Prima ik zie je bi jng.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
De ketel van de slager is groot en onvoorspelbaar. Hij kwam van het dak, jij neemt de trap en ik ga via de gang.
dat zijn toch ook maar 3 of 4 jointsquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:31 schreef MichaelScott het volgende:
Die 3 gram van vanmorgen is alweer op?
Hij is nu buiten zijn boekje gegaan. Die hansworst.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef haan33 het volgende:
Geelman kan niet inloggen nu, zit op BB maar zn wachtwoord lukt niet. Hij zal het vanacht bevestigen
geelman: morgen 10u in de kerkquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:36 schreef Akantha het volgende:
[..]
Hij is nu buiten zijn boekje gegaan. Die hansworst.
Te laat te laat met die instelling kan je altijd wel 10 ur de kerk pakken.quote:
niet zo janken argoquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:38 schreef Akantha het volgende:
[..]
Te laat te laat met die instelling kan je altijd wel 10 ur de kerk pakken.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:30 schreef kwiwi het volgende:
ik snapte er geen fuck van na het lezen van de eerste paar woorden dus ben maar gestopt.
met deze baas geelman loopt het sowieso uit de handquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:06 schreef Dezz het volgende:
Godverdomme wat een gigantische hoeveelheid diarree spui je over ons heen deze avond. Hulde, want het loopt weer uit de hand!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |