SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Hier weer verder.![]()
![]()
Ah, gemist. Jammer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef Beverwijker het volgende:
Ja Doom BFG was de 1 van de eerste aanbiedingen voor ¤ 15,-![]()
Diz de originele Doom:
http://store.steampowered.com/app/2280/. Destijds toen er nog een id software pack was, dat pack gekocht, zattie in (3-4 jaar geleden ofzo).
![]()
nee, je wilt gewoon je titels gratis krijgen omdat je, door de vele sales van steam, denkt dat dat normaal is voor nieuwe games..quote:
zeiktitel zonder waarheid![]()
Ja ik had hem ook gemist , ik zag hem wel staan maar ging even naar mijn training en daarna was hij alweer verlopenquote:![]()
Ik las elders de theorie dat uitgevers bewust minder aantrekkelijke deals met Valve hebben gesloten voor deze sale om steam een beetje de wind uit de zeilen te nemen en de concurrentie een duwtje in de rug te geven.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Wut?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, je wilt gewoon je titels gratis krijgen omdat je, door de vele sales van steam, denkt dat dat normaal is voor nieuwe games..
zeiktitel zonder waarheid
De flash sales zit nu niets interessants bij.![]()
Voor jou, mss voor anderen wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De flash sales zit nu niets interessants bij.![]()
Limbo is briljant, CS:GO schijnt ook erg goed te zijn, Quantum Conundrum is ook goedquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wut?
De flash sales zit nu niets interessants bij.
allen voor zeer schappelijke prijzen![]()
Meh.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:40 schreef mschol het volgende:
[..]
Limbo is briljant, CS:GO schijnt ook erg goed te zijn, Quantum Conundrum is ook goed
allen voor zeer schappelijke prijzen
Alleen CS is echt het geld waard imo, maar iedereen heeft die al.![]()
limbo is zijn 2,50 dubbel en dwars waard, en quantum is ook belachelijk goedkoop voor een leuke, en op sommige momenten echt frustrerend moeilijke gamequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Meh.
Alleen CS is echt het geld waard imo, maar iedereen heeft die al.
de deals zijn goed, wellicht is het jou smaak niet...![]()
Jazeker. Alleen had ik liever een wat nieuwere indie-game in de flash sales gezien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
limbo is zijn 2,50 dubbel en dwars waardPlease Move The Deer Crossing Sign![]()
Wellicht.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
limbo is zijn 2,50 dubbel en dwars waard, en quantum is ook belachelijk goedkoop voor een leuke, en op sommige momenten echt frustrerend moeilijke game
de deals zijn goed, wellicht is het jou smaak niet...
Maar zoals ik al zei, ik heb een TT change aangevraagd.
Is inderdaad wel zeikerig.![]()
Wat. Limbo geen 2,50 waard vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Meh.
Alleen CS is echt het geld waard imo, maar iedereen heeft die al.![]()
![]()
Ik ben skeer g ik let op me doekoe jwzquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wat. Limbo geen 2,50 waard vinden.
/ONZ![]()
Inderdaad Limbo is zo goedquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wat. Limbo geen 2,50 waard vinden.![]()
![]()
Voor mensen die de DOTA2 pack willen kopen, als je een DOTA2 invite wilt zijn er nog genoeg mensen die deze overhebben. Als je de cosmetics dus niet wilt dan hoef je dat geld ook niet uit te geven.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Ik had het (totdat Steam het uit mijn lijst deed verdwijnen), er was nou niet veel aan.quote:
Erg weinig replay value, in ieder geval.![]()
Wat kan je ermee dan?quote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik had het (totdat Steam het uit mijn lijst deed verdwijnen), er was nou niet veel aan.
Erg weinig replay value, in ieder geval.
Beetje planeten maken?![]()
X-Com heeft toch -50% gestaan in een andere deal?“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
zonnestelsels creeeren door zelf alle eigenschappen van planeten te bepalen en te positioneren (en dan simuleren en kijken of alles blijft draaien)quote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat kan je ermee dan?
Beetje planeten maken?![]()
Niet veel speciaals dus, jammerquote:Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef mschol het volgende:
[..]
zonnestelsels creeeren door zelf alle eigenschappen van planeten te bepalen en te positioneren (en dan simuleren en kijken of alles blijft draaien)
Bedankt voor de info![]()
Had Dishonored net even bij een vriend gespeelt maar nee het is niets voor mij ..
Jammer hoorde veel mensen er positief over.![]()
Echt?quote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef PirE het volgende:
X-Com heeft toch -50% gestaan in een andere deal?gemist.......
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Nee, nooit op steam, maar hij is wel -60% op G2play atm.quote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef PirE het volgende:
X-Com heeft toch -50% gestaan in een andere deal?![]()
Ik heb nog een steam key voor Titan Quest en Warhammer 40k Dawn of war als mensen er interesse in hebben. Iets leuks terugruilen ervoor zou leuk zijn, maar ik wil ze ook zo weggeven, anders gebeurd er toch niets mee... DM maar als je 1 van de 2 games graag zou willenJaaa, dansen! dansen!![]()
Humble Bundle zeker ?quote:Op zondag 23 december 2012 01:42 schreef meowingtons het volgende:
Ik heb nog een steam key voor Titan Quest en Warhammer 40k Dawn of war als mensen er interesse in hebben. Iets leuks terugruilen ervoor zou leuk zijn, maar ik wil ze ook zo weggeven, anders gebeurd er toch niets mee... DM maar als je 1 van de 2 games graag zou willen![]()
![]()
Ja, nogal bizar, ik wilde niet boven gemiddeld betalen, want Saints Row en warhammer interesseerden me niet en Titan Quest heb ik al, maar toch kreeg ik voor de laatste twee wel steam keys :\quote:Jaaa, dansen! dansen!![]()
Haha tja , nooit verkeerd extra gratis dingen toch ?quote:Op zondag 23 december 2012 01:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja, nogal bizar, ik wilde niet boven gemiddeld betalen, want Saints Row en warhammer interesseerden me niet en Titan Quest heb ik al, maar toch kreeg ik voor de laatste twee wel steam keys :\![]()
Ik heb nog winst gemaakt op die Humble Bundle , ik had er 4 gekocht en aan 3 klasgenoten Saints Row verkocht voor een 10tje![]()
![]()
Haha netjesquote:Op zondag 23 december 2012 01:48 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Haha tja , nooit verkeerd extra gratis dingen toch ?![]()
Ik heb nog winst gemaakt op die Humble Bundle , ik had er 4 gekocht en aan 3 klasgenoten Saints Row verkocht voor een 10tje
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik wou opblijven tot de nieuwe flash aanbiedingen en om te voten maar ben bang dat ik voor niets opblijf dus ik ga maar me bedje opzoeken !![]()
Weltrusten allemaal en laten we allemaal hopen dat steam ons gaat verassen !![]()
![]()
't Zet wel de fik in mijn portemonnee, als je dat bedoelt.quote:Op zondag 23 december 2012 01:55 schreef Beverwijker het volgende:
Ik wou opblijven tot de nieuwe flash aanbiedingen en om te voten maar ben bang dat ik voor niets opblijf dus ik ga maar me bedje opzoeken !![]()
Weltrusten allemaal en laten we allemaal hopen dat steam ons gaat verassen !Moira. is tof. :7![]()
Nog 8 uur wilde je opblijven?quote:Op zondag 23 december 2012 01:55 schreef Beverwijker het volgende:
Weltrusten allemaal en laten we allemaal hopen dat steam ons gaat verassen !
Foutje![]()
![]()
Nog meer mensen ace of spades gehaald? SosuA is mijn steam-id.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |