quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 23 december 2012 12:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in het Gelredome was hij om te janken zo slecht
Dat was een last-minute edit van mij, want je weet maar nooit, er zijn veel pannenkoeken op de wereld.quote:Op zondag 23 december 2012 12:21 schreef De_Nater het volgende:
Oh, en dat hoefde je niet dik te drukken, snapte ik zonder ook wel
quote:Op zondag 23 december 2012 12:22 schreef Sirolf het volgende:
En ja, de stream ligt inderdaad in storing momenteel. De ICT-mensen zijn al ingelicht, en in de tussentijd is er een backup op http://seriousrequest.3fm.nl/live/?stream=BACKUP
Ik vond het wel prettigquote:Op zondag 23 december 2012 12:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was een last-minute edit van mij, want je weet maar nooit, er zijn veel pannenkoeken op de wereld.
Hoi Sirolf, even eenquote:Op zondag 23 december 2012 12:22 schreef Sirolf het volgende:
En ja, de stream ligt inderdaad in storing momenteel. De ICT-mensen zijn al ingelicht, en in de tussentijd is er een backup op http://seriousrequest.3fm.nl/live/?stream=BACKUP
quote:
Top SR komt uiteraard morgen pas beschikbaar qua lijst... maar de techniek staat wel alvast klaar natuurlijk. Afgelopen donderdag al mee bezig geweest.quote:Op zondag 23 december 2012 12:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoi Sirolf, even eenvoor je. Je bent vanaf morgen zeker weer laaiend druk bezig met de Top SR site? Of nu al?
wat een volk weerquote:
Dat zeg ikquote:
thanks! die had ik net ook maar deed t nietquote:Op zondag 23 december 2012 12:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/live/?stream=BACKUP
Exact even kut. Miles heeft twee lettergrepen, geen honderd.quote:
Staat nu in OP ipv die 3fm stream, want deze kwaliteit is beter.quote:Op zondag 23 december 2012 12:31 schreef alors het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bb
deze doet het ook gewoon hoor
Ja en alle woordgrapjes van Ekdom nu ook wel.quote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef D. het volgende:
Die grote bril grapjes hebben we nu wel gehoord
Eens, volgend jaar dan ook Veenstra, Rabbering en dan nog iemand (imo Coen)quote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef Pino112 het volgende:
Paul Rabbering.
Hij moet in het Huis, kunnen we continu de jingle draaien.
Toptrio.quote:Op zondag 23 december 2012 12:35 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Eens, volgend jaar dan ook Veenstra, Rabbering en dan nog iemand (imo Coen)
Gerard mag er ook bij hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 12:35 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Krijgen we misschien eindelijk weer een lekker anthemquote:
Ik maak 'm wel: en dan hoeven we geen glazen huis op te zetten.quote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef Pino112 het volgende:
Paul Rabbering.
Hij moet in het Huis, kunnen we continu de jingle draaien.
Dat mag van mij.quote:Op zondag 23 december 2012 12:35 schreef De_Nater het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2012 12:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik maak 'm wel: en dan hoeven we geen glazen huis op te zetten.
Die is nu al 4 jaar achter elkaar en het begint ECHT te vervelen nu. Vorig jaar nog heel erg baas enzo, maar langzaam maar zeker begint hij de eentonigheid van Giel aan te nemen (hoewel ie daarvoor nog 5 jaar heeft om dat echt te bereiken)quote:Op zondag 23 december 2012 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gerard mag er ook bij hoor.
Ik vond het na een halfjaar al leuk geweest, maar hij heeft die bril nu al twee jaar.quote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef D. het volgende:
Die grote bril grapjes hebben we nu wel gehoord
Mag ie weer bijna een nieuwe van de verzekeringquote:Op zondag 23 december 2012 12:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond het na een halfjaar al leuk geweest, maar hij heeft die bril nu al twee jaar.
we zullen het doorgevenquote:Op zondag 23 december 2012 12:37 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Die is nu al 4 jaar achter elkaar en het begint ECHT te vervelen nu. Vorig jaar nog heel erg baas enzo, maar langzaam maar zeker begint hij de eentonigheid van Giel aan te nemen (hoewel ie daarvoor nog 5 jaar heeft om dat echt te bereiken)
Coen en Paul zijn beide wel wat van de meer springnummers jaquote:Op zondag 23 december 2012 12:36 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Krijgen we misschien eindelijk weer een lekker anthem
Die jaquote:
Wat denk je dat ze is?....quote:
Nee, die wil volgens mij wel heel graag. Maar als die 6 dagen niets vreet weegt hij aan het eind van de rit -20.quote:Op zondag 23 december 2012 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die jamaar die wil niet meer, schijnt
![]()
Domien heeft er nog nooit ingezeten toch?
Dan wordt het wel heel druk.quote:Op zondag 23 december 2012 12:39 schreef CindieY het volgende:
Van mij mogen alle dj's welElke dj zal z'n kwaliteiten hebben voor het Glazen Huis.
Beter ook dat ie er nooit inkomt, die staat na 1 dag weer jankend bij zijn moeder in huisquote:Op zondag 23 december 2012 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 12:38 schreef Cee het volgende:
[..]
#datetenwevandaagterwijljijaaneenlauwemagnetronmaaltijdzitstelletjedecadente040ers.
Claudia, Annemieke en Roos samen?quote:Op zondag 23 december 2012 12:39 schreef CindieY het volgende:
Van mij mogen alle dj's welElke dj zal z'n kwaliteiten hebben voor het Glazen Huis.
Carglass?quote:Op zondag 23 december 2012 12:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mag ie weer bijna een nieuwe van de verzekering
Net als Rámon, die zegt zelf als dat er dan niks van 'm overblijftquote:Op zondag 23 december 2012 12:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die wil volgens mij wel heel graag. Maar als die 6 dagen niets vreet weegt hij aan het eind van de rit -20.
Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit dan dat ik dat dagen zou gaan volgen.quote:Op zondag 23 december 2012 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Claudia, Annemieke en Roos samen?
Domien mag nog niet onbeperkt in beeld van de kinderbeschermingquote:Op zondag 23 december 2012 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
![]()
Och, Rámon zou ook tof zijn. Alhoewel ik die niet los 'ken' van Timur.quote:Op zondag 23 december 2012 12:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Net als Rámon, die zegt zelf als dat er dan niks van 'm overblijft
Alleen als ie voldoende verzekert isquote:
Dan kijken we een jaartje nietquote:Op zondag 23 december 2012 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Claudia, Annemieke en Roos samen?
Ramon is slecht in z'n eentje.quote:Op zondag 23 december 2012 12:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Net als Rámon, die zegt zelf als dat er dan niks van 'm overblijft
quote:Op zondag 23 december 2012 12:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit dan dat ik dat dagen zou gaan volgen.
quote:
In de nachtquote:Op zondag 23 december 2012 12:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Och, Rámon zou ook tof zijn. Alhoewel ik die niet los 'ken' van Timur.
Hij hakkelt zelf ook een beetje...quote:
101tv winmedia stream beter?!quote:Op zondag 23 december 2012 12:33 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Staat nu in OP ipv die 3fm stream, want deze kwaliteit is beter.
Bij mij was de 3fm winmedia stream beter?quote:Op zondag 23 december 2012 12:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
101tv winmedia stream beter?!
De kwaliteit daarvan is over het algemeen juist behoorlijk brak...
Wat een wijf.quote:Op zondag 23 december 2012 12:43 schreef Pino112 het volgende:
Kom er maar in Roel met een Domienopmerking.
quote:Op zondag 23 december 2012 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een hakken wat een hakken!1!1!!!!!
12 jarigen zijn 'fan' van iets/iemandquote:Op zondag 23 december 2012 12:46 schreef themauster het volgende:
Hier zijn ook veel mensen fan van Domien
Iedereen toch?quote:Op zondag 23 december 2012 12:46 schreef themauster het volgende:
Hier zijn ook veel mensen fan van Domien
quote:
Mja, zwaar overbelast mobiel telefoonnetwerk daar met al die mensen in het centrum...quote:Op zondag 23 december 2012 12:45 schreef Bienelientjee het volgende:
Jammer dat het beeld zo haperde!
dat die mast nog niet afgefikt isquote:Op zondag 23 december 2012 12:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zwaar overbelast mobiel telefoonnetwerk daar met al die mensen in het centrum...
Beeld gaat via meerdere 3G-kaartjes namelijk.
Niet fikken, niet fikkenquote:Op zondag 23 december 2012 12:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat die mast nog niet afgefikt is
Morgen is het nog drukker.quote:Op zondag 23 december 2012 12:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het morgen ook zo is ga ik niet eens, heeft totaal geen zin dan
Veel mensen zullen zo denken waardoor het minder druk wordtquote:Op zondag 23 december 2012 12:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het morgen ook zo is ga ik niet eens, heeft totaal geen zin dan
De laatste dag is altijd de drukste dag.quote:Op zondag 23 december 2012 12:49 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Veel mensen zullen zo denken waardoor het minder druk wordt
Schakel je nu pas voor de 1e keer in?quote:Op zondag 23 december 2012 12:51 schreef Cassius het volgende:
Dit is serieus de eerste keer dat ik dit nummer hoor
das best knapquote:Op zondag 23 december 2012 12:51 schreef Cassius het volgende:
Dit is serieus de eerste keer dat ik dit nummer hoor
Dit is ook pas mijn 2de keer dat ik em hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 12:51 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Schakel je nu pas voor de 1e keer in?
Nee, heb het kennelijk steeds weten te ontlopen ofzoquote:Op zondag 23 december 2012 12:51 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Schakel je nu pas voor de 1e keer in?
Vanaf 21.30 begint de TOP SR, dus dat zal inderdaad wel rond 20.30u zijn. Vrij laat ja.quote:Op zondag 23 december 2012 12:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds jammer dat ze op Kerstavond zo laat uit het huis komen.
Hoezo?quote:Op zondag 23 december 2012 12:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds jammer dat ze op Kerstavond zo laat uit het huis komen.
volgens mij wordt het altijd best goed bekekenquote:Op zondag 23 december 2012 12:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan begint half Nederland zich al vol te stouwen.
Voor mij is kerstavond een gewone doordeweekse avond. Alleen jammer dat de supermarkten al dicht zijnquote:Op zondag 23 december 2012 12:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij wordt het altijd best goed bekekenwij hebben op kerstavond trouwens ook geen uitgebreid kerstdiner. Dat is meer voor de dagen daarna
Ik denk zelfs pas rond 21.00u, daarvoor eerst nog een hele bak aan herhalingen enzo van de afgelopen week.quote:Op zondag 23 december 2012 12:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanaf 21.30 begint de TOP SR, dus dat zal inderdaad wel rond 20.30u zijn. Vrij laat ja.
Jammer dat ze dat nog niet snappen daarquote:Op zondag 23 december 2012 12:56 schreef De_Nater het volgende:
Zombie Nation heeft veel meer effect op de mensheid daar.
en natuurlijk de hele route die ze af moeten leggen naar het podiumquote:Op zondag 23 december 2012 12:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk zelfs pas rond 21.00u, daarvoor eerst nog een hele bak aan herhalingen enzo van de afgelopen week.
Dit.quote:Op zondag 23 december 2012 12:56 schreef De_Nater het volgende:
Ja idd, maar dat willen ze blijkbaar niet, want het is oud en straks moet het ook megahit wordenquote:Op zondag 23 december 2012 12:56 schreef De_Nater het volgende:
ik wilde me gedragen en dat niet zeggenquote:Op zondag 23 december 2012 13:01 schreef Geo4kant het volgende:
Nu al achter het raam werken, die zijn er vroeg bij.
Gevalletje hoogbegaafd?quote:Op zondag 23 december 2012 13:01 schreef De_Nater het volgende:
Jezus christ, wat een volzinnen praat dit meisjeDat mag helemaal niet op die leeftijd...
Hehe, komt wel vaker voor dat mensen het denken en dat ik het dan zegquote:Op zondag 23 december 2012 13:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wilde me gedragen en dat niet zeggen
Gevalletje ouders van 't Gooiquote:
De Knipe ligt in Friesland hoorquote:
Gevalletje Haren dan.quote:Op zondag 23 december 2012 13:03 schreef alors het volgende:
[..]
De Knipe ligt in Friesland hoorEn haar naam was ook Fries.
Beetje rare naam voor je kindquote:Op zondag 23 december 2012 13:03 schreef alors het volgende:
[..]
De Knipe ligt in Friesland hoorEn haar naam was ook Fries.
Dit iddquote:Op zondag 23 december 2012 13:03 schreef alors het volgende:
[..]
De Knipe ligt in Friesland hoorEn haar naam was ook Fries, dus geen import.
Ik las het jaquote:Op zondag 23 december 2012 13:02 schreef De_Nater het volgende:
De verpleegster van die australische DJ prank was gewoon suïcidaalDrama om niets...
De Knipe niet hoor... Dat ligt tegen Heerenveen aanquote:Op zondag 23 december 2012 13:05 schreef De_Nater het volgende:
Gevalletje het Gooi van Fryslân, dat gehucht zal toch wel een rijke stinkers stad hebben...
Wat is er aan de hand dan?quote:Op zondag 23 december 2012 13:05 schreef rubbereend het volgende:
Ah, kijk. Nu is er wat meer bekend, ipv die dj's die maar alle schuld in de schoenen geschoven kregen
Dit dus, gewoon zo'n typisch lintdorp met allemaal heel modale of zelfs ondermodale huisjes.quote:Op zondag 23 december 2012 13:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De Knipe niet hoor... Dat ligt tegen Heerenveen aan
Moeten die ouders perse hun hele leven in de Knipe gewoond hebben dan?quote:Op zondag 23 december 2012 13:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De Knipe niet hoor... Dat ligt tegen Heerenveen aan
journaal gemist? Die zuster in Engeland had al meerdere keren geprobeerd zelfmoord te plegenquote:Op zondag 23 december 2012 13:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan?
En doe godverdomme eens muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuster? Welke? Wat heeft dat met SR te maken? En ik was gister de hele dag weg ja..quote:Op zondag 23 december 2012 13:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
journaal gemist? Die zuster in Engeland had al meerdere keren geprobeerd zelfmoord te plegen
Jij moet gewoon niet zo zeuren.quote:Op zondag 23 december 2012 13:06 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Moeten die ouders perse hun hele leven in de Knipe gewoond hebben dan?
Zo jong waren die kinderen toch niet?quote:Op zondag 23 december 2012 13:06 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Moeten die ouders perse hun hele leven in de Knipe gewoond hebben dan?
Ik zeur totaal nietquote:
Inderdaad. Staan wel een paar mooie huizen tussen maar dan is ook alles gezegd.quote:Op zondag 23 december 2012 13:06 schreef alors het volgende:
[..]
Dit dus, gewoon zo'n typisch lintdorp met allemaal heel modale of zelfs ondermodale huisjes.
Engeland, Kate, ziekenhuis, onder welke steen heb je gezeten. En heeft met het journaal net te maken. Je weet wel, ieder uurquote:Op zondag 23 december 2012 13:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zuster? Welke? Wat heeft dat met SR te maken? En ik was gister de hele dag weg ja..
Kusjekroel allesquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 13:07 schreef Geo4kant het volgende:
Je kan haar beter wegen en kunstmatig insimineren..Doe normaal zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nieuws boeit mij niet, wat kan mij het schelen dat er iemand zelfmoord pleegt in Engeland.. of Nederland uberhaubt als het maar niet iemand is uit mijn omgevingquote:Op zondag 23 december 2012 13:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Engeland, Kate, ziekenhuis, onder welke steen heb je gezeten. En heeft met het journaal net te maken. Je weet wel, ieder uur
Dat met die tieten ging achter de schermen en voorderest was er niets aan...quote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef DeLuna het volgende:
Hoe is het nou met dat piercen gegaan? Ik hoef geen beelden.
Ohquote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat met die tieten ging achter de schermen en voorderest was er niets aan...
dat was echt een bummerquote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
kinderachtig danquote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Zoals naar de kerk gaanquote:Op zondag 23 december 2012 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat ik op kerstavond ook nog wel wat anders te doen heb. En velen met mij.
Is heel kerst niet gewoon hartstikke hypocriet?quote:Op zondag 23 december 2012 13:14 schreef De_Nater het volgende:
Mensen die naar de kerk gaan tijdens kerstavond maar voorderest hele jaar nietVolkomen hypocrisie.
quote:
Ja, maar dat is het toppunt...quote:Op zondag 23 december 2012 13:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is heel kerst niet gewoon hartstikke hypocriet?
Nee joh, eten doe ik het hele jaar al.quote:Op zondag 23 december 2012 13:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat ik nog veel erger vind, is dat we ons tegenwoordig ook al volstouwen met Pasen, Pinksteren en wat niet meerquote:
Een achterhaalde gebeurtenis.quote:Op zondag 23 december 2012 13:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry jongen, ik heb ook geen toiletpapier.quote:
Franse tijdenquote:Op zondag 23 december 2012 12:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan begint half Nederland zich al vol te stouwen.
Neuh.quote:Op zondag 23 december 2012 13:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemiddag!Nog iets belangrijks gemist vanochtend?
jaquote:Op zondag 23 december 2012 13:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemiddag!Nog iets belangrijks gemist vanochtend?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zondag 23 december 2012 13:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker eten en dan de foto's op Instagram zetten?
quote:Op zondag 23 december 2012 13:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die kerstboom is dan ook niet christelijk maar heidens. Komt van de germanenquote:
Het kerstfeest is heidens.quote:Op zondag 23 december 2012 13:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die kerstboom is dan ook niet christelijk maar heidens. Komt van de germanen
Maakt me niet uit maar die boom is sowieso niet christelijk.quote:
True that.quote:Op zondag 23 december 2012 13:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maakt me niet uit maar die boom is sowieso niet christelijk.
Lekkerquote:
quote:
Duh.quote:Op zondag 23 december 2012 13:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het PSB alarm eigenlijk leuker dan living doll
Het is continu druk inderdaad, zelfs om 5u snachts.quote:Op zondag 23 december 2012 13:22 schreef marcodej het volgende:
Ligt het aan mij, of is het echt structureel drukker dan voorgaande jaren?
quote:Op zondag 23 december 2012 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Alleen schapen zijn toch heidens omdat ze daar op grazen?
Alleen scharrelschapen!quote:Op zondag 23 december 2012 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Alleen schapen zijn toch heidens omdat ze daar op grazen?
Joh. Ik zag afgelopen week voor het eerst het PSB alarmquote:
Dat ligt aan jou.quote:Op zondag 23 december 2012 13:22 schreef marcodej het volgende:
Ligt het aan mij, of is het echt structureel drukker dan voorgaande jaren?
Dat uiteraard. 1000000000x leuker.quote:Op zondag 23 december 2012 13:22 schreef DeLuna het volgende:
WAT?!quote:Op zondag 23 december 2012 13:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Joh. Ik zag afgelopen week voor het eerst het PSB alarm
Nee wat minder nu volgens mij, ik geen meer. Komt omdat dat oproepje waarschijnlijk niet echt meer is langsgekomenquote:Op zondag 23 december 2012 13:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog steeds Living Doll veel aangevraagd?
Joh.quote:Op zondag 23 december 2012 13:22 schreef DeLuna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |