SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Vier hier dat leila bij ons aanwezig kan zijn, amen![]()
ze roept ons, wat zou ze zeggen?
Aziëquote:Op zondag 23 december 2012 15:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wat vinden jullie beter afrika of azie
vinniiee neukt meer vrouwen dan jij ooit zal doen dus bakkesquote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik heb uit bronnen vernomen dat vinniiee homoseksueel is.
Zekerquote:Op zondag 23 december 2012 15:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mooizo! Dat is het belangrijkste
Jij weetquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vinniiee neukt meer vrouwen dan jij ooit zal doen dus bakkes
ik ben een fijnproever, kwantiteit staat niet gelijk aan kwaliteitquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vinniiee neukt meer vrouwen dan jij ooit zal doen dus bakkes
de vrouw die jij wil zal je nooit kunnen krijgen, jammer voor jequote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik ben een fijnproever, kwantiteit staat niet gelijk aan kwaliteit
daarom is het ook zo'n grote obsessie en totaal niet jammerquote:Op zondag 23 december 2012 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de vrouw die jij wil zal je nooit kunnen krijgen, jammer voor je
ondertussen komt er alleen een beetje stof uit dus zeg nou maar niks over andere mensenquote:Op zondag 23 december 2012 15:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
daarom is het ook zo'n grote obsessie en totaal niet jammer
Correct. Mijn kwaliteiten zijn goedquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik ben een fijnproever, kwantiteit staat niet gelijk aan kwaliteit
goudstof ja en ik lever graag kritiekquote:Op zondag 23 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ondertussen komt er alleen een beetje stof uit dus zeg nou maar niks over andere mensen
dat merk ik ja, van ontvangen heb je weinig kaas gegetenquote:Op zondag 23 december 2012 15:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
goudstof ja en ik lever graag kritiek
m'n buik zit er vol meequote:Op zondag 23 december 2012 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat merk ik ja, van ontvangen heb je weinig kaas gegeten
quote:
Dagdag. Ik overleef het als er wifi is. Dus laten we dat maar hopen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dag supersofjehet ga je goed
jonge kaasquote:Op zondag 23 december 2012 15:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik lus geen kaas vind dat zo smerig
nu heb ik zin in een plak kaasquote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij weetEn dan zo dun mogelijk plakje snijden en opeten
![]()
Sowwiequote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu heb ik zin in een plak kaas
Wut?quote:Op zondag 23 december 2012 15:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil dat het dinsdag isvieze kutzooi moet weheeeg
leukquote:Op zondag 23 december 2012 15:52 schreef supersof het volgende:
Ben ik weer. Blijf lekker thuis op de bank een filmpje kijken
lekkaahhquote:Op zondag 23 december 2012 15:52 schreef supersof het volgende:
Ben ik weer. Blijf lekker thuis op de bank een filmpje kijken
Ah, ik denk al dat ik weet wat je bedoeldquote:Op zondag 23 december 2012 15:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorryga je nog wat leuks doen met kerst?
naja de reden is niet zo leuk hequote:
ik ga ook 1e kerstdag gourmettenquote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, ik denk al dat ik weet wat je bedoeld![]()
1e kerstdag gourmetten, 2e weet ik niet
jaja, heb weer een leuk feestje deze week.quote:Op zondag 23 december 2012 15:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh oke dat is wel minder
awhquote:Op zondag 23 december 2012 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
jaja, heb weer een leuk feestje deze week.![]()
![]()
haha jwzquote:
haha ja, leeeuk =.= maar nu lig ik lekker op de bank met hondje tegen me aan en filmpje opquote:
Lekkerquote:Op zondag 23 december 2012 15:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga ook 1e kerstdag gourmetten
Sterkte met je feestjequote:Op zondag 23 december 2012 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
jaja, heb weer een leuk feestje deze week.![]()
![]()
het mag van mij ook wel eens afgelopen zijn nuquote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja, leeeuk =.= maar nu lig ik lekker op de bank met hondje tegen me aan en filmpje op
haha dankjequote:
Heeeeerlijk met de feestdag ook. haha ja goed overleefd dan!quote:Op zondag 23 december 2012 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het mag van mij ook wel eens afgelopen zijn nudat ik zaterdag overleefd heb is me een raadsel
ja pff leek wel of ik dood zou gaan somsquote:Op zondag 23 december 2012 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
haha dankje![]()
[..]
Heeeeerlijk met de feestdag ook. haha ja goed overleefd dan!
ja echt perfecte timingquote:Op zondag 23 december 2012 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja pff leek wel of ik dood zou gaan soms
Ben wel blij dat ik er met de feestdagen geen last meer van heb, dat zuigt echt, had er op vakantie last van, vreselijk
Nopequote:Op zondag 23 december 2012 16:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja je doet er niks aan helaas
lekkaahquote:Op zondag 23 december 2012 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nope
straks lekker pizza in de oven gooien
heeee ik had gisteren andijvie hahaquote:Op zondag 23 december 2012 16:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekkaahdat had ik gisteren
vandaag andijvie met gehaktbal
Grote kans dat ik ook pizza eetquote:Op zondag 23 december 2012 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nope
straks lekker pizza in de oven gooien
lekkorquote:
haha we hebben geruildquote:Op zondag 23 december 2012 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
heeee ik had gisteren andijvie haha
neee geef mij maar margarita hahaquote:
jaa, moet je wel stampot eten (:quote:
ja we eten stamppotquote:Op zondag 23 december 2012 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
neee geef mij maar margarita haha
[..]
jaa, moet je wel stampot eten (:
-quote:Op zondag 23 december 2012 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
neee geef mij maar margarita haha
[..]
jaa, moet je wel stampot eten (:
hahaa helemaal niksquote:Op zondag 23 december 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
-
Wat zit daar ook alwwer allemaal op?
Stamppot andijvie met spekjes en verse worst
Ik kan soms wel 2 hele pizza's opquote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Dr oetker casa di mama salami
Na 2 puntjes zat ik vol
jaquote:Op zondag 23 december 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pizza margerita is pizzabodem+tomatenshit en kaas?
ja okeeeee. je hebt gelijk.quote:
nee je krijgt mn wa nietquote:
Nee.quote:
okequote:Op zondag 23 december 2012 16:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb wel de wa van de andere lieve meisjes hier.
Ik bescherm je wel!quote:Op zondag 23 december 2012 16:46 schreef supersof het volgende:
OF gaat geweld gebruiken als ik mn wa niet geef.
nu ben ik bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen het natuurlijk oplossenquote:Op zondag 23 december 2012 16:46 schreef supersof het volgende:
OF gaat geweld gebruiken als ik mn wa niet geef.
nu ben ik bang.
quote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel!Haar tegen mij beschermen werkt berg afwaarts, want ik heb sterker dan jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt helemaal niet sterker dan mij.quote:Op zondag 23 december 2012 16:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Haar tegen mij beschermen werkt berg afwaarts, want ik heb sterker dan jij.
Op wa ben je anders aardig bangquote:Op zondag 23 december 2012 16:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet sterker dan mij.
echt hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |