Bedoel amateurclubsquote:
Niet gezien neequote:Op zondag 23 december 2012 15:29 schreef BBQSausage het volgende:
De Coca Cola truck staat er niet meer hè?
Whahaha, ja... Not sure of dat nu een Engelse mama appelsap is of dat dat de échte tekst is.quote:
Deden ze zojuist toch?quote:Op zondag 23 december 2012 15:33 schreef Moody het volgende:
Ze draaien ook nooit de intro van dit nummer he.
quote:Op zondag 23 december 2012 15:33 schreef Sirolf het volgende:
Grappig, ik zie nu pas dat men blijkbaar opeens een paar extra hoge kwaliteit-standen heeft toegevoegd aan de live videostream, behalve 1128kbps (wat tot vandaag het hoogste was) nu ook 1628kbps en 2128kbps.
Alleen nog geen HD... maar dit is al heel wat natuurlijk.
Nee die staat bij theater in scheveningen zag ik netquote:Op zondag 23 december 2012 15:29 schreef BBQSausage het volgende:
Klopt, Coca Cola is ook geen partner meer, dus heeft niets meer met 3FM Serious Request te maken. In plaats daarvan zijn er dit jaar Campina, Grolsch en Vodafone.quote:Op zondag 23 december 2012 15:29 schreef BBQSausage het volgende:
Ah, ja. Dacht al zoiets.quote:Op zondag 23 december 2012 15:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, Coca Cola is ook geen partner meer, dus heeft niets meer met 3FM Serious Request te maken. In plaats daarvan zijn er dit jaar Campina, Grolsch en Vodafone.
Nachten zijn ook veel leuker dan overdag.quote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef tralalala het volgende:
Goedemorgen! Vannacht maar eens een nachtje proberen door te halen omdat Ilse
Moet d'r niet aan dénken! Daar zijn tenslotte nacht-samenvattingen voor uitgevonden.quote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef tralalala het volgende:
Goedemorgen! Vannacht maar eens een nachtje proberen door te halen omdat Ilse
Sowieso.quote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Later! Vanavond ben je er wel toch?
Ach, hoef zaterdag pas weer te werken.quote:Op zondag 23 december 2012 15:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet d'r niet aan dénken! Daar zijn tenslotte nacht-samenvattingen voor uitgevonden.
Nooit zo leuk als de nacht zelf.quote:Op zondag 23 december 2012 15:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet d'r niet aan dénken! Daar zijn tenslotte nacht-samenvattingen voor uitgevonden.
quote:
Ik moet zeggen, als ik zo op een zaterdagmiddag door de stad hier loop klopt het beeld redelijk.quote:
Preciesquote:Op zondag 23 december 2012 15:49 schreef De_Nater het volgende:
Dat is harstikke goed voor iemand van 21, right, ik wist het ook
Wie niet, afgezaagd boutnummer.quote:Op zondag 23 december 2012 15:49 schreef De_Nater het volgende:
Dit ja.quote:Op zondag 23 december 2012 15:49 schreef Ame_thyst het volgende:
vind dit echt zo gaar aan zo'n tafel, op het plein was toch veul leuker
Ik heb de P(L)OPQUIZ bokaal gewonnen bij de P(l)opquiz in m'n kroeg. 145 van de 150 punten.quote:Op zondag 23 december 2012 15:49 schreef De_Nater het volgende:
Muts op of Muts afquote:Op zondag 23 december 2012 15:49 schreef Ame_thyst het volgende:
vind dit echt zo gaar aan zo'n tafel, op het plein was toch veul leuker
idd dat heeft tenminste sfeer en leuk voor meer dan 2 mensenquote:
Kreeg je gratis bij een pak cornflakes. Sindsdien eet niemand meer cornflakesquote:
Met mijn piem0lquote:Op zondag 23 december 2012 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Melua is toch gewoon getrouwd dit jaar?
quote:Op zondag 23 december 2012 15:51 schreef Cee het volgende:
Je kan toch op z'n minst een beetje je haren kammen en je bril recht op je neus zetten als je op de tilluviesie komt.
quote:Op zondag 23 december 2012 15:52 schreef Franktastic1984 het volgende:
"Ga je er overheen Robert?"
Liever niet, denkt ie
Volgens mij heeft ze dat gedaanquote:Op zondag 23 december 2012 15:51 schreef Cee het volgende:
Je kan toch op z'n minst een beetje je haren kammen en je bril recht op je neus zetten als je op de tilluviesie komt.
Liever niet, denkt ie
Liever niet, denkt ie
Nee, je haalt katie en je rechterhand door elkaar.quote:
Vannacht, in je droom, voor je wakker schriktquote:Op zondag 23 december 2012 15:52 schreef d1ce het volgende:
Robert, knurft. Wanneer zien we Ilona terug?
Vanavond..ze laat een tepelpiercing zetten, samen met haar zusquote:Op zondag 23 december 2012 15:52 schreef d1ce het volgende:
Robert, knurft. Wanneer zien we Ilona terug?
Brrrrquote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Vannacht, in je droom, voor je wakker schrikt
wheheehhhhquote:Op zondag 23 december 2012 15:55 schreef Cassius het volgende:
Mohombi? Nooit van gehoord.
[ afbeelding ]
Voor de kleintjes is Gers al geweestquote:Op zondag 23 december 2012 15:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach joh, is toch leuk voor die kleintjes.
Dat zie ik dan weer welquote:Op zondag 23 december 2012 15:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit noemen wij altijd kermismuziek
Karton kostte waarschijnlijk meer dan het er is opgehaaldquote:
Wowquote:Op zondag 23 december 2012 15:57 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, da's een snel smsje
[ afbeelding ]
Er staat niet bij dat ie vandaag is gestuurd he.quote:Op zondag 23 december 2012 15:57 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, da's een snel smsje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2012 15:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Er staat niet bij dat ie vandaag is gestuurd he.
quote:Op zondag 23 december 2012 15:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook niet vanuit welk landquote:Op zondag 23 december 2012 15:58 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:
Is het weer die periode van de maand ofzo?quote:Op zondag 23 december 2012 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ja, nu istie niet grappig meer he..
quote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ya, de nieuwe CD van Kinderen voor Kinderen
Met een superhit over de CITO-TOETSquote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef Pino112 het volgende:
Die reclame voor de nieuwe Kinderen voor Kinderen-cd![]()
![]()
.
quote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Met een superhit over de CITO-TOETS![]()
![]()
Ja, heb net mijn loon weer gehad idd. viel tegen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Is het weer die periode van de maand ofzo?
Ja, goedemiddag.quote:Op zondag 23 december 2012 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
Moeder rijdt met kinderen het kanaal in, goedemiddag ik ben..
Volgend jaar een liedje over het gebruik van autotune, of een opleiding tot breEzaHsletje.quote:Op zondag 23 december 2012 16:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]Klonk enorm elektronisch gemixt btw.
Anthem!!quote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Met een superhit over de CITO-TOETS![]()
![]()
Die zijn verwijderd helaasquote:Op zondag 23 december 2012 16:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben ze die miljoen bieders op marktplaats al aan hun belofte gehouden?
Bummerquote:
Tofquote:Op zondag 23 december 2012 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
Jaja mensen! Naast de ¤ 90K op initiatief van bakker Dunselman uit Den HelderNu ook met live optredens en 24 uur non-stop radio ¤ 87K uit Den Helder
[ afbeelding ]
Reclames zijn sowieso al duur.quote:Op zondag 23 december 2012 16:06 schreef BBQSausage het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/ster-reclame-voor-jouw-product
Die levert wel veel op zo
Vaarwel mijn mede FOK!ker.quote:
quote:
Dit is nog vrij goedkoop imoquote:Op zondag 23 december 2012 16:06 schreef BBQSausage het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/ster-reclame-voor-jouw-product
Die levert wel veel op zo
Hé, leef jij ook nogquote:
Ik voel je broederquote:
Je moet bieden en dan zo'n bruine ster spotje van Ekdom laten maken en uitzenden. #uitvaartbureaulaatjenietkistenquote:
Meer dan ooit. Kun je het voelen?quote:
Ik zag laatst een busje rijden van Houthandel Op Eigen Houtjequote:Op zondag 23 december 2012 16:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je moet bieden en dan zo'n bruine ster spotje van Ekdom laten maken en uitzenden. #uitvaartbureaulaatjenietkisten
Oh, is het maar 1 keer dat ie uitgezonden wordt? Dat veranderd de zaak. Ligt er natuurlijk ook aan wanneer ie wordt uitgezonden...quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 16:10 schreef d1ce het volgende:
Ging de muziek bij jullie ook ineens van laag naar hoog en vice versa?
voel je zijn broeder? Gadverrrdamme!quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 16:11 schreef De_Nater het volgende:
Ik bedoel, als dat mooie moment rond de voetbalwedstrijden is.
Ik weet nog dat we die shoarmazaak gingen bellen met ONZ radioquote:Op zondag 23 december 2012 16:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Meer dan ooit. Kun je het voelen?
Wie, waar? link?quote:
Slecht geslapen jongen?quote:Op zondag 23 december 2012 16:12 schreef matthijst het volgende:
Irritante bek heeft die Ekdom als de camera erop staat.
Zo'n half lachje...
Zou toch denken dat die kneus dat na 4 jaar wel een keer afgeleerd zou hebben
quote:Op zondag 23 december 2012 16:14 schreef Franktastic1984 het volgende:
Zometeen komt de cheque van IKEA?
Ben benieuwd of de boor deze keer wel de goede kant op draaitquote:
Dit.quote:Op zondag 23 december 2012 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
Maak gewoon 10 brievenbussen in dat huis
Zijn ze nu voor aan het kijken, wellicht wel dus.quote:Op zondag 23 december 2012 16:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gaat er een derde brievenbus open?
misschien als jouw huis ook van glas is gemaaktquote:Op zondag 23 december 2012 16:17 schreef Cee het volgende:
Als ik nou mensen wijsmaak dat de derde brievenbus bij mijn voordeur is, zou dat werken?
Het Glazen Huis is ook niet van glas hoorquote:Op zondag 23 december 2012 16:18 schreef jcdragon het volgende:
[..]
misschien als jouw huis ook van glas is gemaakt
Of flappenzuiger, donatiespleet, cheque-trekker.quote:Op zondag 23 december 2012 16:19 schreef Franktastic1984 het volgende:
Vreemd dat die gleuf in dit geval ook een brievenbus heet...
Geldgleuf is een toepasselijkere naam
quote:Op zondag 23 december 2012 16:19 schreef D. het volgende:
[..]
Het Glazen Huis is ook niet van glas hoor
Vinden ze hun anthem.quote:Op zondag 23 december 2012 16:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
"En vraag vooral Scream and Shout aan"
Waarom?
pluggen als anthemquote:Op zondag 23 december 2012 16:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
"En vraag vooral Scream and Shout aan"
Waarom?
Deze blijf ik zo mooi vinden, helemaal met Engels commentaarquote:
Ja maar dan is het toch al geen anthem meer? Ik dacht juist dat een anthem ontstond onder het aanvragende publiek.quote:
Tja.quote:Op zondag 23 december 2012 16:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja maar dan is het toch al geen anthem meer? Ik dacht juist dat een anthem ontstond onder het aanvragende publiek.
quote:
Wat naïefquote:Op zondag 23 december 2012 16:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja maar dan is het toch al geen anthem meer? Ik dacht juist dat een anthem ontstond onder het aanvragende publiek.
Nee, juist andersom, het is meer iets van de laatste jaren dat het publiek het meer stuurde.quote:Op zondag 23 december 2012 16:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2012 16:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En weer onderweg naar huis, ik ben echt kapotMaar t was weer leuk en gezellige mensen om me heen
Good job.quote:Op zondag 23 december 2012 16:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En weer onderweg naar huis, ik ben echt kapotMaar t was weer leuk en gezellige mensen om me heen
DUBBEL 12, MAAK ME GEKquote:Op zondag 23 december 2012 16:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze blijf ik zo mooi vinden, helemaal met Engels commentaar
Goed bezig!quote:Op zondag 23 december 2012 16:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 16:26 schreef Cee het volgende:
De Handsome Poets, of, zoals Timur altijd zegt, de Handsome Poets.
'ik heb zin in een feestje' en dan deze ooraids draaienquote:
Oh, hij wordt al afgebrokenquote:Op zondag 23 december 2012 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
'ik heb zin in een feestje' en dan deze ooraids draaien______________
Deze met Engels commentaar:quote:
Dat was Roosmarijnquote:Op zondag 23 december 2012 16:29 schreef Blester het volgende:
Timur zag een brievenbus wandelen, tijd voor wat rust lijkt me.
Dat is ook zoquote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef JaneDoe het volgende:
waarom hebben ze het steeds over een primeur met die derde brievenbus? weet zeker dat dat eerder gebeurd is
Nepsnee op de raams!quote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Oh oke, je mist nu een of ander Drents kerstnummer
Ik vind het bij Het Glazen Huis in het licht leuker eigenlijk... krijg je wat meer mee.quote:
Nee het is hues, Lohues.quote:
Dat klopt. Maar als ik aanwezig ben wil ik liever dat het donker is.quote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het bij Het Glazen Huis in het licht leuker eigenlijk... krijg je wat meer mee.
Kloptquote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef JaneDoe het volgende:
waarom hebben ze het steeds over een primeur met die derde brievenbus? weet zeker dat dat eerder gebeurd is
Dat klinkt alsof je allemaal geniepige dingen van plan bent.quote:Op zondag 23 december 2012 16:32 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als ik aanwezig ben wil ik liever dat het donker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |