Prima ik zie je bi jng.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
De ketel van de slager is groot en onvoorspelbaar. Hij kwam van het dak, jij neemt de trap en ik ga via de gang.
dat zijn toch ook maar 3 of 4 jointsquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:31 schreef MichaelScott het volgende:
Die 3 gram van vanmorgen is alweer op?
Hij is nu buiten zijn boekje gegaan. Die hansworst.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef haan33 het volgende:
Geelman kan niet inloggen nu, zit op BB maar zn wachtwoord lukt niet. Hij zal het vanacht bevestigen
geelman: morgen 10u in de kerkquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:36 schreef Akantha het volgende:
[..]
Hij is nu buiten zijn boekje gegaan. Die hansworst.
Te laat te laat met die instelling kan je altijd wel 10 ur de kerk pakken.quote:
niet zo janken argoquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:38 schreef Akantha het volgende:
[..]
Te laat te laat met die instelling kan je altijd wel 10 ur de kerk pakken.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:30 schreef kwiwi het volgende:
ik snapte er geen fuck van na het lezen van de eerste paar woorden dus ben maar gestopt.
met deze baas geelman loopt het sowieso uit de handquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:06 schreef Dezz het volgende:
Godverdomme wat een gigantische hoeveelheid diarree spui je over ons heen deze avond. Hulde, want het loopt weer uit de hand!
hoe is geelman in rl?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
met deze baas geelman loopt het sowieso uit de hand
Het is nog altijd wijven meneer.quote:
Geen respect voor Trovey.quote:
Ja samen met mij een der laatste christenen op FOK!quote:
best een vlotte aardige kerel, echt.quote:
ik ook hoor!sinds wanneer ben jij christelijk?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:13 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja samen met mij een der laatste christenen op FOK!
je zou zijn pielemuis wel willen likken, ja?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
best een vlotte aardige kerel, echt.
Hoi.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:19 schreef Cremetje het volgende:
[..]
ik ook hoor!sinds wanneer ben jij christelijk?
Ps;Nog hoi!
Maakt niet uit hoor.God en cremetje vergeven je wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:19 schreef Akantha het volgende:
[..]
Hoi.
En al wat langer, al wat langer dus sorry nog van alles.
Gelukkig maar, als ooit wat is laat je het maar weten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor.God en cremetje vergeven je wel.
Ik ben gezalfd door de nachtelijke non.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:26 schreef Cremetje het volgende:
Wie op fok is christelijk/catholiek etc.? Ik,geelman,akantha... wie nog meer?
kheb je lang niet gesprokenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef Akantha het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als ooppit wat is laat je het maar weten.
Klopt. Maar ik had je nog wat beloofd en als je op mijn dm reageert zal ik de belofte vervullen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:27 schreef Cremetje het volgende:
volgende:
[..]
Gelukkig maar, als ooppit wat is laat je het maar weten.
kheb je lang niet gesproken
(nog) niks ontvangen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:28 schreef Akantha het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik had je nog wat beloofd en als je op mijn dm reageert zal ik de belofte vervullen.
Dit is niet heel bijzonder toch? Kan zo gebeurenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef mongolio123 het volgende:
Flikker nou toch eens op met je kutfantasietopics vent
Ah, dat is er dus mis met jou.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:13 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja samen met mij een der laatste christenen op FOK!
Christelijk zijn is niets mis mee.quote:
Mag je eigenlijk wel naar de hoeren als christen? Of ben je daarna meteen gaan zondigen in de plaatselijke kerk?quote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef Akantha het volgende:
[..]
Christelijk zijn is niets mis mee.
was wel een chille avond!quote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef Geelman het volgende:
Hallo lieve FOK!'ertjes,
Hier jullie boi Geelman. Even een avondje gechilled met haantje, was wel even lachen dacht ik zo. Haantje wilde assie (of zo) kopen in de shop, maar hij had geen geld. Ik blow niet, dus ik wilde het niet kopen. (Voor de beeldvorming, ik had ook al een sixpack ES gehaald...)
Toen hebben we maar de sigaren van mijn vader gerookt. Met Amstel Malt erbij! En zo werd het toch nog een heftige avond.
Sowieso. Ik ben helemaal chill nu.quote:
Je vaders sigaren stelen. Geelman.... Ik ben je kwijt. KLB / Christelijk zijn is onmogelijk geworden.quote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef Geelman het volgende:
Hallo lieve FOK!'ertjes,
Hier jullie boi Geelman. Even een avondje gechilled met haantje, was wel even lachen dacht ik zo. Haantje wilde assie (of zo) kopen in de shop, maar hij had geen geld. Ik blow niet, dus ik wilde het niet kopen. (Voor de beeldvorming, ik had ook al een sixpack ES gehaald...)
Toen hebben we maar de sigaren van mijn vader gerookt. Met Amstel Malt erbij! En zo werd het toch nog een heftige avond.
We staan nu nog maar met z'n tweeën broeder.quote:
Geen nood ik sta voor 10.000 man.quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Akantha het volgende:
[..]
We staan nu nog maar met z'n tweeën broeder.
In Gods ogen is iedereen gelijk. Geelman is nu in contact met de duivel gekomen... We moeten ons niet laten lokken Rawberry.quote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Geen nood ik sta voor 10.000 man.
Niet weten dat hij mobiel zit.quote:
Nee, ze waren eigenlijk van mij!quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Akantha het volgende:
[..]
Je vaders sigaren stelen. Geelman.... Ik ben je kwijt. KLB / Christelijk zijn is onmogelijk geworden.
Haantje is wel ok, broeder.quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Akantha het volgende:
[..]
In Gods ogen is iedereen gelijk. Geelman is nu in contact met de duivel gekomen... We moeten ons niet laten lokken Rawberry.
Je bent naar de shoppa geweest... Met die Duivelse Haan... Ik weet niet of je nu terug bent gekeerd als Geelman die de heer aanbid, of de Geelman die de duivel en zijn lusten aanbid. Ik ga voor je bidden maar ik weet het niet man, ik weet het niet.quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Geelman het volgende:
Mijn hart bloedt omdat ik je vertrouwen kwijt ben...
Hij is het werktuig van de duivel.quote:
Mwa, alleen bij de shoppa hadden ze nog een aansteker voor de sigaren!quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Akantha het volgende:
[..]
Je bent naar de shoppa geweest... Met die Duivelse Haan... Ik weet niet of je nu terug bent gekeerd als Geelman die de heer aanbid, of de Geelman die de duivel en zijn lusten aanbid. Ik ga voor je bidden maar ik weet het niet man, ik weet het niet.
Je gaat het wel vertellen tegen de biechtvader? Wat moeten de lieve onschuldige deerne vrouwe niet denken nu....quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mwa, alleen bij de shoppa hadden ze nog een aansteker voor de sigaren!
De duivel heeft jou in zijn macht.quote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef haan33 het volgende:
Akantha, stel je niet zo aan. Zoek hulp man
Haantje zou nog een goede Strijder zijn, geef hem wat tijd.quote:
Ik zie jullie ingenomen worden door de duivel. Ik bid voor jullie maar beloof jullie niets jullie eigen geloof moet jullie redden neem de reddende hand van de heer aan!quote:Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Haantje zou nog een goede Strijder zijn, geef hem wat tijd.
Ok, bedankt broeder voor deze sterkende woorden.quote:Op zondag 23 december 2012 00:33 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik zie jullie ingenomen worden door de duivel. Ik bid voor jullie maar beloof jullie niets jullie eigen geloof moet jullie redden neem de reddende hand van de heer aan!
Np mijn broeder.quote:Op zondag 23 december 2012 00:34 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ok, bedankt broeder voor deze sterkende woorden.
Jij bent echt helemaal getikt he Argo?quote:Op zondag 23 december 2012 00:33 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik zie jullie ingenomen worden door de duivel. Ik bid voor jullie maar beloof jullie niets jullie eigen geloof moet jullie redden neem de reddende hand van de heer aan!
quote:Op zondag 23 december 2012 00:34 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ok, bedankt broeder voor deze sterkende woorden.
Ik ben Argo niet stop daarmee.quote:Op zondag 23 december 2012 00:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij bent echt helemaal getikt he Argo?
Verscheidene users die jij als vrienden acht vinden jou een vreselijke zwamdoos. Ze mogen je niet, ze vinden je een psychopatische idiootquote:
NOOIT MAAR DAn OOOK NOOIT! LEUGENS LEUGENS Hou op stop ermee dit is niet grappig ga weg!! STOPquote:Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Verscheidene users die jij als vrienden acht vinden jou een vreselijke zwamdoos. Ze mogen je niet, ze vinden je een psychopatische idioot
quote:Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef Akantha het volgende:
[..]
NOOIT MAAR DAn OOOK NOOIT! LEUGENS LEUGENS Hou op stop ermee dit is niet grappig ga weg!! STOP
quote:
GEELMAN IS EEN VRIEND BEGRIJP JE DAT! JIJ DUIVELS ZOONquote:
spoor jij wel?quote:Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
GEELMAN IS EEN VRIEND BEGRIJP JE DAT! JIJ DUIVELS ZOON
GEELMAN is een vriend hij is een vriend! Ik zeg het je je pakt mijn vrienden niet af mijn broeder! Ik bid samen met hem tot de Heer. Ga weer asjeblieft ik kan jou niet gebruiken hier nu niet ga alsjeblieft weg ik kan er niet tegen! JE doet hem pijn!quote:
Rustig blijven Akantha. Laat jouw ergste vijand jouw beste vriend worden.quote:Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
GEELMAN IS EEN VRIEND BEGRIJP JE DAT! JIJ DUIVELS ZOON
Jezus fucking christ, jij moet echt hulp zoeken, je bent helemaal de weg kwijtquote:Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef Akantha het volgende:
[..]
GEELMAN is een vriend hij is een vriend! Ik zeg het je je pakt mijn vrienden niet af mijn broeder! Ik bid samen met hem tot de Heer. Ga weer asjeblieft ik kan jou niet gebruiken hier nu niet ga alsjeblieft weg ik kan er niet tegen! JE doet hem pijn!
Je hebt gelijk je hebt gelijk mijn ademhaling is al versneld. Je hebt gelijk hij doet dit expres.quote:Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Rustig blijven Akantha. Laat jouw ergste vijand jouw beste vriend worden.
Jij zal me niet ten gronde richten niet nog eens eenmaal hebben wij gevochten maar toen was ik niet de man die ik nu ben! Ga heen jij komt niet langs... Niet langs mijn hart...quote:Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jezus fucking christ, jij moet echt hulp zoeken, je bent helemaal de weg kwijt
Leer van hem. He who angers you, conquers you.quote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef Akantha het volgende:
[..]
Je hebt gelijk je hebt gelijk mijn ademhaling is al versneld. Je hebt gelijk hij doet dit expres.
Je hebt gelijk broeder, ik zal Sint Joris aanspreken dat hij me mag sterken.quote:Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Leer van hem. He who angers you, conquers you.
Ga eens diep te rade in jezelf waarom je je zo door hem laat opwinden.quote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef Akantha het volgende:
[..]
Je hebt gelijk broeder, ik zal Sint Joris aanspreken dat hij me mag sterken.
Je hebt gelijk! Nergens voor nodig Geelman keert wel terug naar de heer, en anders is hij verloren. Maar dan ben ik wel een vriend kwijt, maar de heer zal hem helpen! Ik heb geloof in de heer en niemand kan daar wat aan veranderen.quote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ga eens diep te rade in jezelf waarom je je zo door hem laat opwinden.
Hou op de heer beschermd me ga weg!quote:Op zondag 23 december 2012 00:50 schreef haan33 het volgende:
Jezus Akantha, jij bent 100% geschift. Jij bent helemaal geen christen, maar een aanstellerige debiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |