MET PASEN hij is geboren met kerst jij mafkees.quote:Op zondag 23 december 2012 13:46 schreef Rectum het volgende:
soort van jezus christus dus die ging ook dood met kerst
quote:Op zondag 23 december 2012 13:46 schreef Rectum het volgende:
Ja wel dit eigenlijkquote:Op zondag 23 december 2012 13:45 schreef Dimens het volgende:
Kun je een nieuwe gaan halen in het asiel.
idd, gewoon ff geen huisdieren nu..quote:Op zondag 23 december 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja wel dit eigenlijk
Kut natuurlijk, maar ik zou niet opeens geen kat meer willen zogezegd.
Goede vrijdagquote:Op zondag 23 december 2012 13:47 schreef Akantha het volgende:
[..]
MET PASEN hij is geboren met kerst jij mafkees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
quote:Op zondag 23 december 2012 13:52 schreef rosepetals het volgende:
Awh dat is echt heel kutHoe oud is ze? En wat heeft ze precies dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rustig aan.
Dit ga je toch niet serieus menen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga mijn stem weer intrekken door dit soort promotie
Eens met wat hierboven staat
Ze?quote:Op zondag 23 december 2012 13:52 schreef rosepetals het volgende:
In de OP staat dat het om een meisje gaat.quote:
Nou lekker dankbaar, zo snel in vergetelheid raken. Juist bij Kerst is het een uitgelezen mogelijkheid om eens stil te staan bij wie je dierbaar bent en zulks.quote:Op zondag 23 december 2012 13:53 schreef Bernays het volgende:
En dat tijdens kerst, balen zeg, ik zou snel een nieuwe kitten halen want dan ben je d'r zo weer vergeten.
Vreemd wel. Dan is het een poes en geen kat.quote:Op zondag 23 december 2012 13:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
In de OP staat dat het om een meisje gaat.
kon niet helder denken..quote:Op zondag 23 december 2012 13:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vreemd wel. Dan is het een poes en geen kat.
Ik zou een nieuwe kat zoeken, zegt geen reet over het vorige katje vergeten oid.quote:Op zondag 23 december 2012 13:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou lekker dankbaar, zo snel in vergetelheid raken. Juist bij Kerst is het een uitgelezen mogelijkheid om eens stil te staan bij wie je dierbaar bent en zulks.
bobbernaut, ik ben er voor jequote:Op zondag 23 december 2012 13:44 schreef bobbernaut het volgende:
het ging al een tijdje slecht met mn kat, maar morgen wordt ze maar ingeslapen.
godver ik wist dat het eraan zou komen maar alsnog is dit kut zeg..
Het is toch godverdomme geen statiefles die je inlevert en weer een volle voor in je karretje legt.quote:Op zondag 23 december 2012 13:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou een nieuwe kat zoeken, zegt geen reet over het vorige katje vergeten oid.
thanks bro, hossel wat chicks in naam van mijquote:
Maar wat heeft ze dan? En hoe oud is ze?quote:
Nee, dat maak jij er dan ook van, dat zeg ik net.quote:Op zondag 23 december 2012 13:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is toch godverdomme geen statiefles die je inlevert en weer een volle voor in je karretje legt.
Is gewoon een rebound kat dan.quote:Op zondag 23 december 2012 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er dan ook van, dat zeg ik net.
gewoon ouderdom enzo, 12quote:Op zondag 23 december 2012 13:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar wat heeft ze dan? En hoe oud is ze?
idd dat hebben wij dus ook in ons hoofd, het is beter zoquote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef BestIEverHad het volgende:
Sterktemaar je kat hoeft geen pijn meer te lijden
Voor jou.quote:Op zondag 23 december 2012 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is gewoon een rebound kat dan.
Ga je erbij zijn als jullie hem laten inslapen?quote:
koste wat het kost je naam in ere houden en in de hemel heeft je kat 72 maagden, dus zo komt iedereen aan z'n trekken.quote:Op zondag 23 december 2012 13:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
thanks bro, hossel wat chicks in naam van mij
quote:Op zondag 23 december 2012 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
Gemixte gevoelens hier... Heel kut voor je als je een huisdier verliest.
Maar geluk bij een ongeluk is dat het een kat is
Was het nou wel of niet nodig eigenlijk?quote:Op zondag 23 december 2012 14:04 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, ik weet hoe je je voelt TS. Ik heb vorige week ook mijn bultrug laten inslapen. Sterkte!
weet ik nog niet..quote:Op zondag 23 december 2012 14:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ga je erbij zijn als jullie hem laten inslapen?
deze slettenkat heeft al de hele buurt gehadquote:Op zondag 23 december 2012 14:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
koste wat het kost je naam in ere houden en in de hemel heeft je kat 72 maagden, dus zo komt iedereen aan z'n trekken.
dan is de zin van het leven er al snel vanaf jaquote:Op zondag 23 december 2012 14:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
de slettenkat heeft al de hele buurt gehad
Die heeft Naturalis gevild en gaan ze ophangen in het museum. De mensen die hem hadden gevild, zaten bij mij te dineren die avond en hebben mij een dikke fooi gegeven.quote:Op zondag 23 december 2012 14:04 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, ik weet hoe je je voelt TS. Ik heb vorige week ook mijn bultrug laten inslapen. Sterkte!
Ah, ze gingen döner eten. Valt mee dat het niet bij een Japans restaurant was.quote:Op zondag 23 december 2012 14:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die heeft Naturalis gevild en gaan ze ophangen in het museum. De mensen die hem hadden gevild, zaten bij mij te dineren die avond en hebben mij een dikke fooi gegeven.
wel gecondoleerd alvastquote:Op zondag 23 december 2012 14:10 schreef bobbernaut het volgende:
hoe kut jullie opmerkingen nou zijn, ik moet er om lachen en het heeft me vrolijker gemaakt
Awh dat is fijn.quote:Op zondag 23 december 2012 14:10 schreef bobbernaut het volgende:
hoe kut jullie opmerkingen nou zijn, ik moet er om lachen en het heeft me vrolijker gemaakt
jammerquote:Op zondag 23 december 2012 14:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Awh dat is fijn.
Misschien kan je een plukje haar van de kat afknippen en bewaren, dat heb ik gedaan met mijn kat. Maar toen ging hij toch niet dood dus
Soort van omgekeerde Samson.quote:Op zondag 23 december 2012 14:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Awh dat is fijn.
Misschien kan je een plukje haar van de kat afknippen en bewaren, dat heb ik gedaan met mijn kat. Maar toen ging hij toch niet dood dus
Ja maar hij is 17 dusja. Ik bewaar het gewoon alsnog voor later.quote:
dan kan je het aan je kleinkinderen laten zienquote:Op zondag 23 december 2012 14:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja maar hij is 17 dusja. Ik bewaar het gewoon alsnog voor later.
114 gebeld, kat heeft het overduidelijk niet goed bij iemand die alleen maar kan denken aan d'er zelfquote:Op zondag 23 december 2012 14:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Awh dat is fijn.
HEE 24/7 gewaakt bij het beestje toen hij ziek was hoorquote:Op zondag 23 december 2012 14:16 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
114 gebeld, kat heeft het overduidelijk niet goed bij iemand die alleen maar kan denken aan d'er zelf
144 is het.quote:Op zondag 23 december 2012 14:16 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
114 gebeld, kat heeft het overduidelijk niet goed bij iemand die alleen maar kan denken aan d'er zelf
Begravenquote:Op zondag 23 december 2012 14:16 schreef rosepetals het volgende:
Oh en je moet nog even nadenken over of je de poes laat begraven of cremeren. Want als je je poes daar achterlaat kan het zijn dat hij eindigt bij destructie en dat is echt heel erg
Jaquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
Gemixte gevoelens hier... Heel kut voor je als je een huisdier verliest.
Maar geluk bij een ongeluk is dat het een kat is
Vlakbij in een klein bosjequote:Op zondag 23 december 2012 14:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
JaIn de tuin? Of echt op een speciale begraafplaats voor dieren.
Sterkte allemaal ermeequote:
Sterktequote:
Godverdomme, beetje zieltjes willen winnen over de rug van een bijna dode kat, jij moet de politiek in gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Puike username.quote:Op zondag 23 december 2012 15:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Godverdomme, beetje zieltjes willen winnen over de rug van een bijna dode kat, jij moet de politiek in gaan.
Beetje aandachtshoeren in een topic waar iemand overduidelijk diep in de put zit om zijn katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graftak![]()
Destructie? Halen ze hem dan uit elkaar? Als een ikea-kat?quote:Op zondag 23 december 2012 14:16 schreef rosepetals het volgende:
Oh en je moet nog even nadenken over of je de poes laat begraven of cremeren. Want als je je poes daar achterlaat kan het zijn dat hij eindigt bij destructie en dat is echt heel erg
op deze manier je domme fout proberen goed te pratenquote:
een kat is een poes of een kater, dus kat is prima.quote:Op zondag 23 december 2012 13:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vreemd wel. Dan is het een poes en geen kat.
Nog erger, ze maken hem dan echt helemaal kapotquote:Op zondag 23 december 2012 19:35 schreef Compliment het volgende:
[..]
Destructie? Halen ze hem dan uit elkaar? Als een ikea-kat?
Het was niet eens mijn post maar het mag toch wel duidelijk zijn dat het een trollpost is, die van Rectum.quote:Op zondag 23 december 2012 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op deze manier je domme fout proberen goed te praten![]()
![]()
![]()
Sterkte TS, is altijd rot zoiets![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |