7??? Optimist!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:09 schreef Joene het volgende: [..] die 7cm van mij vergelijken met een komkommer is wat overdreven spen!
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:06 schreef pessie het volgende:
Logi, lekker dat je je vluchttas zo compleet hebt! En tico, echt hoogzwanger dus
komt dat door je grote doosch ?quote:
facial ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:20 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
Lijkt me strak plan!. Waar moet ie overheen trouwens? suggesties?
Eigen topic aanmaken voor de zwangere herenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:22 schreef Incantrix het volgende:
Mensjes, ik vind jullie echt heel lief hoor, maar kunnen jullie deze slowchats constant niet gewoon in de SC doen ofzo?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:22 schreef Logician het volgende:
[..]
Eigen topic aanmaken voor de zwangere heren
Haha, staat genoteerdquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:26 schreef mignonne het volgende:
Lurk k nou in sex, pub of z&g?
Trix 39 weken wauw! Niet nu bevallen hoor want ik moet mn telefoon opladenover een uur kan t :p
Heb jij nog tips tegen het trekkende gevoel?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:26 schreef mignonne het volgende:
Lurk k nou in sex, pub of z&g?
Trix 39 weken wauw! Niet nu bevallen hoor want ik moet mn telefoon opladenover een uur kan t :p
Is goed chickquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:45 schreef mignonne het volgende:
Welk trekkend gevoe? Ik zit mobiel, kan niet goed teruglezen. Trix ik fb je later!
Ik vind wel dat wij 3 en heerlijk samen dezelfde klachtenn op hetzelfde tijdstip ervarenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:41 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb jij nog tips tegen het trekkende gevoel?
Want in combi met telkens harde buiken en krampen is het echt niet leuk
heb de hele tijd een trekkend gevoel boven in mijn buik, zal wel normaal zijn qua groeien maar de combi is echt te rot voor woordenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:45 schreef mignonne het volgende:
Welk trekkend gevoe? Ik zit mobiel, kan niet goed teruglezen. Trix ik fb je later!
Eig.wel idd, en stiekem ook fijn om te lezen idd dat je niet de enige bent ook al wens je het een ander niet toe.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat wij 3 en heerlijk samen dezelfde klachtenn op hetzelfde tijdstip ervaren. Herkenning ftw. Helaas geen tips, net heerlijk in bad geweest, dat hielp even tegen alle spanning, verder is het gewoon even wachten tot het buikvel weer wat losser is gaan zitten vrees ik.
En nu mignonne hier toch is, ik heb cranberry sap gekocht maar als ik dat nu al ga drinken, kan dat er dan voor zorgen dat de ab minder goed werkt? Of maakt dat niet uit? Wil graag dat deze kuur goed zn best doet, vind 2 blaasontstekingen in iets meer dan een maand wel voldoende.
Zelf sjagerijnig zijn en het vervolgens op mijn hormonen gooien terwijl ik gewoon echt goed te pas "was"...quote:
Ik ben maar gestopt om hem op mijn buik te leggen...quote:Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef Fieder het volgende:
Logi ik kan vandaag niet met je mee mopperen. Mijn man is de mdf boom voor de babykamer aan t schilderenVorig weekend was ie wel
![]()
XM, ik had vorige week ook 2 dagen flink hoofdpijn, daarna zat ik vol snot. Kan n verkoudheid zijn. Wel in de gaten houden ja![]()
Blegh Kyara ook nog ziekWel grappig dat je meisjes op de ipad reageren. Moet je voor de grap eens van die buikbaby slaapliedjes op youtube zoeken. Dan vliegt ie vast de kamer door
![]()
Hmm Cwen vind t zo rot voor je.Vond de afweging van Logi wel goed; wil je duidelijkheid of hoop? Vooral met de feestdagen voor de deur goed over nadenken. Sowieso kan je met MvM best nog even wachten!
Mini is weer iets drukker, maar nog geen overtuigende schop gehad. Moet donderdag weer voor controle dus zal het dan wel aankaarten. Ik geloof dat ik dan al om de 2 weken moet?
Dat afwachten is killing.... Misschien brengen de kerstdagen toch wat afleiding. Sterktequote:Op zondag 23 december 2012 17:38 schreef Cwen het volgende:
Logi, dat is nu juist zo lastig... Ik heb enorme behoefte aan duidelijkheid en die kunnen ze me nog niet geven. Dan kom ik liever met hoop de feestdagen door maar dat voelt zo... Kop in het zand.
Enfin, duidelijk dus dat ik het echt niet weet. Denk dat ik ze maar bel... In essentie is alles wat bijgedragen wordt natuurlijk goed.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:38 schreef Cwen het volgende:
Logi, dat is nu juist zo lastig... Ik heb enorme behoefte aan duidelijkheid en die kunnen ze me nog niet geven. Dan kom ik liever met hoop de feestdagen door maar dat voelt zo... Kop in het zand.
Enfin, duidelijk dus dat ik het echt niet weet. Denk dat ik ze maar bel... In essentie is alles wat bijgedragen wordt natuurlijk goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte meis
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2012 19:08:03 ]
Even in de gaten houden, of er geen bepaald ritme in zitquote:Op zondag 23 december 2012 19:07 schreef papillion het volgende:
Cwen![]()
Vervelend dat je nu gewoon niets weet.
Auw, mijn hele lichaam vind dat ik ongesteld ben, of naja zo voelt het, ben benieuwd hoe de kleine morgen ligt. Vorige 2 keren was het ongemak wel minder dan nu maar was eerst 'n indaling en vervolgens weer 'n omhoog kruipende baby.
quote:Op zondag 23 december 2012 19:12 schreef papillion het volgende:
Vooralsnog duidelijk geen ritme erin. Mag ook niet, jij mag nog wel een baby deze week voorspellen, ik wil een 2013 baby.
Is ook een beetje vroeg. Indaling?quote:Op zondag 23 december 2012 19:12 schreef papillion het volgende:
Vooralsnog duidelijk geen ritme erin. Mag ook niet, jij mag nog wel een baby deze week voorspellen, ik wil een 2013 baby.
Ik denk het zelf wel. Kleine ligt momenteel dwars vast onder mijn ribben, daar mag duidelijk nog wat gedraaid/gezakt worden.quote:
Dat sowieso! Alles behalve mijn bedoeling om voor te kruipen.quote:Genoeg dames die eerst mogen. Estrys, hoe is het bij jou? Inca, hoe voel je je? Wil het allemaal nog?
Fijn om te horen dat de buikband echt werkt!quote:Echt heerlijk een stukje kunnen wandelen met mn buikband. Mn buik voelt echt veel minder gespannen als ik em omdoe. Denk dat ik em morg s n de hele dag maar omdoe, laatste dagje werken voor manlief dit jaar
quote:Op zondag 23 december 2012 19:18 schreef Kyara het volgende:
• Ik sta 19e in de lijst
• Ik hoef tot juni niet meer te werken
• Ben al bijna 29 weken
• Het zijn er 2!!!
• En ze moeten er ook nog uit
soms komt het nog even binnen...
Ik ken de achtergrond niet maar het lijkt me enorm frustrerend om zo lang te moeten wachten. We hebben twee keer een miskraam meegemaakt en in beide gevallen konden we dezelfde dag de bevestiging krijgen door middel van een HGC meting. Ik denk dat we gek waren geworden als we zo lang in onzekerheid hadden moeten zitten.quote:Op zondag 23 december 2012 17:38 schreef Cwen het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 19:18 schreef Kyara het volgende:
• Ik sta 19e in de lijst
• Ik hoef tot juni niet meer te werken
• Ben al bijna 29 weken
• Het zijn er 2!!!
• En ze moeten er ook nog uit
soms komt het nog even binnen...
Getver, dat klinkt niet fijn...quote:Op zondag 23 december 2012 19:28 schreef Ticootje het volgende:
Anders knap je even 100% op van het eten. Dus. De hele dag hoofdpijn, algemeen klotegevoel plus dat lijf gewoon zeer doet. Nu lekker kruikje tegen buikje maar omg ik voel me echt opeens weer fijn.
Wat fijn dat je daar zo'n baat bij hebt joh! En strakjes lekker je lief thuis ookquote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef pessie het volgende:
[..]
Is ook een beetje vroeg. Indaling?
Genoeg dames die eerst mogen. Estrys, hoe is het bij jou? Inca, hoe voel je je? Wil het allemaal nog?
Echt heerlijk een stukje kunnen wandelen met mn buikband. Mn buik voelt echt veel minder gespannen als ik em omdoe. Denk dat ik em morg s n de hele dag maar omdoe, laatste dagje werken voor manlief dit jaar
Als je iets wel proeft/ruikt dan is het wel gehakt wat echt over de datum is. Zoveel kwaad kan het naar mijn idee dus niet als je niets hebt gemerkt. Vervolgens is het wss enkel iets waarbij je zelf misselijk word en je 'n dag beroerd kunt voelen, maar verder niets ernstig.quote:Op zondag 23 december 2012 20:02 schreef Kyara het volgende:
Crap, net per ongeluk gehakt gegeten dat 1 dag over de datum was. Zag er verder wel ok uit. En nu? Vinger in mijn keel of zou het zo'n vaart niet lopen?
Bedorven vlees ruik je. Het is slechts een verkoopdatum. Als ik je zou vertellen dat er zat supermarkten zijn die vleeswaren van de versafdeling gewoon opnieuw verpakken ben je dan gerust?quote:Op zondag 23 december 2012 20:02 schreef Kyara het volgende:
Crap, net per ongeluk gehakt gegeten dat 1 dag over de datum was. Zag er verder wel ok uit. En nu? Vinger in mijn keel of zou het zo'n vaart niet lopen?
quote:Op zondag 23 december 2012 20:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bedorven vlees ruik je. Het is slechts een verkoopdatum. Als ik je zou vertellen dat er zat supermarkten zijn die vleeswaren van de versafdeling gewoon opnieuw verpakken ben je dan gerust?
Hou je van Chinees? Die keukensquote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee! Ik word dan maar vegetarisch of zo.....
ik zeg altijd maar zo, dat gehakt kan niet op de kalender kijken.quote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee! Ik word dan maar vegetarisch of zo.....
kijk gewoon smaakpolitie of dat soort achterlijke programma's en je durft nergens meer te etenquote:
Ja m'n vriend wilde ook al de vk bellen. Maar nog nacht hier. En het lijkt niet echt iets te maken te hebben met de baby, want die schopt lekker door. Het is nu weggezakt. Dus ik kijk even wat de dag gaat brengen, als het weer terugkomt dan waag ik er straks wel een belletje aan.quote:Op zondag 23 december 2012 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ik ben echt een enorme meut dus.ik denk: er is een dier doodgegaan voor dat vlees. Uit respect gooi ik dat niet zomaar weg...
Maar erg off topic
Vervelend van die pijn Gulara! Wil je dat niet even overleggen met iemand? Klinkt gek...
Hier ligt alles in de vriezer, ontdooien pas als we gaan koken.quote:Op zondag 23 december 2012 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ik ben echt een enorme meut dus.ik denk: er is een dier doodgegaan voor dat vlees. Uit respect gooi ik dat niet zomaar weg...
Maar erg off topic
Vervelend van die pijn Gulara! Wil je dat niet even overleggen met iemand? Klinkt gek...
Oh, maar ik vind het ook echt best prima allemaal! Iedereen zegt de hele tijd 'je zult het wel zat zijn', maar dat is nietquote:Op zondag 23 december 2012 19:35 schreef papillion het volgende:
Tico, fijn zo even in de avond nog lekker opknappen.
Incantrix, wat doe je het nog goed! Kan me voorstellen dat een peuter + de laatste lootjes zwaar zijn. Het is wel heel lief om te lezen dat je meid nog even mag blijven zitten.
Ooowwquote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef Kyara het volgende:
thanx
overigens is het gehakt eerst gebakken en daarna in een ovenschotel ook nog 40 minuten op 250 graden in de oven geweest dus op zich wel goed verhit denk ik zo.....
Ik zou me een zorgen maken.quote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef Kyara het volgende:
thanx
overigens is het gehakt eerst gebakken en daarna in een ovenschotel ook nog 40 minuten op 250 graden in de oven geweest dus op zich wel goed verhit denk ik zo.....
als je niet zwanger was was je dan ook zo panisch erover ?quote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef Kyara het volgende:
thanx
Nouja, het idee erachter vind ik wel heel leukquote:Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef Ticootje het volgende:
Incan, jij kent je kind! Als je denkt dat hij totaal niets met een pop zou doen, waarom dan kopen?
wij hadden wel een goedkope babypop. Gewoon om divers aan te bieden. Ze gebruikten de poppewagen om de voetbal snel naar het veldje te krijgen,quote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, het idee erachter vind ik wel heel leuken heel soms krijgt hij ineens een ingeving en dan behandelt hij zijn knuffel als een pop, die moet dan een luier aan enzo.. Dus dan is het misschien wel weer iets dat meer gaat leven wanneer de baby er is. Maarja, misschien moet ik morgen maar even kijken voor de bob de bouwer-auto waar hij het al heel lang over heeft. Past toch wat meer in zijn straatje
Jah, ik weet alleen niet hoe dat allemaal gaat lopen, idealiter denk ik dan dit te geven wanneer hij zijn zusje ontmoetquote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Juud79 het volgende:
Ik zou het in het geval van Stef gewoon vragen als zijn zusje er is, en als ie het wil er een met hem gaan halen.
Oh dat heb ik ook een beetje vandaag. Het duurt zo lang voor we iets voelen he? Ik wil een schop!quote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook de SEO op de 10e. Ben dan ook exáct 20 weken. Heb vandaag weer een beetje een dip-dagje. Mezelf afvragen of 't wurm het nog wel doet enzo. Niks aan.
Dat vermoed ik ook inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier ook hoor Incaalleen moesten wij nadenken over divers aanbieden waar het bij jullie waarschijnlijk meer natuurlijk zal gaan.
Ja, ik ook. Of anderszins bevestiging dat 't nog leeft, maar moet wachten tot 7/1, controle bij de gyn.quote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook een beetje vandaag. Het duurt zo lang voor we iets voelen he? Ik wil een schop!
Hmmm ik zou niet aan blaasontsteking gedacht hebben. Het zit ook echt hoog in m'n zij. En ook helemaal geen pijn of problemen bij het plassen?quote:Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef pessie het volgende:
Gulara, ochtendurine inleveren bij de huisarts om te checken op blaasontsteking. Nu ik ab heb heb ik die krampen niet meer.
Dat is nog lang! Jij had ook placenta voor he?quote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Of anderszins bevestiging dat 't nog leeft, maar moet wachten tot 7/1, controle bij de gyn.
Dat is ook wel erg lang ja. Kan me voorstellen dat je niet wil bellen.quote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ook voor inderdaad. Laatste bevestiging was 4/12. Heeft nog nooit zo lang tussen gezeten en ik vind het maar lastig. Maar ga nu echt niet het zkh bellen. Daar zitten ze ook in kerstrooster en behalve m'n eigen onzekerheid is er geen reden om aan de bel te trekken. Dan zou ik me echt een zeur voelen.
Je hebt oplader vrachtauto's waar kleinere auto's inzitten.quote:Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef Incantrix het volgende:
En een pop, ik vind het echt een hele goeie inderdaad. Ik vraag me alleen af of ik Stef daar een plezier mee zou doen, hij discard zo ongeveer elk speelgoed dat geen wielen heeft of waar je mee kunt bouwenik ga er eens over nadenken..
quote:Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef Logician het volgende:
[..]Logi, thanks. Ze weten het nog niet omdat ik dat liever persoonlijk uitleg, dus bij de intake en eerste echo. Het gaat ook wel, ik ben voor mijn doen behoorlijk kalm eronder. Feestdagen leiden gelukkig af en daarna ben ik altijd zo moe dat niets een probleem is, even. Dus het komt wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte meis.
Heb toch een afspraak gemaakt met MVM. Spannend!Home is where the O+ is...
XM, weet precies hoe je je voelt!quote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet niet of dat iets te maken heeft met 'niet schappelijk' zijn. Ze drukten me wel op het hart dat als er iets was, ik gewoon moest bellen. Maar behalve m'n eigen hersenspinsels is er niets. En de gyn vond het gewoon goed gaan en zag geen aanleiding tot eerdere afspraak.
Stom, zo'n gat.. je bent wel al op de helft!quote:Op zondag 23 december 2012 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb geen VK hè. Er is gewoon ff niets tussen 4/12 en 7/1.
Fijn dat je voor jezelf een keuze hebt kunnen makenquote:Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef Cwen het volgende:
Logi, thanks. Ze weten het nog niet omdat ik dat liever persoonlijk uitleg, dus bij de intake en eerste echo. Het gaat ook wel, ik ben voor mijn doen behoorlijk kalm eronder. Feestdagen leiden gelukkig af en daarna ben ik altijd zo moe dat niets een probleem is, even. Dus het komt wel goed.
Heb toch een afspraak gemaakt met MVM. Spannend!
Vermoeiend zegquote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef Gulara het volgende:
[..]
Hmmm ik zou niet aan blaasontsteking gedacht hebben. Het zit ook echt hoog in m'n zij. En ook helemaal geen pijn of problemen bij het plassen?
Nou vooralsnog is het minder maar zeker niet over. Word er steeds wakker van en heb echt stukjes van 20min max geslapen, dus zo maar even bellen.
Voor jullie slaap lekker!
quote:Op maandag 24 december 2012 04:58 schreef Incantrix het volgende:
Na een paar nachten goed slapen zat dit er wel in natuurlijk, wat een crapnachtvoor het lange wachten dames, dat lijkt me echt heel rot
Absoluut, ben wel heel blij dat Spen vrij is vandaag ivm auto en drukte in de binnenstad hier in Enschedequote:
is er iets te doen in Enschede?quote:Op maandag 24 december 2012 09:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Absoluut, ben wel heel blij dat Spen vrij is vandaag ivm auto en drukte in de binnenstad hier in Enschede
Suiker niet echt, dus erg blij dat ik niet met de bus hoef
En wat klinkt dat heerlijk zo'n concert
quote:
Volgens mij hebben ze ook grote waterdichte maten bij Hema.quote:Op maandag 24 december 2012 09:32 schreef rebel-angel het volgende:
Zo goedemorgen meld![]()
vandaag 39 weekjes![]()
en eindelijk weer eens een goede nacht gehad, heb na 1 nacht die klote zeiltjes troep zo weer van m'n bed gehaald.
Daar kan je toch niet op slapen![]()
zo maar even naar de beddenwinkel voor een waterdichte molton bed is 220 dus hopelijk hebben ze die.
Wat betreft het zwanger zijn ben ik het eigenlijk nog niet zat, op wat ongemakjes na dan. ben wel benieuwd hoe deze is enzo, lijkt ze op d'r broer en dat soort dingen
De maxi stuitert door het huis want die is nerveus.
Verder vandaag nog een klein lijstje afwerken, lijkt ook nooit op te houden.
De vluchttas is ook klaar.
En nog even een welkomsvoor juud
en een beterschap voor kyara, ziek zijn hakt er nu nog harder in
quote:Op zondag 23 december 2012 21:46 schreef .Sparkling. het volgende:
10 januari hebben we de SEO en daarna gaan we aan het kamertje beginnen en alles bestellen. Ik ben al bijna op de helft!!
Een babyvrachtwagenquote:Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef _Bar_ het volgende:
Je hebt oplader vrachtauto's waar kleinere auto's inzitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Ik zou er wel iets op aantrekkenquote:Op maandag 24 december 2012 11:19 schreef vencodark het volgende:
En vh weekend voor het eerst zwangerschapsbroek aangehad. Zit inderdaad goed! Al ziet het er eerst wel stom uit, die broek zo hoog zeg maar.
Ik had een wijdere trui.quote:
Hmm, van die krijgertjes vind ik ook nooit zo. Vaak is dat toch minder mooi spul en ik weet niet hoe kritisch jij op jouw uiterlijk/kleding bent, maar ik voel me dan echt zo'n slons meteenquote:Op maandag 24 december 2012 11:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had een wijdere trui.Maar daaronder zit het gewoon dom, compleet stond het wel goed. Ik heb tot nu toe alles gehad van mijn schoonzusje en een vriendin. Vanmiddag even dat van die vriendin passen, kijken of het netjes staat want ik vind het qua model niet zo mooi. Dan heb ik het over de broeken. Zal zelf nog wel het 1 en ander moeten halen.
Het ligt erg aan de kledingstukken. Mijn schoonzusje heeft goede smaak dus die broek van laatst was gewoon netjes. Die ging echt ver over mijn buik heen. Eerst voelde dat raar maar dat wende ook wel. Die van die vriendin zijn qua pijpen ook wijd en zulke draag ik al jaren niet meer. Maar goed, we zien wel. Anders koop ik alsnog een paar mooie broeken. Ik ben ook kritisch hoor. Mijn collega zei als tip nog dat zij altijd trainings -en sportbroeken aanhad, maar dat ga ik dus echt niet doen. Ben geen tokkie.quote:Op maandag 24 december 2012 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm, van die krijgertjes vind ik ook nooit zo. Vaak is dat toch minder mooi spul en ik weet niet hoe kritisch jij op jouw uiterlijk/kleding bent, maar ik voel me dan echt zo'n slons meteen
Maar bedoel je dat de broek zelf hoog sloot of bedoel je die binnenste elastieke band die je over je buik heen trekt? Je hebt ook relatief lage broeken met een extra band erin die steunt zodat je niks over je buik hoeft te trekken als je dat niet lekker vindt
Ik vind dat ze blij Zalando erg leuke dingen hebben. Heb 2 broeken gekocht (1 nette voor werk en 1 skinny jeans) en daar zie je echt niet aan dat het zwangerschapsbroeken zijn. Perfect!!quote:Op maandag 24 december 2012 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ligt erg aan de kledingstukken. Mijn schoonzusje heeft goede smaak dus die broek van laatst was gewoon netjes. Die ging echt ver over mijn buik heen. Eerst voelde dat raar maar dat wende ook wel. Die van die vriendin zijn qua pijpen ook wijd en zulke draag ik al jaren niet meer. Maar goed, we zien wel. Anders koop ik alsnog een paar mooie broeken. Ik ben ook kritisch hoor. Mijn collega zei als tip nog dat zij altijd trainings -en sportbroeken aanhad, maar dat ga ik dus echt niet doen. Ben geen tokkie.In huis, ok (zelfs dan liever niet) maar buiten wil ik gewoon leuk gekleed gaan. Zoals het hoort.
53 gangen diner? Zozoquote:Op maandag 24 december 2012 11:52 schreef bellelena het volgende:
Beterschap voor iedereen die het nodig heeft!
Hier gaat alles perfectIk vind het zo gaaf om met de kerst zwanger te zijn! Überhaupt het zwanger zijn vind ik erg tof
En gelukkig geen last van rare mensen die handen op m'n buik willen leggen oid. Volgens mij zou ik ze slaan, ik ben er qua assertiviteit bergen op vooruit gegaan
En m'n weerstand is ook super (altijd al eigenlijk), dus dat is ook wel fijn.
Zwangerschapsbroeken vind ik nog steeds niet prettig zitten, heb 1 'gewone' broek die ik nog pas en die draag ik vaak. Wie weet als m'n buik nog verder groeit?!?!
Iedereen fijne kerstdagen toegewenst!![]()
![]()
Zometeen komt m'n zusje en gaan we koken, vanavond komen m'n ouders dan hier eten (samen met m'n zusje uiteraard). En morgen naar schoonouders, 53 gangen diner. Tweede kerstdag relaxed thuis.
Zal gelijk eens kijken. Wil ook niet te duur uit zijn. Greep in de winkel gister naar een mooie broek maar die was dan ook gelijk 80 euro. Dat vind ik nu echt teveel.quote:Op maandag 24 december 2012 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze blij Zalando erg leuke dingen hebben. Heb 2 broeken gekocht (1 nette voor werk en 1 skinny jeans) en daar zie je echt niet aan dat het zwangerschapsbroeken zijn. Perfect!!
quote:
En als je dan toch in de buurt woont, dan zit er nog de miss etam outlet in de buurt. Standaard 'n rek positiekleding voor 10 a 15 euro. Natuurlijk loop je wel 6 weken achter op de huidige collectie en je moet maar van het merk houden, en je kunt natuurlijk pech hebben met de maat. Ik houd er iig wel van, mijn dikke billen passen er perfect inquote:Op maandag 24 december 2012 12:06 schreef Logician het volgende:
Voor mensen die in Enschede en omgeving wonen, ik heb echt superveel (nieuwe) zwangerschapskleding gekocht die straks evt. zo doorgeschoven kan worden voor een klein prijsje.
Dus mocht daar interesse voor zijn pm dan even, scheelt weer centen
quote:Op maandag 24 december 2012 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
Het was de schoonvader van mijn zusje en hij had zijn handen er al op liggen voor ik er erg in had. Ik kon er wel om lachen, maar vreemden hoeven dat echt niet te proberen
Echofoto voor Suiker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is echt niet bijna dezelfde foto als de vorige keer!
Ze prikken dus een dagcurve. Als die afwijkt dan krijg je een tolerantietest.quote:Op maandag 24 december 2012 09:01 schreef Logician het volgende:
Kyara en Es![]()
En Bohniets snoepen, blijkbaar doen ze het/iets anders.
Om 8u moest ik nuchter bloedprikken en nu weer thuis en moet mijn normale routine doen qua eten/drinken en dan om 11u weer terug en daarna om 15u weer.
Gelukkig geen vies drankje dusmaar wel raar omdat het ineens anders is dan verwacht
Nee moest na de kerst bellen..quote:Op maandag 24 december 2012 15:39 schreef Ticootje het volgende:
Kreeg je niet meteen je waarden te horen?
Das ook stom.quote:
Mijn moeder, broer en schoonouders. De rest vertel ik het mondjesmaat, van de week als eerste mijn opa en oma. Vandaar op FB ook nog niets erover.quote:Op maandag 24 december 2012 16:21 schreef Kyara het volgende:
Ik heb geen idee waar het hier naar ruikt eigenlijk.
Oh ja, dat weeige gevoel, bleegh.... weet je familie het eigenlijk al Juud?
Helemaal niet. Tenminste ik heb al niet de behoefte om nog speciaals wat te kopen, trek gewoon de leukste/fijnste positie kleding aan.quote:Op maandag 24 december 2012 16:33 schreef pessie het volgende:
Ben ik gek dat ik niet aan kerstkleding doe?![]()
Goed punt. Heb zelf nog een jurkje van de bruiloft van mn broer toen was ik zwanger van Nathan. Die gebruik ik bij deze gelegenheden.quote:Op [url=http://forum.fok.zwanger van Nathantopic/1909959/9/25#120728744]maandag 24 december 2012 18:51[/url] schreef Ticootje het volgende:
Ik moet morgen natuurlijk naar de kerk. Met kerst is in spijkerbroek verschijnen niet zo.
Toen ik zwanger was van jen had ik een leuk jurkje. Nu hing er bij de positie spul echt niets. M'n buik is natuurlijk al maatje nog 25 dagen, dat zit allemaal voor geen meter. Maar bij het aanbiedingen rek van de steps hing een leuk stretch jurkje. Nog steeds ben ik er onwijs in, maar dat is nu eenmaal. Het is maar voor 3 uur.quote:Op maandag 24 december 2012 18:57 schreef pessie het volgende:
[..]
Goed punt. Heb zelf nog een jurkje van de bruiloft van mn broer toen was ik zwanger van Nathan. Die gebruik ik bij deze gelegenheden.
Dat is leuk! Ik vind et ook altijd leuk om manlief opgedirkt te zien. Hier helaas alleen bij bruiloften en begrafenissen.quote:Op maandag 24 december 2012 19:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J ziet er ook helemaal mooi uit morgen. Ben benieuwd, die heb ik nog nooit anders gezien dan in spijkerbroek en trui of t shirt.
na een jaar of 7 (vrijwel) dagelijks in Pak , heb ik mezelf gezworen dat alleen nog te doen bij gelegenheden iddquote:Op maandag 24 december 2012 19:08 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat is leuk! Ik vind et ook altijd leuk om manlief opgedirkt te zien. Hier helaas alleen bij bruiloften en begrafenissen.
Ik barst bijna uit m'n jas.quote:Op maandag 24 december 2012 19:18 schreef Elmo76 het volgende:
Fijne feestdagen voor iedereen!
Ik heb zaterdag een paar leuke en ook feestelijke jurkjes gescoord bij c&a. Ik heb ook wat feestelijkheden de komende maand, dus ik kan ze lekker aan!
Gisteren was ik trouwens 14 weken!
Ook een jompel voor de andere mijlpalen!
Zaterdag in de stad werd ik door een verkoopster gevraagd hoe lang ik nog moest.en dat terwijl ik ook nog m'n jas dicht had. I'm huge.
Ja maar jij bent dan ook al bijna klaar. Dan mag dat. Ik ben pas 14 weken!quote:
Ik zag leuke jassen bij de h&m.quote:Op maandag 24 december 2012 19:28 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook al bijna klaar. Dan mag dat. Ik ben pas 14 weken!
Ik denk bij mijn schoonmoeder: doe dat nou maar gewoon niet. Geen te korte vuurrode jurkjes. Op een gegeven moment (of gewicht) in je leven is dat gewoon klaar. Sorry voor degene met moeders die met kerst als een rode rollade aan tafel zitten en dat waarderen, maar dat vind ik.quote:Op maandag 24 december 2012 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon overal van die vetjes. Bh band boven en onder, dan taille en heupen. Dan denk ik altijd, koop nou een maatje groter.
Korte rode jurkjes zijn voor tieners?quote:Op maandag 24 december 2012 21:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk bij mijn schoonmoeder: doe dat nou maar gewoon niet. Geen te korte vuurrode jurkjes. Op een gegeven moment (of gewicht) in je leven is dat gewoon klaar. Sorry voor degene met moeders die met kerst als een rode rollade aan tafel zitten en dat waarderen, maar dat vind ik.
Logi, morgen hopelijk weer wat zonniger. Voor nu lekker slapen.
I wish, heb toch echt maat 42 normaal gesproken.quote:Op maandag 24 december 2012 21:57 schreef Suikertante het volgende:
Pessie, dat komt door je goddelijke figuur natuurlijk, dan ben je een uitzondering
Ja, een twintiger.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja, een twintiger.
En een nieuwe vriend. Die dat soort dingen sexy vindt. Somethings are better left unsaid i know
Ik vind 42 best wel normaal eigenlijk, vermoed dat 40/42 de gemiddelde maat is van de vrouwen die bij mij in de winkel komen. En daar hoor ik ook bijquote:Op maandag 24 december 2012 21:59 schreef pessie het volgende:
[..]
I wish, heb toch echt maat 42 normaal gesproken.
Hehe, nou, de enige kramp hier is op het moment een klein buikgriepje ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 22:05 schreef Estrys het volgende:
de komende twee dagen ga ik mijn baby binnenhouden.
Inca , Rebel ga jullie gang.staat er al iets te gebeuren? Ik heb wel wat meer krampen en zo dan de vorige bevalling. Maar niet regelmatig of zo.
Haha, sorry! Druk met laatste dingetjes en een gezellig dagje met peuterquote:Op maandag 24 december 2012 22:56 schreef danic het volgende:
Inca is ook wel heel stil. Meldde vanmorgen alleen dat ze slecht geslapen had, maar daarna niks meer.
Hmmm......het zou toch niet??
Inca!!! Kom es vertellen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar voor het eerst cadeautjes voor elkaar gekocht, eigenlijk wel heel leuk!
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:06 schreef Suikertante het volgende:
Ik trof dit aan onder onze boom, van mijn eigen kerstman!pauli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar voor het eerst cadeautjes voor elkaar gekocht, eigenlijk wel heel leuk!![]()
![]()
![]()
Aah helemaal niet leuk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:06 schreef Estrys het volgende:
Leuke romper![]()
Ik gooi mijn kerstman dadelijk buiten en de boom erachteraan.Ik ben zo boos door een opmerking van hem dat ik al een uur moet janken van boosheid. En dat ligt natuurlijk aan MIJN hormonen. Zak er toch in met je kutkerst.
Ze hebben aangeboden dat ik 24/7 mag bellen als ik het niet meer trek, en dan mag ik een nachtje aan een petadine? infuus om bij te komen. Maar met kerst ben ik toch liever thuisquote:Op maandag 24 december 2012 21:42 schreef Suikertante het volgende:
Is er echt niks, ook niks tijdelijks om je één dag rust te geven? Hopelijk leidt de film je een beetje af!
Ik durf hier niet eens die opmerking van hem te herhalen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:36 schreef Logician het volgende:
Suiker
Es al zijn het je hormonen, het zijn zware dagen en daar mag best wel even rekening mee gehouden worden imho, dikke knuffel!!
Maar toch een fijn idee dat áls het echt zo erg is dat je in paniek raakt er iets voor je klaar ligtquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze hebben aangeboden dat ik 24/7 mag bellen als ik het niet meer trek, en dan mag ik een nachtje aan een petadine? infuus om bij te komen. Maar met kerst ben ik toch liever thuis
Dat is niet suf!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat heb ik echt ff nodig die bevestiging. Misschien suf, maar het is nou eenmaal zo.
Ik moest denken aan de ruggenprik die ze voor me klaar mogen leggen bij de bevalling. Het is niet zo dat ik per se meteen een ruggenprik wil, maar het idee dat het kan voorkomt wekelijks een paniekaanvalquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:31 schreef Logician het volgende:
Suiker absoluut!
Alleen door mijn autistische kant is dat wel een hele grote stap om te zetten helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |