Een longshot gokje maar ik denk: verhalen over ijs..? Vertelquote:Op woensdag 26 december 2012 18:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
cola beerenburg... en jähermeister.... beide alleen als het IJS IJS IJS koud is....
vooral de eersteverhalen man... echt verhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen
hmm. nou digitaal of IRL ... 2 is wel wat veel hequote:Op woensdag 26 december 2012 18:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik drink zo 2 flessen wodka op digitaal
Ik zit nu nog aan een biertje, zo over op whiskeyquote:Op woensdag 26 december 2012 18:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja
So bite me.... nee beter nog... doe mee
Nee man...... het was gewoon freaking koud.... en nat ...quote:Op woensdag 26 december 2012 18:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een longshot gokje maar ik denk: verhalen over ijs..? VertelIk heb ook wel drankverhalen. Jij trapt af though
Gister 5 flesjes bier en een halve literfles Groninger bitter gedronken (30%). Maar ja laat ik 2 maar niet proberen, was nu al wel vrolijk genoeg om het zo maar te zeggenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm. nou digitaal of IRL ... 2 is wel wat veel he![]()
en ik wil er wel graag wat lekkkkkkkkkkkkkkers bij
Welke vind jij het lekkerst?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit nu nog aan een biertje, zo over op whiskey
Zou bijna kunnen ....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:00 schreef xFriendx het volgende:
Met Oud&Nieuw zuipfeestje bij Engel
Maar je deed zo'n vette intro alsof er heel wat kwam...quote:Op woensdag 26 december 2012 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man...... het was gewoon freaking koud.... en nat ...
ik had gister bier... er stond steeds 1 op de reservebankquote:Op woensdag 26 december 2012 19:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gister 5 flesjes bier en een halve literfles Groninger bitter gedronken (30%). Maar ja laat ik 2 maar niet proberen, was nu al wel vrolijk genoeg om het zo maar te zeggen![]()
En ja daarom ben je toch bij mij of wat?![]()
![]()
Er viel iemand in het water, er sloeg wat om en ik ben serieus nog nooit zo koud en nat geweest....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar je deed zo'n vette intro alsof er heel wat kwam...![]()
Dan kun je beter heet en nat zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er viel iemand in het water, er sloeg wat om en ik ben serieus nog nooit zo koud en nat geweest....
Oja en de reddingsbrigade kwam nog langs ....
Best spannend ... maar je had het mee moeten maken
Liever niet, ik hou zelf niet zo van kou en reddingsbrigadesquote:Op woensdag 26 december 2012 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er viel iemand in het water, er sloeg wat om en ik ben serieus nog nooit zo koud en nat geweest....
Oja en de reddingsbrigade kwam nog langs ....
Best spannend ... maar je had het mee moeten maken
Alleen als het echt, echt, echt een lekker ding is....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kun je beter heet en nat zijn
Dan kan ik je er niet bij helpenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen als het echt, echt, echt een lekker ding is....
Ik hou van ervaringenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Liever niet, ik hou zelf niet zo van kou en reddingsbrigadesEn ook niet om jou koud te zien
Maar wel weer een ervaring erbij dan
Een bikkel is een man met 1 bal. Dat weet je hé...quote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hou van ervaringen
Hmm, de kou, nat of reddingsbrigades vond ik niet het ergste..... ik had gewoon geen zin om dat stuk te moeten zwemmen
Ennuh ik ben een bikkel hoor![]()
Serieus?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een bikkel is een man met 1 bal. Dat weet je hé...
Hmmm, misschien onder mijn bed, moet je maar even kijken.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet
Heb je er niet stiekem een verstopt?
Ja volgens mij wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Serieus?
Goh... toch nog wat geleerd vandaag
Goh Royco1 wat heb je toch allemaal dat bed verstoptquote:Op woensdag 26 december 2012 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, misschien onder mijn bed, moet je maar even kijken.
Ik weet eigenlijk niet wat er allemaal ligtquote:Op woensdag 26 december 2012 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goh Royco1 wat heb je toch allemaal dat bed verstopt![]()
nou >>>quote:
Beter dan een raadsel oplossenquote:En ja elke dag een klein feitje met hiergaanwedan
Dat is helaas niet voldoendequote:Elke dag kom je gewoon even langs voor een klein feitje en dan ben je elke dag voldaan
Met een fles Merlot en de rest wat ik je ga geven lijkt iedereen wel zo, don't worryquote:Op woensdag 26 december 2012 19:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen als het echt, echt, echt een lekker ding is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |