Ik ben serieus, vraag me maar iets.quote:
Had Adam ook ballen?quote:
Waarom heb je het over Christelijke broeders op FOK!?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik ben serieus, vraag me maar iets.
Geelman hij is drugs gaan halen met Haan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom heb je het over Christelijke broeders op FOK!?
haan is een boze tovenaar argo je moet tegen hem gaan strijdenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef Akantha het volgende:
[..]
Geelman hij is drugs gaan halen met Haan.
En wie ben jij dan wel niet?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef slug_ het volgende:
[..]
haan is een boze tovenaar argo je moet tegen hem gaan strijden
Bedankt broeder!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:37 schreef Rawberry het volgende:
Ik dank de Goede Heer voor strijders zoals jij, Akantha.
Maxime (Verhagen)... ben jij 't ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:31 schreef Akantha het volgende:
Ze zoeken de duivel op. Allemaal worden ze verleidt tot het kopen van drugs, met de verkeerde figuren omgaan etc.
Het is gewoon onmogelijk geworden om niet toe te geven aan de lusten van het leven. De duivel heeft teveel macht, overal waar je kijkt zie je plezier en lust. Mannen willen chicks en willen hun paal gebruiken, ze willen blowen, ze willen zuipen. Ze verliezen zich zelf en raken zo de weg kwijt.
Christelijke broeders ga er tegen in en laat je van je beste kan zien!
RIP Geelman.
TS antwoordt niet, dus:quote:
quote:
Serieuze vragen he Adam kon een zoon maken, dus ja hij had ballen.quote:
wrok en haat voelen is tok ook zondigquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef Akantha het volgende:
[..]
Serieuze vragen he Adam kon een zoon maken, dus ja hij had ballen.
Had hij al ballen toen God hem maakte?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef Akantha het volgende:
Serieuze vragen he Adam kon een zoon maken, dus ja hij had ballen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |