Het was best aardig, alleen bleven ze wat te lang op die pensioenen hangen. En M van der Linden had ook niet een heel erg wereldschokkend verhaal.quote:Op zondag 23 december 2012 18:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het lijkt me geen boeiende aflevering. Ik kan de herhaling waarschijnlijk niet kijken vannacht.
vrees dat deze gezapigheid nog even voort gaat duren, de tweede kamer is met kerstreces tot 14 januariquote:Op zondag 23 december 2012 18:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Het was best aardig, alleen bleven ze wat te lang op die pensioenen hangen. En M van der Linden had ook niet een heel erg wereldschokkend verhaal.
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:08 schreef zakjapannertje het volgende:
jammer dat zijn banden in de jaren 80 met Irak niet werd besproken
Ach, die vraag "wie gaat dat betaluh".quote:
Die vent keek ook een beetje:quote:Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, die vraag "wie gaat dat betaluh".
Komop zeg.
Waarom kijk je niet gewoon online terug?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef Atmosphere82 het volgende:
Was Ewout Irrgang van de SP goed op dreef in de uitzending? Ik denk dat ik de herhaling van Buitenhof ga opnemen vannacht.
Die Marokkanen die daar zitten zijn totaal niet representatief.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:47 schreef StephanL het volgende:
Heel goed. Benoemen die hap. Heb er tot nu toe weinig Marokkanen over het probleem gehoord.
Naast de raddraaiers zijn er ook Marokkanen zoals deze mensen die wel alles aanpakken en een goed leven er van maken. Wordt wellicht tijd dat er meer Marokkaanse rol modellen op tv komen.
Oh dat denk ik wel. Maar het zijn niet de Marokkanen die in het oog lopen.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:50 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Die Marokkanen die daar zitten zijn totaal niet representatief.
Denk je? Als ik kijk naar het onderwerp zijn ze dus niet representatief voor een (groot) deel.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat denk ik wel. Maar het zijn niet de Marokkanen die in het oog lopen.
Maar waar doel je dan op? Ik heb het over beschaafde Marokkanen die een opleiding en een baan hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Denk je? Als ik kijk naar het onderwerp zijn ze dus niet representatief voor een (groot) deel.
Hoezo zijn ze niet representatief? Omdat zij geen hoofddoek draagt. De mannen geen baarden hebben? Ze zijn voor mij net zo veel Marokkaan als die raddraaiers en criminelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Denk je? Als ik kijk naar het onderwerp zijn ze dus niet representatief voor een (groot) deel.
Begrijp me niet verkeerd. Wat ik wilde zeggen:quote:Op zondag 27 januari 2013 12:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze niet representatief? Omdat zij geen hoofddoek draagt. De mannen geen baarden hebben? Ze zijn voor mij net zo veel Marokkaan als die raddraaiers en criminelen.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Tem het volgende:
Vervelende van Guy is dat hij nooit de nadelen en gebreken van de EU wil onderkennen.
Verhofstadt wil gewoon te veel, hij wil een federaal Europa, maar daarvoor heb je landen nodig die op de 1 of andere manier hun soevereiniteit volledig bereid zijn af te staan, een manier is deze economische crisis maar die is niet zo groot dat landen volledig de weg kwijt zijn geraakt, alleen Griekenland is een probleemgeval maar die heeft maar een klein aandeel in de economie van Europaquote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Tem het volgende:
Vervelende van Guy is dat hij nooit de nadelen en gebreken van de EU wil onderkennen.
Het is dan ook niet alleen op sociaal-economische problemen te gooien. Uiteraard helpt het niet, maar zoals je zelf zegt zijn er bergen mensen die in een vervelende en/of uitzichtloze situatie die lang niet zo hoog komen in de cijfers van politie. Op die manier wordt het sociaal-economische een beetje een non sequitur.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:09 schreef Tem het volgende:
Het "Marokkanendebat" vond ik maar wat warrig. Die vrouw was de slimste van het stel maar wilde het louter op sociaal economische problemen gooien. Er zijn wel meer groeperingen in Nederland die sociaal economische problemen hebben maar in verhouding minder problematisch in deze maatschappij acteren. De krullenbol had wel een punt alleen kon het niet zo goed overbrengen en die andere jongen was te emotioneel waardoor niets duidelijk werd.
Kortom: We zijn er niets wijzer van geworden, dat hele debat in de kamer wordt ook niets ben ik bang.
Je hebt ook landen nodig die gelijkwaardig zijn aan elkaar en dat is niet meer sinds meer landen lid zijn geworden.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:29 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Verhofstadt wil gewoon te veel, hij wil een federaal Europa, maar daarvoor heb je landen nodig die op de 1 of andere manier hun soevereiniteit volledig bereid zijn af te staan, een manier is deze economische crisis maar die is niet zo groot dat landen volledig de weg kwijt zijn geraakt, alleen Griekenland is een probleemgeval maar die heeft maar een klein aandeel in de economie van Europa
Voordeel van Guy is dat hij wel als een van de weinigen van begin af aan eerlijk is geweest over wat hij wil.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Tem het volgende:
Oké, maar met zijn houding kan je nooit een vruchtbare discussie voeren. Dat zag je ook vandaag toen zijn opponent het voorbeeld van Amerika en een federaal Europa weersprak. De armpjes gaan dan over elkaar en hij zegt niets meer of gaat zitten mokken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Voordeel van Guy is dat hij wel als een van de weinigen van begin af aan eerlijk is geweest over wat hij wil.
dat heb je binnen landen tussen regio's zelf ook, maar die verschillen zijn niet zo groot als tussen landen in de Europese Unie, het is wel de bedoeling van die Unie dat die verschillen verminderen door de interne markt bijvoorbeeld, het is dan niet de bedoeling dat landen allerlei uitzonderingen voor zichzelf gaan bedingen zoals de Britten nu willenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef karton2 het volgende:
[..]
Je hebt ook landen nodig die gelijkwaardig zijn aan elkaar en dat is niet meer sinds meer landen lid zijn geworden.
Zolang er netto betalende en ontvangende landen zijn is de EU niet gelijkwaardig en ook niet geloofdwaardig.
en weer wegquote:
Guy zegt dan .quote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Voordeel van Guy is dat hij wel als een van de weinigen van begin af aan eerlijk is geweest over wat hij wil.
Ik moet zeggen dat Weisglas eerlijker was dan dat ik had verwacht.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef borisz het volgende:
Hadden ze bij dit onderwerp geen andere gasten kunnen vragen?
Weisglas
Sywert
Met die man valt volgens mij geen goede discussie te voeren. Vraag me dan ook af wat hij bij een discussieprogramma doet. ...quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Tem het volgende:
Met van Rompuy heeft de EU z'n joker in ieder geval ingezet.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:15 schreef remcoP het volgende:
[..]
Kees bij Per Seconde Wijzer![]()
Kees bij Buitenhof
quote:Op zondag 24 februari 2013 11:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met van Rompuy heeft de EU z'n joker in ieder geval ingezet.
Dat geldt voor alle EU-fappers.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
Die Van Rompuy zit echt volledig in zijn eigen onrealistische wereldje gevangen lijkt het wel... Ontzettend eigenwijs en totaal niet bereid om water bij de wijn te doen inzake zijn eigen standpunten.
Er is natuurlijk wel een reden voor dat alle redelijke partijen in Europa de meerwaarde van de EU wel inzien.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle EU-fappers.
Vooral omdat die traditionele partijen alle baat hebben om dat system overeind te houden omdat dergelijke politici dichterbij de macht geld, invloed, beloningen, eigenbelang zitten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een reden voor dat alle redelijke partijen in Europa de meerwaarde van de EU wel inzien.
En dat de anti-EU figuren eigenlijk uitsluitend vertegenwoordigd worden door mafklappers eerste klas. Van een Wilders tot een Farage en van een Le Pen tot een DeWinter.
en terechtquote:Op zondag 3 maart 2013 13:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Als het aan Roemer ligt neemt de coalitie zijn partijprogramma punt voor punt over.
Kan jij dat onderbouwen?quote:Wat is Roemer toch een smerige leugenaar.
Dat heb ik hem toch niet horen zeggen, hij stelde dat er nu geïnvesteerd moet worden zodat er straks een terugverdieneffect is.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:26 schreef arjan1212 het volgende:
Roemer zei dat 'zijn stimuleringsplannen meer kosten dan ze opleveren' eigenlijk kwam het er gewoon op neer dat de sp het begrotingstekort totaal niet boeit
Ieder zijn mening.quote:Buma en Roemer vinden dat Rutte er 'moe' uitziet
en vervolgens zei die dat het 'terugverdieneffect' inhoud dat als de overheid 3 miljard extra uitgeeft, ze 2 miljard belasting vangen, dus per saldo kost het 1 miljardquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat heb ik hem toch niet horen zeggen, hij stelde dat er nu geïnvesteerd moet worden zodat er straks een terugverdieneffect is.
[..]
Ieder zijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |