Ga je erbij zijn als jullie hem laten inslapen?quote:

koste wat het kost je naam in ere houden en in de hemel heeft je kat 72 maagden, dus zo komt iedereen aan z'n trekken.quote:Op zondag 23 december 2012 13:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
thanks bro, hossel wat chicks in naam van mij

quote:Op zondag 23 december 2012 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
Gemixte gevoelens hier... Heel kut voor je als je een huisdier verliest.
Maar geluk bij een ongeluk is dat het een kat is

Was het nou wel of niet nodig eigenlijk?quote:Op zondag 23 december 2012 14:04 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, ik weet hoe je je voelt TS. Ik heb vorige week ook mijn bultrug laten inslapen. Sterkte!

weet ik nog niet..quote:Op zondag 23 december 2012 14:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ga je erbij zijn als jullie hem laten inslapen?
deze slettenkat heeft al de hele buurt gehadquote:Op zondag 23 december 2012 14:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
koste wat het kost je naam in ere houden en in de hemel heeft je kat 72 maagden, dus zo komt iedereen aan z'n trekken.

quote:Op zondag 23 december 2012 13:46 schreef Rectum het volgende:
soort van jezus christus dus die ging ook dood met kerst

dan is de zin van het leven er al snel vanaf jaquote:Op zondag 23 december 2012 14:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
de slettenkat heeft al de hele buurt gehad

Die heeft Naturalis gevild en gaan ze ophangen in het museum. De mensen die hem hadden gevild, zaten bij mij te dineren die avond en hebben mij een dikke fooi gegeven.quote:Op zondag 23 december 2012 14:04 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, ik weet hoe je je voelt TS. Ik heb vorige week ook mijn bultrug laten inslapen. Sterkte!

Ah, ze gingen döner eten. Valt mee dat het niet bij een Japans restaurant was.quote:Op zondag 23 december 2012 14:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die heeft Naturalis gevild en gaan ze ophangen in het museum. De mensen die hem hadden gevild, zaten bij mij te dineren die avond en hebben mij een dikke fooi gegeven.

wel gecondoleerd alvastquote:Op zondag 23 december 2012 14:10 schreef bobbernaut het volgende:
hoe kut jullie opmerkingen nou zijn, ik moet er om lachen en het heeft me vrolijker gemaakt

Awh dat is fijn.quote:Op zondag 23 december 2012 14:10 schreef bobbernaut het volgende:
hoe kut jullie opmerkingen nou zijn, ik moet er om lachen en het heeft me vrolijker gemaakt

jammerquote:Op zondag 23 december 2012 14:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Awh dat is fijn.
Misschien kan je een plukje haar van de kat afknippen en bewaren, dat heb ik gedaan met mijn kat. Maar toen ging hij toch niet dood dus

Soort van omgekeerde Samson.quote:Op zondag 23 december 2012 14:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Awh dat is fijn.
Misschien kan je een plukje haar van de kat afknippen en bewaren, dat heb ik gedaan met mijn kat. Maar toen ging hij toch niet dood dus

Ja maar hij is 17 dusja. Ik bewaar het gewoon alsnog voor later.quote:

dan kan je het aan je kleinkinderen laten zienquote:Op zondag 23 december 2012 14:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja maar hij is 17 dusja. Ik bewaar het gewoon alsnog voor later.

114 gebeld, kat heeft het overduidelijk niet goed bij iemand die alleen maar kan denken aan d'er zelfquote:Op zondag 23 december 2012 14:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Awh dat is fijn.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |