Haha, nee.quote:Op zondag 23 december 2012 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je allemaal geniepige dingen van plan bent.
quote:
Dit dus. Dit deden ze in 2009 ook niet, hoor, dat overcommerciële geplug.quote:Op zondag 23 december 2012 16:33 schreef Blester het volgende:
De hele tijd dat scream & shout gezeik, die heb ik nou wel een keer gehoord hoor.
dittemquote:
Gij schavuit!quote:Op zondag 23 december 2012 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan stiekem een baksteen erin doen hihi.
en dan opgepakt worden wegens doodslag. hihi.quote:Op zondag 23 december 2012 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2012 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:
Scream & Shout? Ik vind hem ook tofquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
Twan en Lennon zijn met Coen op de foto geweest:
[ afbeelding ]
Aah, keileuk!quote:Op zondag 23 december 2012 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
NIET SCREAM AND SHOUTquote:Op zondag 23 december 2012 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Scream & Shout? Ik vind hem ook tof
Leukquote:Op zondag 23 december 2012 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom vraag je dat niet aan mensen?quote:Op zondag 23 december 2012 16:38 schreef wolfrolf het volgende:
Nogmaals, kan iemand mij vertellen waar in leiden ik die glazen collectebus kan vinden![]()
[ afbeelding ]
Socially awkward Fok!ker. Ga het gewoon aan iemand vragen manquote:Op zondag 23 december 2012 16:38 schreef wolfrolf het volgende:
Nogmaals, kan iemand mij vertellen waar in leiden ik die glazen collectebus kan vinden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2012 16:39 schreef d1ce het volgende:
[..]
Socially awkward Fok!ker. Ga het gewoon aan iemand vragen man
Cute!quote:Op zondag 23 december 2012 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Drie keerquote:Op zondag 23 december 2012 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
echt hé!quote:
Hijs lang hequote:Op zondag 23 december 2012 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Ow gemist. Maar stiletto's hou ik ook niet van.quote:Op zondag 23 december 2012 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die 'enorm gave stiletto's' aldus Roos.
Afgelopen nu.quote:Op zondag 23 december 2012 16:41 schreef De_Nater het volgende:
Hoe lang is deze update?(luister gewoon FM hoor)
quote:Op zondag 23 december 2012 16:41 schreef De_Nater het volgende:
Hoe lang is deze update?(luister gewoon FM hoor)
Edit: ah
quote:
Tot in de avonduurtjes!quote:Op zondag 23 december 2012 16:43 schreef Blester het volgende:
Als ze nog even wachten met die brievenbus heeft het geen zin meer
Hoelang zitten ze morgen nou nog in dat huis?
Tot ongeveer 21.00 geloof ikquote:Op zondag 23 december 2012 16:43 schreef Blester het volgende:
Voor jou inderdaad dan wel.quote:Op zondag 23 december 2012 16:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Paar centimeter eraf en je hebt mijn lengte, dus 'heul' vind ik meevallen.
Vrijwel de hele dag.quote:Op zondag 23 december 2012 16:43 schreef Blester het volgende:
is al geweestquote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb ik Domien in z'n jurkje in het huis gemist? Of is ie niet geweest?
Hij is wel geweest... hebben wij gezien. Toen waren wij er nog.quote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb je gemistquote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb ik ook niet gezien.quote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Allrightquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 16:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Allrightthanks! Hopelijk komt er nog een filmpje van
Ik zat eens bij mijn youtubekanaal te kijken welke vids ik allemaal heb geliked, kwam deze tegenquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Was het maar zo.quote:
Jamaar daar is haast niks op te zien, alleen maar pixels en gestotterquote:
quote:
Ik las dat je het wel op hem zou kunnenquote:Op zondag 23 december 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hij erop kan lopen, vind ik al knap. Ik zou het niet kunnen.
Net op tijd weg dus....twitter:Gem_Enschede twitterde op zondag 23-12-2012 om 16:47:40Oude Markt is op dit moment even te vol en daarom tijdelijk afgesloten. #sr12 #enschede reageer retweet
Troost je, hij ook nietquote:Op zondag 23 december 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hij erop kan lopen, vind ik al knap. Ik zou het niet kunnen.
twitter:Gem_Enschede twitterde op zondag 23-12-2012 om 16:47:40Oude Markt is op dit moment even te vol en daarom tijdelijk afgesloten. #sr12 #enschede reageer retweet
quote:Op zondag 23 december 2012 16:49 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik las dat je het wel op hem zou kunnen
Vrouwen die het niet kennen zijn echt socially awkward..quote:
Wat is daarmee?quote:
Natuurlijk niet...quote:Op zondag 23 december 2012 16:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Owww vergetenBen zo thuis en dan doe ik het écht
Je bent toch niet boos hè?
HA GAAAAAAAAAAAY!quote:Op zondag 23 december 2012 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Komt Meneer Chang ook nog langs zo?
Die waren toch van het Koreaanse glazen huis? Of was dat een grapquote:Op zondag 23 december 2012 16:53 schreef Cee het volgende:
Maar waar halen ze die Aziaten ineens vandaan? Liepen die vanmiddag nog nietsvermoedend de toerist uit te hangen?
quote:Op zondag 23 december 2012 16:53 schreef Cee het volgende:
Maar waar halen ze die Aziaten ineens vandaan? Liepen die vanmiddag nog nietsvermoedend de toerist uit te hangen?
Boven jequote:
Het Lode Kluis.quote:Op zondag 23 december 2012 16:55 schreef henkde_j het volgende:
Z Koreaanse delegatie van het rode kruis doet leuk mee
Boven jequote:
Iemand met de naam Lennon zou niet moeten dansen op dit soort muziekquote:Op zondag 23 december 2012 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Lennon doet nu ook het dansje mee.
Je ziet ze echt denken, WTF is dezequote:Op zondag 23 december 2012 16:55 schreef henkde_j het volgende:
Z Koreaanse delegatie van het rode kruis doet leuk mee
Die heb ik gemist. YT-linkje?quote:Op zondag 23 december 2012 16:55 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Die ene dat Michiel bijna stikte in de veren was ook wel leuk.
Het zijn geen Chinezenquote:
quote:
Vrijdagmiddag was het veel minder druk en toen hoorde je al weinig buiten. En was het na 10 rijen al moeilijk te zienquote:Op zondag 23 december 2012 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Het is heel druk en achterin is weinig te horen/zien. Ik denk dat het daarom wat minder is.
Ach hij is 3 en mag dat gewoon hoor. Het is zo schattig om te zien.quote:Op zondag 23 december 2012 16:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iemand met de naam Lennon zou niet moeten dansen op dit soort muziek
Toffe foto met Coen! T zijn precies de daltons
Was gisteren ook zo. Zelfs om 2u 's nachts was het nog rijen dikquote:Op zondag 23 december 2012 16:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag was het veel minder druk en toen hoorde je al weinig buiten. En was het na 10 rijen al moeilijk te zien.
Sander zei gisteren nog dat hij er voor de een na laatste keer was, dus ik verwacht wel een tussenstand vandaagquote:Op zondag 23 december 2012 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog over verdeeld.
Klopt...quote:Op zondag 23 december 2012 16:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag was het veel minder druk en toen hoorde je al weinig buiten. En was het na 10 rijen al moeilijk te zien.
Succes!! Oude Markt is op het moment afgesloten!quote:Op zondag 23 december 2012 16:58 schreef Tukker87 het volgende:
gezellig druk daar, ga zomenteen ook even die kant op!
De oude markt is wel tijdelijk afgesloten.quote:Op zondag 23 december 2012 16:58 schreef Tukker87 het volgende:
gezellig druk daar, ga zomenteen ook even die kant op!
Hmm oke, dan zal dat inderdaad wel kloppen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Sander zei gisteren nog dat hij er voor de een na laatste keer was, dus ik verwacht wel een tussenstand vandaag
Dit had ik nog niet gezien, geweldigquote:
Precies dit.quote:Op zondag 23 december 2012 17:00 schreef Blester het volgende:
[..]
Dit had ik nog niet gezien, geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig!quote:
Zie requestlogboek, die plaat heb ik voor 25 euri aangevraagd.quote:
Heb woensdag wel aardig wat bier weggetikt op de oude markt onder een van die tenten. Volgens mij ging dat geld naar SR.quote:
Het zou wat zijn zeg, krijgen ze ineens een hoopje stront binnenquote:
Yeps... ik denk dit jaar zo rond de ¤ 150,=quote:
Wij hebben merchandise gekocht. Een kerstmuts en een knuffel.quote:
Onwetenden.quote:Op zondag 23 december 2012 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
gearriveerd bij mijn ouders. Zij hebben Qmusic aanstaan... Hebben nl een bloedhekel aan 3fm. Mopper, mopper, mopper.
Ik duik snel weg naar mijn eigen kamertje met mijn laptop.
Zijn ook mensen die gewoon dat geld naar de brievenbus brengen voor je.quote:Op zondag 23 december 2012 17:05 schreef Blester het volgende:
Er staan zoveel mensen op het plein... Veel willen wat doneren maar die gaan natuurlijk geen 2/3 uur in de rij staan. Ze zouden ook buiten het glazen huis een brievenbus moeten hebben.
Lopen ook aardig wat collectebussen rond, en als je ze wilt steunen koop je toch gewoon iets bij de merchandise kraam.quote:Op zondag 23 december 2012 17:05 schreef Blester het volgende:
Er staan zoveel mensen op het plein... Veel willen wat doneren maar die gaan natuurlijk geen 2/3 uur in de rij staan. Ze zouden ook buiten het glazen huis een brievenbus moeten hebben.
Balen zeg.... ze zijn niet aan het mopperen dat je op je kamer zit?quote:Op zondag 23 december 2012 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
gearriveerd bij mijn ouders. Zij hebben Qmusic aanstaan... Hebben nl een bloedhekel aan 3fm. Mopper, mopper, mopper.
Ik duik snel weg naar mijn eigen kamertje met mijn laptop.
Dat zal best, of het geld dan ooit aankomt bij de brievenbus is een tweede.quote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die gewoon dat geld naar de brievenbus brengen voor je.
Was gedaan tijdens die live-updatequote:
quote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef Blester het volgende:
[..]
Dat zal best, of het geld dan ooit aankomt bij de brievenbus is een tweede.
Dittem lijkt me idd veiliger.quote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef d1ce het volgende:
[..]
Lopen ook aardig wat collectebussen rond, en als je ze wilt steunen koop je toch gewoon iets bij de merchandise kraam.
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 17:03 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Zie requestlogboek, die plaat heb ik voor 25 euri aangevraagd.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2 nummers aangevraagd, 1x From the East gedownloade en een tshirt besteld.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:03 schreef d1ce het volgende:
[..]
Heb woensdag wel aardig wat bier weggetikt op de oude markt onder een van die tenten. Volgens mij ging dat geld naar SR.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps... ik denk dit jaar zo rond de ¤ 150,=
Verschillende dingen: sweaters, shirt, kinder gesponsord voor school, poppetjes van Alientrick... en we gaan nog plaat aanvragen.
Ow en zelfs het geld voor de kaarsjes in de kerk gaat naar SR. Dus dat ook nog.
Tofquote:Op zondag 23 december 2012 17:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij hebben merchandise gekocht. Een kerstmuts en een knuffel.
nu nog niet. Dat komt na vanavond wel. Nu vinden ze het nog mooi rustig. Was ook meer vandaag al deze kant opgaan, omdat ik vandaag gratis kan reizen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Balen zeg.... ze zijn niet aan het mopperen dat je op je kamer zit?
Jij hebt radiohead aangevraagd?quote:
Ieder jaar. Slechts 1x is m'n nummer niet gedraaid. En ze hebben al 2x gebeld. Niet dit jaar.quote:
Nee, niet eensquote:
Jij doet daar aan mee?!quote:Op zondag 23 december 2012 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, niet eensMijn ouders hadden al een plaat aangevraagd, dus ik wilde iets anders. Koop nu een luchtgitaar.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef TwenteFC het volgende:
Zoo, weer thuis en morgen er weer heen.
Vandaag is het écht druk volgens mij, stond te wachten op de bus die Enschede uitging en dat duurde al 20 minuter lang dan normaal.
En elke 3 minuten kwam er weer een dubbelependelbus langs die bom en bom vol zat.
Denk ik ook.quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat ze wel eens dicht bij de 15 miljoen kunnen komen dit jaar
Ik doe ook maar weinig... huishouden lijdt er wel een beetje onder... En ik moet nog cadeaus voor Kerst kopen en surprises makenquote:Op zondag 23 december 2012 17:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ergens is het wel goed als het morgen weer voorbij is, Ik doe helemaal niks nu! Alleen maar tv kijken
Overigens hoop ik dat morgen de speen binnenkomt!
Alles verder nog goed daar?quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef Evertjan het volgende:
10 miljoen in één dag erbij?quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef Evertjan het volgende:
Meer dan 10 zou al vet zijn, ik gok op max. 12.quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef Evertjan het volgende:
Ik vind Zwolle wel een keer aan de beurt mag zijn. Als Zwolle tenminste wil.quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Wat mij betreft mogen ze in die regio nog een keer terugkomen.
Het luchtgitaar verkopen waar Bartje bij was?quote:
Doe maar Arnhem of Nijmegen dan, is wat dichterbij.quote:Op zondag 23 december 2012 17:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Zwolle wel een keer aan de beurt mag zijn. Als Zwolle tenminste wil.
Zwolle had vorig jaar een bid gedaan voor 2013, maar dat is afgewezen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Zwolle wel een keer aan de beurt mag zijn. Als Zwolle tenminste wil.
Oh, die jaquote:Op zondag 23 december 2012 17:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Het luchtgitaar verkopen waar Bartje bij was?
Nee.quote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Blester het volgende:
Loop ik nou achter ofzo? Ik hoor die morning sun zooi
...En toch beter dan dat door de DJ geplugde nummer.quote:Op zondag 23 december 2012 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Springuh.
(al blijft het een kutnummer)
Ja, de toeter. Bedankt, ga ik hier even verderquote:Op zondag 23 december 2012 17:13 schreef Cassius het volgende:
[..]
Toetermuziek? Der Alte Dessauer toch?
Vind ik ook prima, die mogen inderdaad ook weleens.quote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe maar Arnhem of Nijmegen dan, is wat dichterbij.
Wat een intens schijtnummer. Maar goed, dat was Hello ook al en Ode to the Bouncer nog veel meer.quote:
Nijmegen graagquote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe maar Arnhem of Nijmegen dan, is wat dichterbij.
Moest ik er [sic] bij zetten?quote:
Joh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |