iets te bereiken. En stiekem van binnen vind je feitjes best wel geil3,14 = pi
![]()
true ... oke plannen danquote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ook dat is maar weer vanuit welk perspectief je het bekijkt
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is ook maar net vanuit welk perspectief schat
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
30 inch, 32 inch, 34 inch... zie jou wild worden dan!
Ligt eraan wat. Voor een tv is dat best okequote:
Ja, een tv.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat. Voor een tv is dat best oke
Welk merk?quote:
We zijn toch in cyberspace. Andere mensen hier patsen met hun 20 inch e.d. Ik ga zelfs op internet daar nog overheenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja je bedoelt je virt.pik he....
Picsquote:
Tijntje .....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat. Voor een tv is dat best oke
Of heel afstandelijk dat meneer op de bank zit voetbal te kijken en jij in bed ligt........................quote:
Mmm, wel oke. Blij dat ik weer thuis benquote:Op woensdag 26 december 2012 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tijntje .....
hoe was het bij je fooks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |