http://www.woordenlijst.eu/woord_details.php?woordid=BIKKELquote:Op woensdag 26 december 2012 19:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nou >>>
http://www.encyclo.nl/begrip/bikkel
[..]
Beter dan een raadsel oplossen
[..]
Dat is helaas niet voldoende
Ai... dat klinkt als wel hele slechte troepquote:Op woensdag 26 december 2012 19:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Met een fles Merlot en de rest wat ik je ga geven lijkt iedereen wel zo, don't worry
Is maar of je het vanuit mijn perspectief bekijkt of vanuit de jouwequote:Op woensdag 26 december 2012 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ai... dat klinkt als wel hele slechte troep
maar ik ben geen feitjesjaagster...quote:Op woensdag 26 december 2012 19:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En oke 2 feitjes danik ben de beroerdste niet
Zow.... jij hebt slechteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee plannen ....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is maar of je het vanuit mijn perspectief bekijkt of vanuit de jouwe
Maak ik wel van je dan. Soms moet je iets opofferen om iets te bereiken. En stiekem van binnen vind je feitjes best wel geilquote:Op woensdag 26 december 2012 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar ik ben geen feitjesjaagster...
ook dat is maar weer vanuit welk perspectief je het bekijktquote:Op woensdag 26 december 2012 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zow.... jij hebt slechteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee plannen ....
Dat is ook maar net vanuit welk perspectief schatquote:Op woensdag 26 december 2012 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zow.... jij hebt slechteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee plannen ....
ja vooral cijfers manquote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maak ik wel van je dan. Soms moet je iets opofferen om iets te bereiken. En stiekem van binnen vind je feitjes best wel geil3,14 = pi
![]()
true ... oke plannen danquote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ook dat is maar weer vanuit welk perspectief je het bekijkt
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is ook maar net vanuit welk perspectief schat
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
30 inch, 32 inch, 34 inch... zie jou wild worden dan!
Ligt eraan wat. Voor een tv is dat best okequote:
Ja, een tv.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat. Voor een tv is dat best oke
Welk merk?quote:
We zijn toch in cyberspace. Andere mensen hier patsen met hun 20 inch e.d. Ik ga zelfs op internet daar nog overheenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja je bedoelt je virt.pik he....
Picsquote:
Tijntje .....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat. Voor een tv is dat best oke
Of heel afstandelijk dat meneer op de bank zit voetbal te kijken en jij in bed ligt........................quote:
Mmm, wel oke. Blij dat ik weer thuis benquote:Op woensdag 26 december 2012 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tijntje .....
hoe was het bij je fooks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |