SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Vier hier dat leila bij ons aanwezig kan zijn, amen![]()
ze roept ons, wat zou ze zeggen?
Aziëquote:Op zondag 23 december 2012 15:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wat vinden jullie beter afrika of azie
vinniiee neukt meer vrouwen dan jij ooit zal doen dus bakkesquote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik heb uit bronnen vernomen dat vinniiee homoseksueel is.
Zekerquote:Op zondag 23 december 2012 15:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mooizo! Dat is het belangrijkste
Jij weetquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vinniiee neukt meer vrouwen dan jij ooit zal doen dus bakkes
ik ben een fijnproever, kwantiteit staat niet gelijk aan kwaliteitquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vinniiee neukt meer vrouwen dan jij ooit zal doen dus bakkes
de vrouw die jij wil zal je nooit kunnen krijgen, jammer voor jequote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik ben een fijnproever, kwantiteit staat niet gelijk aan kwaliteit
daarom is het ook zo'n grote obsessie en totaal niet jammerquote:Op zondag 23 december 2012 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de vrouw die jij wil zal je nooit kunnen krijgen, jammer voor je
ondertussen komt er alleen een beetje stof uit dus zeg nou maar niks over andere mensenquote:Op zondag 23 december 2012 15:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
daarom is het ook zo'n grote obsessie en totaal niet jammer
Correct. Mijn kwaliteiten zijn goedquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik ben een fijnproever, kwantiteit staat niet gelijk aan kwaliteit
goudstof ja en ik lever graag kritiekquote:Op zondag 23 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ondertussen komt er alleen een beetje stof uit dus zeg nou maar niks over andere mensen
dat merk ik ja, van ontvangen heb je weinig kaas gegetenquote:Op zondag 23 december 2012 15:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
goudstof ja en ik lever graag kritiek
m'n buik zit er vol meequote:Op zondag 23 december 2012 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat merk ik ja, van ontvangen heb je weinig kaas gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |