SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Hier weer verder.![]()
![]()
Ah, gemist. Jammer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef Beverwijker het volgende:
Ja Doom BFG was de 1 van de eerste aanbiedingen voor ¤ 15,-![]()
Diz de originele Doom:
http://store.steampowered.com/app/2280/. Destijds toen er nog een id software pack was, dat pack gekocht, zattie in (3-4 jaar geleden ofzo).
![]()
nee, je wilt gewoon je titels gratis krijgen omdat je, door de vele sales van steam, denkt dat dat normaal is voor nieuwe games..quote:
zeiktitel zonder waarheid![]()
Ja ik had hem ook gemist , ik zag hem wel staan maar ging even naar mijn training en daarna was hij alweer verlopenquote:![]()
Ik las elders de theorie dat uitgevers bewust minder aantrekkelijke deals met Valve hebben gesloten voor deze sale om steam een beetje de wind uit de zeilen te nemen en de concurrentie een duwtje in de rug te geven.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Wut?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, je wilt gewoon je titels gratis krijgen omdat je, door de vele sales van steam, denkt dat dat normaal is voor nieuwe games..
zeiktitel zonder waarheid
De flash sales zit nu niets interessants bij.![]()
Voor jou, mss voor anderen wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De flash sales zit nu niets interessants bij.![]()
Limbo is briljant, CS:GO schijnt ook erg goed te zijn, Quantum Conundrum is ook goedquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wut?
De flash sales zit nu niets interessants bij.
allen voor zeer schappelijke prijzen![]()
Meh.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:40 schreef mschol het volgende:
[..]
Limbo is briljant, CS:GO schijnt ook erg goed te zijn, Quantum Conundrum is ook goed
allen voor zeer schappelijke prijzen
Alleen CS is echt het geld waard imo, maar iedereen heeft die al.![]()
limbo is zijn 2,50 dubbel en dwars waard, en quantum is ook belachelijk goedkoop voor een leuke, en op sommige momenten echt frustrerend moeilijke gamequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Meh.
Alleen CS is echt het geld waard imo, maar iedereen heeft die al.
de deals zijn goed, wellicht is het jou smaak niet...![]()
Jazeker. Alleen had ik liever een wat nieuwere indie-game in de flash sales gezien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
limbo is zijn 2,50 dubbel en dwars waardPlease Move The Deer Crossing Sign![]()
Wellicht.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
limbo is zijn 2,50 dubbel en dwars waard, en quantum is ook belachelijk goedkoop voor een leuke, en op sommige momenten echt frustrerend moeilijke game
de deals zijn goed, wellicht is het jou smaak niet...
Maar zoals ik al zei, ik heb een TT change aangevraagd.
Is inderdaad wel zeikerig.![]()
Wat. Limbo geen 2,50 waard vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Meh.
Alleen CS is echt het geld waard imo, maar iedereen heeft die al.![]()
![]()
Ik ben skeer g ik let op me doekoe jwzquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wat. Limbo geen 2,50 waard vinden.
/ONZ![]()
Inderdaad Limbo is zo goedquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wat. Limbo geen 2,50 waard vinden.![]()
![]()
Voor mensen die de DOTA2 pack willen kopen, als je een DOTA2 invite wilt zijn er nog genoeg mensen die deze overhebben. Als je de cosmetics dus niet wilt dan hoef je dat geld ook niet uit te geven.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Ik had het (totdat Steam het uit mijn lijst deed verdwijnen), er was nou niet veel aan.quote:
Erg weinig replay value, in ieder geval.![]()
Wat kan je ermee dan?quote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik had het (totdat Steam het uit mijn lijst deed verdwijnen), er was nou niet veel aan.
Erg weinig replay value, in ieder geval.
Beetje planeten maken?![]()
X-Com heeft toch -50% gestaan in een andere deal?“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
zonnestelsels creeeren door zelf alle eigenschappen van planeten te bepalen en te positioneren (en dan simuleren en kijken of alles blijft draaien)quote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat kan je ermee dan?
Beetje planeten maken?![]()
Niet veel speciaals dus, jammerquote:Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef mschol het volgende:
[..]
zonnestelsels creeeren door zelf alle eigenschappen van planeten te bepalen en te positioneren (en dan simuleren en kijken of alles blijft draaien)
Bedankt voor de info![]()
Had Dishonored net even bij een vriend gespeelt maar nee het is niets voor mij ..
Jammer hoorde veel mensen er positief over.![]()
Echt?quote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef PirE het volgende:
X-Com heeft toch -50% gestaan in een andere deal?gemist.......
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Nee, nooit op steam, maar hij is wel -60% op G2play atm.quote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef PirE het volgende:
X-Com heeft toch -50% gestaan in een andere deal?![]()
Ik heb nog een steam key voor Titan Quest en Warhammer 40k Dawn of war als mensen er interesse in hebben. Iets leuks terugruilen ervoor zou leuk zijn, maar ik wil ze ook zo weggeven, anders gebeurd er toch niets mee... DM maar als je 1 van de 2 games graag zou willenJaaa, dansen! dansen!![]()
Humble Bundle zeker ?quote:Op zondag 23 december 2012 01:42 schreef meowingtons het volgende:
Ik heb nog een steam key voor Titan Quest en Warhammer 40k Dawn of war als mensen er interesse in hebben. Iets leuks terugruilen ervoor zou leuk zijn, maar ik wil ze ook zo weggeven, anders gebeurd er toch niets mee... DM maar als je 1 van de 2 games graag zou willen![]()
![]()
Ja, nogal bizar, ik wilde niet boven gemiddeld betalen, want Saints Row en warhammer interesseerden me niet en Titan Quest heb ik al, maar toch kreeg ik voor de laatste twee wel steam keys :\quote:Jaaa, dansen! dansen!![]()
Haha tja , nooit verkeerd extra gratis dingen toch ?quote:Op zondag 23 december 2012 01:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja, nogal bizar, ik wilde niet boven gemiddeld betalen, want Saints Row en warhammer interesseerden me niet en Titan Quest heb ik al, maar toch kreeg ik voor de laatste twee wel steam keys :\![]()
Ik heb nog winst gemaakt op die Humble Bundle , ik had er 4 gekocht en aan 3 klasgenoten Saints Row verkocht voor een 10tje![]()
![]()
Haha netjesquote:Op zondag 23 december 2012 01:48 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Haha tja , nooit verkeerd extra gratis dingen toch ?![]()
Ik heb nog winst gemaakt op die Humble Bundle , ik had er 4 gekocht en aan 3 klasgenoten Saints Row verkocht voor een 10tje
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik wou opblijven tot de nieuwe flash aanbiedingen en om te voten maar ben bang dat ik voor niets opblijf dus ik ga maar me bedje opzoeken !![]()
Weltrusten allemaal en laten we allemaal hopen dat steam ons gaat verassen !![]()
![]()
't Zet wel de fik in mijn portemonnee, als je dat bedoelt.quote:Op zondag 23 december 2012 01:55 schreef Beverwijker het volgende:
Ik wou opblijven tot de nieuwe flash aanbiedingen en om te voten maar ben bang dat ik voor niets opblijf dus ik ga maar me bedje opzoeken !![]()
Weltrusten allemaal en laten we allemaal hopen dat steam ons gaat verassen !Moira. is tof. :7![]()
Nog 8 uur wilde je opblijven?quote:Op zondag 23 december 2012 01:55 schreef Beverwijker het volgende:
Weltrusten allemaal en laten we allemaal hopen dat steam ons gaat verassen !
Foutje![]()
![]()
Nog meer mensen ace of spades gehaald? SosuA is mijn steam-id.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
shit. Deponia gevote. Weet niet eens wat het is..quote:
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Walking dead gratis op ipad.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Maar daar heb ik niks aanKan hem voor de pc ook wel ergens gratis vandaan toveren natuurlijk. Maar dat wil ik niet
![]()
Bah, jammer dat ik de THQ humble bundle gemist heb.. Straks denk even de complete company of heroes pack kopen! Verder eigenlijk bijna geen games waar ik interesse ik heb. Speel indie games nauwelijks dus die laat ik schieten deze keer. Misschien als er nog een leuke tycoon-achtige game langskomt dat ik die haal.![]()
Noem eens een voorbeeld? Lijkt mij ook wel leuk.quote:Op zondag 23 december 2012 09:02 schreef Jorwol het volgende:
Bah, jammer dat ik de THQ humble bundle gemist heb.. Straks denk even de complete company of heroes pack kopen! Verder eigenlijk bijna geen games waar ik interesse ik heb. Speel indie games nauwelijks dus die laat ik schieten deze keer. Misschien als er nog een leuke tycoon-achtige game langskomt dat ik die haal.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Wist ik het maarquote:Op zondag 23 december 2012 09:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld? Lijkt mij ook wel leuk.![]()
![]()
QFT.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:40 schreef mschol het volgende:
[..]
Limbo is briljant, CS:GO schijnt ook erg goed te zijn, Quantum Conundrum is ook goed
allen voor zeer schappelijke prijzen
Daarnaast Torchlight II voor weinig kunnen aanschaffen
En ik ben hoopvol dat er nog een paar aankomen. Kon vanochtend al stemmen op The Walking Dead, dus die komt ongetwijfeld ook. Bastion vorige keren laten schieten, SRIII moet ik nog hebben. Ik kom er heus wel.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Ja, en een aantal dingen veranderen, verplaatsen etc. zonder dat je weet wat je doet.quote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat kan je ermee dan?
Beetje planeten maken?
Eigenlijk alleen leuk voor iemand die veel doet met sterrenkunde.![]()
Vraagje... sinds kort kan ik hooguit één game tegelijk downloaden via Steam. Andere dl's gaan onmiddellijk op 'suspended'.
Iemand enig idee hoe dat te fixen?
Kan dacht ik niet, Je kan ze wel allemaal aanzetten en als er dan 1tje klaar is gaat hij automatisch verder met de volgende.quote:Op zondag 23 december 2012 10:16 schreef Verbal het volgende:
Vraagje... sinds kort kan ik hooguit één game tegelijk downloaden via Steam. Andere dl's gaan onmiddellijk op 'suspended'.
Iemand enig idee hoe dat te fixen?
V.![]()
Ja, dat klopt, maar ik wil af en toe effe snel wat dingen binnentrekken en dan mijn compu uit kunnen zetten.quote:Op zondag 23 december 2012 10:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kan dacht ik niet, Je kan ze wel allemaal aanzetten en als er dan 1tje klaar is gaat hij automatisch verder met de volgende.
Waarom zouden ze dat veranderd hebben?
Apart idd, heb hier hetzelfde terwijl het voorheen wel altijd konquote:Op zondag 23 december 2012 10:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar ik wil af en toe effe snel wat dingen binnentrekken en dan mijn compu uit kunnen zetten.
V.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Lijkt ook wel of ze de boel hebben gecapt. Kwam nog wel eens boven de 5 mb/s uit, nu amper boven de 1.
Doen die verlanglijstjes eigenlijk iets?
Kiest Steam de volgende dailies en flashes aan de hand van wat de mensen het meest op hun verlanglijstje hebben?![]()
Als het goed is heeft steam dit uit gezet. Geen idee waarom maar als je op de forums kijkt zijn er ook heel veel mensen die er last van hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 10:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar ik wil af en toe effe snel wat dingen binnentrekken en dan mijn compu uit kunnen zetten.
V.![]()
Geen idee, Wel weet ik dat je nu kan inschakelen dat als er iets in de sale is wat je in je verlanglijst hebt staan dat het dan automatisch naar jouw mail wordt gestuurdquote:Op zondag 23 december 2012 10:22 schreef Bitterlemon het volgende:
Doen die verlanglijstjes eigenlijk iets?
Kiest Steam de volgende dailies en flashes aan de hand van wat de mensen het meest op hun verlanglijstje hebben?![]()
![]()
Had net een download getest met 14.7MB/s, maar de 2e gaat maar met 3MB/s en nu gaat de 3e weer met 13.3MB/squote:Op zondag 23 december 2012 10:21 schreef Verbal het volgende:
Lijkt ook wel of ze de boel hebben gecapt. Kwam nog wel eens boven de 5 mb/s uit, nu amper boven de 1.
V.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Oh, dat is wel nice.quote:Op zondag 23 december 2012 10:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen idee, Wel weet ik dat je nu kan inschakelen dat als er iets in de sale is wat je in je verlanglijst hebt staan dat het dan automatisch naar jouw mail wordt gestuurd
Jammer genoeg heb ik geen idee wat ik op zo'n lijstje zou moeten zetten.![]()
LOL, dat had effectquote:Op zondag 23 december 2012 10:25 schreef Verbal het volgende:
Hmmm, misschien mijn router maar eens een resetje geven...
V.
7,2 mb/s at the mo...
![]()
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Deadlight had ik wel graag gezien voor -75% maar dat gaat kennelijk niet gebeuren.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
heb ook deadlight gestemd
Trouwens, ik heb volgens mijn vooropgestelde budget nog 3 euro over_! had het op 30 euro gezet aan het begin van de sale...
There are only 151 Pokémon.![]()
Waar staat de community's choice nou eigenlijk? Want ik heb gisteravond nog op Hotline Miami gestemd maar die zie ik nu nergens staanof blijft die choice maar enkele uren bestaan?
![]()
you lost.quote:Op zondag 23 december 2012 11:29 schreef GlenSpey het volgende:
Waar staat de community's choice nou eigenlijk? Want ik heb gisteravond nog op Hotline Miami gestemd maar die zie ik nu nergens staanhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
spellen die je wilt hebben?quote:Op zondag 23 december 2012 10:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, dat is wel nice.
Jammer genoeg heb ik geen idee wat ik op zo'n lijstje zou moeten zetten.![]()
dat wordt met behoorlijke koeie letters getoond op de hoofdpagina (vooor een aantal uren, daarna staat hij tussen de sales)quote:Op zondag 23 december 2012 11:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ow, en als je verliest krijg je de winnende titel niet te zien?![]()
Hij staat hier anders ook niet op de hoofdpaginaquote:Op zondag 23 december 2012 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wordt met behoorlijke koeie letters getoond op de hoofdpagina (vooor een aantal uren, daarna staat hij tussen de sales)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
hmm, in de mobiele client zag ik em wel staan (ace of spades), in de reguliere client niet.. bug much?quote:Op zondag 23 december 2012 11:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij staat hier anders ook niet op de hoofdpagina
hij staat er volgens mij altijd boven iig voor meerdere uren![]()
Iemand die hier Ace Of Spades heeft?
Net gekocht probeer het op te starten gaat mijn Monitor in Power Saving mode en er is totaal geen mogelijkheid om dat ding in windowed mode op te starten.![]()
Humble Bundle gemist?quote:Op zondag 23 december 2012 11:57 schreef Jorwol het volgende:
Denken jullie dat de complete Company of Heroes pack nog goedkoper wordt?![]()
Ik heb net mijne weggegeven sorry.quote:Op zondag 23 december 2012 12:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jahad m zeker te weten willen hebben, maar heb er niks van meegekregen toen
![]()
Gewoon lid ervan worden , ontvang je de nieuwe bundles gewoon in je mailbox !!!quote:Op zondag 23 december 2012 12:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jahad m zeker te weten willen hebben, maar heb er niks van meegekregen toen
![]()
ikquote:Op zondag 23 december 2012 11:57 schreef MineraalWater het volgende:
Iemand die hier Ace Of Spades heeft?
Net gekocht probeer het op te starten gaat mijn Monitor in Power Saving mode en er is totaal geen mogelijkheid om dat ding in windowed mode op te starten.geen problemen
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Goede tip! Thanksquote:Op zondag 23 december 2012 12:01 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Gewoon lid ervan worden , ontvang je de nieuwe bundles gewoon in je mailbox !!!![]()
![]()
CoH komt ongetwijfeld nog een keer voor -75% langs. Die pack zou ik niet kopen aangezien de derde add-on als de minste wordt gezien. Je kunt beter CoH gold kopen.
Ik heb ze trouwens amper gespeeld terwijl ik wel een RTS-fanaat ben.Please Move The Deer Crossing Sign
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |