Ga jij maar naar dat land dan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef edjuh18 het volgende:
Corton: Ik vind het zo zielig, maar ik ga lekker straks weer naar huis
Nederland verdient beter dan 53quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef De_Nater het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal zo treurig doen over het beste nr van 538, als je al weet dat dat een kutzender is met mainstream shit?
Omdat ik het niet wist dat het had gewonnen, omdat ik het hier lees en omdat ik het graag wil bevestigen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef De_Nater het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal zo treurig doen over het beste nr van 538, als je al weet dat dat een kutzender is met mainstream shit?
Daarom is er 3fm.quote:
Omdat 538.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef De_Nater het volgende:
Beetje meer respect he. Cordon offert zich wel tegen betaling op om naar Malawi te reizen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
Van dit geschreeuw naar een zielig verhaaltje... gewoon, omdat het kan
Corton is oprecht, dat kun je van een hoop andere BN-ers die naar dit soort landen gaan niet zeggenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef edjuh18 het volgende:
Corton: Ik vind het zo zielig, maar ik ga lekker straks weer naar huis
En er dan aandacht aan besteden hier in het SR topic. Top man.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat 538.
Gewoon 538
53
8
Alles aan 538
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Corton is oprecht, dat kun je van een hoop andere BN-ers die naar dit soort landen gaan niet zeggen
Lijkt me hoe dan ook naar om dit allemaal te zien en mee te maken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje meer respect he. Cordon offert zich wel tegen betaling op om naar Malawi te reizen.
Een randombevallingsverhaal op TLC is beterquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje meer respect he. Cordon offert zich wel tegen betaling op om naar Malawi te reizen.
Sorry man.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En er dan aandacht aan besteden hier in het SR topic. Top man.
Amen to that.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Corton is oprecht, dat kun je van een hoop andere BN-ers die naar dit soort landen gaan niet zeggen
Want ik ben ook degene die telkens die JingleBall tweets hier naar binnen gooit?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En er dan aandacht aan besteden hier in het SR topic. Top man.
Dude.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een randombevallingsverhaal op TLC is beter
Neu, maar je gaat er wel in mee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Want ik ben ook degene die telkens die JingleBall tweets hier naar binnen gooit?
Jij bent ook een typische niet-3fm luisteraarquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
Kane is een terechte winnaar. Dat jullie dat niet snappen
Iedere kans die ik krijg om te haten op de vijand benut ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neu, maar je gaat er wel in mee.
Ze willen graag een kind!! Dat is daar heel normaal... en soms ook noodzakelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef vuvuzela het volgende:
25 en drie miskramenvoorbehoedsmiddelen??
Het was niet serieus. Dat snap jequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Jij bent ook een typische niet-3fm luisteraar
Wat heeft een miskraam met voorbehoedsmiddelen te maken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef vuvuzela het volgende:
25 en drie miskramenvoorbehoedsmiddelen??
Oh, maar dan nog, volgens mij ben jij niet de standaard 3fm-luisteraar...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was niet serieus. Dat snap je?
Ik weet wat voor categorieën jij speelt op SongPop, ga naar SkyRadio.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
Kane is een terechte winnaar. Dat jullie dat niet snappen
Als je een condoom gebruikt word je niet zwanger dus krijg je geen miskraam.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat heeft een miskraam met voorbehoedsmiddelen te maken.
Ik luister standaard 3fm...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Oh, maar dan nog, volgens mij ben jij niet de standaard 3fm-luisteraar...
Een tas inpakken waarvoor?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
nu ga ik toch echt naar bed, moet morgen vroeg op. Heb nl nog steeds geen tas ingepakt
Dan kunnen ze de kinderen opvangen op opgeblazen condooms.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
en wil je man je helemaal niet meer...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je een condoom gebruikt word je niet zwanger dus krijg je geen miskraam.
Ohja da's wel heel makkelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja? Maar ze willen een kind?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef vuvuzela het volgende:
[..]![]()
geen bevruchting is geen kind enzo
Weekje ouders voor Kerst, kijk er echt naar uitquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een tas inpakken waarvoor?
Slaap lekker
Als je radio luistert en dat is alleen tijdens SR zeker...quote:
Maar dan zijn de meeste mensen er en dus heb je een groter bereikquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef Blester het volgende:
Sfeer weg op het plein, ze kunnen dit soort filmpjes beter niet in de avond draaien.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd op. En nee, geen ervaring...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat doen we hier in NL toch ook niet. Zou wat zijn zeg.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FOK!kers zijn nou eenmaal niet goed in argumentatie.
als je een kind wil, is het in het algemeen aangeraden om juist geen voorbehoedsmiddelen te gebruikenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef vuvuzela het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Als je radio luistert en dat is alleen tijdens SR zeker...
Nee, nu doe ik flauw, had ik niet van je verwacht
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weekje ouders voor Kerst, kijk er echt naar uit
Hoe?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
Moeten we niet iets aan die mannen doen dan aan de babysterfte.
Klopt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan zijn de meeste mensen er en dus heb je een groter bereik
het probleem is dat ze een kind willen???quote:
kinderen zijn nodig om mee te helpen op het land of om te werkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef vuvuzela het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zie/hoor je het helemaal niet... vanavond was er niet veel te horen op de Oude Markt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan zijn de meeste mensen er en dus heb je een groter bereik
Nee. Jammer genoeg is de kans op een miskraam in de Westerse wereld ook vrij hoog.quote:
Inderdaad. Ik had ook nog een zusje of broertje extra kunnen hebben..quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Jammer genoeg is de kans op een miskraam in de Westerse wereld ook vrij hoog.
Castreren. Topidee lijkt me dat.quote:
Af en toe stil staan bij zo'n huilverhaal hoort erbijquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef D. het volgende:
Ze moeten Corton een eigen stream geven, non-stop, en op 'onze' stream gewoon muziek
De cultuur daar is vergeleken met hier niet te begrijpen, maar denk niet dat het Rode Kruis daaraan iets kan veranderen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
Moeten we niet iets aan die mannen doen dan aan de babysterfte.
Dat zou betekenen dat homofilie een ziekte is, heeft de paus toch gelijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't moeten gewoon allemaal hommo's worden.
Ja, als het twee keer mis gaat en dan alsnog proberen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
het probleem is dat ze een kind willen???
Ik zou daardoor niet geboren zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had ook nog een zusje of broertje extra kunnen hebben..
Ja zou iemand ooit die verhaaltje naluisteren?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef D. het volgende:
Ze moeten Corton een eigen stream geven, non-stop, en op 'onze' stream gewoon muziek
Ja waarom niet? Het kan toch een keer goed gaan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ja, als het twee keer mis gaat en dan alsnog proberen?
south parkquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't moeten gewoon allemaal hommo's worden.
Huh, wat?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat homofilie een ziekte is, heeft de paus toch gelijk
man, je weet echt niet waar je het over hebt... sorry.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ja, als het twee keer mis gaat en dan alsnog proberen?
Castratie helpt niet voor de laatste toch? Bedoel, je kan nog steeds neuken na castratie...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Castreren. Topidee lijkt me dat.
Overpopulatie: foetsie
Kindersterfte: verminderd
Aids: foetsie
Inderdaad... anders hadden wij nu een baby'tje van een paar weken gehad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Jammer genoeg is de kans op een miskraam in de Westerse wereld ook vrij hoog.
Dat is sterilisatie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:00 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Castratie helpt niet voor de laatste toch? Bedoel, je kan nog steeds neuken na castratie...
Mijn moeder is na mijn broertje ook maar gestopt, daar ging het ook bijna mis. Dat wilde ze niet nog een keer. Gelukkig is het hier niet noodzakelijk om 3+ kinderen te hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou daardoor niet geboren zijn
Dat blijktquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
man, je weet echt niet waar je het over hebt... sorry.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad... anders hadden wij nu een baby'tje van een paar weken gehad.
Ik vind Roos stomquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Laten we het weer lekker over muziek hebben.
ZOMBIE NATIONquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Laten we het weer lekker over muziek hebben.
Pingel gemistquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe deed Coen en Sander FC het tegel RTL FC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |