Ja je kunt natuurlijk ook kiezen om je naam recht te doen? Niet zoals ik in de breedte maar in de lengte. Of grotere labelsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:08 schreef blabbel6 het volgende:
Ik vind ze echt heel schattig! Jammer dat mijn naam een heel stuk langer is, dat zou wel erg petieterig worden.
ze zijn erg gaaf en niet duur incl. verzenden :-)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze komen hier vandaan
http://www.etsy.com/shop/greenbeansnstrings
Als ik het goed begrijp kun je haar ook je eigen design mailen? Want dat staat me bij de rest van de webshops zo tegen, dat je óf alleen tekst erop kunt zetten, óf kunt kiezen uit een stel suffe plaatjes.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze komen hier vandaan
http://www.etsy.com/shop/greenbeansnstrings
Ik heb dit ook zelf 'ontworpen'. Plaatje gezocht, kleur aangepast en tekst die ik wilde en hoe ik het wilde naar haar gemaild.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp kun je haar ook je eigen design mailen? Want dat staat me bij de rest van de webshops zo tegen, dat je óf alleen tekst erop kunt zetten, óf kunt kiezen uit een stel suffe plaatjes.
En worden deze geprint of geweven?
Zoiets zocht ik dus al de hele tijd, waar je zelf je label kan ontwerpen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb dit ook zelf 'ontworpen'. Plaatje gezocht, kleur aangepast en tekst die ik wilde en hoe ik het wilde naar haar gemaild.
Volgens mij zijn ze geprint, staat dat niet op Etsy erbij?
Die zijn echt geweldigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:08 schreef NijntjesUk het volgende:
Kzie weer mooie dingen voorbijkomen! Vind de ripple, popcorndeken en de uil echt super!
Mooie labels ook!
Ik heb eindelijk weer ns wat af. Twas nogal wat gepriegel, daarom duurde het wat langer.
Foto's maken kan ik echter nog steeds niet
Dit zijn Flip en Flap.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
januari en nu al een muizenplaag na de feestdgn en eten ze alles op ? :-)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:08 schreef NijntjesUk het volgende:
Kzie weer mooie dingen voorbijkomen! Vind de ripple, popcorndeken en de uil echt super!
Mooie labels ook!
Ik heb eindelijk weer ns wat af. Twas nogal wat gepriegel, daarom duurde het wat langer.
Dit zijn Flip en Flap.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een schatjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:08 schreef NijntjesUk het volgende:
Mooie labels ook!
Dit zijn Flip en Flap.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi, en lekker mooi kleurtjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij moet je je hoofd keren maar dit is mijn neon col!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij moet je je hoofd keren maar dit is mijn neon col!
[ afbeelding ]
geeft niet, ik weet dat er genoeg mensen (niet alleen met haken en patronen, maar overal) niet goed lezen en nadenken haha en dan snap ik zo'n reactie welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ja dat is wel een beetje raar....en misschien een beetje botte reactiesorry
misschien typfout van de schrijfster dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |