SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Vier hier dat leila bij ons aanwezig kan zijn, amen![]()
ze roept ons, wat zou ze zeggen?
Aziëquote:Op zondag 23 december 2012 15:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wat vinden jullie beter afrika of azie
vinniiee neukt meer vrouwen dan jij ooit zal doen dus bakkesquote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik heb uit bronnen vernomen dat vinniiee homoseksueel is.
Zekerquote:Op zondag 23 december 2012 15:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mooizo! Dat is het belangrijkste
Jij weetquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vinniiee neukt meer vrouwen dan jij ooit zal doen dus bakkes
ik ben een fijnproever, kwantiteit staat niet gelijk aan kwaliteitquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vinniiee neukt meer vrouwen dan jij ooit zal doen dus bakkes
de vrouw die jij wil zal je nooit kunnen krijgen, jammer voor jequote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik ben een fijnproever, kwantiteit staat niet gelijk aan kwaliteit
daarom is het ook zo'n grote obsessie en totaal niet jammerquote:Op zondag 23 december 2012 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de vrouw die jij wil zal je nooit kunnen krijgen, jammer voor je
ondertussen komt er alleen een beetje stof uit dus zeg nou maar niks over andere mensenquote:Op zondag 23 december 2012 15:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
daarom is het ook zo'n grote obsessie en totaal niet jammer
Correct. Mijn kwaliteiten zijn goedquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik ben een fijnproever, kwantiteit staat niet gelijk aan kwaliteit
goudstof ja en ik lever graag kritiekquote:Op zondag 23 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ondertussen komt er alleen een beetje stof uit dus zeg nou maar niks over andere mensen
dat merk ik ja, van ontvangen heb je weinig kaas gegetenquote:Op zondag 23 december 2012 15:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
goudstof ja en ik lever graag kritiek
m'n buik zit er vol meequote:Op zondag 23 december 2012 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat merk ik ja, van ontvangen heb je weinig kaas gegeten
quote:
Dagdag. Ik overleef het als er wifi is. Dus laten we dat maar hopen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dag supersofjehet ga je goed
jonge kaasquote:Op zondag 23 december 2012 15:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik lus geen kaas vind dat zo smerig
nu heb ik zin in een plak kaasquote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij weetEn dan zo dun mogelijk plakje snijden en opeten
![]()
Sowwiequote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu heb ik zin in een plak kaas
Wut?quote:Op zondag 23 december 2012 15:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil dat het dinsdag isvieze kutzooi moet weheeeg
leukquote:Op zondag 23 december 2012 15:52 schreef supersof het volgende:
Ben ik weer. Blijf lekker thuis op de bank een filmpje kijken
lekkaahhquote:Op zondag 23 december 2012 15:52 schreef supersof het volgende:
Ben ik weer. Blijf lekker thuis op de bank een filmpje kijken
Ah, ik denk al dat ik weet wat je bedoeldquote:Op zondag 23 december 2012 15:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorryga je nog wat leuks doen met kerst?
naja de reden is niet zo leuk hequote:
ik ga ook 1e kerstdag gourmettenquote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, ik denk al dat ik weet wat je bedoeld![]()
1e kerstdag gourmetten, 2e weet ik niet
jaja, heb weer een leuk feestje deze week.quote:Op zondag 23 december 2012 15:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh oke dat is wel minder
awhquote:Op zondag 23 december 2012 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
jaja, heb weer een leuk feestje deze week.![]()
![]()
haha jwzquote:
haha ja, leeeuk =.= maar nu lig ik lekker op de bank met hondje tegen me aan en filmpje opquote:
Lekkerquote:Op zondag 23 december 2012 15:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga ook 1e kerstdag gourmetten
Sterkte met je feestjequote:Op zondag 23 december 2012 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
jaja, heb weer een leuk feestje deze week.![]()
![]()
het mag van mij ook wel eens afgelopen zijn nuquote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja, leeeuk =.= maar nu lig ik lekker op de bank met hondje tegen me aan en filmpje op
haha dankjequote:
Heeeeerlijk met de feestdag ook. haha ja goed overleefd dan!quote:Op zondag 23 december 2012 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het mag van mij ook wel eens afgelopen zijn nudat ik zaterdag overleefd heb is me een raadsel
ja pff leek wel of ik dood zou gaan somsquote:Op zondag 23 december 2012 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
haha dankje![]()
[..]
Heeeeerlijk met de feestdag ook. haha ja goed overleefd dan!
ja echt perfecte timingquote:Op zondag 23 december 2012 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja pff leek wel of ik dood zou gaan soms
Ben wel blij dat ik er met de feestdagen geen last meer van heb, dat zuigt echt, had er op vakantie last van, vreselijk
Nopequote:Op zondag 23 december 2012 16:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja je doet er niks aan helaas
lekkaahquote:Op zondag 23 december 2012 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nope
straks lekker pizza in de oven gooien
heeee ik had gisteren andijvie hahaquote:Op zondag 23 december 2012 16:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekkaahdat had ik gisteren
vandaag andijvie met gehaktbal
Grote kans dat ik ook pizza eetquote:Op zondag 23 december 2012 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nope
straks lekker pizza in de oven gooien
lekkorquote:
haha we hebben geruildquote:Op zondag 23 december 2012 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
heeee ik had gisteren andijvie haha
neee geef mij maar margarita hahaquote:
jaa, moet je wel stampot eten (:quote:
ja we eten stamppotquote:Op zondag 23 december 2012 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
neee geef mij maar margarita haha
[..]
jaa, moet je wel stampot eten (:
-quote:Op zondag 23 december 2012 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
neee geef mij maar margarita haha
[..]
jaa, moet je wel stampot eten (:
hahaa helemaal niksquote:Op zondag 23 december 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
-
Wat zit daar ook alwwer allemaal op?
Stamppot andijvie met spekjes en verse worst
Ik kan soms wel 2 hele pizza's opquote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Dr oetker casa di mama salami
Na 2 puntjes zat ik vol
jaquote:Op zondag 23 december 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pizza margerita is pizzabodem+tomatenshit en kaas?
ja okeeeee. je hebt gelijk.quote:
nee je krijgt mn wa nietquote:
Nee.quote:
okequote:Op zondag 23 december 2012 16:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb wel de wa van de andere lieve meisjes hier.
Ik bescherm je wel!quote:Op zondag 23 december 2012 16:46 schreef supersof het volgende:
OF gaat geweld gebruiken als ik mn wa niet geef.
nu ben ik bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen het natuurlijk oplossenquote:Op zondag 23 december 2012 16:46 schreef supersof het volgende:
OF gaat geweld gebruiken als ik mn wa niet geef.
nu ben ik bang.
quote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel!Haar tegen mij beschermen werkt berg afwaarts, want ik heb sterker dan jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt helemaal niet sterker dan mij.quote:Op zondag 23 december 2012 16:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Haar tegen mij beschermen werkt berg afwaarts, want ik heb sterker dan jij.
Op wa ben je anders aardig bangquote:Op zondag 23 december 2012 16:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet sterker dan mij.
echt hequote:
Doen we al.quote:Op zondag 23 december 2012 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Jongens doe dat eens op wa dan
Gaygay kan het bevestigen, je doet triest op wa.quote:Op zondag 23 december 2012 16:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Op wa ben je anders aardig bang
jij doet bangquote:Op zondag 23 december 2012 16:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gaygay kan het bevestigen, je doet triest op wa.
van mongolen geloven we niks.quote:Op zondag 23 december 2012 16:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gaygay kan het bevestigen, je doet triest op wa.
En dit ja, idiotenquote:Op zondag 23 december 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ga lekker moeilijk doen om een nummer. Als ze het niet wilt, wilt ze het niet. Klaar, punt uit.
ik stem op obamaquote:Op zondag 23 december 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ga lekker moeilijk doen om een nummer. Als ze het niet wilt, wilt ze het niet. Klaar, punt uit.
hmmkayyquote:Op zondag 23 december 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje dus verander idioten maar in idioot.
Nee hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Appel scheld op wa over mijn moeder
nou enquote:Op zondag 23 december 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Appel scheld op wa over mijn moeder
reageer dan op WA niet hierquote:Op zondag 23 december 2012 16:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je scheld juist over mijn moeder.
Ze gaat me volgend jaar neuk0n.quote:Op zondag 23 december 2012 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Appel, hoe is het met Ginger?
Weet ik, daarom.quote:Op zondag 23 december 2012 17:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
volgend jaar is al over 8 dagen
ok kom donderdagavondquote:Op zondag 23 december 2012 17:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel doen hoor. :$:$$:$::$
Wie?quote:Op zondag 23 december 2012 17:13 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien moeten jullie 2 elkaar even met rust laten. Jullie lijken wel een verliefd stel!
Jij en OFquote:
Waarom ga je dan nog op 'm in?quote:
hahahahahaquote:Op zondag 23 december 2012 17:13 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien moeten jullie 2 elkaar even met rust laten. Jullie lijken wel een verliefd stel!
quote:Op zondag 23 december 2012 17:13 schreef kanovinnie het volgende:
Sta je niet boven hem dan, qua dat gedrag?quote:
Weet ik niet, dat moeten anderen beoordelen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sta je niet boven hem dan, qua dat gedrag?
Ik vind dat jij de verstandigste moet zijn en hem negeren oid, of het uitpraten. Want aan een beetje ruzietrappen heb je toch ook niets?quote:Op zondag 23 december 2012 17:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat moeten anderen beoordelen.
Wat vind jij?
Wat is je inkomen?quote:Op zondag 23 december 2012 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Je bent jaloers op mijn inkomen
grenzen opzoeken en dan aan het eind weer sorry zeggenquote:Op zondag 23 december 2012 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind dat jij de verstandigste moet zijn en hem negeren oid, of het uitpraten. Want aan een beetje ruzietrappen heb je toch ook niets?
Ga ik hier niet neer zetten maar voor een 14 jarige best veel, hoe ik er aan kom ga ik niet op in.quote:
Hij vindt het leuk om mensen boos te maken, dus leg de schuld niet bij mij.quote:Op zondag 23 december 2012 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind dat jij de verstandigste moet zijn en hem negeren oid, of het uitpraten. Want aan een beetje ruzietrappen heb je toch ook niets?
Ik geloof er geen reet vanquote:Op zondag 23 december 2012 17:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga ik hier niet neer zetten maar voor een 14 jarige best veel, hoe ik er aan kom ga ik niet op in.
Succes!quote:Op zondag 23 december 2012 17:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga weer verder naar het zoeken van een waterlek. Groetjes!
Succesquote:Op zondag 23 december 2012 17:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga weer verder naar het zoeken van een waterlek. Groetjes!
Nee, je bent irritant.quote:Op zondag 23 december 2012 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
appel doe je telfoon aan de lader
Ik zeg gewoon dat ik ben vreemd gegaan en alles.quote:Op zondag 23 december 2012 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zal je ginger leuk vinden
zal jou aan een lader doenquote:Op zondag 23 december 2012 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
appel doe je telfoon aan de lader
quote:Op zondag 23 december 2012 17:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik ben vreemd gegaan en alles.
als je dat wil kan je toch zeggen dat je bent vreemdgegaan ook al is dat niet zo?quote:
Nee, ik hou niet van liegen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je dat wil kan je toch zeggen dat je bent vreemdgegaan ook al is dat niet zo?
je liegt ook tegen haar want je loopt alleen maar te zeuren over haar dat ze een dikke ginger is maar ondertussen wil je wel seks met haarquote:
Liegen is iets anders dan verzwijgen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je liegt ook tegen haar want je loopt alleen maar te zeuren over haar dat ze een dikke ginger is maar ondertussen wil je wel seks met haar
komt op hetzelfde neer imoquote:Op zondag 23 december 2012 17:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Liegen is iets anders dan verzwijgen.
Nee.quote:Op zondag 23 december 2012 17:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
komt op hetzelfde neer imo
je verzwijgt dat je haar lelijk vindt en je zegt tegen haar natuurlijk ik vind je zoooo knap.quote:
Ik zeg niet dat ik haar knap vind.quote:Op zondag 23 december 2012 17:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je verzwijgt dat je haar lelijk vindt en je zegt tegen haar natuurlijk ik vind je zoooo knap.
Dat is geen verzwijgen meer maar liegen
Ik ken die gast amper.quote:Op zondag 23 december 2012 17:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
appel is bang dat de vader van de ginger boos word.
wat doe je dan om haar het bed in te praten?quote:Op zondag 23 december 2012 17:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik haar knap vind.
Ik rol haar gewoon in bed.quote:Op zondag 23 december 2012 17:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat doe je dan om haar het bed in te praten?
Idc, die is is zeker ook zo dik.quote:Op zondag 23 december 2012 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vaders kunnen heel boos worden
moeders ook hoor, kom niet aan dochterliefquote:Op zondag 23 december 2012 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vaders kunnen heel boos worden
Vaders zijn meer op hun dochters qua vriendjes. Die zeggen ook veel sneller van dat is een slechte jongen verbreek de relatie enzoquote:Op zondag 23 december 2012 17:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moeders ook hoor, kom niet aan dochterlief
Mijn moeder zegt dat eerder dan mijn vaderquote:Op zondag 23 december 2012 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vaders zijn meer op hun dochters qua vriendjes. Die zeggen ook veel sneller van dat is een slechte jongen verbreek de relatie enzo
Ja ligt ook weer aan je thuis situatie. Mijn ma bemoeit zich niet met me zusje, me pa weer wel.quote:Op zondag 23 december 2012 17:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat eerder dan mijn vader
eetsequote:
jaaa ik ook. alleen dan over een uur ofzo (:quote:
Lekkerquote:Op zondag 23 december 2012 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa ik ook. alleen dan over een uur ofzo (:
goedenavondquote:
jaa ging prima, maar ik werd wel een beetje hongerig van de groepsnaam van WA. WAFELSquote:Op zondag 23 december 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi
Heb je je werk goed overleefd?
promiquote:Op zondag 23 december 2012 18:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
msacrasleuk weekend gehad?
Wafels met aardbeien en slagroomquote:Op zondag 23 december 2012 18:12 schreef msacras het volgende:
[..]
jaa ging prima, maar ik werd wel een beetje hongerig van de groepsnaam van WA. WAFELS
Verder was het goed te doen, wel druk maar ja. Jij je dag overleefd?
Ik las iets van politie die langs kwam?quote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef msacras het volgende:
[..]
promi
Jaa heel erg, vrijdagavond feestje gegeven wat onwijs leuk was (fb status gelezen?) en daar is ook wel wat leuks gebeurd hehe. Zaterdag uitgebrakt en opgeruimd, vandaag gewerkt. En jouw weekend?
haha ja zag er gezellig uitquote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef msacras het volgende:
[..]
promi
Jaa heel erg, vrijdagavond feestje gegeven wat onwijs leuk was (fb status gelezen?) en daar is ook wel wat leuks gebeurd hehe. Zaterdag uitgebrakt en opgeruimd, vandaag gewerkt. En jouw weekend?
Haha mooi, en je glaasje cola heeft ook geholpen?quote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wafels met aardbeien en slagroom
Oké, mooi mooi. Jawel hoor, even uurtje gebowld en daarna nog gebakje gegeten
Net gegeten en geen last meer van kater
Jaquote:Op zondag 23 december 2012 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las iets van politie die langs kwam?
Haha jaa was leuk, ik kan nog wel een paar foto's laten zien 4 januari ofzoquote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja zag er gezellig uitmooi dat het leuk was!
![]()
Ja ging opzich wel, zaterdag gewerkt en daarna nog even bij iemand langs geweest en vandaag weer gewerkt, zou mijn kamer opruimen maar ben ik alweer vergeten dus doe ik morgenochtend wel
Haha ja, totdat ik het gebakje ging etenquote:Op zondag 23 december 2012 18:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha mooi, en je glaasje cola heeft ook geholpen?![]()
Oh, dan heb je nog geluk gehad, want die boetes zijn best hoog geloof ikquote:Jaer was teveel geluidsoverlast en mensen hadden bierflesjes en peuken van het balkon gegooid
![]()
Maar geen boete ofzo, alleen een waarschuwing.
Haha neee mijn kater viel enorm mee, thank god!quote:Op zondag 23 december 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha ja, totdat ik het gebakje ging etenMaar de pizza van net heeft het weer goed gemaakt
Jij nog veel last gehad van je kater?Ironisch trouwens wel, we zaten gisteravond in een café wat 'De Kater' heette
[..]
Oh, dan heb je nog geluk gehad, want die boetes zijn best hoog geloof ik.
Alle drank op gegaan?
Ah, gelukkig maarquote:Op zondag 23 december 2012 18:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha neee mijn kater viel enorm mee, thank god!
En idd, de boete was anders 100 euro geweest
Nou niet alles maar wel veel.... 6 kratjes, 15 flessen wijn, 10 flessen sterke drank en dan ook nog frisdrank/sap om mee te mixen weetjewel. Zoiets ongeveer, en dat met ongeveer 40 mensen.
ja zaterdagavond na mijn werk was heel leukquote:Op zondag 23 december 2012 18:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha mooi, en je glaasje cola heeft ook geholpen?
[..]
Jaer was teveel geluidsoverlast en mensen hadden bierflesjes en peuken van het balkon gegooid
![]()
Maar geen boete ofzo, alleen een waarschuwing.
[..]
Haha jaa was leuk, ik kan nog wel een paar foto's laten zien 4 januari ofzomaar klinkt alsof jouw weekend ook goed was!
Haha ja klopt, maar ik ben allang blij dat we die boete niet kregen. Overigens vreemd dat iemand de politie belde want we hadden de buren van te voren ingelicht en die zeiden dat het helemaal niet uit maakte hoe hard de muziek stond of wat omdat ze toch weg gingen waarschijnlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar. Hmm, die 100 euro vind ik nog meevallen, dacht dat het veel meer was.
Oh, omnomnom. Gezellig was het zeker dan
!
Oooh vertel!quote:Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zaterdagavond na mijn werk was heel leukalleen de tijd gaat dan altijd zo snel
True, maar goed. Wat is 100 euro nou als je met 40 man bent?quote:Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha ja klopt, maar ik ben allang blij dat we die boete niet kregen. Overigens vreemd dat iemand de politie belde want we hadden de buren van te voren ingelicht en die zeiden dat het helemaal niet uit maakte hoe hard de muziek stond of wat omdat ze toch weg gingen waarschijnlijk.
[..]
Oooh vertel!
haha gewoon pizza gegeten en gekletstquote:Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha ja klopt, maar ik ben allang blij dat we die boete niet kregen. Overigens vreemd dat iemand de politie belde want we hadden de buren van te voren ingelicht en die zeiden dat het helemaal niet uit maakte hoe hard de muziek stond of wat omdat ze toch weg gingen waarschijnlijk.
[..]
Oooh vertel!
Haha precies, dan zouden we de boete gewoon delen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, maar goed. Wat is 100 euro nou als je met 40 man bent?Dat is 2,5 euro
.
Maar wel apart inderdaad. Andere buren misschien?
Ja maar met wie?quote:Op zondag 23 december 2012 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha gewoon pizza gegeten en gekletstwas gewoon heel gezellig
Te hard zuigtquote:Op zondag 23 december 2012 18:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha precies, dan zouden we de boete gewoon delen.
Ja ik denk het, al hadden we iedereen ingelicht... misschien was het toch iets erger, ik heb heel vaak de muziek zachter gezet maar dan zette iemand anders hem weer harder.Sukkels.
Echt hequote:Op zondag 23 december 2012 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te hard zuigtMoet je schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan
Ja, dat wil echt niet. Was ook een keer in een kroeg, zaten we rond zo'n tafel, maar degene tegenover je kon je niet eens verstaanquote:Op zondag 23 december 2012 18:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt heDaar had ik dus laat van, ik probeerde gewoon een normaal gesprek met iemand te voeren maar dat kon amper
Precies! Nou zo erg was het niet, maar het was gewoon net iets harder dan relaxed zegmaarquote:Op zondag 23 december 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat wil echt niet. Was ook een keer in een kroeg, zaten we rond zo'n tafel, maar degene tegenover je kon je niet eens verstaan.
Bovendien ook nog eens slecht voor je gehoor.
Ja oke, nee dat is niet chillquote:Op zondag 23 december 2012 18:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies! Nou zo erg was het niet, maar het was gewoon net iets harder dan relaxed zegmaar
Je begroet 'm zelf ook nietquote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
niemand begroet perry
waar zijn jullie manieren?
uh ik wel hoor..quote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
niemand begroet perry
Twee maar?quote:
heequote:
kabadayiquote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
niemand begroet perry
was het lekker?quote:
wat danquote:Op zondag 23 december 2012 19:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en mijn derde oog, maar daar kan ik geen materialistische dingen mee waarnemen
Haha wat andersquote:
quote:
Ook ookquote:
jaaa okeequote:Op zondag 23 december 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, maar voordat er hier iemand rare opmerkingen gaat maken.
mm okeequote:
mmm okeequote:
ik stond al in de startblokken maar was te laatquote:Op zondag 23 december 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, maar voordat er hier iemand rare opmerkingen gaat maken.
ja hequote:
Mooiquote:
Was ik je mooi even voorquote:Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik stond al in de startblokken maar was te laat
ja helaas wel, hoewel dat ook lekker zal zijnquote:Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Was ik je mooi even voor
Ongetwijfeldquote:Op zondag 23 december 2012 19:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja helaas wel, hoewel dat ook lekker zal zijn
is je vriend weer op weekendverlof?quote:Op zondag 23 december 2012 19:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik voel een helse druk in achterste van mijn lichaam opkomen
ja, maar hij ligt nu in het toiletquote:Op zondag 23 december 2012 19:10 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
is je vriend weer op weekendverlof?
gooi alles er maar uitquote:Op zondag 23 december 2012 19:10 schreef supersof het volgende:
Ik kijk Teen Mom en het is frustrerend heel vaak je naam te horen als ze het over een baby hebben
Welkom in mijn wereld, je moet geen Joey heten en dan heel veel comedy central kijkenquote:Op zondag 23 december 2012 19:10 schreef supersof het volgende:
Ik kijk Teen Mom en het is frustrerend heel vaak je naam te horen als ze het over een baby hebben
hahaa ja idd, nu je het zegtquote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld, je moet geen Joey heten en dan heel veel comedy central kijken
Goede avond FOK!
quote:Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaa ja idd, nu je het zegt![]()
goede avond taxhoe was werken?
ah ja is goed!quote:Op zondag 23 december 2012 19:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekker hoor, leuk laatste dagje alleen een collega die voor het eerst er was die ons bijna in de problemen bracht bij wat supportersmaar vertel ik wel op TC ofzo
awhhquote:Op zondag 23 december 2012 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar nee, niet gehad, en ook geen mogelijkheden tot
Yup ik zit nu waar ik altijd zit maar spring even snel onder de shower doorquote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ah ja is goed!
Zitten jullie al ergens?
We zullen zien hoe het looptquote:Op zondag 23 december 2012 19:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha daar twijfel ik niet over hoor
Waarom niet?quote:Op zondag 23 december 2012 19:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jamaar TC heeft geen nut zonder cam
Ik snap er niks vanquote:Op zondag 23 december 2012 19:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gewoon dan zit je er maar een beetje naar te staren
als je je cam niet aan hebt zit je maar een beetje naar de rest te staren zonder dat je echt aanwezig bentquote:
Ik snap er geen hol van. Je typt toch gewoon?quote:Op zondag 23 december 2012 19:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je je cam niet aan hebt zit je maar een beetje naar de rest te staren zonder dat je echt aanwezig bent
als de andere mensen wel de cam aan hebben en jijzelf niet dan is het raar bedoelt ze denk ikquote:Op zondag 23 december 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van. Je typt toch gewoon?
dankuquote:Op zondag 23 december 2012 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
als de andere mensen wel de cam aan hebben en jijzelf niet dan is het raar bedoelt ze denk ik
Oh zoquote:Op zondag 23 december 2012 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
als de andere mensen wel de cam aan hebben en jijzelf niet dan is het raar bedoelt ze denk ik
ja maar straks wel en dan val ik buiten de bootquote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh zo. Naja, nu heeft er ook niemand cam aan
Heul nietquote:Op zondag 23 december 2012 19:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar straks wel en dan val ik buiten de boot
welke film?quote:
nee iddquote:Op zondag 23 december 2012 19:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Shottas
Maar ken je denk niet
This movie is about crime connected to selling drugs and extortion, hence the title. The crimes which start off in Jamaica then move to USA.quote:
Natuurlijk nietquote:Op zondag 23 december 2012 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toch voelt het raar, dan ben ik een voyeur
haha okee kut film dusquote:Op zondag 23 december 2012 19:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
This movie is about crime connected to selling drugs and extortion, hence the title. The crimes which start off in Jamaica then move to USA.
Zo soort film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |