januari en nu al een muizenplaag na de feestdgn en eten ze alles op ? :-)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:08 schreef NijntjesUk het volgende:
Kzie weer mooie dingen voorbijkomen! Vind de ripple, popcorndeken en de uil echt super!
Mooie labels ook!
Ik heb eindelijk weer ns wat af. Twas nogal wat gepriegel, daarom duurde het wat langer.
Foto's maken kan ik echter nog steeds niet
Dit zijn Flip en Flap.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een schatjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:08 schreef NijntjesUk het volgende:
Kzie weer mooie dingen voorbijkomen! Vind de ripple, popcorndeken en de uil echt super!
Mooie labels ook!
Ik heb eindelijk weer ns wat af. Twas nogal wat gepriegel, daarom duurde het wat langer.
Foto's maken kan ik echter nog steeds niet
Dit zijn Flip en Flap.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi, en lekker mooi kleurtjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij moet je je hoofd keren maar dit is mijn neon col!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij moet je je hoofd keren maar dit is mijn neon col!
[ afbeelding ]
geeft niet, ik weet dat er genoeg mensen (niet alleen met haken en patronen, maar overal) niet goed lezen en nadenken haha en dan snap ik zo'n reactie welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ja dat is wel een beetje raar....en misschien een beetje botte reactiesorry
misschien typfout van de schrijfster dan?
inderdaad heel ansers bij daglicht :-)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:55 schreef trui het volgende:
mooi spaceinvaders (zowel jouw gezicht als de col!)
nijntjesUK, wat geweldig weer!!
leuke labels zag ik voorbij komen! ik ben ook zo benieuwd naar de mijne.
de onderzetters zijn geblockt en klaar om te geven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een lekker snel patroon is dat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |